Foto historike

SHKODER, 1916: AKSION PER PASTRIMIN E QYTETI NGA PLUHURI DHE BALTA
Kur erdhen në Shqipëri, austrohungarezët, punën e parë që e bënë ishte pastrimi i qyteteve nga pluhuri dhe balta shekullore të lënë nga turqit. Ishte mekat si nuk na qeverisën s'paku 50 vjet austriaket sot do te ishim ndryshe!
FB_IMG_1606896509434.jpg
 
La linea ferroviaria "Decovil" di Valona. ???
FB_IMG_1607184561026.jpg
Qui siamo a Valona, Albania, anni '30.
Gli albanesi stessi forse non tutti sanno che a Valona esisteva una linea ferroviaria particolare, chiamata "Hekurudha e Vlorës Dekovil."
Costruita negli anni '30 dagli italiani, questa linea ferroviaria particolare era destinata principalmente al trasporto del bitume, dato che la zona ne era ricca. La linea comprendeva il tratto Selenicë - Vlorë per l'estensione di 30 km.

È molto interessante d'altronde osservare in questa foto, il modo in cui venivano trasportate le persone.
Notiamo ergo, una promiscuità di trasporto tra la cabina del trenino su rotaie e la trazione animale, a cavallo.
Normalmente andavano guidate da locomotive a vapore.
È stata funzionante a Valona fino ad inizio anni '70.

Questa nella foto, è una sorta di trasporto a trenino "Decovil", in albanese si dice "Dekovil", però appunto, non a locomotiva normale, ma a trazione animale.

Il trasporto suddetto, a fine '800 in Europa, prese il nome del suo inventore, l'ingegnere francese Paul Decauville, il quale nel 1873, concepì una vera ferrovia a scartamento ridotto a cui diede il nome “Decauville”.
Parliamo di una ferrovia componibile, con binari stretti o meglio costituita da spezzoni di binari accoppiabili a piacimento lunghi pochi metri e leggere rotaie montate su traverse in metallo.
Questi binari componibili si montavano solitamente per consentire il trasporto delle merci oppure in prossimità di miniere, per il trasporto dei minerali.
Ovviamente si trasportavano anche le persone, operai ecc a seconda delle esigenze.

(LA foto l'ho trovata su Visit Vlora Today)
 
Më 11 janar 1937, mbreti Zog I dërgoi një komision në Stamboll për të marrë eshtrat e poetit kombëtar Naim Frashërit, i cili që nga viti 1900 pushonte në varrezat e Merdinveqoi në Stamboll. Arritja e eshtrave të Naim Frashërit dhe rivarrimi i tij në teqen bektashiane në periferi të Tiranës ishte një ceremoni e madhe, ku morën pjesë personalitetet më të larta të shtetit dhe shumë qytetarë të kryeqytetit.

FB_IMG_1610398670195.jpg
 
Sa do i varfër ekonomikisht, shqiptari, edhe me lecka i veshur, krenaria e tij rri gjithmonë ajo e një pashaj. Gjithmonë kokën lart. Karakteristikë tipike shqiptare ???
IMG_20210127_104229.jpg
 
Televizori i parë në një fshat rreth Tetovës viteve 60.
IMG_20220901_104419.jpg
(Gazmend Arifi)
 
Historia e monopatin elektrik në fillim të 1900
images (17).jpeg
ap1-243x300.jpg
aeec4274-fe14-477a-b5fe-1a48cbd60e5a.jpeg
download (6).jpeg
 
Ishte një botë me energji të pastër... Elektriciteti i marrë nga ajri e bën makinën të lëvizë. Kjo është një makinë elektrike e vitit 1921 Nikola Tesla Pierce-Arrow që punon me energji elektrike të pastër eterike. Kjo është një makinë vetë-karikuese, nuk punon me bateri, karburant ose gaz.
Automjetet elektrike kanë ekzistuar për shumë më parë sesa mendojnë shumica e njerëzve.
Nuk është as një mit, vetëm një mbulim i teknologjisë sonë të humbur...!
IMG_20230115_090302.jpg
IMG_20230115_090245.jpg
 
Një pllakë 4000 vjeçare që i përket një studenti egjiptian me korrigjime drejtshkrimore të bëra nga një mësues (me ngjyrë të kuqe)
1980 para Krishtit.
IMG_20230302_132436.jpg
 
Stele Thonis-Heracleion
IMG_20230303_142440.jpg
Krijuar rreth vitit 380 para Krishtit, dhe e rikuperuar nga qyteti portual i humbur mesdhetar i Thonis-Heracleion.
Është ekspozuar në Muzeun e Artit Saint Louis në St. dhe në vitin 2000, një ekip arkeologësh, egjiptologësh, historianësh, gjeologësh, gjeofizikanësh dhe inxhinierësh kompjuterikë zbuluan qytetin e lashtë të fundosur të Thonis-Heracleion dhe pjesë të qytetit të Canopus më pak se 10 metra nën ujë dhe disa kilometra në det të hapur të bregdetit të sotëm egjiptian.✨👌
 
Dera e hyrjes e Pallatit Mbreteror ne Durrës,1914. Garda, me veshje ushtarake dhe popullore!...
FB_IMG_1680265391133.jpg
(Foto: Kastriot Dervishi)
 
Ishte një botë me energji të pastër... Elektriciteti i marrë nga ajri e bën makinën të lëvizë. Kjo është një makinë elektrike e vitit 1921 Nikola Tesla Pierce-Arrow që punon me energji elektrike të pastër eterike. Kjo është një makinë vetë-karikuese, nuk punon me bateri, karburant ose gaz.
Automjetet elektrike kanë ekzistuar për shumë më parë sesa mendojnë shumica e njerëzve.
Nuk është as një mit, vetëm një mbulim i teknologjisë sonë të humbur...!
Shiko fotografinë 1956748
Shiko fotografinë 1956747
Ti besoj i mban mend ose te ra rene ne sy ndonjehere ndonje oxhak i vjeter me dy hekura anash e nje ne fund perballe por ska patur as mur te nxire nga flaket, dhe as tub/kanal qe e nxirrte jashte? Une e kam vene re shpesh kte gje... sipas teje cfare duheshin dy hekuarat anash dhe ai ne fund perballe?? :) Screenshot_20230331_143033.jpg
 
Ti besoj i mban mend ose te ra rene ne sy ndonjehere ndonje oxhak i vjeter me dy hekura anash e nje ne fund perballe por ska patur as mur te nxire nga flaket, dhe as tub/kanal qe e nxirrte jashte? Une e kam vene re shpesh kte gje... sipas teje cfare duheshin dy hekuarat anash dhe ai ne fund perballe?? :) Shiko fotografinë 1963331
Për bukuri punohen me dekorime të hekurpuniesit.
Edhe ai hekuri në fund..janë që të mbajnë drutë në mënyrë të shrregullt që të ndezën më mirë.

Salvo che c'è qualcos'altro che non ho fatto caso.
 
Dardha (village of Korça), Albanian inhabitants in their local costumes, around 1900.
IMG_20230530_153114.jpg
photo by Perikli Kaçauni
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Kur flet shpirti.

    Votat: 6 27.3%
  • 2-Buzëqeshje Maskuar.

    Votat: 12 54.5%
  • 3-Jam femër.

    Votat: 2 9.1%
  • 4-Je ti Nënë.

    Votat: 1 4.5%
  • 5-Ne duart e kohes.

    Votat: 1 4.5%
Back
Top