sweetzzinna
Dum spiro, spero くる
Disa muaj më parë, erdhi paralajmërimi i një serie të gjatë koncertesh në Londër, me dhjeta e mija bileta të shitura në pak orë, pasuar nga zërat mbi gjendjen e tij ekonomike dhe shëndetësore. Duhej të ishte rikthimi i tij në stil të lartë, për ta ripushtuar fronin e “mbretit të popit”. Një fron që do të mbetet bosh.
Nga pluhuri në altar e pastaj rikthimi në pluhur. Një karrierë plot lavdi e përfunduar nga një rënie e pandalshme, një jetë që ka qenë një përrallë e pastaj është shndërruar në ankth.
Historia e Micheal Jackson ka qenë e jashtëzakonshme dhe e tmerrshme, një ngjarje artistike dhe njerëzore të cilën pak kush e ka parë. Këngëtar, balerin, aktor, e kishte filluar aventurën e tij në spektakël si fëmijë çudibërës.
E tëra nisi pranë vëllezërve të tij Jackie, Tito, Jermaine, Marlon e Randy, të 5 Jachkson-ët, të rritur nën kujdesin e babait Joe në Gary, Indiana, një baba bukur i ashpër me të bijtë, e në veçanti me Michael-in që, vite më vonë, rrëfeu për dhunën e shpeshtë që kishte pësuar prej tij.
Micheal bashkohet me bendin e vëllezërve në moshën gjashtë vjeçare, më 1964 dhe bëhet këngëtar solist i tij pas dy vitesh. Vëllezërit Jackson lidhin kontratë me Motowon më 1968.
Singli i parë I want you back, i nxjerr ata menjëherë në krye të listës së klasifikimeve. ثshtë nisma e një marshi triumfues: në fund të viteve Shtatëdhjetë Jackson-ët tashmë janë bërë divë dhe pothuajse tërë suksesin ia kanë borxh zërit të Micheal-it. Në harkun e dhjetë viteve, vëllezërit Jackson publikojnë nëntëmbëdhjetë albume të tjera.
Hapi tij i parë i vërtetë si solo janë sekuencat e filmit “The Wiz”, me Diane Ross, më 1978, ku Micheal kishte bërë edhe filmin.
Por cilësia e vërtetë arrin më 1979 kur realizon albumin Off The Wall, që shitet në mbi 20 milionë kopje, përfshin dhjetë single në klasifika dhe ka bashkëpunimin e artistëve të kalibrit të Stevie Wonder dhe Paul McCartney. ثshtë fillimi i një projekti ndryshe dhe të ri, që parasheh, nga ana e Jackson, kontrollin total të “produktit” të vet.
ثshtë ai vetë që vendos gjithçka, mbi diskun dhe spektaklet, nga skenografitë te koreografitë, deri te moonwalk, hapi tipik i vallëzimit që do të bëhet marka e tij e fabrikimit në vitet tetëdhjetë.
Strategjia paguhet e më 1982 Jackson pushton botën mbarë, duke shitur deri më sot gjashtëdhjetë e pesë milionë kopje të diskut të tij të dytë, Thriller, njëri nga albumet më të shitura të muzikës së lehtë. Albumi, i prodhuar nga Quincy Jones, është një kryevepër pop.
Me Thriller, Jackson hap epokën e videomuzikës, duke realizuar disa klipe shumë të njohura që do të kontribuojnë në mënyrë substanciale në zhvillimin e kësaj gjinie, si ‘Thriller’ (me regjinë e jashtëzakonshme të John Landis) dhe ‘Billie Jean’.
Në vitet tetëdhjetë, Micheal Jackson bëhet, bashkë me Madonnën, ylli më i popullarizuar i botës.
Aq sa më 1985 do të jetë ai (bashkë me Lionel Richie) që do ta kompozojë himnin humanitar “We are the world”, kënduar nga yjet më të mëdha të muzikës amerikane për hir të popullatave afrikane, i cili do të bëhet një sukses planetar.
Pas suksesit shumë të madh të Thriller, që do ta bëjë Micheal Jackson-in t’i fitojë shtatë Grammy Awards, u desh të pritet deri më 1987 për ta parë përsëri Jackson-in në veprim me një album të vetin.
Por rikthimi i tij koincidon me një metamorfozë shqetësuese. Suksesi oqeanik ka transformuar Micheal-in e buzëqeshur në një yll megaloman, egocentrik, tekanjoz dhe plot me fobi, që shkon deri aty sa të ndërrojë krejtësisht fytyrën dhe ngjyrën e lëkurës së vet.
Micheal Jackson-i i “Ri” nuk njeh suksesin e albumit të tij paraprijës; sado që qoftë “Bad” (1987) qoftë Dangerous” (1991) shiten në dhjeta miliona kopje, asgjë nuk është si më parë.
Gjërat përkeqësohen më 1993, kur arrijnë akuzat e para ndaj të miturve. Atëherë Jackson provon të paraqitet në një mënyrë tjetër, më 1994 martohet me të bijën e Elvis-it, Lisa Marie Presley; më 1996 vjen gruaja e dytë, Debbie Rowe, e cila do të bëhet nëna e dy bijve të tij.
Por suksesi planetar ka marrë fund, shumëfishohen zërat e një bankrotimi ekonomik, e në fund të viteve nëntëdhjetë michealmania e një kohe mbetet vetëm kujtim.
Larg nga suksesi dhe klasifikimet, viteve të fundit janë vetëm kronikat gjyqësore ato që interesohen për Michael-in, i cili duhet të përgjigjet në tribunal për akuzat e sëmundjeve seksuale, nga të cilat pastaj do të lirohet.
Në vitet dymijë arrin bankrotimi. Jackson, që kishte blerë të drejtat e këngëve të Beatles, detyrohet të rishesë gjithçka, edhe vilën legjendare të Neverland në Kaliforni.
Disa muaj më parë, erdhi paralajmërimi i një serie të gjatë koncertesh në Londër, me dhjeta e mija bileta të shitura në pak orë, pasuar nga zërat mbi gjendjen e tij ekonomike dhe shëndetësore.
Duhej të ishte rikthimi i tij në stil të lartë, për ta ripushtuar fronin e “mbretit të popit”. Një fron që do të mbetet bosh.
EXPRESSI
Nga pluhuri në altar e pastaj rikthimi në pluhur. Një karrierë plot lavdi e përfunduar nga një rënie e pandalshme, një jetë që ka qenë një përrallë e pastaj është shndërruar në ankth.
Historia e Micheal Jackson ka qenë e jashtëzakonshme dhe e tmerrshme, një ngjarje artistike dhe njerëzore të cilën pak kush e ka parë. Këngëtar, balerin, aktor, e kishte filluar aventurën e tij në spektakël si fëmijë çudibërës.
E tëra nisi pranë vëllezërve të tij Jackie, Tito, Jermaine, Marlon e Randy, të 5 Jachkson-ët, të rritur nën kujdesin e babait Joe në Gary, Indiana, një baba bukur i ashpër me të bijtë, e në veçanti me Michael-in që, vite më vonë, rrëfeu për dhunën e shpeshtë që kishte pësuar prej tij.
Micheal bashkohet me bendin e vëllezërve në moshën gjashtë vjeçare, më 1964 dhe bëhet këngëtar solist i tij pas dy vitesh. Vëllezërit Jackson lidhin kontratë me Motowon më 1968.
Singli i parë I want you back, i nxjerr ata menjëherë në krye të listës së klasifikimeve. ثshtë nisma e një marshi triumfues: në fund të viteve Shtatëdhjetë Jackson-ët tashmë janë bërë divë dhe pothuajse tërë suksesin ia kanë borxh zërit të Micheal-it. Në harkun e dhjetë viteve, vëllezërit Jackson publikojnë nëntëmbëdhjetë albume të tjera.
Hapi tij i parë i vërtetë si solo janë sekuencat e filmit “The Wiz”, me Diane Ross, më 1978, ku Micheal kishte bërë edhe filmin.
Por cilësia e vërtetë arrin më 1979 kur realizon albumin Off The Wall, që shitet në mbi 20 milionë kopje, përfshin dhjetë single në klasifika dhe ka bashkëpunimin e artistëve të kalibrit të Stevie Wonder dhe Paul McCartney. ثshtë fillimi i një projekti ndryshe dhe të ri, që parasheh, nga ana e Jackson, kontrollin total të “produktit” të vet.
ثshtë ai vetë që vendos gjithçka, mbi diskun dhe spektaklet, nga skenografitë te koreografitë, deri te moonwalk, hapi tipik i vallëzimit që do të bëhet marka e tij e fabrikimit në vitet tetëdhjetë.
Strategjia paguhet e më 1982 Jackson pushton botën mbarë, duke shitur deri më sot gjashtëdhjetë e pesë milionë kopje të diskut të tij të dytë, Thriller, njëri nga albumet më të shitura të muzikës së lehtë. Albumi, i prodhuar nga Quincy Jones, është një kryevepër pop.
Me Thriller, Jackson hap epokën e videomuzikës, duke realizuar disa klipe shumë të njohura që do të kontribuojnë në mënyrë substanciale në zhvillimin e kësaj gjinie, si ‘Thriller’ (me regjinë e jashtëzakonshme të John Landis) dhe ‘Billie Jean’.
Në vitet tetëdhjetë, Micheal Jackson bëhet, bashkë me Madonnën, ylli më i popullarizuar i botës.
Aq sa më 1985 do të jetë ai (bashkë me Lionel Richie) që do ta kompozojë himnin humanitar “We are the world”, kënduar nga yjet më të mëdha të muzikës amerikane për hir të popullatave afrikane, i cili do të bëhet një sukses planetar.
Pas suksesit shumë të madh të Thriller, që do ta bëjë Micheal Jackson-in t’i fitojë shtatë Grammy Awards, u desh të pritet deri më 1987 për ta parë përsëri Jackson-in në veprim me një album të vetin.
Por rikthimi i tij koincidon me një metamorfozë shqetësuese. Suksesi oqeanik ka transformuar Micheal-in e buzëqeshur në një yll megaloman, egocentrik, tekanjoz dhe plot me fobi, që shkon deri aty sa të ndërrojë krejtësisht fytyrën dhe ngjyrën e lëkurës së vet.
Micheal Jackson-i i “Ri” nuk njeh suksesin e albumit të tij paraprijës; sado që qoftë “Bad” (1987) qoftë Dangerous” (1991) shiten në dhjeta miliona kopje, asgjë nuk është si më parë.
Gjërat përkeqësohen më 1993, kur arrijnë akuzat e para ndaj të miturve. Atëherë Jackson provon të paraqitet në një mënyrë tjetër, më 1994 martohet me të bijën e Elvis-it, Lisa Marie Presley; më 1996 vjen gruaja e dytë, Debbie Rowe, e cila do të bëhet nëna e dy bijve të tij.
Por suksesi planetar ka marrë fund, shumëfishohen zërat e një bankrotimi ekonomik, e në fund të viteve nëntëdhjetë michealmania e një kohe mbetet vetëm kujtim.
Larg nga suksesi dhe klasifikimet, viteve të fundit janë vetëm kronikat gjyqësore ato që interesohen për Michael-in, i cili duhet të përgjigjet në tribunal për akuzat e sëmundjeve seksuale, nga të cilat pastaj do të lirohet.
Në vitet dymijë arrin bankrotimi. Jackson, që kishte blerë të drejtat e këngëve të Beatles, detyrohet të rishesë gjithçka, edhe vilën legjendare të Neverland në Kaliforni.
Disa muaj më parë, erdhi paralajmërimi i një serie të gjatë koncertesh në Londër, me dhjeta e mija bileta të shitura në pak orë, pasuar nga zërat mbi gjendjen e tij ekonomike dhe shëndetësore.
Duhej të ishte rikthimi i tij në stil të lartë, për ta ripushtuar fronin e “mbretit të popit”. Një fron që do të mbetet bosh.
EXPRESSI