Dicka cilesore ju lutem!!

Nje thenie, nje mendim.
Nje ankese apo shqetesim.
Thjesht te jete dicka qe permban nje kuptim.

Ps: Tema nuk eshte me shaka.
Postoni nese vertete keni dicka qe zgjon nje diskutim, nje dicka sociale apo kulturore. Qofte luftrash ne rajone apo paqesore.
Ne te kundert le te rri si nje teme e vetme cilesore. BOSh.
 
Arti nuk është i pavlerë, në fakt, secili është më i vlefshëm se tjetri.
Shtoni vlerë vlerave, veprat e artistit janë në faqet e historisë
Arti dhe artisti janë të pandashëm; në fakt janë si pjesë e një tërësie.
Duhet të ketë gjurmë ngjyrash që i shtojnë vlerë vlerave, për hir të ideve produktive
Ahmet Nuray
Georgy Kurasov - Arti në Kubizëm
1667749951320.png
 
Dashuro, dashuro çmendurisht dashuro sa te mundesh.. dhe nëse të thonë është mëkat, duaje mëkatin tënd dhe do te jesh i pafajshëm.
IMG_20221025_075718.jpg
(William Shakespeare)
 
Të gjithë kemi të njëjtët sy,
por jo njësoj
ndjeshmëria, jo i njëjti shpirt.
Kështu ndodh edhe nëse jeni duke parë
të njëjtat gjëra,
Ne përjetojmë gjëra të ndryshme.
Ne përjetojmë emocione të ndryshme.
Sepse ne jetojmë atë që jemi...
Agostin Degas
 
Të pëlqen të jesh vetëm? ".
"Nuk ka njeri që i gëzohet vetmisë.
Unë thjesht i urrej zhgënjimet"...
Haruki Murakami
Emocione yjesh
 
Sa i dua njerëzit e thjeshtë.
Të lënduarit, të padrejtët, të shtypurit, të shëmtuarit, të kompleksuarit, të varfërit, të sëmurët, kurvarët, të burgosurit,
të gjithë ata që "bota" i kalon dhe nuk i llogarit.
Flas me ta, shkruaj për ta dhe ata më mbështesin në momentet e mia të vetmisë.
Edhe nëse nuk e dinë.
Uh! Zoti im, më jep më shumë fuqi dhe më shumë talente dhe jo vetëm muzikën dhe tekstin. Por, kjo armë e vogël sekrete që hoqe dorë, së pari për t'ju afruar e pastaj, ndoshta sepse në këtë mënyrë unë bëj pak ndryshim dhe u jap pak kurajo atyre që dëgjojnë.
Faleminderit, besoj në ju, ju ndjek, ju dua.
Më fal për gjithçka.
Mbroni veten dhe dërgoni engjëjt tuaj, pranë gjithë këtyre njerëzve.
Ndihmoji, ngushëlloji Tregoji që je aty, afër tyre
Unë thjesht nuk mund të shkoj diku tjetër ti më do mua. Po filloj ta kuptoj.
U bëftë vullneti yt
Dhe nëse nuk të shohin, kjo ndodh sepse ti i mban fort në krahët e Tu.
Stamatis Spanoudakis
 
327403087_750456212785095_4269409014767874988_n.jpg


Kur doli Seksi i Dytë në vitin 1949, provokoi një skandal të tillë, saqë erdhi deri aty sa të sulmonte fizikisht autoren Simone de Beauvoir, një shkrimtare dhe filozofe franceze, një nga mendimtarët më të mëdhenj të shekullit të 20-të. Pothuajse një enciklopedi, është vepra e tij madhore, jo vetëm që konsiderohet tekst themelor i feminizmit por edhe një nga letërsinë kryesore dhe jo-fiction e shekullit të njëzetë.
Libri u vodh edhe pse shumë libra bojkotuan shitjet, madje Vatikani, përmes një redaktimi, vuri Seksin e dytë në indeksin e librave të ndaluar. Për ta lexuar në italisht duhet të prisni deri në vitin 1961.
Teoria kryesore e librit është se sipas de Beauvoir, i ashtuquajturi "feminitet" nuk është një destin biologjik, por më tepër një ndërtim kulturor dhe shoqëror. Gratë nuk nënshtrohen nga natyra, nënshtrimi i tyre është rezultat i një sërë kushtesh që jep konteksti historik dhe kulturor, si dhe zakoni i tyre për t’u përshtatur.
E lindur në një familje të pasur, ajo e kaloi fëmijërinë dhe adoleshencën në një mjedis të qetë. Kur shkoi në universitet filloi të ndryshonte qëndrim, filloi të refuzonte fatin e femrës dhe ndryshoi mendimin ndaj familjes së tij që deri atëherë ishte idilike, përkundrazi zbuloi se nëna ishte e nënshtruar ndaj burrit dhe ajo ishte e tmerruar nga ideja të duhet të udhëheqësh një ekzistencë të ngjashme.
Në universitet Jean Paul Sartre u takua me të cilin ndau gjithçka deri në vdekje. Ai kurrë nuk u martua dhe vendosi të mos kishte fëmijë.
La de Beauvoir e shkroi këtë ese në vitet dyzetat dhe u mbajt peng edhe nga pjesa më e madhe e botës intelektuale dhe politike pasi kritikon familjen e cila, sipas saj, shpesh ushqehet me hipokrizinë, abuzimin dhe shfrytëzimin e punëve shtëpiake. Për të, problemi i grave nuk mund të zgjidhet vetëm në aspektin e barazisë dhe denoncimit, por duhet të hetohet në nivel më të thellë. Libri, në fakt, duke tërhequr nga burime historike, letrare, antropologjike dhe filozofike, shkon në rrënjë të problemit të gjendjes femërore.
“Femra nuk lind, ajo bëhet” domethënë se: “femra, siç kuptohet rëndom, nuk ka më asgjë nga natyra e saj origjinale, gjë që nuk mund ta dimë ndryshe, sepse është produkt i asaj që e ka bërë kultura dominuese: një seks i dytë, një qenie njerëzore e nënshtruar ndaj gjinia mashkullore që në vend të kësaj është seksi numër një”.
Femra pra eshte vetem ajo qe burri donte qe te ishte por edhe burri ishte misheruar keshtu qe grate dhe burrat duhej te hiqnin qafe paramendimet e caktuara por vetem grate do te mund ta ndihmonin njeriun vetem duke u kthyer ne qenie si ne natyre fillimisht ndryshe por plotësuese, do të mund ta donin njëri tjetrin, sepse nga bashkimi i gruas me mashkullin vjen afeksioni reciproke, por nga dallimi rezulton respekti reciprok.
Përmes këtyre bindjeve të rrënjosura thellë arrihet në përfundimin se çekuilibrat në marrëdhënien mes gjinive janë për shkak të paanshmërisë dhe mosnjohjes së njëri-tjetrit, ndërsa nëse të dy duan vërtet të jenë të lirë kjo njohje është thelbësore, duhet të jetë reciproke dhe duhet të zhvillohet i njejti nivel, pra si dy lëndë dhe jo si të nënshtruar ndaj njëri tjetrit. Prandaj afirmoni dhe konfirmoni dallimin, por kësaj larmie i duhet larguar fatkeqësia, e kundërta, armiku.
Sot shumekush mund te mendoje se eshte nje pune e datuar, ne mbi shtatedhjete vite sigurisht kane ndryshuar shume gjera, fale pushtimeve qytetare te shume levizjeve feministe, por fatkeqesisht ka akoma shume per te bere per te vleresuar, ne barazine diferencen, per nje ndryshim te vertete dhe komplet barazinë. Akoma ka dallime pagash në par me vilat, punë e kujdesit plotësisht të paekuilibruar për gratë, një grua që ende shpesh konsiderohet si pronë, duke i dhënë kështu praktikës kriminale të femicidit.
Leximi i këtij libri dhe kuptimi i mesazhit të tij të fortë dhe aktual mund t’i ndihmojë vajzat të ndërgjegjësohen për identitetin e tyre gjinor, gjë që ju jep autonomi të fortë që ju lejon të mos pranoni kurrë asnjë formë nënshtrimi dhe të luftoni kulturën patriarkale në të gjitha format
 
Top