Auto & Moto GP

Në mes të pandemisë, marka spanjolle prezanton makinën luksoze​

Shiko fotografinë 1770895Shiko fotografinë 1770896





Hispano Suiza, një markë spanjolle automobilësh, prezantoi dje në Madrid modelin e saj të dytë, Carmen Boulogne. Kjo makinë është një version më sportiv, më i lehtë, më i fuqishëm dhe më i shtrenjtë sesa Carmen, që u zbulua në Sallonin e Gjenevës vitin e kaluar.Shiko fotografinë 1770897
Motori i kësaj makine ka 1114 kuaj fuqi dhe mund të arrijë një shpejtësi maksimale prej 290 km/h. Nga 0 në 100 km/h arrin për 2,6 sekonda.
Çmimi i Carmen Boulogne është 1,65 milionë euro.Shiko fotografinë 1770898
Emri i kësaj makine është vendosur për nder të fitores së kësaj marke spanjolle në një garë të zhvilluar në Francë, pranë Boulogne, në vitin e largët 1921.Shiko fotografinë 1770899

A2news.com
 

Në mes të pandemisë, marka spanjolle prezanton makinën luksoze​

Shiko fotografinë 1770895Shiko fotografinë 1770896





Hispano Suiza, një markë spanjolle automobilësh, prezantoi dje në Madrid modelin e saj të dytë, Carmen Boulogne. Kjo makinë është një version më sportiv, më i lehtë, më i fuqishëm dhe më i shtrenjtë sesa Carmen, që u zbulua në Sallonin e Gjenevës vitin e kaluar.Shiko fotografinë 1770897
Motori i kësaj makine ka 1114 kuaj fuqi dhe mund të arrijë një shpejtësi maksimale prej 290 km/h. Nga 0 në 100 km/h arrin për 2,6 sekonda.
Çmimi i Carmen Boulogne është 1,65 milionë euro.Shiko fotografinë 1770898
Emri i kësaj makine është vendosur për nder të fitores së kësaj marke spanjolle në një garë të zhvilluar në Francë, pranë Boulogne, në vitin e largët 1921.Shiko fotografinë 1770899

A2news.com
E kisha ble ,po nuk i kemi rrugen ne per kete shpejtsi?
@Hope mbase do ma bej dhurat kur te ik tek ajo?
 

Lind grupi “Stellantis”/ Mbledh Fiat, Chrysler, Peugeot dhe CitroenShiko fotografinë 1770900


Fiat Chrysler dhe francezi PSA, grupi që zotëron Peugeot dhe Citroen, tani do të jenë një pasi aksionerët miratuan shkrirjen për të formuar Stellantis, grupin automobilistik të katërtin, më të madh në botë.






Marrëveshja vjen dy vite pas fillimit të bisedimeve. Kompania e shkrirë do të mbledhë bashkë marka si Peugeot, Citroen dhe Vauxhall nga PSA me Fiatin, Jeep-in dhe Chryslerin. Kompania e re që do të quhet Stellantis e që do të thotë, të shkëlqesh me yjet, do të ketë 14 marka makinash nën një çati, përfshirë edhe lojtarë të mëdhenj si Maserati dhe Alfa Romeo.

Drejtuesit tani presin që shkrirja të finalizohet deri në fund të marsit dhe sipas tyre, ajo do të sigurojë reduktime domethënëse në kosto. Sidoqoftë ka edhe shqetësime për mbylljen e mundshme të disa fabrikave, përfshirë ato të Vauxhallit që punëson 3 mijë persona në Britaninë e Madhe. Pavarësisht se krijon grupin e katërt më të madh në botë të prodhimit të makinave, kritikët argumentojnë se të qenit më i madh nuk do të thotë automatikisht se është më mirë.

Tesla është përdorur shpesh si shembull që tregon se edhe pse ka prodhim relativisht më të vogël, krahasuar me rivalët, ka një vlerë më të madhe në treg. Stellantis sidoqoftë do të renditet pas VW-së, aleancës Renault Nissan Mitsubishi dhe Toyotës. Bosët shpresojnë se grupi do të marrë më shumë fuqi për të konkurruar me rivalët ndërkohë që do të fokusohet tek kina, tregu më i madh në botë ku 21 milionë makina shiten çdo vit.





Top Channel
 

Lind grupi “Stellantis”/ Mbledh Fiat, Chrysler, Peugeot dhe CitroenShiko fotografinë 1770900


Fiat Chrysler dhe francezi PSA, grupi që zotëron Peugeot dhe Citroen, tani do të jenë një pasi aksionerët miratuan shkrirjen për të formuar Stellantis, grupin automobilistik të katërtin, më të madh në botë.






Marrëveshja vjen dy vite pas fillimit të bisedimeve. Kompania e shkrirë do të mbledhë bashkë marka si Peugeot, Citroen dhe Vauxhall nga PSA me Fiatin, Jeep-in dhe Chryslerin. Kompania e re që do të quhet Stellantis e që do të thotë, të shkëlqesh me yjet, do të ketë 14 marka makinash nën një çati, përfshirë edhe lojtarë të mëdhenj si Maserati dhe Alfa Romeo.

Drejtuesit tani presin që shkrirja të finalizohet deri në fund të marsit dhe sipas tyre, ajo do të sigurojë reduktime domethënëse në kosto. Sidoqoftë ka edhe shqetësime për mbylljen e mundshme të disa fabrikave, përfshirë ato të Vauxhallit që punëson 3 mijë persona në Britaninë e Madhe. Pavarësisht se krijon grupin e katërt më të madh në botë të prodhimit të makinave, kritikët argumentojnë se të qenit më i madh nuk do të thotë automatikisht se është më mirë.

Tesla është përdorur shpesh si shembull që tregon se edhe pse ka prodhim relativisht më të vogël, krahasuar me rivalët, ka një vlerë më të madhe në treg. Stellantis sidoqoftë do të renditet pas VW-së, aleancës Renault Nissan Mitsubishi dhe Toyotës. Bosët shpresojnë se grupi do të marrë më shumë fuqi për të konkurruar me rivalët ndërkohë që do të fokusohet tek kina, tregu më i madh në botë ku 21 milionë makina shiten çdo vit.





Top Channel
Ehh ky ban ne rrugen e kombit..kur shkojm ne det?
 

Kështu duket një Mercedes i fuqishëm kur drejtohet nga një shofer profesionistShiko fotografinë 1771045

Mercedes-AMG E63 S Estate është një veturë ‘vrastare ‘ që i lejon pronarit të saj të shijojë garën.

Ajo është një makinë që bëhet një ‘armë’ në rrugë, veçanërisht nëse një shofer profesionist është pas timonit.

Jo se ai lëviz sipas rregullave, por disi kontrolli i tij i makinës akoma e rrit besimin, transmeton Telegrafi.

Por ne nuk jemi këtu për të gjykuar, por për të shijuar dhe ftuar që të shikoni një video në të cilën ju mund të shijoni aftësitë lëvizëse të yllit Top Gear, por edhe ulërimën brutale të motorit V8.

Kjo veturë është mundësuar nga një 4.0 V8 twinturbo, që do të thotë se ka 612 kuaj fuqi dhe 850 Nm.

Ai shpejtësinë nga 0 në 100 km/orë e kap për vetëm 3.5 sekonda, dhe maksimumi i tij është 290 km/orë.

Në Gjermani, ajo fillon me një çmim rreth 128,000 euro. /Telegrafi/
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Shpresoj te dali ky prodhim KosAlb ????

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

“Fshihej” në një kasolle Lamborghini që vlen 2 milionë euro​

Shiko fotografinë 1774264Një burrë kishte futur në një shtëpi të vogël në fshat makinën e tij sportive, që nuk e kishte parë dritën e diellit prej shumë vitesh.Shiko fotografinë 1774266

Por, nuk bëhet fjalë për një sportive të rëndomtë, por për një Lamborghini Miura me ngjyrë Bruno Metallizzato, makina e vetme me këtë ngjyrë e disponueshme për tregun evropian.

Kjo makinë kishte një motor V12 prej 3,9 litrash, me 380 kuaj fuqi që ndihmonin që të arrinte një shpejtësi maksimale prej 276 km/h. Nëse sot, shifra të tilla janë të mira, në vitet ’70 ishin të denja për një makinë garash

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Pronari italian vdiq në prill të vitit të shkuar, ndërkohë që familjarët ruanin shtëpinë ku strehohej makina, derisa të vendosnin se çfarë do të bënin me një “xhevahir” të tillë.Shiko fotografinë 1774267

Ata ia shitën një miku të familjes, i cili ka vendosur jo ta restaurojë, por thjesht ta rregullojë dhe ta ruajë siç është. Edhe pse nuk janë bërë të ditura shifrat e shitjes, në gjendje të rrënuar një Lamborghini Miura vlen rreth 2 milionë euro.Shiko fotografinë 1774268

A2news.com
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Back
Top