Auto & Moto GP

Kur ne shqiptar pasi blejm makin ngjermani e themi
E mbajtshme ishte se e kishte perdor nje plak ??
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Audi Q7 kamionçinë merr kuptimin zero, por këtu paraqitet duke përdorur sugjerime AmarokShiko fotografinë 1777032

Pas zbulimit të X-Class Concept në 2016, Mercedes besoi se do të vazhdonte të bënte kamionin e parë të vërtetë premium në botë, që synonte tregje të tilla si Evropa, Amerika Latine, Afrika dhe Australia. X-Class u fut në prodhim vitin e ardhshëm duke përdorur një shasi Nissan Navara para se të ndërpritet në fillim të vitit 2020 për shkak të shitjeve të ulëta.
Çfarë dështimi epik ishte ai, dhe të mendosh që Daimler kishte kaq shumë shpresa te X-Class. Pavarësisht, a keni menduar ndonjëherë se çfarë do t'i thoshin tregjet botërore tani një kamioni me bazë Audi Q7? Më konkretisht, një SQ7, siç është dhënë këtu nga Spdesignsest .

Ndryshe nga X-Class , ky do të ishte një produkt premium i mirëfilltë (për real) pasi hipotetikisht do të bazohej në Q7 dhe jo në ndonjë model të palës së tretë. Ajo do të shfaqte teknologji Q7 brenda dhe jashtë, plus njësia e fuqishme e SQ7 4.0-litër TFSI V8, e vlerësuar me 500 hp (505 PS) dhe 568 lb-ft (769 Nm) çift rrotullues.

Ky motor do të funksiononte së bashku me kutinë e marsheve Tiptronic të Audi dhe sistemin me të gjitha rrotat quattro dhe mund të përshpejtonte kamionin SQ7 në 60 mph (96 kph) në rreth 4,5 sekonda (SQ7 TFSI i vërtetë kërkon 4.3 sekonda)

Shënim anësor, SQ7 i Evropës dikur vinte me një motor dizel 4.0-litër twin-turbo V8 TDI, duke prodhuar 429 kf (435 PS) dhe 664 lb-ft (900 Nm) çift rrotullues. Kjo do të kishte qenë ndoshta zgjedhja më e mirë për një kamion, por blerësit amerikanë pothuajse me siguri do të favorizonin opsionin e benzinës TFSI.


Sa i përket dizajnit, artisti përdori VW Amarok si një pikë referimi për ta kthyer SUV premium në diçka edhe më utilitare. Fatkeqësisht, ka diçka për ato proporcione, veçanërisht kur shikohet nga njëra anë si në pasqyrim. Duket pak e vogël, si diçka me të cilën një shofer GMC Sierra Denali do të tallej me kënaqësi. Kjo ndoshta sepse dizajneri zvogëloi rrotat dhe bazën e rrotave duke mbajtur gjatësinë origjinale të SUV.

Rezultati është një brendshme më e vogël dhe një shtrat kamioni relativisht i shkurtër. Pak a shumë humbje-humbje. Falë zotit, gjithçka është e besueshme.

Autoevolution.com
 
  • Më pëlqen
Reactions: D.

2021 Cadillac Escalade e paraqitur me fytyrë Mercedes-AMG GLS 63, ka nevojë për ekzorcizëm​

Shiko fotografinë 1778037
Cadillac zbuloi të gjithë gjeneratën e re të pestë Escalade pak më shumë se një vit më parë, duke shfaqur një pamje të brendshme dhe të jashtme të ridizenjuar plotësisht. Dizajni i tij ngriti disa vetulla, veçanërisht pasi mund ta bëni rastin e paraardhësit të tij të dukej më imponues.

2021 Escalade punëson gjuhën e fundit të projektimit Cadillac-së, që do të thotë shumë pak rrudha në bodywork. Prandaj, ju nevojiten sipërfaqe këndore në pjesën e përparme dhe të pasme për të lidhur gjithçka së bashku vizualisht. Fatkeqësisht, Mercedes GLS nuk është këndor, kështu që fytyra e tij nuk përputhet vërtet me atë të Cadillac.

Megjithatë, ju mund ta shihni vetë, me mirësjellje të Superrenderscars , sa e keqe në një martesë është kjo, veçanërisht kur rritni madhësinë e përgjithshme të grilës dhe dritave në Mercedes. Do të kishte qenë ndoshta më mirë të shkonte me një madhësi më të vogël, por faktori i formës nuk do të përputhej gjithsesi, edhe pse ishin përdorur edhe kapuçi dhe parakolp i GLS.

Gjithashtu, në rast se nuk mund ta kuptoni, ai është Mercedes-AMG GLS 63 që u gdhend në dixhital për të përfunduar këtë ndërrim fytyre.


Në realitet, nëse ajo që po kërkoni është një Escalade e stiluar në mënyrë më agresive, për shembull, mund të ktheheni te makina e gjeneratës së mëparshme 2020, e cila është akoma për shitje në SH.B.A. së bashku me variantin e ri 2021. Kjo e fundit është me çmim prej 76,195 $, ndërsa Escalade 2020 do t'ju kthejë lart prej 75,195 $. Ju gjithashtu mund të merrni modelin 2021 Escalade in Sport, me një grilë me rrjetë të zezë dhe thekse të tjera të zeza.Shiko fotografinë 1778038

Sipas performancës, ne rekomandojmë të zgjidhni një model 4WD, të mundësuar nga motori 6.2-litër V8 i GM, i bashkuar me një transmetim automatik me 10 shpejtësi. Ky motor prodhon 420 kf dhe 460 lb-ft (624 Nm) çift rrotullues, i cili është akoma shumë larg motorit V8 twin-turbo V0 me 4.0 litra të Mercedes-AMG GLS 63 me 603 kf dhe deri në 627 lb-ft (850) Nm) të momentit rrotullues.

Mercit të madh i duhen vetëm 4.2 sekonda për të arritur 62 mph (100 kph), ndërsa Escalade me V8 është shumë më e ngadaltë. Kemi dëgjuar zhurma të Escalade me super ngarkesë 600+ kf të ndodhin së shpejti, por asgjë nuk është konfirmuar.
Shiko fotografinë 1778039
Autoevolutions.com
 

7 motorët më të mirë për të udhëtuar këtë vit​

Bazuar në më shumë se një dekadë vozitje dhe kërkime profesionale, këto janë motorët që do të blinim.Shiko fotografinë 1779248
Shënim i redaktorit: Një motor është një mënyrë e mirë për të udhëtuar pa rrezikuar të ekspozoheni veten ose të tjerët ndaj COVID-19. Por ngasja është më e rrezikshme se ngasja, që do të thotë çdo herë që veshim lëkurat tona, mund të kemi nevojë për ndihmë nga një mjek ose EMT. Para se të udhëtoni, kontrolloni nëse spitalet e zonës suaj janë rikuperuar nga shpërthimet e fundit dhe mund t'ju shpëtojnë pas një goditësi me tank.

Vitet e fundit kanë qenë një kohë jashtëzakonisht e mirë për të blerë një motor. Duke filluar pas recesionit të vitit 2008, prodhuesit rritën përpjekjet e tyre për të fituar klientë të rinj dhe për të zëvendësuar kalorësit që po plaken nga pronësia. Ky presion ekonomik ka rezultuar në dizajne të reja të përballueshme, praktike dhe mrekullisht të çuditshme. Në vitin 2020, kjo do të thotë tipare të sigurisë së teknologjisë së lartë të tilla si kontrolli i tërheqjes dhe madje edhe veshja që vendos çantat e ajrit personal. Kjo nënkupton fillimin / ndalimin pa çelës, transmetime që mund t'ju parashikojnë dhe parandalojnë që të ngecni, dhe mundësi të mjaftueshme për ta bërë të vështirë zgjedhjen e një motori elektrik. Lexoni më tej për këshilla për blerjen tuaj dhe rishikimet e platformave më të mira atje sot.

Metodologjia

Duke supozuar që besnikëria e markës nuk është një faktor, rruga më efikase për të gjetur motorin e duhur është të filloni me se ku dhe si do të ngasni. Kjo është arsyeja pse pothuajse çdo prodhues prodhon të paktën një model të secilit zhanër të biçikletave. Ducati, për shembull, ka një motor të qytetit të aftë për rrugë jashtë (Scrambler), një super biçikletë të racës (Panigale V4R), një kryqëzor (Diavel), një biçikletë aventurë ergonomike (Multistrada), dhe madje edhe një biçikletë elektrike malore (E -MTB). Pasi të keni kuptuar se cili lloj biçikletë do t'i shërbejë më së miri përdorimit tuaj, mund të filloni të krahasoni brenda këtij lloji, gjë që është ajo që kemi bërë këtu.

Sa shpejt?

Nxitimi dhe shpejtësia maksimale e një motoçiklete shpesh merren parasysh për sa i përket zhvendosjes, ose centimetrave kub (250 cc, 600 cc, 1000 cc). Kjo i referohet vëllimit të ajrit dhe karburantit që të gjithë cilindrat mund të tërheqin dhe të shpërthejnë për të krijuar energji. Biçikletat e shkathëta, jashtë rrugës, të afta për dy sporte dhe nxënës, zakonisht janë rreth 250 deri 400 cc. Biçikletat e kategorisë mesatare, të stilit retro, të bëj gjithçka, janë argëtuese në rrugët e pasme dhe të rehatshme në autostrada fillojnë me 650 cc dhe mund të shkojnë deri në 900 cc. Motoçikleta me rrezikshmëri të shpejtë, motorë me aventurë të drejtë (ADV) dhe kryqëzatave Sons of Anarchy janë zakonisht 1000 cc ose më shumë.

Ne nuk e themi këtë shpesh, por më shumë fuqi nuk është gjithmonë më e mirë. Shumicën e kohës, është më argëtuese të shtyesh një motor më i vogël në limitin e tij sesa të përdorësh vetëm një copë potenciali të super-biçikletës së një kopje gare. Jini të sinqertë në lidhje me nivelin tuaj të aftësive dhe stilin e ngasjes, dhe do të jeni më të lumtur me blerjen tuaj.Shiko fotografinë 1779249

Llojet e motoçikletave

Fillestar: Shikoni për teknologjinë e sigurisë (ABS, kontrollin e tërheqjes) dhe një madhësi modeste të motorit. Midis 300 dhe 400 cc është ideale. Shumica e prodhuesve shesin një motor të nivelit të parë që duket si një biçikletë gare, por do të ketë vetëm një motor me një cilindër 400 cc. Këto janë mjaft të shpejta për të trajtuar autostradat, por gjithsesi janë më të lehta për tu mirëmbajtur dhe më pak të kushtueshme se konfigurimet më komplekse. Prodhuesit kryesorë japonezë (Honda, Kawasaki, Yamaha) e bëjnë këtë lloj motoçiklete veçanërisht mirë.

Standard / Retro: Kjo është një kategori e kapur për të gjitha për motoçikletat që kanë një pozicion kryesisht drejtimi drejtimi dhe shtesa minimale. Shumica nuk vijnë me xham ose me panaire, ato pjesë aerodinamike të plastikës që mbulojnë pjesën e përparme. Motori është zakonisht një dizajn me dy ose tre cilindra, midis 600 dhe 900 cc. Këto janë biçikleta të shkëlqyera rreth e rrotull për kalorës fillestarë dhe të ndërmjetëm që kanë nevojë për një kornizë kompakte për të lundruar në qytete por gjithashtu duan komoditet në autostrada. Motorët jo retro standardë ose "Lakuriq" zakonisht kanë performancën e super biçikletave me garë, por me një pozicion vendesh më të rehatshëm dhe pamje më pak të dukshme. Triumph's Street Triple, Yamaha's MT-09 dhe Ducati's Monster janë të gjithë shembuj të shkëlqyeshëm të motoçikletave për të bërë gjithçka.

Aventura (ADV): Të gjatë, me motorë të mëdhenj dhe rezervuarë karburanti, këto janë ndërtuar për udhëtime të gjata, larg, kryesisht në rrugë - dhe nëpër zhavorr, baltë dhe rërë, për sa kohë që kanë gomat e duhura. Shumica kanë motorë rreth 700 cc, megjithëse të tjerët shkojnë deri në 1,200 cc. Bërë mirë, këto janë biçikletat që duhet të bëjnë që të dëshironi të lini punën tuaj dhe të udhëtoni nëpër botë. (Për ngasje vetëm me asfalt, motoçikletat Sport Touring janë më afër tokës, më aerodinamike dhe më të lehta se një ADV tipike).

Kryqëzori: Do të mbani mend që i keni parë këto: Karburanti i lartë, shkarkimi me zë të lartë, pozicioni i ngadaltë i hipur dhe motorët e mëdhenj. Kryqëzori (ose "bagazhi", për magazinimin e shalës në dispozicion në shumicën e modeleve) është specifik për bollëkun e SH.B.A.-së të rrugëve të gjata, të drejta dhe të sheshta. Harley-Davidson është për udhëtarët atë që Heinz është për ketchup. Por konkurrenca nga prodhuesit indianë dhe japonezë si Honda, Kawasaki dhe Yamaha janë alternativa të ligjshme.

Superbike: Nëse ju ka kaluar një idiot që shkon 150 mph në një motor që rënkon, ai ka të ngjarë të ishte me një super biçikletë. Këto kanë aerodinamikë të biçikletave garuese dhe motorë të mëdhenj, por edhe teknologji sigurie që mund t'ju shpëtojë nga karrocat e padëshiruara dhe djegiet. Nëse mund të jetoni duke mos pasur modelin më të fuqishëm dhe të shtrenjtë në formacionin e një prodhuesi, super biçikletat e mesit të nivelit (rreth ose më pak se 1.000 cc) janë shoferë emocionues dhe të përditshëm.

Supermoto: Ne falënderojmë prodhuesit e paktë që ende prodhojnë këtë stil të motoçikletës. Parimi i dizajnit është i thjeshtë: Vendosni një biçikletë poshtër me goma të vogla, të lëmuara rrugore dhe rregulloni pak energjinë për ta bërë atë të funksionojë në rrugë në vend të shtigjeve. Rezultati është një motor i gjatë, i ngushtë dhe i lehtë që është mënyra më argëtuese për të lundruar në çdo vend urban. Era dhe dridhjet me shpejtësi të qëndrueshme të autostradës mund të jenë të pakëndshme, por të tolerueshme dhe ia vlejnë për sa kohë që shumica e kalërimit tuaj ndodh me shpejtësi më të ulët dhe në një qytet apo qytet të dendur.

Elektrike: Çift rrotullues i çastit. Pa nxehtësi. Asnjë dridhje ose ndërrim ingranazhesh (duke supozuar se i merrni parasysh ato përfitime). Kërkesat e mirëmbajtjes: Mbani ajrin në goma, mbase kontrolloni lëngun e frenave. Njësoj si makinat elektrike, ata kanë rritur në heshtje diapazonin e tyre në afërsisht 100 deri në 120 milje, ndërsa hotelet dhe strukturat e parkimit kanë shtuar stacione të karikimit të shpejtë. Sidoqoftë, ashtu si makinat, motorët elektrikë janë akoma më të kushtueshëm sesa alternativat e benzinës, dhe blerja e tyre kërkon që ju të jeni të qëllimshëm për mënyrën dhe vendin ku udhëtoni. Sidoqoftë, nëse keni një udhëtim të parashikueshëm, qasje në karikues të shpejtë dhe të paktën 20,000 dollarë për të shpenzuar, biçikletat elektrike kanë një kuptim.

Mini:Në vitin 2013, Honda filloi të shiste një motor të vogël 125 cc të quajtur Grom. Mezi thyente 60 mph dhe dukej si një mbështetës cirku. Dukej e përshtatur për vende si Vietnami, ku infrastruktura ishte miqësore me motorët me zhvendosje të vogël, por në Amerikën e Veriut, toka e Harleys të mëdha, dukej si një shitje e vështirë. Sidoqoftë, Grom ishte një hit dhe kjo ka kuptim sapo të hipni në të. Ajo, dhe konkurrentët si Kawasaki Z125 Pro, është më komode se sa duket, edhe nëse jeni i gjatë dhe me këmbë të gjata - një nga kalorësit tanë të provës është i gjatë 6 metra dhe nuk kishte probleme për orë të tëra ngasjeje. Përmasat e tyre do të thotë që ju lehtë mund të shkurtoni trafikun urban shumë më lehtë sesa me biçikleta më të mëdha, dhe kjo shkathtësi i bën ata të ndjehen shumë më shpejt sesa specifikimet që do të mendonit. Kështu që qëndroni larg autostradave, megjithëse - shpejtësia maksimale për këto biçikleta është zakonisht rreth 60 mph, dhe disa shtete si Kalifornia në të vërtetë ndalojnë motorët me zhvendosje të vogël të përdorin rrugë ndërshtetërore. Por nëse nuk ju nevojitet ajo shpejtësi, një mini është një mënyrë e përballueshme, e lehtë për të kaluar dhe ofron një nga raportet më të mira dollar-për-argëtim që kemi parë pothuajse në çdo produkt të konsumit.Shiko fotografinë 1779250
Si kemi zgjedhur

Çdo motor këtu është vlerësuar nga redaktorët tanë të provës. Përzgjedhjet tona u bazuan në përvojën mbi 10 vjeçare, hulumtimin e tregut, vëzhgimin e rishikimeve profesionale dhe përdoruesve, intervistimin e ekspertëve të industrisë dhe kalërimin (si për të shqyrtuar për botim ashtu edhe për transport personal). Për secilën kategori, ne kemi përfshirë modelet që do të konsideronim t'i blinim vetë. Në disa raste, kjo do të thotë motoçikleta që nuk janë azhurnuar për vitin 2020 ose 2021 dhe janë akoma opsione më të mira se modelet plotësisht të reja. Për çdo zgjedhje, ne kemi përfshirë edhe alternativa që, për disa vozitës, mund të jenë më të përshtatshmet dhe ia vlen t'i hipni provës.

MË E MIRA PËR FILLESTARËT
Kawasaki Ninja 400
Shiko fotografinë 1779251
Pesha (me karburant dhe lëngje): 366 b
Transmetimi: me 6 shpejtësi

I lehtë, i përballueshëm, praktik dhe me pamje të freskët, Ninja vjen me motorin ideal për të sapoardhurit që duan të mësojnë të ngasin me mjeshtëri pa fituar bileta shumë të shpejta. Ka edhe motoçikleta të tjera sportive, të përqendruara në rrugë, por shumica kanë motorë me një cilindër, të cilët mund të dridhen me shpejtësi autostrade. Sidoqoftë, cilindri binjak i Ninja është i qetë në autostrada, por është ende mjaft i lehtë për të qenë i menaxhueshëm në trafikun dhe parkimet e botës reale. Exshtë shembullore e një formule që Kawi ka përsosur për dekada. Thjesht sigurohuni që të shpenzoni 300 dollarë shtesë për ABS. Modeli 2020 është i pandryshuar nga versioni 2019, kështu që një Ninja 400 i përdorur mund të funksionojë po aq mirë.

Ne gjithashtu do të merrnim në konsideratë Suzuki SV650 ABS (7,499 dollarë), i cili ka energji të mjaftueshme për pothuajse çdo kalorës të nivelit, plus Ndihma e ulët e rpm, e cila ju ndihmon të parandaloni që të digjni jashtë. Dhe këtu është Honda NC750X ( 8,099 dollarë). Ka edhe më shumë energji, plus një ndarje magazinimi mbi rezervuarin e gazit dhe një transmetim automatik opsional për 800 dollarë më shumë.
STANDARDI / RETROJA MË E MIRË
Triumfi Thruxton RSShiko fotografinë 1779252

Motori: 1,200-cc binjak paralel
Fuqia: 103 kf
Pesha (e thatë): 434 lb.
Transmisioni: 6-shpejtësi

Brenda formacionit të Triumph të biçikletave jashtëzakonisht moderne që duken të vjetra, kjo është ajo që duhet të lakmohet. RS fillon nga Thruxton tashmë i shkëlqyeshëm, i cili, kur doli në 2016, u vlerësua për të qenë një motor modern, sportiv, i rehatshëm i maskuar si një garues i bukur i kafeneve klasike. Ky version merr azhurnime si një pezullim i pasëm Öhlins, frena binjake 310 mm Brembo përpara, goma të grira Metzler Racetec, dhe madje edhe një bateri me peshë më të lehtë. Motori binjak paralel ka koka të reja cilindri, pistona dhe boshte shufër, dhe transmetimi merr gjithashtu një tufë të re. Kjo shton deri në rreth 7 kuaj fuqi më shumë, çift rrotullues më të ultë dhe një vijë të kuqe pak më të lartë. Por gjithashtu, pothuajse 15 paund në zvogëlimin e peshës, falë pjesëve më të hollë të motorit dhe një shasi më të lehtë. Njësoj si shumica e biçikletave retro me motorë të mëdhenj, të fuqishëm, RS është më i rëndë se biçikletat e zhveshura ose sportive.

Për më pak para, Triumph Street Twin (9,300 dollarë) është gjithashtu një rekomandim i lehtë. Fuqia e tij prej 65 kuajsh është e mjaftueshme për shumicën e udhëtimeve në botën reale falë trajtimit shkëlqyeshëm të lehtë dhe frenave të fuqishëm. Na pëlqen shumë edhe formacioni Scrambler i Ducati, konkretisht sajë me shkretëtirë (11,995 dollarë). Qëndrimi i tij hipur në këmbë dhe 803cc V-binjak e bëjnë atë të shkathët në hipjen në qytet. Për diçka më të pazakontë, ekziston linja V7 III e Moto Guzzi (8,490 dollarë). Idiosinkrazitë si një bosht lëvizës në vend të një zinxhiri janë të dashur, por gjithashtu nënkuptojnë më pak mirëmbajtje

SUPER BIÇIKLETA MË E MIRË
Ducati Panigale V2Shiko fotografinë 1779253

Motori: 955-cc L-binjak
Fuqia: 155 hp
Pesha (me karburant dhe lëngje): 441 lb.
Transmisioni: 6-shpejtësi

Jo, nuk është biçikleta më e shpejtë që mund të blini. Nuk është as biçikleta më e shpejtë që bën Ducati. Por për ata prej nesh që bëjmë pjesën më të madhe të udhëtimit tonë në rrugë civile me kufizime shpejtësie dhe makina, përmbajtja e V2 është ajo që e bën atë motorin ideal të përqendruar në performancë. Një litarë 441 paund, ka 155 kuaj fuqi - më shumë se sa për të emocionuar çdo kalorës në një autostradë në devijim ose ditë pista, por përsëri është i menaxhueshëm në kryqëzimet e mbushura me njerëz. V2 gjithashtu përfshin ndihma elektronike që mund t'ju ndihmojnë t'i afroheni kufijve të biçikletës pa paguar çmimin. Midis tyre: një njësi matëse inerciale me gjashtë boshte (IMU) që zbulon këndin e dobët për të ndihmuar në informimin e sistemeve të frenimit dhe kontrollit të tërheqjes. Teknologji e lartë, qesharake e shpejtë, arrestuese vizuale, V2 është gjithçka që Ducati bën më mirë se kushdo tjetër.

Nëse dëshironi një grabitqar kulmi të motoçikletave të shpejta, shikoni tek Ducati Panigale V4S (28,395 dollarë). Motori V4 është më i madh, duke prodhuar një fuqi absolutisht qesharake 214 kuaj fuqi. Ekziston edhe Kawasaki Ninja H2 (29,0000 dollarë), i cili ka 90 kile rrotullim çift rrotullues, një statistikë që bie në sy për një motor 525 kile. Përshpejtimi komik është edhe më i lezetshëm kur fillon rënkimi i super ngarkuesit. BMW S 1000 RR (16,995 dollarë) është gjithashtu në këtë kampionat dhe merr pikë për një tipar të quajtur ShiftCam, i cili lejon motorin të rregullojë kohën e kamerave për ekonominë e karburantit ose shpejtësinë, duke e bërë atë edhe më të përdorshëm.

AVENTURA MË E MIRË (ADV)
KTM 790 Adventure RShiko fotografinë 1779254

Motori: Binjak paralel 799 cc
Fuqia: 95 kf
Pesha (me karburant dhe lëngje): 460 l
Transmisioni: 6 shpejtësi

Ndryshe nga motorët e mëdhenj 1000 cc plus në biçikletat më të mëdha aventureske, binjaku paralel i 790 është i ngushtë dhe i lehtë për tu kontrolluar. Dhe tipike për KTM, nuk ka asnjë punë të panevojshme të trupit ose pajisje, të cilat mbajnë peshën poshtë. Kjo e bën 790 të shkathët dhe të menaxhueshëm në rrugë të ashpër dhe veçanërisht në sipërfaqe ndëshkuese si rërë dhe baltë. Plus, ka teknologji të nivelit të lartë si kontrolli i tërheqjes dhe një vizë me ngjyra. KTM gjithashtu merr testimin e qëndrueshmërisë për motorët e saj në ekstreme: 48 testues që punojnë me dinamometra për 180 orë pa ndërprerje, thonë ata). Ne do të paguanim 1,000 dollarë mbi Adventure standard për pezullimin e azhurnuar me udhëtime më të mëdha.

Kjo tha, ne nuk do të fajëson askënd për blerjen e një BMW R 1250 GS ($ 17,995). Stshtë lënda kryesore e kategorisë për arsye të mira. Ka më shumë fuqi (136 kuaj fuqi) sesa KTM, plus elektronikë të dobishëm dhe shumë mundësi opsionesh. Moreshtë më e shkathët se sa duket. Na pëlqen gjithashtu Honda Africa Twin (14,399 dollarë). It'sshtë një alternativë e përballueshme për GS ose KTM, me shumë teknologji të rehatshme, duke përfshirë një transmetim automatik që do të fitojë mbi këdo që mendon se automatika nuk duhet të shkojë me motor. Së fundmi, ne rekomandojmë Yamaha Ténéré 700 (9,999 dollarë), kryesisht për përdorimin e tij të motorit të shkëlqyeshëm binjak MT-07. Shtë një vlerë fantastike.
KRYQËZORI MË I MIRË
Rrugë rrëshqitëse Harley-DavidsonShiko fotografinë 1779255

Motori: 1,754-cc V-binjak
Pesha (me karburant dhe lëngje): 796 lb.
Transmisioni: 6-shpejtësi

Harley-Davidson po ndërton disa motoçikleta të pazakonta këto ditë, por marka do të jetë gjithmonë e njohur për kryqëzorët e mëdhenj dhe të rehatshëm. Asgjë tjetër nuk tingëllon si motorët V-binjakë 45 gradë Harley-Davidson, dhe asnjë markë tjetër nuk ka aq tërheqje historike. Por edhe duke injoruar joshjen romantike të biçikletave HD, Street Glide funksionon. Ka lehtësi moderne si një ekran me prekje me ngjyra, shtytje për të filluar, kontroll të lundrimit dhe frenim anti-bllokues që llogarit kënd të dobët. Frenat e përparme dhe të pasme janë gjithashtu të lidhura, gjë që ndihmon biçikletën e stërmadhe të ndalet edhe në një situatë paniku. Por tërheqja e vërtetë është motori i gjatë, me dizajn të ulët dhe i përqendruar në çift rrotullues që e mban Street Glide të mbjellë përmes kthesave dhe drejtimeve të gjata. Ne gjithashtu na pëlqen rezervuari i madh me gjashtë gallon, i cili i jep asaj më shumë gamë sesa modelet konkurruese.

Për shumë më pak para, dhe për sa kohë që nuk ju nevojitet një motor i madh, ne do të blinim Indian Scout Sixty (8,999 dollarë). Ashtë një zgjedhje e mirë për këdo që nuk ka nevojë për distinktivin Harley dhe të rehatshëm, por më i lehtë dhe më i menaxhueshëm se Street Glide, veçanërisht në trafik. Për diçka tjetër të madhe dhe të shtrenjtë, Indian Challenger (22,999 dollarë) është gjithashtu i shkëlqyeshëm. Komoditetet e tij, si vizatimi i ngjyrave, janë po aq të mira sa Harley, dhe mundësohet nga një V-binjak i shkëlqyeshëm i ftohur me ujë. Nëse komoditeti është një përparësi, ne gjithashtu na pëlqen Hing Gold Gold i gjeneratës aktuale (23,800 dollarë). Ajo vjen me cilësinë e ndërtimit Honda që mund të ndiheni në sediljen dhe mbrojtëset dhe një pezullim të shkëlqyeshëm të shkëlqyeshëm.

ELEKTRIKU MË I MIRË
Zero SR / SShiko fotografinë 1779256

Diapazoni (i kombinuar): 123 milje
Koha e karikimit (priza shtëpiake 110 V): 8.5 orë
Koha e karikimit (Niveli 2/220 V): 1.5 orë deri në 75%
Pesha: 505 lb.

Zero ka prodhuar motoçikleta elektrike për më shumë se një dekadë. Me përjashtim të operacioneve të vogla me prodhim të kufizuar, mbetet një nga prodhuesit e paktë për të zgjedhur. Por ne kemi testuar disa dhe kemi ardhur të impresionuar me cilësinë e ndërtimit dhe ngasjes së secilit model. Nga diapazoni aktual i Zero, SR / S është zgjedhja jonë. Në thelb është një Zero SR / Fme panaire dhe një xham të përparmë, që e bëjnë atë më të rehatshëm me shpejtësi mbi hipjen në qytet. Pavarësisht nga pesha e tij e rëndë (505 paund), 140 kile e çift rrotullues e vë performancën e SR / S në territorin serioz të biçikletave sportive. Një listë e përbërësve premium ndihmojnë që çmimi i lartë të bëhet më i pëlqyeshëm: pezullimi i rregullueshëm Showa, frenat J.Juan (prodhuesi spanjoll i pjesëve të garave), dhe Bosch ABS dhe kontrolli i tërheqjes, të gjitha këto janë të dëshirueshme në çdo motor. Zero ju lejon të paguani shtesë për karikim më të shpejtë dhe më shumë diapazon. Modeli bazë do të karikohet nga një karikues J1772 për rreth katër orë. Premium SR / S (21,995 dollarë ose 2,000 dollarë më shumë) mund të trajtojë rimbushjen më të shpejtë, kështu që mbushja zgjat afërsisht dy orë. Ju mund të shkoni edhe më lart në një sistem që do të karikohet për afërsisht një orë, por kjo do të funksionojë vetëm nëse mund të gjeni një vendndodhje që mund të prodhojë 12 kilovat orë. Ne do të blinim modelin Premium me karikimin e tij 6 kilovat orë (dhe kapjet e nxehta) dhe do të anashkalonim gamën shtesë prej 2,895 dollarësh Power Tank (pretenduar 200 milje drejtimin e qytetit).

Nëse keni lexuar të gjitha të metat e biçikletave elektrike (të shtrenjta, me rreze të shkurtër, të varur nga infrastruktura e karikimit) dhe janë akoma në bord, biçikleta tjetër që vlen të merret parasysh është Harley-Davidson LiveWire. Me 29,799 dollarë, është edhe më e shtrenjtë se Zero, dhe ka një diapazon pak më të vogël (95 milje të kombinuara). Por ai akomodon karikim të shpejtë DC (zero deri në 80 përqind ose afërsisht 75 milje në 40 minuta), të cilën mund ta gjeni në disa tregti të Harley-Davidson. Ajo gjithashtu vjen me mënyra të shumta udhëtimi, kontroll tërheqjeje dhe teknologji si ABS me ndjeshmëri të dobët. Por pika e shitjes këtu është përshtatja dhe përfundimi i klasës Harley-Davidson. Dhe ai dizajn, siç është motori i montuar në fund dhe rezervuari i lotit. Sa i përket emocioneve, ne kemi provuar një LiveWire dhe mund të konfirmojmë vlerësimin e rishikimeve të tjera: Pavarësisht vetëm 86 kile këmbësh çift rrotullues dhe peshë 549 pounds, nxitimi është ngazëllyes dhe aq mbresëlënës sa Zero

MINI MË I MIRË
Monkey HondaShiko fotografinë 1779257
Motori: 124.9-cc single
Pesha (e thatë):
231.5 b
Transmisioni: 4-shpejtësi

Honda ka ndërtuar tre variante të frymëzuara nga retro të Grom: Monkey, Super Cub dhe Trail 125. Ndërsa ne nuk kemi hipur në Gjurmë, nga ata katër, majmuni me shpejtësi maksimale prej 65 mph është zgjedhja jonë. Duke lënë mënjanë modelin klasik, i cili është edhe më i dashur personalisht dhe i vështirë për të mos dashur, ergonomia, frenimi dhe shpërndarja e energjisë janë të gjitha të shkëlqyera. Speedometri dixhital, matësi i karburantit (në vend se një dritë më e thjeshtë paralajmëruese me karburant të ulët), dhe dritat LED para dhe të pasme e bëjnë atë të ndjehet shumë më premium sesa do të prisnim nga ky çmim. Super Cub (3,749 dollarë) dhe Trail 125 (3,899 dollarë) janë veçanërisht të arritshëm për kalorësit e rinj për shkak të transmisioneve të tyre gjysmë automatike - ju akoma zhvendoseni me këmbën tuaj të majtë, por tufa funksionon vetë. (Super Cub gjithashtu ka një ndezje pa çelës. ) Por ne në të vërtetë preferojmë përvojën e hipjes më pak të sofistikuar por më tërheqëse të Majmunit. Ne do të shpenzonim 200 dollarë shtesë për ABS vetëm përpara, i cili ende ju lejon të mbylleni dhe të rrëshqitni gomën e pasme.

Merrni parasysh edhe Kawasaki Z125 Pro (3,299 dollarë). Slightlyshtë pak më e fuqishme (14.5 kuaj fuqi) se Honda Grom (9.7 kuaj fuqi), dhe duket dhe tingëllon më shumë si një biçikletë sportive e zbritur. Por gjithçka tjetër - efikasiteti i karburantit, besueshmëria, përvoja e udhëtimit - është aq e ngjashme sa është e vështirë të zgjedhësh njëra ndaj tjetrës. Ne ende do të blinim një Monkey për pamjen e tij, dritat LED dhe për mundësinë e vendosjes së gomave të buta për të hipur jashtë rrugës. Por Z125 është një zgjedhje e shkëlqyeshme nëse preferoni pamjen e tij ose thjesht dëshironi diçka që nuk është një Honda.


PopulaMechanics.com
 

Volkswagen synon Teslën me fabrikat e veta evropiane​

Shiko fotografinë 1779800


Një logo e prodhuesit gjerman të makinave Volkswagen shihet në një makinë të parkuar në një rrugë në Paris, Francë, 9 korrik 2020.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN

Shiko fotografinë 1913855
Fotografi Fotografi: Logoja e prodhuesit të makinave Tesla shihet në një zyrë dege në Bern, Zvicër 28 tetor 2020.
REUTERS / ARND WIEGMANN



FRANKFURT (Reuters) - Volkswagen planifikon të ndërtojë gjysmë duzinë impiantesh të qelizave të baterisë në Evropë dhe të zgjerojë infrastrukturën për karikimin e automjeteve elektrike globalisht, duke përshpejtuar përpjekjet për të kapërcyer Tesla dhe përshpejtuar miratimin masiv të makinave me energji bateri.
Prodhuesi numër 2 i makinave në botë, i cili është në mes të një ndryshimi të madh drejt makinave me bateri, tha të hënën se dëshiron të ketë gjashtë fabrika të qelizave të baterive që veprojnë në Evropë deri në vitin 2030, të cilat do të ndërtojnë vetëm ose me partnerë.
"Transformimi ynë do të jetë i shpejtë, do të jetë i pashembullt," tha Shefi Ekzekutiv Herbert Diess për Ditën e Fuqisë së Volkswagen, e cila gjithashtu paraqiti CEO të BP, Enel dhe Iberdrola në një përpjekje për të përputhur disa nga gumëzhitjet e Ditës së Baterisë së Tesla shtatorin e kaluar.
"Lëvizja elektronike është bërë biznesi kryesor për ne," shtoi ai.


Volkswagen, aksionet e së cilës u rritën me 3.8%, nuk tha në mënyrë specifike se sa do të kushtojë plani. Ai tha në dhjetor se kishte në plan të shpenzonte 35 miliardë euro (41.7 miliard dollarë) në lëvizjen elektronike si një e tërë deri në 2025.


Grupi kishte qenë një ngecje në elektrifikimin derisa pranoi në 2015 për të mashtruar në testet e emetimeve të naftës në SHBA dhe duhej të merrej me kuotat e reja kineze për automjetet elektrike. Tani ka një nga programet më ambicioze në industri.


Volkswagen tha se fabrikat evropiane do të kenë një kapacitet të përbashkët prodhimi deri në 240 gigavat orë (GWh) në vit, duke shtuar se 40 GWh e para do të vijnë nga Northvolt e Suedisë, me prodhimin që fillon në 2023.


Si pjesë e marrëveshjes, Volkswagen do të mbledhë 20% të aksioneve të saj në Northvolt dhe gjithashtu do të marrë pjesën e firmës suedeze në një ndërmarrje të planifikuar të qelizave të baterisë në qytetin gjerman të Salzgitter, e cila do të formojë fabrikën e dytë nga 2025.


Kjo do të pasohet nga një fabrikë në Spanjë, Francë ose Portugali në 2026 dhe një vend në Poloni, Sllovaki ose Republikën Çeke deri në vitin 2027. Dy impiante të tjera do të ngrihen deri në 2030.

Ndërsa dy fabrikat e para janë pasqyruar tashmë në planifikimin financiar të Volkswagen, grupi aktualisht është në "diskutime të thella" rreth mënyrës se si impiantet e mëvonshme ishin të pajisura me synime financiare, tha anëtari i bordit Thomas Schmall.


MBARUAR


Volkswagen po punon gjithashtu për një zgjerim të madh të infrastrukturës së karikimit, mungesa e së cilës ende shihet si një pengesë e madhe për miratimin masiv të makinave me bateri.


Përmes përpjekjeve ekzistuese dhe partneriteteve me kompanitë kryesore të naftës BP si dhe shërbimet kryesore evropiane Enel dhe Iberdrola, Volkswagen synon të operojë rreth 18,000 pika publike të karikimit të shpejtë në Evropë deri në 2025.


Kjo përfaqëson një zgjerim pesëfish të rrjetit ekzistues të karikimit të shpejtë, tha Volkswagen, duke shtuar se do të investonte 400 milion euro në nismë.


Në Amerikën e Veriut, Volkswagen synon 3,500 pika të karikimit të shpejtë deri në fund të vitit 2021 përmes njësisë së saj Electrify America, ndërsa në Kinë, tregu më i madh në botë i makinave, grupi synon 17,000 deri në 2025.

Në Kinë, ku Volkswagen vitin e kaluar bleu 26.5% të prodhuesit të baterive Guoxuan High-tech Co Ltd, prodhuesi i makinave tani synon të shesë më shumë se 2 milion automjete elektrike në vit deri në fund të dekadës.


Duke u zhvendosur në dizajn, Volkswagen zbuloi planet për të pasur një qelizë të re baterie prizmatike të unifikuar nga 2023, e cila do të mbështesë shkurtimet e kostove të gjeneruara nga niveli më i lartë i prodhimit të qelizave në shtëpi dhe mund të ndikojë në furnizuesit e tanishëm të saj.


Prodhuesit e automjeteve elektrike, përfshirë Tesla, po përdorin qelizat cilindrike të baterisë, të cilat i ngjajnë baterive të elektrikut dhe janë relativisht të lira dhe të lehta për tu prodhuar.


Qelizat prizmatike, të cilat i ngjajnë një libri të hollë me kapak të fortë, janë vendosur në një rast metalik drejtkëndëshe dhe janë më të kushtueshme. Qelizat e qeseve, një tjetër alternativë, janë më të holla dhe më të lehta dhe i ngjajnë një zarfi postar metalik fleksibël.


"Mesatarisht, ne do të ulim koston e sistemeve të baterive në dukshëm nën 100 euro (119 dollarë) për kilovat orë," tha Schmall. "Kjo më në fund do ta bëjë lëvizjen elektronike të përballueshme dhe teknologjinë mbizotëruese të vozitjes."


Kostoja e qelizave të baterive të përdorura për automjetet elektrike ka rënë në një mesatare prej 110 $ për kilovat orë, tha Benchmark Mineral Intelligence këtu në dhjetor.


Reuters.com
 
Volkswagen Jetta 2013 hybrid vs Volkswagen Passad TDI

Naftë ose elektrike" do të jetë një pyetje gjithnjë e më e zakonshme e blerësit në të ardhmen tonë të afërt. Hibridet vijnë nga Chevy, Porsche, dhe të gjithë në mes dhe së shpejti më shumë naftë do të arrijnë të veshur me distinktivë shtëpiak (Jeep dhe Chevy). Ka të mirat dhe të këqijat për të dy, kështu që shpresojmë se ky krahasim i 2013 Volkswagen Jetta Hybrid SEL dhe 2013 Volkswagen Passat TDI SE do të ndihmojë kërkimin tuaj për të kursyer para në mjedis.

Passat: Dy reagimet e zakonshme ndaj ofrimit të një naftë janë 1. Zhurma dhe 2. Kostoja e karburantit.

Epo, së pari, është e qetë, brenda dhe jashtë. Naftat nuk kërthen si një ngrohës uji i prishur më. Bashkohuni në shekullin e 21-të. Gjeni provë video në telefonin tuaj inteligjent. E dyta: Në një mesatare kombëtare, nafta kushton 0,06 dollarë më pak se premia, diçka që shumë vetura (përfshirë Jetta-n tonë) e kërkojnë. Padyshim, kjo luhatet, por deklarata e batanijes është e gabuar.

Shiko fotografinë 1780580

Ndonjëherë, modelet me naftë kushtojnë dukshëm më shumë se sa homologët e tyre të gazit, por distinktivi "hibrid" barazon atë rezultat. Testuesi im Volkswagen Passat , i pajisur me lëkurë të rehatshme, Bluetooth dhe një çati prej dielli, ishte 27,985 dollarë; Jetta Hybrid i ngarkuar plotësisht ishte 32,000 dollarë. Pak pjerrta për mua. Ju jeni më mirë me Volkswagen Jetta Hybrid SE (pa NAV të vjetëruar dhe sunroof). Onlyshtë vetëm pak më shumë se $ 26 e madhe.

Dizajn i brendshem​

Brendësia e këtyre veturave është në thelb e njëjta. Jetta është 9 "më e shkurtër në përgjithësi, por vetëm humbet një inç në kokë dhe në dhomën e këmbë (F ose R). Materialet, përshtatja dhe përfundimi? Këmbyeshëm nga pamja dhe cilësia. Ata nuk janë aq të shëndoshë sa brezat e kaluar, por pesha më e lehtë do të thotë MPG më e mirë dhe kosto më e ulët. Të dy kanë shumë hapësirë, Passat vetëm pak më shumë. Fitorja shkon për Volkswagen Passat , vetëm për shkak të sediljeve aq komode sa çdo tjetër në të cilin jam ulur.Shiko fotografinë 1780581
Të jashtmet janë njësoj VW dhe po aq të sigurta në dizajn. Të afërm të pastër, mendoni për ta si Baldwins: me pamje të mirë pa qenë goditës. VW po shkonte për apelim masiv, por unë do ta quaja atë "masiv jo jo-apelues". Nëse një Hyundai është shumë bie shumë në sy, ja ku do të shkoni.


Shiko fotografinë 1780582


MPG e reklamuar për Passat është autostradë 30 qytet / 40. Volkswagen Jetta duket më mirë në 42 qytet, 48 autostradë, por kursivet kanë qëllim. Ndërsa Ford dhe Hyundai janë paditur të dy për makinat e tyre (me gaz) që nuk arritën të arrijnë kilometrazhin e reklamuar, dizelët njihen zakonisht për të kundërtën. Në një udhëtim 347 milje, duke përfshirë 30 minuta bllokim rruge dhe dy ngjitje malore, Passat ishte mesatarisht 43MPG. Disa herë, ai kalonte mbi 50. Unë po shkoja rreth 70MPH në autostradë të hapur, A / C në. Makina me rrotullim 2.0L turbo dhe 6-shpejtësi me tufë të dyfishtë është një ndeshje e shkëlqyeshme. Udhëton qetë, ka një ndjesi të mirë drejtimi dhe është mjaft i shkathët për të shmangur një pemë të rënë në 65MPH (po, kjo ka ndodhur).Shiko fotografinë 1780583
Passat Jr. -Dua të them- Jetta: Nga ana tjetër, do të duhet të jesh shumë i mirë me Jetta Hybrid për të goditur shenjat e tij MPG. 170HP / 184TQ turbo / elektrike tërhiqet fort nga 0 dhe nuk lë deri në mbi 100MPH. DSG me 7 shpejtësi (si ajo e Passat) është e shkëlqyeshme. Por një turbo ka nevojë për karburant dhe MPG u zhyt në vitet '30 në autostradë. Në qytet, megjithatë, E-Mode ju kursen duke e shtyrë makinën në modalitetin elektrik deri në 44MPH, diçka që unë e bëra sa më shpesh të jetë e mundur.

Cilësia e udhëtimit është e ngjashme me Passat, por ndjek shumë çarje të rrugës dhe frenat rigjeneruese janë të kapshme. Akoma, për sa i përket hibrideve, kjo është e preferuara ime deri më tani. Por… si gjunjët, bateritë plaken, konsumohen dhe kanë nevojë për zëvendësim, dhe kjo mund të jetë e shtrenjtë. Një naftë nuk e bën atë. Në fakt, kërkoni për djegësit e vajit të përdorur VW; ata e mbajnë vlerën e tyre shumë mirë, të njohur për kthimin e disa qindra mijëra miljeve pa djersitje shumë.

Faktorët vendimtar për ju duhet të jenë: cila është rruga juaj e përditshme dhe sa kohë do ta zotëroni atë? 90% qytet dhe më pak se 5 vjet? Hibridi është më i vogël (parkim më i lehtë), bëhet më i mirë MPG i qytetit dhe mund të lëvizni përpara se të shkojë bateria. Por shumë nga jeta ime është kaluar në autostradë, dhe nëse po blej një makinë në këtë treg, unë po angazhohem. Jetëgjatësia, mbajtja e vlerës dhe teknologjia e vendosur më shtyjnë te Passat

Autocomparison.com
 

Koncepti i ri i furgonit elektrik Mercedes EQT i vendosur për 10 maj zbulon​

Koncepti i ri Mercedes EQT konfirmon që linja e T-Class do të shfaqë plotësisht energji elektrikeShiko fotografinë 1917460


Mercedes ka konfirmuar se do të zbulojë një makinë të re konceptuale në 10 maj, kur zbulon një tjetër anëtar të ri të linjës së saj EQ - Concept EQT.

Do të jetë vështrimi ynë i parë në një furgon të vogël të ardhshëm dhe automjet të stilit të jetës në zhvillim e sipër nga Mercedes , i cili është vendosur të prezantojë një markë krejt të re. I quajtur T-Class , ai do të jetë një rival i ri Volkswagen Caddy dhe Peugeot Rifter dhe do të jetë një zëvendësim për Citan në plakje.
Versionet e benzinës dhe naftës të këtij furgoni të ri të vogël tashmë janë spiunuar duke provuar. T-Class i ri përdor një platformë të huazuar nga Aleanca Renault-Nissan-Mitsubishi.
Zbulimi i Concept EQT konfirmon se, së bashku me variantet e djegies tashmë të spiunuar, Mercedes po planifikon gjithashtu një anëtar plotësisht elektrik të formacionit T-Class. Marka thotë se versioni elektrik i baterisë do të jetë "i pari nga blloqet", kështu që mund të jetë varianti i lansimit të furgonit të ri.

Një imazh i vetëm nënkupton modelin e EQT, i cili Mercedes thotë se do të prezantojë një element premium që mendon se po mungon në segmentin e automjeteve të aktivitetit të kohës së lirë. Sidoqoftë, gjithçka që mund të bëjmë është që Koncepti EQT të përdorë fytyrën e njohur të të gjitha koncepteve dhe modeleve të fundit të EQ.

Asnjë specifikim nuk është zbuluar, por T-Class dhe nga zgjerimi, EQT, janë pothuajse me siguri të bazuara në të njëjtën platformë me markën e re të gjeneratës së tretë Renault Kangoo , e cila është gjithashtu e disponueshme me një kabllo elektrike plotësisht.

Kangoo ZE i ri përdor një bateri 44kWh dhe pretendon një distancë maksimale prej 159 milje nën testimin WLTP. Karikimi në 75kW është i mundur.

Vendosur të lançohet në Evropë më vonë në 2021, Mercedes T-Class i ri - dhe versioni prodhues i EQT - nuk do të dalë në shitje në MB deri në gjysmën e parë të 2022.

xpress-co-uk.cdn.Ampproject.org
 

Manhart i jep VW Golf GTI 286 HP dhe një Kryetar Starry Sky të ngjashëm me Rolls-Royce​

Shiko fotografinë 1919893Manhart ka përfunduar zhvillimin e paketës së tij akorduese për 2021 Volkswagen Golf GTI . Kapaku i nxehtë me rrota të përparme përmban një ndryshim vizual brenda dhe jashtë, rrota të reja dhe një rritje të fuqisë.Shiko fotografinë 1919894
Duke aplikuar modulin e tyre MHtronik, i cili u zhvillua në shtëpi, ata kanë rritur prodhimin dhe çift rrotulluesin e motorit me katër cilindra 2.0-litër TSI në 290 PS (286 HP / 213 kW) dhe 425 Nm (313 lb-ft) të çift rrotulluesShiko fotografinë 1919892

45 PS shtesë (44 HP / 33 kW) dhe 55 Nm (41 lb-ft) mbi stokun Golf GTI me sa duket ka rruar disa të dhjetat e sekondës nga koha e vrapimit 0-100 km / orë (0-62 mph) të makinës standarde. Manhart nuk lëshoi shifra të performancës, por modelit të aksioneve i duhen pak më shumë se 6 sekonda për të arritur atje dhe ka një shpejtësi maksimale prej 250 km / h (155 mph).

Manhart ka instaluar një shpërndarës të ri me katër pendë në pjesën e pasme dhe rrota aliazh 8-19 inç me shumë folëse të mbështjella në goma 225/35, si dhe burime H&R që kanë ulur lartësinë e udhëtimit dy për 40 mm (1.6 in).

Përditësimi më i pazakontë gjendet brenda, dhe është titulli që mburret me LED të shumtë të vegjël për një efekt të një qielli të yjeve që sjell ndërmend atë në Rolls-Royces.

Më në fund, sipas kërkesës, akorduesi do të rregullojë aspekte të tjera të 2021 Golf GTI , të tilla si sistemi i shkarkimit dhe frenat.

Carscoop.com
 

Konkursi Letërsisë

  • Jeta pa ty

    Votat: 6 46.2%
  • Simfonia e bisedave tona

    Votat: 2 15.4%
  • Bora e parë

    Votat: 3 23.1%
  • Larg

    Votat: 2 15.4%
Back
Top