Shfletimi si vizitorë është i kufizuar

Të blerit e gjërave me fëmijët duke mos bërë skena?



A do të heqni dorë, duke bërë përpjekje për të qetësuar zemrimin e pashmangshëm të qastit, bërtimen (ulurimen), goditjen me këmb të dyshemes, apo do të mbeteni stoik duke përsëritur moton e njohur prindërore “JO”- dhe të vazhdoni të ecni tutje.


Situata është kjo “ju apo ata”! Linja(Vija) është tërhjekur në kalimin pranë ëmbëlsirave dhe tani fillon matja e forcave. A do të lëshoni pe dhe të plotsoni kërkesat për çips smoki apo çokollad? A do të heqni dorë, duke bërë përpjekje për të qetsuar zemrimin e pashmangshëm të qastit, bërtimen (ulurimen), goditjen me këmb të dyshemes, apo do të mbeteni stoik duke përsëritur moton e njohur prindërore “JO”- dhe të vazhdoni të ecni tutje.A do të thyheni edhe ju, të mundur nga situata dhe mungesen e mënyres së zgjedhjes së problemit apo do të jeni të fort dhe të vendosur dhe të lejoni “kokë ftoht “ të mbizotrojë. A do të arrini të vazhdoni me regjistrin tuaj për blerje e të mos harroni dy pako vezë dhe bukën për mëngjesin e nesërm?
Përgjigjiet në këto pyetje janë të rrënjosura në një nga gurët themeltar të të qenurit prind- të jeni të përgatitur- e i cili do të ju ndihmoj që ti ikni britmave të zëshme dhe skenave ma ekstreme. Pasojnë këshillat për prindërit se si ti mbajnë fëmijët të qetë në supermarket.

Fëmija i ngopur është fëmi i lumtur

Para se të hyni në sektorin e ëmbëlsirave në markete duhet të jeni të sigurt se fëmiu është i ngopur. Kjo ju përfshinë edhe juve nëna dhe baballarë. Më pak është e besueshme që do të tundoheni për ëmbëlsira nëse jeni me stomak plot.

Rregullat e përcaktuara paraprakisht janë ligjë

Sqaroni fëmijëve para se të shkoni në supermarket se në asnjë rrethanë nuk do ta ndryshoni listen tuaj për blerje. Kurrsesi! Nuk ka tablo me drithra, nuk ka çokollada, nuk ka çipsa e as smoki.

Hulumtimi i terenit

Supermarketët kanë shprehi irituese që shpesh të ndërrojnë renditjen e gjërave, me të vetmin qëllim që të ju detyrojnë të shkoni në ato pjesë në të cilat ju nuk keni planifikuar të vizitoni. Në atë mënyr ë ata duan të jenë të sigurt që ju ( e natyrisht edhe fëmijët tuaj) do të befasoheni në kthinen e tretë me keksat e çokollates “të ri dhe të përmisuar”. Nëse mundeni, para çdo vizite të supermarketit bëni një vërejtje mendore për ndryshimet në sektorin e ushqimeve dhe mbani në mend para se të hidheni në hargjime enorme kur të vini me fëmijë. Jo vetëm që do të ruani nervat ( sepse nuk do të dëgjoni ulërimat e fëmijëve për ëmbëlsira) por edhe arsyen tuaj të shëndoshë. Kjo na drejton në këshillën e katërt.

Së pari produktet e lopëve dhe pulave

Së pari drejtohuni te prodhimet e gjumshtit- zakonisht janë të vendosura në këndet më të largta të shitoreve. Ekziston një plan prapa kësaj çmendurije. Planifikuesit e supermarketëve dhe specialistët e marketingut e kanë të qart se nëse juve ju detyrojnë që të kaloni afërj produkteve tërheqëse para se ti gjeni ushqimet themelore-qumshtin, vezët, djathin-ndoshta do të nënshtroheni ju (edhe fëmijët tuaj)para dëshirave të fshehura që mund ti kemi. Mos bini në këto kurthe! Fokusohuni në qëllimin dhe mos ecni-vraponi me kolicat tuaja deri te produktet bazë. Posa ti merrni ato ikni menjëherë prej atje nëse mundeni.

Bëjeni listen dhe dy herë kontrollojeni

Lista e përgatitur paraprakisht do të ju shpëtoj nga horori i shitjes së kutijave të mëdha të rrëmojsave dhe të ju mbanë të fokusuar. Planifikoni paraprakisht menynë javore, kontrollojeni frigoriferin dhe dollapët në kuzhinë, pas kësaj përgatiteni listën. Kthehuni në këshillen e dytë dhe fëmijëve tuaj përsërituni se e keni përgatitur listën e artikujve dhe se nuk do të bleni asgjë që nuk është në te.

Taktikat e tërhjekjes së vëmendjes

Ato do të ju duhen posaqërisht kur doni ti ikni pjesës me ëmbëlsira dhe të arrini suksesëshëm te arka. Këtu ju pret kurtha tjetër- sikurse edhe fëmijët tuaj.Duke u bazu në natyren tonë njerzore që në mënyrë impulsive blejmë dhe në faktin se shumica prej nesh biejmë me fëmijët (situat e pakëndshme apo jo?)para syve tuaj do të jenë çokolladat, prodhimet e parëndësishme elektronike, ilustrimet (stripat) dhe shtypi i verdhë. Mos i shiqoni dhe as fëmijët mos i lejoni ti hedhin një sy. Përkujtoni ju atyre gjërat që i kanë në shtëpi për t’jua larguar vëmendjen sikurse janë fotot ngjitse të albumeve apo librat që ngjyrosen dhe preokuponi fëmijët në këta momentët kyq të blerjes suaj.

Siq po e shihni, blerja së bashku me fëmijët është e realizueshme. E nevojshme është vetëm pak planifikim, përkushtim dhe vendosshmëri. (Paj, mirë... edhe nerva të çelikta)/mesazhi/
 

Konkursi Letërsisë

  • Aeroporti i Zaventemit

    Votat: 6 54.5%
  • Të harrova, sepse të dua

    Votat: 5 45.5%
  • Vetëm …

    Votat: 4 36.4%

Theme Editor

Settings Colors

  • Mobile users cannot use these functions.

    Select View Mode

    Switch between full screen and narrow screen modes.

    Grid View

    Easily review content and get an organized view with grid mode.

    Image Grid Mode

    Display your content in an organized and visually rich way with background images.

    Sidebar Close

    Create a larger workspace by hiding the sidebar.

    Fixed Sidebar

    Ensure constant access and easily manage your content by pinning the sidebar.

    Box view

    You can add a box-style frame to the sides of your theme or remove the existing frame. Valid for resolutions over 1300px.

    Radius Control

    Customize the look however you like by turning the radius effect on or off.

  • Choose your color

    Choose the color that reflects your style and ensure aesthetic harmony.

Back