Thenie mbi shqiptaret

Titulli: Thenie mbi shqiptaret

"Ideali i tyre nuk është të organizojnë shtetin, se as ata vetë s´dinë të organizojnë, as organizatorët nuk do t´i lenë të lirë. Ideali i tyre është të mbajnë kulltukët me çfarëdo çmimi. Mjetet e tyre për të arrirë këtë ideal janë druri dhe rushfeti."

F.S.Noli
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Armiku i madh Shqiptareve Karl Heinrich Marks me origjine Cifuto -Gjermane.. nxenesi i familjes te madhe Frimasone dhe Rothschild dhe babai i Komunizmit..per Shqiptaret ai shkruan se ne Shqiptaret jemi Barbare kundrejt Sllaveve.. lexoni çfare i ka shkruar e kongresit te Brelinit (1878) keto kete shkrese si me poshte i biri i Cifutit..

Ai tekstualisht shkruan:
“Arnautët (Shqiptarët) janë pjesërisht të krishtënë të ritit orthodoks-grek dhe, pjesërisht muslimanë, ku tue gjykue përsa i njohim, janë pak të përgatitun për t’u qytetnue. Primja e tyne grabitqare duhet ta detyrojë çdo qeveri fqinje t’i mbajë ata nën trysni të rreptë ushtarake, përderisa përparimi industrial në vendet fqinjë të mos u sigurojë punë atyne, si p.sh. druvarë dhe ujë-mbartës.” Kurse gadishullin e quejti “Turqi Europiane”. “Asht pasuni natyrore e trashigueme nga stërgjyshnit e rracës sllave të Jugut. Rivalë të sllavëve janë vetëm barbarët arnautë dhe turqit, të cilët prej kohësh quheshin dendun si kundërshtarët ma të egër të qytetnimit e përparimit; përkundrazi, sllavët janë të vetmit bartës të qytetnimit”…

(Burimi: Kongresi i Berlinit, 1878, botim i plotë, Curcio, 1934, vëllimi VII)

karl_marks_zps1e051f75.gif
 

Attachments

  • karl_marks_zps1e051f75.gif
    karl_marks_zps1e051f75.gif
    97.8 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Miku i madh i shqiptarve, senatori frances D'Estournelles de Constant, tha nje dite: "L' a'me albanaise est un amalgame de basses et d' e'levation"

"Shpirti shqiptar eshte nje perzierje poshtersie dhe fisnikerie"

(Eqrem bej Vlora. kujtime 1885-1925 f.17)

estournelles_zpsc83c8809.jpg
 

Attachments

  • estournelles_zpsc83c8809.jpg
    estournelles_zpsc83c8809.jpg
    38.2 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Ne librin e Gabriel Louis-Joray "Shqipëria panjohur" 1913 - (L'Albanie Inconnue) F 208, 209, 210, 211 dhe 212 (Qeshttja: Islami, Shqiptaret dhe Turqit) ME VEMENDJE !!!
(Agon Draga)

F 208 - 209: Xhon-Turqit kane bere, mendoj, gabimin per te pare ne shqiptarin vetem nje popullsi myslimane e cila do vazhdonte te mos paguaj taksa pa asnje mendim tjeter; duke siguruar tranziocionin dhe ushtruar ne te njejten kohe nje presion te madh, do t'i bejme, besojne ata te shkelqyer osman. Ata ishine ne gabim nga kontakti me "shqiptare" de Konstandinopojes apo Salonikut, ish-nepunesit e Abdul-Hamidit ose oficere te rinj, te pasur dhe ambicioz, keto elemente shqiptare te lindjes jane te "çrrenjosur" dhe shumica e tyre nuk paraqesin aspiratat te mirefillta te vendit te tyre t'origjines; te zhytur ne midisin turk, kane adoptuar gjuhen, mendimet, shijet, politiken, dhe keshtu takojme te pasur "bey" shqiptar perfaqesues te familjeve te shquara te cilet ishin terrsisht te "Turqizuar" keshtu qe agjentet de politikes xhon-turke ne Shqiperi jane pothuajse te gjithe shqiptar, aleat te turqeve. ky fenomen ashte normale, nese kemi parasysh jo vetem interesat materiale qe kishine mundesi te provokojne keto lloje konvertime te tilla, por edhe politika e urte dhe largpames e Abdul Hamidit vendosen bindjet,shkaktuan mirenjohjet dhe te asimilohen elemente te shumta qe kishine qene te terhequr ne Konstandinopoje ne keshillat e qeverisjes, ushtarake dhe funksioneve civile.
aa1_zps4034ae97.png

aa2_zps03adba03.png

F 210: Perpjekja e xhonturqve ashte me e natyrshme, por kjo deshmon se ata nuk e kane pare hendekun midis mases shqiptare dhe te disa njerezve qe jetojne jashte saj duke harruar keto aspirata. Gabimi themelor i xhonturqve ne Shqiperi ishte nje gabim psikologjike: Ata nuk e kane pare dhe nuk mund te shohin akoma mjaftueshmerisht se ata jane me shume si sa perveç te thjeshte musliman dhe qe kjo rrace e mohon me fuqin e fundit aksiomin sipas te ciles ne lindje religjionet jane kombesia dhe kombesit religjione. Shqiptaret jane shembulli me karakteristike dhe domethenese te gabimit te kesaj thenje, perndryshe pergjithesisht e sakte.
aa3_zpscee206f0.png

F.211: Asnje shqiptar nuk do ngaterron nje shqiptar me nje turk dhe,shenjat domethenese, ai nuk do te flet kurr turqisht dhe shikon kete gjuhe turke si plotecisht te huaj, qe ai shpesh nuk e di, dhe ajo do te perdore ne vend vetem gjuhen shqipe.
aa4_zps4169b9e0.png

Me poshte ne faqe 211 dhe vazhdon me faqen 212... Kjo ashte deshmia e re e jetesise te gjuheve pasi qe gjuha shqipe ka mbetur deri kohet e fundit vetem nje gjuhe e folur, jo e shytpur, shume pak e shkruar, me nje drejtshkrim te paqarte dhe nje variant nga nje fis ne nje tjeter, pas libera, shumica e tyre duke mos ditur as te shkruajne as te lexojne, keta shqiptar megjithate, kane ruajtur gjuhen e tyre ne kete menyre, individualiteti etnik ashte ruajtur, dhe ashte animuar, gjalleruar nga ndergjegja kombetare.

Muslimanizmi, instrumenti me i fuqishem i asimilimit te rracave, sot duhet te deklarohet e pafuqishme mbi shqiptaret; nga fuqia dhe pasuria nuk do arrijme t'i nenshtrojme, nuk do t'i bejme as turk, as te thjeshte mysliman duke pasur asnje tjeter ndjenje perveç pasuesve te Profetit. Ne boten e Islamit, shqiptaret ruan dallimin shpesh i harruar i fese dhe kombesise.
aa5_zps47ba3157.png
 

Attachments

  • aa1_zps4034ae97.png
    aa1_zps4034ae97.png
    6.9 KB · Shikime: 0
  • aa2_zps03adba03.png
    aa2_zps03adba03.png
    6.9 KB · Shikime: 0
  • aa3_zpscee206f0.png
    aa3_zpscee206f0.png
    6.9 KB · Shikime: 0
  • aa4_zps4169b9e0.png
    aa4_zps4169b9e0.png
    6.9 KB · Shikime: 0
  • aa5_zps47ba3157.png
    aa5_zps47ba3157.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

F.10: "Nese vizitojme fshatrat e Shkupit, dhe i pyesim banoret, gjejm varietete me kurioze per te shkaterruar çdo ide te paravendosure! Ketu eshte nje fshat krishter; flasin nje dialekt shqipetar, popi tyre ashte orthodoks i varur nga eksarku; nese i pyesim keta njerez se çka jane, pergjigjen duke thene se jemi bullgar. Ja nje tjeter fshat: banoret jane mysliman, gjuha tyre ashte sllavo-bullgarishtja; tipi fizik eshte shqipetar dhe i thojne vetes shqipetar; prane tyre, disa fermer i thojne gjithashtu vetes shqipetar, por keta jane orthodoks, dhe flasin bullgarishten."

aa6_zps88ca1913.png
 

Attachments

  • aa6_zps88ca1913.png
    aa6_zps88ca1913.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Të lutem moj baltë e varrit
mos i rëndo mëmëdhetarit
po bëji ndere shqiptarit.
Abdyl beu ngrehu nga varri,
shtiri sytë nga perëndimi
të shohësh Adriatiknë
që u bë i Shqipërisë.
që ti luftove dhe punove deri sa vdiqe!

ndërsa himarjotët i kënduan:
Abdyl, prishe pasurinë,
një barrë flori.
Hype vaporit e shkove,
Vajte në Berlin ,
Vajte te Bismarku brenda,
ndenje në skamni.
Dhe Bismarku të pëjeti:
“Djalë, nga je ti?”
“Unë jam nga Shqipëria,
Abdyl Frashëri,
i rritur në ato male
Me libra në gji.
Mos e bëni pjesë-pjesë,
sikur s’ka njeri.
S’jemi grek’ as bullgarë
as nga Mali Zi,
Jemi vetëm shqiptarë
dhe duam liri.

Do luftojmë që të gjithë
sa të vritemi”.

(Populli per Abdyl Frashërin)
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

B. Vranisheviq: Piktor nga Vojvodina: “ثshtë mrekulli ta shohësh popullin trim luftëtar shqiptar... Ata nuk lodhen për pasuri e luks... gjithmonë janë të aramtosur, madje edhe gratë të cilat njihen nga shikimi i tyre krenar dhe të ecurit të sigurtë... Lumturinë nuk e kërkojnë te bukuria, por në kënaqësinë e tyre, të burrit të vet, të fëmijëve dhe popullit të tyre”.
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Bajroni: “Shqiptarët me kostumet e tyre bëjnë një pejsazh më të mrekullueshëm në botë... Shqiptarët janë raca njerëzore më e bukur që ekziston, trima më të fortë se kështjellat e tyre”. Për dy nipërit e Ali Pashë Tepelenës, ka thënë: “Janë krijesa më të bukura që më ka zënë syri... Femra shqiptare vetëm njërit ja fal trupin dhe zemrën”.
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Gligor Përliçev: “Të gjithë shqiptarët janë zemërgjërë, mendjemprehtë dhe mirënjohës të mëdhenj; janë mikpritës dhe të besës si asnjë komb tjetër, të ndershëm, thellësisht liridashës dhe të patrembur në luftime…”.

Ibn Kemali. Historian osman: “Shqiptarët e ndezën zjarrin e luftës, morën në duart e tyre ushtat, të cilat u ngjanin gjarpërinjëve helmues, dhe qëndruan në grykat e shpellave. Ata luftuan deri në kohën e mbrëmjes... Kur lufta pushoi, ata porsi lumenj vërshuan mbi ushtrinë tonë dhe e thyen atë...”.
Jovan Haxhivasileviq. Më 1918 shkruante se shqiptarët e Dibrës kurrë nuk i kanë zbatuar urdhërat dhe reformat e sulltanit, pushtetit turk aty ka qenë vetëm formalisht.

Lamartini. “Nuk ka pendë as penel që mund të shprehë sakrificën heroike të banorëve (të Shqipërisë) në luftrat që kanë bërë kohëve të fundit, më shumë se askush tjetër, për çlirimin e Greqisë”. Ai për shqiptarët ka shkruar edhe këtë: “Ky komb e ky popull nuk merret nëpër këmbë… Kjo është toka e heronjëve të të gjithë kohrave… Homeri aty gjeti Akilin, Grekët Aleksandrin e Madh, Turqit Skenderbeun, njerës këta të së njejtës racë, të të njejtit gjak e të së njejtës gjini”.
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Maksimilian Lambec: “Historia e vërtetë botërore do të shkruhet vetëm atëherë, kur në hartimin e saj do të marrin pjesë edhe shqiptarët”.
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Seneshali i Madh. Gjeneral i shquar nga Normandia, i shek. XVI: “Sllavët, janë të pamëshirshëm në luftë, vrasin këdo që arrijnë dhe nuk zënë asnjë rob lufte, ndaj edhe ne ua bëjmë njësoj. Sa për shqiptarët, ata kanë sjellje krejtësisht tjetër dhe sillen njerëzisht ndaj robërve të zënë... në ushtrinë e mbretit Luigj XII, ishte formuar një gradë prej 1200 shqiptarësh, të cilët treguan trimëri aq të shkëlqyer, sa që u bënë simbol i armatave franceze për afër një shekull të tërë. Kështu që, mbretërit e tjerë të Francës, për komandant të ushtrisë emëronin gjithënjë ndonjë shqiptar, siç ishte, fjala vjen, gjenerali Duka i Brisakut, etj.
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

NE vitet 90 kur ne greqi shkuan emigrantet
e pare shqipetare,greket i shikonin si njeres
te dhunshem,dhe inventuan thenien per femijet
MOs dil jasht se te han shqiptaret!
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

-Hoxhallarë e priftën kena për gjithë qytetet e Shqipërisë, që për me i dalë zot besimit të vet derdhin gjakun e vet, për të shkuar në parrizë me duart të përlyeme me gjak të vëllait të vet dhe atje lart me gëzuar një jetë të këndshme me Papën, Focin, Muhamedin, shkurt me dreqin e me të birin.
-Vëllezër qem' e jemi, s’kemi për t’u ndarë, Bes e fe ne kemi kombin shqiptar!

(Hilë Mosi: Ministër i Arsimit 1930-33, shkrimtar )
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

fishta2_zps8959a79e.png

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Attachments

  • fishta2_zps8959a79e.png
    fishta2_zps8959a79e.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Letra e derguar shkodranve nga "Aleksandri i Madh'

Unë Aleksandri, bir i Filipit, mbretit të Maqedonasve, mishërim i Monarkisë, krijues i Perandorisë greke, bir i Zeusit të madh, bashkëbisedues i Brahmanëve dhe i Pemëve, i diellit dhe i hënës, triumfues mbi mbretëritë e Persëve e të Medëve, Zot i botës prej ku lind dhe deri ku perëndon dielli, nga veriu në jug, pinjoll i farës së shquar të popujve Ilirikë të Dalmacisë, Liburnisë, dhe të popujve të tjerë të së njëjtës gjuhë që popullojnë Danubin dhe zonën qëndrore të Thrakës, u sjell dashurinë, paqen dhe përshëndetjet e mia dhe të të gjithë atyre që do të më ndjekin në sundimin e botës[/i].

Duke qenë se ju gjithmonë më jeni treguar të besës dhe të fortë e të pathyeshëm në betejat e bëra krah meje, u jap e u dorëzoj juve në zotërim të lirë gjithë hapësirën prej Akuilonit e deri në skaj të Italisë së jugut. Askush tjetër veç jush, të mos guxojë të vendoset e të qëndrojë në ato vende, dhe po u gjet ndonjë i huaj, ai do të mund të qëndrojë vetëm si skllavi juaj, dhe pasardhësit e tij do të jenë skllevër të pasardhësve tuaj.

U shkrua në kështjellën e qytetit të Aleksandrisë, themeluar prej meje buzë lumit madhështor të Nilit, në vitin XII. Me vullnet të perëndive që nderohen në mbretëritë e mia, Zeusit, Marsit, Plutonit dhe Minervës, perëndisë së perëndive. Dëshmitarë të këtij akti janë Atleti, logotheti im, dhe njëmbëdhjetë princë të tjerë, të cilët unë po i emëroj si trashigimtarë të mi dhe të të gjithë botës, meqenëse po vdes pa lënë pasardhës.

(Testamenti është zbuluar nga studiuesja italiane, Luçia Nadin marrë nga “Statuti di Scutari, della prima metà del secolo XIV con le addizioni fino al 1469”, a cura di Lucia Nadin, giugno 2002, Roma)
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Zbulohet harta e Shqipërisë natyrale e vitit 1867

Profesor Ferdinando Milone (lindur në Napoli më 1896 dhe vdekur më 1987 në Romë), ka qenë një gjeograf i shquar, pedagog në Universitetin e Napolit dhe të Romës, anëtar i Akademisë Kombëtare të Linceit, autor i librave të shumtë, të një rëndësie të madhe për studimin e gjeografisë ekonomike.

Ai ka publikuar në numrin e marsit të vitit 1942, në revistën e klubit të turit italian "Rrugët e Italisë", një ese tejet të rëndësishme me titull "Shqiptarët dhe Shqipërinë". E mendoj si të dobishme botimin e një përmbledhje të esesë, meqenëse nuk është në dispozicion as të bibliotekave italiane e as të atyre shqiptare.

Shqiptarët, me një karakter të veçantë

Autori pohon që në fillim të esesë se, "në Ballkan, ku ka shumë vende e popuj, jo gjithmonë forma fizike të lejon të bësh dallimin mes një rajoni e një tjetri apo një kombësie e një tjetre. Territoret transite nga njëri popull në tjetrin, të banuara nga popullsi të përziera për shekuj me radhë gjatë historisë së përbashkët, duhet domosdoshmërisht dhe më shumë se një herë, të caktohen në këtë apo atë shtet politik. Me pak më shumë vullnet të mirë, ndershmëri dhe studim objektiv të fakteve, do të jetë e mundur, megjithatë, edhe në këtë rajon të madh natyror dhe njerëzor, por edhe të komplikuar, për të arritur një marrëveshje të drejtë dhe të qëndrueshme". Kështu, Ferdinando Milone fillon të marrë në konsideratë shtetin e ri shqiptar. Para së gjithash, - pyet, - a ekziston një kombësi shqiptare? Një shqiptar autentik, ministri Ernest Koliqi, novelist, poet dhe ministër i Arsimit në Shqipëri nga 1939 deri në 1942 në një udhëzues që hap guidën e bukur të Shqipërisë, botuar nga Shoqëria Turistike Italiane në vitin 1940, bën dy deklarata të rëndësishme:

"Ngjarjet e ndryshme historike, nëpër të cilat kaloi raca shqiptare, i kanë dhënë asaj një karakter të veçantë, të larmishëm dhe të pazakontë, që e bëjnë të duket si një mozaik i vërtetë besimesh fetare, zakonesh dhe kostumesh të ndryshme".

Flaka e ndjenjave kombëtare

Ka të drejtë Koliqi, - pohon Milone: Sa më shumë ndalojmë nëpër Shqipëri, sa më shumë e studiojmë dhe mësojmë mbi këtë tokë dhe këtë popull kaq interesant, kaq të mirë dhe besnik, aq më shumë shohim se sa të ndryshëm janë njerëzit në këtë rajon. ثshtë e admirueshme që pavarësisht nga sundimi turk, nuk është shuar ndjenja kombëtare në këtë popull barinjsh e druvarësh, të cilët në shekujt e gjatë të sundimit të huaj, nuk kanë një histori që nuk ka të bëjë me rebelimet e kryengritjet e guximshme apo shtypjen e përgjakshme.

Flaka e ndjenjave kombëtare ka mbetur gjallë në këtë popull aq sa, në vitin 1878, pas Kongresit të Berlinit, u krijua Lidhja Qendrore për mbrojtjen e kombësisë shqiptare, me kryeqendër Ohrin. Lidhja bëri thirrje për autonomi të shtetit shqiptar, në mënyrë që vendi të mbrohej nga copëtimi i territorit mes Serbisë, Malit të Zi dhe Greqisë.

(Kosovasot/)
harta_zps4aeec02c.png
 

Attachments

  • harta_zps4aeec02c.png
    harta_zps4aeec02c.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Shqiptaret kane te gjitha c'u duhen per te dale me vete...

... Ne perpjeket dhe arsyetimet per afirmimin e kombit shqiptar dhe zgjimin e ndergjegjes kombetare te shqiptareve, Samiut nuk i shpeton dhe nje element kaq i rendesishem i kombit sic eshte fizionomia psikike, tiparet kombetare. Ne tiparet kryesore te shqipetareve Samiu dallon, ne radhe te pare, trimerine, qendresen e tyre. "Trimerine e shqiptarit, - shkruan Samiu, - ... nuk e themi vetem ne shqiptaret, por dhe anemikete tane s'e pshehine dot, e thone perhere".
Trimeria e shqiptareve shoqerohet, sipas Samiut, me zgjuarsine e tyre natyrore, me aftesine per te perparuar ne shkolle dhe ne diturine dhe, ne fund, me zotesine e tyre ne zanatet e ndryshme dhe ne bujqesi e blegtori.
Shqiptari eshte i zoti ne lufte e ne paqe, ne mesim e prodhim. Ne kapitullin ku Samiu zbulon meritat e shqiptareve nuk harron te flase dhe per vleren e grave te Shqiperise. "Shqiptarkat aq te hijeshme sa dhe te ndershme me teper se burrat e tyre edhe, po thua, aqe trime sa edhe ata".
Te gjitha keto, lashtesine e popullit shqiptar, bukurine e gjuhes se tij, madheshtine e natyres se tij, trimerine, mencurine dhe zoterine e tyre ne cdo pune si dhe grate e tyre te hijshme, te ndershme dhe trime, i analizon dhe i thekson per te nxjerre konkluzionin qendror te te gjithe vepres se tij: Shqiptaret kane te gjitha c'u duhen per te dale me vete si komb dhe per te vajtur mbare. Tiparet e kombit tone, qe dallonte Samiu, lidheshin dhe me marredheniet ekonomike, ne thelbin e tyre kapitalist, qe kishin filluar te lindin dhe te kristalizoheshin ne Shqiperine e gjysmes se dyte te shekullit XIX...
//Sami Frasheri Monografi nga Zija Xholi
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Nuk behet Shqiperia me Shqipetar ... [ Faik Konica ]
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Historia e Shqipërisë
nga Johann Thumann

“… Qëllimi im nuk ishte që të shkruaja një histori të gjatë dhe të plotë. Përpjekjet e mia kanë qënë vetëm për të hedhur dritë mbi prejardhjen e shqiptarëve ashtu sikurse shfaqet tek një numër i madh faktesh dhe dokumentash të renditura në mënyrë kronologjike të cilat çjerrin errësirën, zhdukin konfuzionin dhe hedhin poshtë ato spekullime të paskrupullta mbi këtë popull, duke u përpjekur që ta bëj të njohur këtë vënd përgjatë gjithë historisë së tij si një komb i cili është ndër banorët më të vjetër të Evropës dhe që kanë ditur të mbijetojnë, me gjithë fluksin e grekëve, romakëve, gotëve, sllavëve, frengëve, italianëvet dhe turqve…”

JOHANN THUMANN (1774)

[Fragment nga “ـber die Geschichte und Sprache der Albaner und der Wlachen “(Mbi Historinë dhe Gjuhën e shqiptarëve dhe të vllehëve), me autor Johann Thunmann, botuar në Leipzig, më 1774 dhe e përkthyer në gjuhën angleze nga Dr.Robert Elsie.]

“Unë tani do të doja të kthehesha në historinë aktuale të shqiptarëve dhe të vendit ku ata banojnë. Ata janë pasardhësit e ilirëve të lashtë, ndërsa fqinjët e tyre, vllehët, me historinë e lashtë të të cilëve unë do të merrem më vonë, janë femijët e Thrakasve. Në këtë shkrim do të përpiqem sa të mundem për të provuar këtë dëshmi.

Njerëzit që jetojnë midis Detit Jon dhe Maqedonisë, në mes Chernagora [Mal i Zi] dhe Neo-Kastros, në Evenus [Evinos] edhe pse flasin shqip, jo gjithmonë janë quajtur me emrin shqiptar. Ata jetonin në terrene malore, duke ruajtur veten dhe emrin e tyre, pavarësisht nga të gjitha luftrat që kishin bërë në shekuj me popujt fqinjë. Ata mbetën në këto kufij të ngushtë që kurse, këta të fundit, i shikojmë të përmenden më pas, shekuj me radhë, nga shkrimtarët bizantinë dhe në korespondencën e papëve. Në vitin 1250, krahinat e Pulat-it [Pult] dhe Chounavia-s nuk u përfshinë në territorin e quajtur, Shqipëri.

……..Grekët, ishin të parët që bien në kontakt me shqiptarët aktualë si një komb i pavarur, me një popull të përkushtuar për luftë dhe të devotshëm për vendin e vet, duke e përdorur emrin e tyre për t’iu referuar në përgjithësi banorëve të zonave malore dhe të Epirit, të cilët përdornin të njëjtën gjuhë dhe kishtin të njëjtat zakone si dhe “Albanians” dhe që, së bashku me ta, zbrisnin për të jetuar poshtë në fusha dhe në vendbanime të reja që i merrnin nga grekët. Edhe kombet e tjera të Evropës ndoqën shembullin e grekëve. Vetëm turqit i quanin ata Arnautë, që vjen nga emri i princit të fundit të Shqipërisë Jugore, Arianiti. Vendasit e quanin veten e tyre ‘Skipatars’ por as ata vetë nuk e dinë se nga vinte kjo fjalë, Në fillim, përgjithësisht, emërtimi ‘Shqipëtar’, ashtu sikurse edhe ai ‘Albanian’ nuk ishin shumë të përdorshëm. Ndoshta nuk do të bëja gabim po të shprehja dyshimin se, fillimisht, banorët e trevës malore të Ceraunisë mund ta kenë quajtur veten sit të tillë, duke e marrë këtë emër nga një fshat aty afër, i quajtur Sipjatos, i cili i referohet dokumentave si i tillë që në vitin 870. Ka mundësi, gjithashtu, që mund të rrjedhë edhe nga emri i famshëm Spata [Shpata], familje e cila, në fund të shekullit të 14-të, kishte në pronësi, pjesën më të madhe të Shqipërisë. Një gjë është e sigurtë – se Chalcocondylas i referohet atyre si Spatai. Sido që të jetë e vërteta, unë unë nuk pretendoj se di gjithçka në këtë çështje mjaft të panjohur në lidhje me origjinën e fjalës.

Por kush janë këto Skipatars, këta ‘Albanians’? Askush nuk ka pretenduar të dijë ndonjë gjë të besueshme apo për të dëshmuar lidhur me të vërtetën rreth tyre pa u bërë pre e spekullimeve. ……. Në këtë çështje, vetëm sa ngriheshin pikpyetje dhe bëheshin spekullime. Historia e këtij populli dhe gjuha e tyre nuk ishin hetuar ashtu siç duhet… Jo çdo gjë që thuhej duhej të merrej si e sigurtë.

Unë kam arritur të bëj atë që të tjerët nuk kanë mundur ta realizojnë dhe që kanë dështuar. Unë nuk kam gjetur asnjë gjurmë imigracioni në tërë historinë e tyre. ثshtë, mbi të gjitha, gjuha e tyre, e cila ka lënë të tilla gjurmë lidhur me fatin e këtij populli sa që mua nuk më mbetet gjë tjetër veç se t’i shikoj ata si fqinjët e grekëve dhe subjekte të Romës antike. Këto dy fakte, së bashku, përcaktojnë origjinën e tyre të lashtë nga Ilirët. …..

. Përveç kësaj, është një popull i veçantë, të cilët, nga njëra anë, edhe pse për një kohë të gjatë kanë qënë evropianë, nga ana tjetër, ishte një vend me më pak lidhje me popujt e tjerë të Evropës, se sa këta të fundit kanë mes njëri – tjetrit. Unë do të bëja këtu një përjashtim për vllehët të cilët, ndoshta kanë të njëjtën origjinë si dhe shqiptarët, por që me kalimin e kohës dhe nga përzjerja e tyre me popujt e tjerë, kanë evoluar ndryshe nga këta të fundit. Që të dyja, historia dhe gjuha e folur e tyre janë prova më e saktë për këtë dëshmi. Unë e shikoj tepër të rëndësishme që të paraqes këtu ato ngjarje kryesore të cilat shquajnë popullin shqiptar, me qëllim që të hedh një dritë të mjaftueshme mbi historinë e tyre. Kjo është mënyra më e mirë për zgjidhjen e problemit. Kush janë shqiptarët? Si u shfaqën ata? Cila është prejardhja e gjuhës së tyre?

Njerëzit e parë që njeh historia në këtë rajon janë ilirët, një komb i madh dhe i fuqishëm që ka jetuar në Detin Adriatik, nga Po deri në Gjirin Ambracian, dhe në veri deri në Danub. Straboni beson se kjo popullsi përhapet deri, tutje në perëndim, në Liqenin Constance, përmes Noricum-it dhe Vindelicia-s. Ai, gjithashtu, pohon se Pannonians-it e kanë prejardhjen nga ky popull. Appiani dëshmon qartë se Pannonians ishin ilirë. Istrians, Japodes, Dalmatët, Liburnians, Dardanians, Ardiaei, Autariates, me pak fjalë, të gjitha popujt deri në malet Ceraunian konsiderohen në përgjithësi si ilirët. …………

….Por këta Ilirë, si subjekte të Romakëve, ende nuk ishin të mbrojtur nga dyndjet barbare. Ardiaei dhe Palarians i sulmuan ata rreth vitit 135. ….

….Dassaretae dhe Hybrians ishin pjesërisht të prekur nga këto goditje dhe territoret e tyre ishin pothuajse plotësisht të çpopulluara. Me kalimin e kohės, rajonet e çpopulluara ishin mbuluar nga pyje të pashkelura që do të duheshin ditë të tëra për t’ i përshkuar. Epiri dhe Iliria që dikur kishin qënë treva të mbipopulluara, në kohën e Strabonit, ato pothuajse kishin mbetur fare shkretë. Ajo popullsi që kishte mundur të mbijetonte, rronte nëpër fshatra apo nëpër rënojat e qyteteve të shkatërruar.

Për këtë arsye, shumë koloni romake shpejtuan të venë atje dhe të vendosen përgjatë bregdetit dhe në qytetet e boshuara. Në kohën e Pliny’s, qytetet e Rhizon [Risani], Ascrivium [Kotorrit], Butua [Budva], Olchinium [Ulqini], Skodra [Shkodra], Lissus [Lezhe], Dyrrhachium [Durrës] dhe Bylisi u pushtuan nga kolonë romakë. Por,ende përreth,kishte shumë prej banorëve të vjetër ilirë. Straboni i referohet Taulantëve, Parthini, Bylliones, Phrygians, Lyncestae, Elimiotes, Eordi dhe të tjera fiseve që ishin ende aty në kohën e tij. Pliny, nga ana e tij, vë në dukje se në rajonin e Apollonisë, në kohën e tij, ishin popullsitë barbare (jo- greke), Amantes dhe Bylliones. Ai i quan Dassaretae, Amantes dhe Orestae, popuj të lirë. Ptolemeu përmend Taulantët, Elimiotes, Eordi, Orestae, Dassaretae, Lyncestae dhe Albanians, të cilët referohen në këtë mënyrë për herë të parë. Ata me siguri e kanë marrë këtë emër nga qyteti i Albanopolit, i cili më von u quajt Albanon dhe Arbanon. Ata jetonin në malet e vendosur përgjatë kufirit me Maqedoninë. ثshtë pikërisht egzistenca e këtyre maleve të cilëve ata u atribojnë mbijetesën e tyre dhe fatin e lumtur për të egzistuar si komb.

Romakët futën ligjet dhe zakonet e tyre kudo mes fiseve jo të qytetëruara ku ata shkuan. Gjuha e romakëve filloi të mbizotërojë kudo ku janë themeluar kolonitë e tyre, ose, të paktën, gjuha lokale filloi të përzihej në mënyrë të ndjeshme me elementë latinë. …

…. Gjuha depërtoi në rajonet malore të Ilirisë duke u përzjerë me gjuhën e folur të vendasve, por nuk arriti asnjëherë ta zëvendësojë gjuhën lokale ashtu siç ndodhi në Pyrenees dhe në malet Cantabria. Në fjalorin shqiptar që kam botuar, gjënden më shumë se 100 fjalë me origjinë të pamohueshme romake. Gjatë gjithë periudhës kur grekët ishin fqinjë me këtë popull, më pak se një e treta e fjalëve të përdorshmë të gjuhës greke mundën të depërtonin në të folurën e tyre. Por, para kohës së Perandorisë së Lindjes, grekët kurrë nuk mundën të vendosin pushtetin e tyre në këtë rajon.
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Dikur në Greqi flitej më shumë gjuha shqipe. Kështu pretendohet së paku nga shumë historianë...
Në Greqi dikur botohej gazeta 'Zëri i Shqipërisë''! Ky numër i kësaj gazete (i postuar më poshtë si foto), është botuar 138 vjet më parë (foto) dhe mban datën: 3 nëntor 1879...

ثshtë padyshim një dëshmi shumë e fuqishme e pretendimeve se dikur Athina - dhe jo vetëm ajo - flisnin shqip ashtu, siç “dihet” dhe mohohet fuqishëm nga grekët!

Në nëntitullin e saj, kjo gazetë shkruan: “Gazeta e të drejtave të shqiptarëve”.

Fakti më i rëndësishëm për këtë dëshmi të pathyeshme historike ishte redaktori i saj, A. I. Kuluriotis, si një nga figurat më të shquara në shtetin fqinj dhe padyshim pjesëtar i njërit prej fiseve më të lavdishme të arvanitëve që kontribuuan për çlirimin e Greqisë nga pushtuesit otoman.

gazeta_zpsd1ae9e71.png
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

“Ata kanë sjellje shumë të mira...ata kanë gjymtyrë argjendi e fytyra trëndafili; gjuha e tyre është gjuhë e këndshme të cilën ata e flasin me përulje e mirësjellje kur i drejtohen me nderim njeri tjetrit”.

(Evliya çelebi per shqiptaret 1610 )

evlia_zpse9e6cfa1.jpg
 

Attachments

  • evlia_zpse9e6cfa1.jpg
    evlia_zpse9e6cfa1.jpg
    24.5 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

idrizseferi_zps4a1eac60.png
 

Attachments

  • idrizseferi_zps4a1eac60.png
    idrizseferi_zps4a1eac60.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

“Ndonëse jo shumë i njohur jashtë dhe pavarësisht mungesës së statistikave të besueshme për popullsinë, komuniteti shqiptar në Turqi, në të vërtetë mund të jetë më i madhi në diasporë. Emigrimet e hershme të shqiptarëve në Turqi ishin rezultat i rekrutimeve me forcë për ushtrinë osmane dhe jeniçerë…Numri i shqiptarëve etnikë, (dmth nga Ballkani-L. në Turqi mund të arrijë mbi një milion, ndonëse shumë prej tyre janë asimiluar.

(Robert Elsie “Turqia, shqiptarët në Turqi” )
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

KORESPODENCA E PROF KARL GURAKUQIT: GJUHA SHQIPE
"...Ne Japoni interesohen per gjuhen shqipe! Jemi komb qe meriton te jetoje e te perparoje me gjithe gjuhen shqipe…."

Palermo, 20 shkrut 1968


gjuha2_zpsbe0e100d.png
 

Attachments

  • gjuha2_zpsbe0e100d.png
    gjuha2_zpsbe0e100d.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Një statistikë tmerruese nxjerrë nga "Historia e shqiptarëve", e francezit Serge Metais, botuar në vitin 2006, Paris. Tabloja e shkollimit është e pabesueshme.

Më 1887, në Shqipëri kishte tre mijë shkolla. Prej të cilave një mijë e dyqind shkolla publike turke, po aq shkolla private greke, treqind shkolla bullgare, serbe dhe vllahe, shkollë shqipe vetëm një, me drejtor Pandeli Sotirin!

Pra, gati çdo gjuhë lejohej të mësohej në "perandorinë tolerante", përveç njërës: gjuhës shqipe! Dhe historia s‘mbaron me kaq. Katër vite më pas, Pandeli Sotiri vritet, shkolla shqipe mbyllet! Kjo është e vërteta, që ende nuk është shpalosur qartë përpara popullit shqiptar.

Pse te mos ri-shikohet historia e kohes se P. Osmane..;)

histori_zpsef3d5cc7.png
 

Attachments

  • histori_zpsef3d5cc7.png
    histori_zpsef3d5cc7.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

1908kongresi_zps9059f31c.png
 

Attachments

  • 1908kongresi_zps9059f31c.png
    1908kongresi_zps9059f31c.png
    6.9 KB · Shikime: 0
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

"LETثR AVNI RUSTEMIT"

O Avni nuk t'u drodh dora,
ndaj hyre në histori,
por Esati dhe shumë horra,
janë ngjallur përsëri!

Jan' ngjallur e bëjnë ligjin,
anë e mbanë Shqipërisë,
Ty, Fan Nolin dhe Luigjin,
u kane lënë krejt në hije!

Këtu statuja do të ngrihen,
dhe për dosat e për derrat,
llumrat do të përtërihen,
që juve t'u ulen vlerat!

Sot ka dalë një farë doktori,
ka marrë në dorë bisturinë,
me prerje prej amatori,
e gjakosi historinë!

Tash që koha i ka ardhë,
vendin po e bën varrezë,
të zezën e bën të bardhë,
dhe të bardhen krejt të zezë!

Esati për aq sa beri,
e hëngri gjysmën e lekut,
po ky nuk na la gjë berri,
dhe detin ja fali grekut!

Tani kohët kanë ndryshuar,
plumbi nga moda ka dalë,
por këtu o i bekuar,
nuk del dot askush ta ndalë!

Me opozitën që kemi,
dhe një shekull Sala rron,
homo****ualë themi,
kur as puth as të leshon!

Të kujtojmë Avni Rustemi,
se ti sot ditëlindjen ke,
dhe me këtë rast të themi,
si janë punët nga ne!



Nga, Arben Duka
Marrë nga Libri Shqip
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Konsulli francez ne Selanik shkruan per Ministrine ne Paris:
Te gjithe njerezit me dy pare mend ne koke shpresojne, qe Kapudan Pasha do te ndjeke shembullin e Topal Osman Pashes, qe… e mbuloi Shqiperine me lumej gjaku, me urdher te Sulltan Mahmudit ne 1731. Nese nuk behet kjo gje, ekziston frika, qe ky komb, i madh ne numer por i varfer, do abuzoje me zakonin e mbajtjes se armeve dhe do te behet me i fuqishem dhe me i rrezikshem per kete Perandori (Osmane). Te gjithe qytetet e hapura te Rumelise, jane te ekspozuara ndaj forces shakterruese te tyre dhe kjo mund t’i coje ato drejt portave te Kostandinopojes, nese ndonje njeri me ambicie do te dije te perfitoje nga madhesia, guximi dhe disiplina e lindur e ketij kombi.

(f 101-102) Marre nga libri : “Selaniku, qytet i fantazmave” me autor Mark Mazower
 
Titulli: Thenie mbi shqiptaret

Këtu tragjedia e një populli që i ka dhënë elementët më të mirë të tij, ushtarë, filosof, burrat e shtetit , të shenjtët, të gjithë pushtueseve të tij, sllavë e latin, grekë dhe turq, dhe që më në fund thërret bijët e tij, të varfër e të keqtrajtuar për ti edukuar në gjirin e tij ; që mundohet të rindërtoj me vështirësi të mbëdha një koshencë kombëtare. Dhe kjo dëshirë kolektive ka pasur për një kohë të gjatë një sintom të vetëm por të fuqishme: ruajtjen dhe unitetin e gjuhës kombëtare.

(Eugenio Vaina De Pava , "Albania che Nasce" Catania , 1914)

atdhefe_zps80430489.jpg
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 4 22.2%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 11.1%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 5.6%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 22.2%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 11.1%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 1 5.6%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 4 22.2%
Back
Top