7 motorët më të mirë për të udhëtuar këtë vit
Bazuar në më shumë se një dekadë vozitje dhe kërkime profesionale, këto janë motorët që do të blinim.
Shiko fotografinë 1779248
Shënim i redaktorit: Një motor është një mënyrë e mirë për të udhëtuar pa rrezikuar të ekspozoheni veten ose të tjerët ndaj COVID-19. Por ngasja është më e rrezikshme se ngasja, që do të thotë çdo herë që veshim lëkurat tona, mund të kemi nevojë për ndihmë nga një mjek ose EMT. Para se të udhëtoni, kontrolloni nëse spitalet e zonës suaj janë rikuperuar nga shpërthimet e fundit dhe mund t'ju shpëtojnë pas një goditësi me tank.
Vitet e fundit kanë qenë një kohë jashtëzakonisht e mirë për të blerë një motor. Duke filluar pas recesionit të vitit 2008, prodhuesit rritën përpjekjet e tyre për të fituar klientë të rinj dhe për të zëvendësuar kalorësit që po plaken nga pronësia. Ky presion ekonomik ka rezultuar në dizajne të reja të përballueshme, praktike dhe mrekullisht të çuditshme. Në vitin 2020, kjo do të thotë tipare të sigurisë së teknologjisë së lartë të tilla si kontrolli i tërheqjes dhe madje edhe veshja që vendos çantat e ajrit personal. Kjo nënkupton fillimin / ndalimin pa çelës, transmetime që mund t'ju parashikojnë dhe parandalojnë që të ngecni, dhe mundësi të mjaftueshme për ta bërë të vështirë zgjedhjen e një motori elektrik. Lexoni më tej për këshilla për blerjen tuaj dhe rishikimet e platformave më të mira atje sot.
Metodologjia
Duke supozuar që besnikëria e markës nuk është një faktor, rruga më efikase për të gjetur motorin e duhur është të filloni me se ku dhe si do të ngasni. Kjo është arsyeja pse pothuajse çdo prodhues prodhon të paktën një model të secilit zhanër të biçikletave. Ducati, për shembull, ka një motor të qytetit të aftë për rrugë jashtë (Scrambler), një super biçikletë të racës (Panigale V4R), një kryqëzor (Diavel), një biçikletë aventurë ergonomike (Multistrada), dhe madje edhe një biçikletë elektrike malore (E -MTB). Pasi të keni kuptuar se cili lloj biçikletë do t'i shërbejë më së miri përdorimit tuaj, mund të filloni të krahasoni brenda këtij lloji, gjë që është ajo që kemi bërë këtu.
Sa shpejt?
Nxitimi dhe shpejtësia maksimale e një motoçiklete shpesh merren parasysh për sa i përket zhvendosjes, ose centimetrave kub (250 cc, 600 cc, 1000 cc). Kjo i referohet vëllimit të ajrit dhe karburantit që të gjithë cilindrat mund të tërheqin dhe të shpërthejnë për të krijuar energji. Biçikletat e shkathëta, jashtë rrugës, të afta për dy sporte dhe nxënës, zakonisht janë rreth 250 deri 400 cc. Biçikletat e kategorisë mesatare, të stilit retro, të bëj gjithçka, janë argëtuese në rrugët e pasme dhe të rehatshme në autostrada fillojnë me 650 cc dhe mund të shkojnë deri në 900 cc. Motoçikleta me rrezikshmëri të shpejtë, motorë me aventurë të drejtë (ADV) dhe kryqëzatave
Sons of Anarchy janë zakonisht 1000 cc ose më shumë.
Ne nuk e themi këtë shpesh, por më shumë fuqi nuk është gjithmonë më e mirë. Shumicën e kohës, është më argëtuese të shtyesh një motor më i vogël në limitin e tij sesa të përdorësh vetëm një copë potenciali të super-biçikletës së një kopje gare. Jini të sinqertë në lidhje me nivelin tuaj të aftësive dhe stilin e ngasjes, dhe do të jeni më të lumtur me blerjen tuaj.
Shiko fotografinë 1779249
Llojet e motoçikletave
Fillestar: Shikoni për teknologjinë e sigurisë (ABS, kontrollin e tërheqjes) dhe një madhësi modeste të motorit. Midis 300 dhe 400 cc është ideale. Shumica e prodhuesve shesin një motor të nivelit të parë që duket si një biçikletë gare, por do të ketë vetëm një motor me një cilindër 400 cc. Këto janë mjaft të shpejta për të trajtuar autostradat, por gjithsesi janë më të lehta për tu mirëmbajtur dhe më pak të kushtueshme se konfigurimet më komplekse. Prodhuesit kryesorë japonezë (Honda, Kawasaki, Yamaha) e bëjnë këtë lloj motoçiklete veçanërisht mirë.
Standard / Retro: Kjo është një kategori e kapur për të gjitha për motoçikletat që kanë një pozicion kryesisht drejtimi drejtimi dhe shtesa minimale. Shumica nuk vijnë me xham ose me panaire, ato pjesë aerodinamike të plastikës që mbulojnë pjesën e përparme. Motori është zakonisht një dizajn me dy ose tre cilindra, midis 600 dhe 900 cc. Këto janë biçikleta të shkëlqyera rreth e rrotull për kalorës fillestarë dhe të ndërmjetëm që kanë nevojë për një kornizë kompakte për të lundruar në qytete por gjithashtu duan komoditet në autostrada. Motorët jo retro standardë ose "Lakuriq" zakonisht kanë performancën e super biçikletave me garë, por me një pozicion vendesh më të rehatshëm dhe pamje më pak të dukshme. Triumph's Street Triple, Yamaha's MT-09 dhe Ducati's Monster janë të gjithë shembuj të shkëlqyeshëm të motoçikletave për të bërë gjithçka.
Aventura (ADV): Të gjatë, me motorë të mëdhenj dhe rezervuarë karburanti, këto janë ndërtuar për udhëtime të gjata, larg, kryesisht në rrugë - dhe nëpër zhavorr, baltë dhe rërë, për sa kohë që kanë gomat e duhura. Shumica kanë motorë rreth 700 cc, megjithëse të tjerët shkojnë deri në 1,200 cc. Bërë mirë, këto janë biçikletat që duhet të bëjnë që të dëshironi të lini punën tuaj dhe të udhëtoni nëpër botë. (Për ngasje vetëm me asfalt, motoçikletat Sport Touring janë më afër tokës, më aerodinamike dhe më të lehta se një ADV tipike).
Kryqëzori: Do të mbani mend që i keni parë këto: Karburanti i lartë, shkarkimi me zë të lartë, pozicioni i ngadaltë i hipur dhe motorët e mëdhenj. Kryqëzori (ose "bagazhi", për magazinimin e shalës në dispozicion në shumicën e modeleve) është specifik për bollëkun e SH.B.A.-së të rrugëve të gjata, të drejta dhe të sheshta. Harley-Davidson është për udhëtarët atë që Heinz është për ketchup. Por konkurrenca nga prodhuesit
indianë dhe japonezë si Honda, Kawasaki dhe Yamaha janë alternativa të ligjshme.
Superbike: Nëse ju ka kaluar një idiot që shkon 150 mph në një motor që rënkon, ai ka të ngjarë të ishte me një super biçikletë. Këto kanë aerodinamikë të biçikletave garuese dhe motorë të mëdhenj, por edhe teknologji sigurie që mund t'ju shpëtojë nga karrocat e padëshiruara dhe djegiet. Nëse mund të jetoni duke mos pasur modelin më të fuqishëm dhe të shtrenjtë në formacionin e një prodhuesi, super biçikletat e mesit të nivelit (rreth ose më pak se 1.000 cc) janë shoferë emocionues dhe të përditshëm.
Supermoto: Ne falënderojmë prodhuesit e paktë që ende prodhojnë këtë stil të motoçikletës. Parimi i dizajnit është i thjeshtë: Vendosni një biçikletë poshtër me goma të vogla, të lëmuara rrugore dhe rregulloni pak energjinë për ta bërë atë të funksionojë në rrugë në vend të shtigjeve. Rezultati është një motor i gjatë, i ngushtë dhe i lehtë që është mënyra më argëtuese për të lundruar në çdo vend urban. Era dhe dridhjet me shpejtësi të qëndrueshme të autostradës mund të jenë të pakëndshme, por të tolerueshme dhe ia vlejnë për sa kohë që shumica e kalërimit tuaj ndodh me shpejtësi më të ulët dhe në një qytet apo qytet të dendur.
Elektrike: Çift rrotullues i çastit. Pa nxehtësi. Asnjë dridhje ose ndërrim ingranazhesh (duke supozuar se i merrni parasysh ato përfitime). Kërkesat e mirëmbajtjes: Mbani ajrin në goma, mbase kontrolloni lëngun e frenave. Njësoj si makinat elektrike, ata kanë rritur në heshtje diapazonin e tyre në afërsisht 100 deri në 120 milje, ndërsa hotelet dhe strukturat e parkimit kanë shtuar stacione të karikimit të shpejtë. Sidoqoftë, ashtu si makinat, motorët elektrikë janë akoma më të kushtueshëm sesa alternativat e benzinës, dhe blerja e tyre kërkon që ju të jeni të qëllimshëm për mënyrën dhe vendin ku udhëtoni. Sidoqoftë, nëse keni një udhëtim të parashikueshëm, qasje në karikues të shpejtë dhe të paktën 20,000 dollarë për të shpenzuar, biçikletat elektrike kanë një kuptim.
Mini:Në vitin 2013, Honda filloi të shiste një motor të vogël 125 cc të quajtur Grom. Mezi thyente 60 mph dhe dukej si një mbështetës cirku. Dukej e përshtatur për vende si Vietnami, ku infrastruktura ishte miqësore me motorët me zhvendosje të vogël, por në Amerikën e Veriut, toka e Harleys të mëdha, dukej si një shitje e vështirë. Sidoqoftë, Grom ishte një hit dhe kjo ka kuptim sapo të hipni në të. Ajo, dhe konkurrentët si Kawasaki Z125 Pro, është më komode se sa duket, edhe nëse jeni i gjatë dhe me këmbë të gjata - një nga kalorësit tanë të provës është i gjatë 6 metra dhe nuk kishte probleme për orë të tëra ngasjeje. Përmasat e tyre do të thotë që ju lehtë mund të shkurtoni trafikun urban shumë më lehtë sesa me biçikleta më të mëdha, dhe kjo shkathtësi i bën ata të ndjehen shumë më shpejt sesa specifikimet që do të mendonit. Kështu që qëndroni larg autostradave, megjithëse - shpejtësia maksimale për këto biçikleta është zakonisht rreth 60 mph, dhe disa shtete si Kalifornia në të vërtetë ndalojnë motorët me zhvendosje të vogël të përdorin rrugë ndërshtetërore. Por nëse nuk ju nevojitet ajo shpejtësi, një mini është një mënyrë e përballueshme, e lehtë për të kaluar dhe ofron një nga raportet më të mira dollar-për-argëtim që kemi parë pothuajse në çdo produkt të konsumit.
Shiko fotografinë 1779250
Si kemi zgjedhur
Çdo motor këtu është vlerësuar nga redaktorët tanë të provës. Përzgjedhjet tona u bazuan në përvojën mbi 10 vjeçare, hulumtimin e tregut, vëzhgimin e rishikimeve profesionale dhe përdoruesve, intervistimin e ekspertëve të industrisë dhe kalërimin (si për të shqyrtuar për botim ashtu edhe për transport personal). Për secilën kategori, ne kemi përfshirë modelet që do të konsideronim t'i blinim vetë. Në disa raste, kjo do të thotë motoçikleta që nuk janë azhurnuar për vitin 2020 ose 2021 dhe janë akoma opsione më të mira se modelet plotësisht të reja. Për çdo zgjedhje, ne kemi përfshirë edhe alternativa që, për disa vozitës, mund të jenë më të përshtatshmet dhe ia vlen t'i hipni provës.
MË E MIRA PËR FILLESTARËT
Kawasaki Ninja 400
Shiko fotografinë 1779251
Pesha (me karburant dhe lëngje): 366 b
Transmetimi: me 6 shpejtësi
I lehtë, i përballueshëm, praktik dhe me pamje të freskët, Ninja vjen me motorin ideal për të sapoardhurit që duan të mësojnë të ngasin me mjeshtëri pa fituar bileta shumë të shpejta. Ka edhe motoçikleta të tjera sportive, të përqendruara në rrugë, por shumica kanë motorë me një cilindër, të cilët mund të dridhen me shpejtësi autostrade. Sidoqoftë, cilindri binjak i Ninja është i qetë në autostrada, por është ende mjaft i lehtë për të qenë i menaxhueshëm në trafikun dhe parkimet e botës reale. Exshtë shembullore e një formule që Kawi ka përsosur për dekada. Thjesht sigurohuni që të shpenzoni 300 dollarë shtesë për ABS. Modeli 2020 është i pandryshuar nga versioni 2019, kështu që një Ninja 400 i përdorur mund të funksionojë po aq mirë.
Ne gjithashtu do të
merrnim në konsideratë
Suzuki SV650 ABS (7,499 dollarë), i cili ka energji të mjaftueshme për pothuajse çdo kalorës të nivelit, plus Ndihma e ulët e rpm, e cila ju ndihmon të parandaloni që të digjni jashtë. Dhe këtu është
Honda NC750X (
8,099 dollarë). Ka edhe më shumë energji, plus një ndarje magazinimi mbi rezervuarin e gazit dhe një transmetim automatik opsional për 800 dollarë më shumë.
STANDARDI / RETROJA MË E MIRË
Triumfi Thruxton RS
Shiko fotografinë 1779252
Motori: 1,200-cc binjak paralel
Fuqia: 103 kf
Pesha (e thatë): 434 lb.
Transmisioni: 6-shpejtësi
Brenda formacionit të Triumph të biçikletave jashtëzakonisht moderne që duken të vjetra, kjo është ajo që duhet të lakmohet. RS fillon nga Thruxton tashmë i shkëlqyeshëm, i cili, kur doli në 2016, u vlerësua për të qenë një motor modern, sportiv, i rehatshëm i maskuar si një garues i bukur i kafeneve klasike. Ky version merr azhurnime si një pezullim i pasëm Öhlins, frena binjake 310 mm Brembo përpara, goma të grira Metzler Racetec, dhe madje edhe një bateri me peshë më të lehtë. Motori binjak paralel ka koka të reja cilindri, pistona dhe boshte shufër, dhe transmetimi merr gjithashtu një tufë të re. Kjo shton deri në rreth 7 kuaj fuqi më shumë, çift rrotullues më të ultë dhe një vijë të kuqe pak më të lartë. Por gjithashtu, pothuajse 15 paund në zvogëlimin e peshës, falë pjesëve më të hollë të motorit dhe një shasi më të lehtë. Njësoj si shumica e biçikletave retro me motorë të mëdhenj, të fuqishëm, RS është më i rëndë se biçikletat e zhveshura ose sportive.
Për më pak para,
Triumph Street Twin (9,300 dollarë) është gjithashtu një rekomandim i lehtë. Fuqia e tij prej 65 kuajsh është e mjaftueshme për shumicën e udhëtimeve në botën reale falë trajtimit shkëlqyeshëm të lehtë dhe frenave të fuqishëm. Na pëlqen shumë edhe formacioni Scrambler i Ducati, konkretisht
sajë me
shkretëtirë (11,995 dollarë). Qëndrimi i tij hipur në këmbë dhe 803cc V-binjak e bëjnë atë të shkathët në hipjen në qytet. Për diçka më të pazakontë, ekziston linja
V7 III e
Moto Guzzi (8,490 dollarë). Idiosinkrazitë si një bosht lëvizës në vend të një zinxhiri janë të dashur, por gjithashtu nënkuptojnë më pak mirëmbajtje
SUPER BIÇIKLETA MË E MIRË
Ducati Panigale V2
Shiko fotografinë 1779253
Motori: 955-cc L-binjak
Fuqia: 155 hp
Pesha (me karburant dhe lëngje): 441 lb.
Transmisioni: 6-shpejtësi
Jo, nuk është biçikleta më e shpejtë që mund të blini. Nuk është as biçikleta më e shpejtë që bën Ducati. Por për ata prej nesh që bëjmë pjesën më të madhe të udhëtimit tonë në rrugë civile me kufizime shpejtësie dhe makina, përmbajtja e V2 është ajo që e bën atë motorin ideal të përqendruar në performancë. Një litarë 441 paund, ka 155 kuaj fuqi - më shumë se sa për të emocionuar çdo kalorës në një autostradë në devijim ose ditë pista, por përsëri është i menaxhueshëm në kryqëzimet e mbushura me njerëz. V2 gjithashtu përfshin ndihma elektronike që mund t'ju ndihmojnë t'i afroheni kufijve të biçikletës pa paguar çmimin. Midis tyre: një njësi matëse inerciale me gjashtë boshte (IMU) që zbulon këndin e dobët për të ndihmuar në informimin e sistemeve të frenimit dhe kontrollit të tërheqjes. Teknologji e lartë, qesharake e shpejtë, arrestuese vizuale, V2 është gjithçka që Ducati bën më mirë se kushdo tjetër.
Nëse dëshironi një grabitqar kulmi të motoçikletave të shpejta, shikoni tek
Ducati Panigale V4S (28,395 dollarë). Motori V4 është më i madh, duke prodhuar një fuqi absolutisht qesharake 214 kuaj fuqi. Ekziston edhe
Kawasaki Ninja H2 (29,0000 dollarë), i cili ka 90 kile rrotullim çift rrotullues, një statistikë që bie në sy për një motor 525 kile. Përshpejtimi komik është edhe më i lezetshëm kur fillon rënkimi i super ngarkuesit.
BMW S 1000 RR (16,995 dollarë) është gjithashtu në këtë kampionat dhe merr pikë për një tipar të quajtur ShiftCam, i cili lejon motorin të rregullojë kohën e kamerave për ekonominë e karburantit ose shpejtësinë, duke e bërë atë edhe më të përdorshëm.
AVENTURA MË E MIRË (ADV)
KTM 790 Adventure R
Shiko fotografinë 1779254
Motori: Binjak paralel 799 cc
Fuqia: 95 kf
Pesha (me karburant dhe lëngje): 460 l
Transmisioni: 6 shpejtësi
Ndryshe nga motorët e mëdhenj 1000 cc plus në biçikletat më të mëdha aventureske, binjaku paralel i 790 është i ngushtë dhe i lehtë për tu kontrolluar. Dhe tipike për KTM, nuk ka asnjë punë të panevojshme të trupit ose pajisje, të cilat mbajnë peshën poshtë. Kjo e bën 790 të shkathët dhe të menaxhueshëm në rrugë të ashpër dhe veçanërisht në sipërfaqe ndëshkuese si rërë dhe baltë. Plus, ka teknologji të nivelit të lartë si kontrolli i tërheqjes dhe një vizë me ngjyra. KTM gjithashtu merr testimin e qëndrueshmërisë për motorët e saj në ekstreme: 48 testues që punojnë me dinamometra për 180 orë pa ndërprerje, thonë ata). Ne do të paguanim 1,000 dollarë mbi Adventure standard për pezullimin e azhurnuar me udhëtime më të mëdha.
Kjo tha, ne nuk do të fajëson askënd për blerjen e një
BMW R 1250 GS ($ 17,995). Stshtë lënda kryesore e kategorisë për arsye të mira. Ka më shumë fuqi (136 kuaj fuqi) sesa KTM, plus elektronikë të dobishëm dhe shumë mundësi opsionesh. Moreshtë më e shkathët se sa duket. Na pëlqen gjithashtu
Honda Africa Twin (14,399 dollarë). It'sshtë një alternativë e përballueshme për GS ose KTM, me shumë teknologji të rehatshme, duke përfshirë një transmetim automatik që do të fitojë mbi këdo që mendon se automatika nuk duhet të shkojë me motor. Së fundmi, ne rekomandojmë
Yamaha Ténéré 700 (9,999 dollarë), kryesisht për përdorimin e tij të motorit të shkëlqyeshëm binjak MT-07. Shtë një vlerë fantastike.
KRYQËZORI MË I MIRË
Rrugë rrëshqitëse Harley-Davidson
Shiko fotografinë 1779255
Motori: 1,754-cc V-binjak
Pesha (me karburant dhe lëngje): 796 lb.
Transmisioni: 6-shpejtësi
Harley-Davidson po ndërton disa motoçikleta të pazakonta këto ditë, por marka do të jetë gjithmonë e njohur për kryqëzorët e mëdhenj dhe të rehatshëm. Asgjë tjetër nuk tingëllon si motorët V-binjakë 45 gradë Harley-Davidson, dhe asnjë markë tjetër nuk ka aq tërheqje historike. Por edhe duke injoruar joshjen romantike të biçikletave HD, Street Glide funksionon. Ka lehtësi moderne si një ekran me prekje me ngjyra, shtytje për të filluar, kontroll të lundrimit dhe frenim anti-bllokues që llogarit kënd të dobët. Frenat e përparme dhe të pasme janë gjithashtu të lidhura, gjë që ndihmon biçikletën e stërmadhe të ndalet edhe në një situatë paniku. Por tërheqja e vërtetë është motori i gjatë, me dizajn të ulët dhe i përqendruar në çift rrotullues që e mban Street Glide të mbjellë përmes kthesave dhe drejtimeve të gjata. Ne gjithashtu na pëlqen rezervuari i madh me gjashtë gallon, i cili i jep asaj më shumë gamë sesa modelet konkurruese.
Për shumë më pak para, dhe për sa kohë që nuk ju nevojitet një motor i madh, ne do të blinim
Indian Scout Sixty (8,999 dollarë). Ashtë një zgjedhje e mirë për këdo që nuk ka nevojë për distinktivin Harley dhe të rehatshëm, por më i lehtë dhe më i menaxhueshëm se Street Glide, veçanërisht në trafik. Për diçka tjetër të madhe dhe të shtrenjtë,
Indian Challenger (22,999 dollarë) është gjithashtu i shkëlqyeshëm. Komoditetet e tij, si vizatimi i ngjyrave, janë po aq të mira sa Harley, dhe mundësohet nga një V-binjak i shkëlqyeshëm i ftohur me ujë. Nëse komoditeti është një përparësi, ne gjithashtu na pëlqen
Hing Gold Gold i gjeneratës aktuale (23,800 dollarë). Ajo vjen me cilësinë e ndërtimit Honda që mund të ndiheni në sediljen dhe mbrojtëset dhe një pezullim të shkëlqyeshëm të shkëlqyeshëm.
ELEKTRIKU MË I MIRË
Zero SR / S
Shiko fotografinë 1779256
Diapazoni (i kombinuar): 123 milje
Koha e karikimit (priza shtëpiake 110 V): 8.5 orë
Koha e karikimit (Niveli 2/220 V): 1.5 orë deri në 75%
Pesha: 505 lb.
Zero ka prodhuar motoçikleta elektrike për më shumë se një dekadë. Me përjashtim të operacioneve të vogla me prodhim të kufizuar, mbetet një nga prodhuesit e paktë për të zgjedhur. Por ne kemi testuar disa dhe kemi ardhur të impresionuar me cilësinë e ndërtimit dhe ngasjes së secilit model. Nga diapazoni aktual i Zero, SR / S është zgjedhja jonë. Në thelb është një
Zero SR / Fme panaire dhe një xham të përparmë, që e bëjnë atë më të rehatshëm me shpejtësi mbi hipjen në qytet. Pavarësisht nga pesha e tij e rëndë (505 paund), 140 kile e çift rrotullues e vë performancën e SR / S në territorin serioz të biçikletave sportive. Një listë e përbërësve premium ndihmojnë që çmimi i lartë të bëhet më i pëlqyeshëm: pezullimi i rregullueshëm Showa, frenat J.Juan (prodhuesi spanjoll i pjesëve të garave), dhe Bosch ABS dhe kontrolli i tërheqjes, të gjitha këto janë të dëshirueshme në çdo motor. Zero ju lejon të paguani shtesë për karikim më të shpejtë dhe më shumë diapazon. Modeli bazë do të karikohet nga një karikues J1772 për rreth katër orë. Premium SR / S (21,995 dollarë ose 2,000 dollarë më shumë) mund të trajtojë rimbushjen më të shpejtë, kështu që mbushja zgjat afërsisht dy orë. Ju mund të shkoni edhe më lart në një sistem që do të karikohet për afërsisht një orë, por kjo do të funksionojë vetëm nëse mund të gjeni një vendndodhje që mund të prodhojë 12 kilovat orë. Ne do të blinim modelin Premium me karikimin e tij 6 kilovat orë (dhe kapjet e nxehta) dhe do të anashkalonim gamën shtesë prej 2,895 dollarësh Power Tank (pretenduar 200 milje drejtimin e qytetit).
Nëse keni lexuar të gjitha të metat e biçikletave elektrike (të shtrenjta, me rreze të shkurtër, të varur nga infrastruktura e karikimit) dhe janë akoma në bord, biçikleta tjetër që vlen të merret parasysh është
Harley-Davidson LiveWire. Me 29,799 dollarë, është edhe më e shtrenjtë se Zero, dhe ka një diapazon pak më të vogël (95 milje të kombinuara). Por ai akomodon karikim të shpejtë DC (zero deri në 80 përqind ose afërsisht 75 milje në 40 minuta), të cilën mund ta gjeni në disa tregti të Harley-Davidson. Ajo gjithashtu vjen me mënyra të shumta udhëtimi, kontroll tërheqjeje dhe teknologji si ABS me ndjeshmëri të dobët. Por pika e shitjes këtu është përshtatja dhe përfundimi i klasës Harley-Davidson. Dhe ai dizajn, siç është motori i montuar në fund dhe rezervuari i lotit. Sa i përket emocioneve, ne kemi provuar një LiveWire dhe mund të konfirmojmë vlerësimin e rishikimeve të tjera: Pavarësisht vetëm 86 kile këmbësh çift rrotullues dhe peshë 549 pounds, nxitimi është ngazëllyes dhe aq mbresëlënës sa Zero
MINI MË I MIRË
Monkey Honda
Shiko fotografinë 1779257
Motori: 124.9-cc single
Pesha (e thatë): 231.5 b
Transmisioni: 4-shpejtësi
Honda ka ndërtuar tre variante të frymëzuara nga retro të Grom: Monkey, Super Cub dhe Trail 125. Ndërsa ne nuk kemi hipur në Gjurmë, nga ata katër, majmuni me shpejtësi maksimale prej 65 mph është zgjedhja jonë. Duke lënë mënjanë modelin klasik, i cili është edhe më i dashur personalisht dhe i vështirë për të mos dashur, ergonomia, frenimi dhe shpërndarja e energjisë janë të gjitha të shkëlqyera. Speedometri dixhital, matësi i karburantit (në vend se një dritë më e thjeshtë paralajmëruese me karburant të ulët), dhe dritat LED para dhe të pasme e bëjnë atë të ndjehet shumë më premium sesa do të prisnim nga ky çmim. Super Cub (3,749 dollarë) dhe Trail 125 (3,899 dollarë) janë veçanërisht të arritshëm për kalorësit e rinj për shkak të transmisioneve të tyre gjysmë automatike - ju akoma zhvendoseni me këmbën tuaj të majtë, por tufa funksionon vetë. (Super Cub gjithashtu ka një ndezje pa çelës. ) Por ne në të vërtetë preferojmë përvojën e hipjes më pak të sofistikuar por më tërheqëse të Majmunit. Ne do të shpenzonim 200 dollarë shtesë për ABS vetëm përpara, i cili ende ju lejon të mbylleni dhe të rrëshqitni gomën e pasme.
Merrni parasysh edhe
Kawasaki Z125 Pro (3,299 dollarë). Slightlyshtë pak më e fuqishme (14.5 kuaj fuqi) se Honda Grom (9.7 kuaj fuqi), dhe duket dhe tingëllon më shumë si një biçikletë sportive e zbritur. Por gjithçka tjetër - efikasiteti i karburantit, besueshmëria, përvoja e udhëtimit - është aq e ngjashme sa është e vështirë të zgjedhësh njëra ndaj tjetrës. Ne ende do të blinim një Monkey për pamjen e tij, dritat LED dhe për mundësinë e vendosjes së gomave të buta për të hipur jashtë rrugës. Por Z125 është një zgjedhje e shkëlqyeshme nëse preferoni pamjen e tij ose thjesht dëshironi diçka që nuk është një Honda.
PopulaMechanics.com