Shiko fotografinë 1789161
Për të gjithë ata që e kanë pyetur veten ndonjëherë, përse dritaret e aeroplanëve kanë një vrimë të vogël, ka një përgjigje.
Administrata Federale e Aviacionit (FAA) tha për “Tech Insider” se vrima përdoret për rregullimin e presionit të ajrit.
Pasi aeroplani ngrihet lart, presioni i ajrit jashtë bie në krahasim me presionin e rregulluar të ajrit brenda kabinës. Dallimi në presionin e ajrit ushtron shtypje në dritaret e aeroplanit, të cilat përbëhen nga tri shtresa prej qelqi.
Një hendek i vogël ndodhet në mes të shtresës së mesme dhe asaj të jashtme të qelqit.
Vrima në panelin e mesëm, balancon presionin ndërmjet kabinës dhe boshllëkut të ajrit.
Vrima gjithashtu shërben për një funksion tjetër, për të larguar lagështinë nga boshllëku i ajrit e për të parandaluar që dritaret të vishen me avull, apo të kondensohen.
Për të gjithë ata që e kanë pyetur veten ndonjëherë, përse dritaret e aeroplanëve kanë një vrimë të vogël, ka një përgjigje.
Administrata Federale e Aviacionit (FAA) tha për “Tech Insider” se vrima përdoret për rregullimin e presionit të ajrit.
Pasi aeroplani ngrihet lart, presioni i ajrit jashtë bie në krahasim me presionin e rregulluar të ajrit brenda kabinës. Dallimi në presionin e ajrit ushtron shtypje në dritaret e aeroplanit, të cilat përbëhen nga tri shtresa prej qelqi.
Një hendek i vogël ndodhet në mes të shtresës së mesme dhe asaj të jashtme të qelqit.
Vrima në panelin e mesëm, balancon presionin ndërmjet kabinës dhe boshllëkut të ajrit.
Vrima gjithashtu shërben për një funksion tjetër, për të larguar lagështinë nga boshllëku i ajrit e për të parandaluar që dritaret të vishen me avull, apo të kondensohen.