Nanna-Sin-Allah-Yahweh

Lauri

Anunnak
Nanna. Zoti sumerian i HËNËS🌙
sin.JPG
Nanna është emri sumerian i perëndisë mesopotamiane të hënës; ai korrespondon me mëkatin Akadian dhe ka shumë të ngjarë të jetë figura që gjeneroi shumë nga hyjnitë hënore që mund të gjejmë brenda të ashtuquajturës Gjysmëhënës pjellore.
Sipas disa teologjive Nanna ishte djali i perëndisë së qiellit An (Anu), ndërsa shumë të tjerë si Zecharia Sitchin rrëfejnë se Nanna është nipi i Anu, djali i Zotit Enlil, i lindur nga bashkëshortja e tij e ligjshme Ninlil.
Numri i shenjtë që përfaqëson këtë hyjni është tridhjetë që korrespondon me numrin e ditëve të një muaji hënor.

Nanna, hyjnia origjinale e botës së krimit, falë ndihmës së babait të tij Enlil ishte në gjendje të banonte dhe të dominonte qiellin e natës.
Bashkëshortja e zotit Nanna ishte e bukura Ningal "Zonja e Madhe" me të cilën ju linden binjakët Inanna (Ishtar) dhe Utu (Shamash).
Funksioni i Nanna-s, brenda kozmosit sumerian, ishte i lidhur ngushtë me njeriun dhe mbijetesën e tij. Ai ishte sunduesi i natës, i kohës (muajve) dhe krijuesi i kalendarit hënor.
IMG_20230509_091349.jpg
Vëzhgimi i hënës shërbeu për të nxjerrë shenja dhe kjo gjithashtu e bëri Nanën një hyjni të lidhur edhe me artin profetik. Zoti konsiderohej ndër më të mençurit dhe ishte organizatori i jetës së njerëzve, kujdestari i njerëzimit, zot i Qiellit dhe i Tokës, ai që vendoste fatet e njerëzve dhe që ndihmonte nevojtarët.
Zoti i hënës ishte gjithashtu i lidhur me mbretërimin; në fakt ai ishte në gjendje t'ua jepte atë sovranëve me anë të një aurorë hyjnore të ngjashme me atë që bie në sy dhe ndriçon qiellin e natës.

Simboli i Nanës ishte një gjysmëhënë me pjesën "kurrizore"të kthyer nga poshtë (🌙).
Ky imazh u interpretua më pas si varka që e çoi perëndinë nëpër qiej aq shumë sa që një nga epitetet që i atribuohej Nanës ishte ai i "barkës së shndritshme të qiellit". Babai i tij Enlil favorizon linjën dinastike të këtij "të parëlinduri të përsosur" siç i pëlqente ta quante, në dëm të Ninurtës, (djali i linjës së pastër i lindur nga gjysmë motra e tij Ninhursag) duke emëruar nipin e tij Utu (Shamash) komandant të Qendra e Kontrollit të Misionit: Ur Shulim ose qyteti i Shulim. Dhe SHULIM do të ishte JERUSALEM që do të thotë "vendi suprem i 4 rajoneve".
Duke u kthyer më afër Nanës, ai ishte gjithashtu një nga perënditë e Abrahamit, duke qenë mbrojtës dhe adhuruar në qytetin e Urit, vendlindja e tij.
Jo vetëm kaq, tashmë në Mesopotaminë jugore kulti i hënës u ndoq nga Mandaeans, Sabeans dhe Hunafa' Arabët dhe nga banorët e Harranit.
Në periudhën e robërisë babilonase (580/540 para Krishtit) të popullit hebre, mbreti Nabudaid kishte braktisur kultin e perëndive Enkilite... Marduk dhe djalit të tij Nabu, për të ngritur në vend të tyre perënditë Enlilite... Nanna.
Ndoshta sepse nëna e mbretit Nabudaid ishte një priftëreshë e Zotit të Hënës në fjalë. ... ,

Një tjetër nga vendet e tij i adhurimit ishte qyteti i quajtur MEDINA: dhe rreth 1100 vjet më vonë, pikërisht nga ky qytet filloi Muhamedi për të përhapur kultin e ALLAHUT, një Zot me të njëjtat atribute dhe pasuesit e të cilit përvetësuan simbolin e Gjysmëhënës.
Sipas mbishkrimeve të shumta, emri i hënës, Zoti Sin,(nga merr edhe emrin mali i shenjtë Sinai ku takohej Moisiu me perëndinë Yahweh)ishte AL-ILAH ose HEJNI më i madhi ndër perënditë.
Carleton S. Coon shkruan se i ashtuquajturi Zot ILAH (i përkthyer siç u tha tashmë në Allahun në periudhën para-islamike) nuk ishte gjë tjetër veçse një fazë e Perëndisë më të vjetër hënor Sin.

Një shënim për tu nënvizuar: Pasardhësit e premtuar të Zotit për Abrahamin në Bibël janë për të dy djemtë e tij. Isaku nga gruaja dhe motra e tij Sarah(nga rrjedhin hebrenjtë). Dhe Ismaili nga skllavëria Agar (nga rrjedhin arabët).
Por nga të dy kemi 12 milionë hebrenj për të parën, ndërsa për të dytin 1.8 miliardë myslimanë.

Përmbledhje në shqip by Lauri 👍
 
Një temë tjetër analoge..
 
Këto pretendime janë të paprovueshme sepse bazohen thjeshtë mbi teoritë e njërës dhe palës tjetër. Unë them ta bëjmë një diskutim më konkret. Po insistove ia fillojmë edhe nga këtu. mirëpo kam përshtypje sikur po fillojmë nga mesi e jo nga fillimi.
Do të ishte shumë më e lehtë, besoj unë, sikur të provohej që Kurani është një libër jo i shenjtë, ku s'do të kishte nevojë më të diskutohej nëse ekziston ose jo Zoti, së paku për mua si një mysliman i bindur.
Së pari më lejo të pyes, çka di për Kuranin? E ke lexuar?
 
Këto pretendime janë të paprovueshme sepse bazohen thjeshtë mbi teoritë e njërës dhe palës tjetër. Unë them ta bëjmë një diskutim më konkret. Po insistove ia fillojmë edhe nga këtu. mirëpo kam përshtypje sikur po fillojmë nga mesi e jo nga fillimi.
Do të ishte shumë më e lehtë, besoj unë, sikur të provohej që Kurani është një libër jo i shenjtë, ku s'do të kishte nevojë më të diskutohej nëse ekziston ose jo Zoti, së paku për mua si një mysliman i bindur.
Së pari më lejo të pyes, çka di për Kuranin? E ke lexuar?
Për të lexuar lexojnë të gjithë. Edhe ti padyshim e Ke lexuar.
Unë të pyes: a e Ke studiuar ?
Jo nga ana teologjike, por nga ana historike!

Unë e kam lexuar Kur'an në bazë të eventeve të kryqëzuar çfarë thonë hadithet.
Dhe më del një kuadër tjetër historik përballë kuadrit teologjik ku ju ushqeheni
 
Për të lexuar lexojnë të gjithë. Edhe ti padyshim e Ke lexuar.
Unë të pyes: a e Ke studiuar ?
Jo nga ana teologjike, por nga ana historike!

Unë e kam lexuar Kur'an në bazë të eventeve të kryqëzuar çfarë thonë hadithet.
Dhe më del një kuadër tjetër historik përballë kuadrit teologjik që ju ushqeheni
Kam filluar ta studioj para 15 vitesh, akoma e studio edhe sot. Deri më sot nuk më ka ngjallur asnjë dyshim për shenjtërinë e tij. Nuk kam hasur në asnjë kundërthënie thelbësore, në asnjë të pavërtetë historike, në asnjë gabim gjuhësor dhe në asnjë pretendim të përgënjeshtruar - të cilin në kohën që u shpall nuk mund të vërtetohej, e tani në kohën tonë mund të vërtetohet me metoda shkencore.
Po ju, e keni studiuar? Nëse po, cilat rezultate e studimit, le t'ia fillojmë një e nga një. Çka është e pasaktë nga ana historike në Kuran? Apo nëse do nga ana shkencore? Cilat janë pretendimet e Kuranit, të cilat, sot me fakte përgënjeshtrohen nga shkenca apo historia e faktuar?
 
@A2.
Kur lexon në Kur'an një varg që të fton të vrasësh një përson o grup personash, ti merren pronat, të dëbohet nga tokat etj.

Ti si besimtar Kur'ani, çfarë ndjen 🙄
 
@A2.
Kur lexon në Kur'an një varg që të fton të vrasësh një përson o grup personash, ti merren pronat, të dëbohet nga tokat etj.

Ti si besimtar Kur'ani, çfarë ndjen 🙄
Pyetje shumë e mirë, të faleminderit.
Po ta jap përgjigjen, por fillimisht po e shtroj edhe unë një pyetje, mendon që vrasja është e gabuar në secilën rrethanë?
Unë si besimtar, kur i lexoj këto vargje të Kuranit e di që janë brenda një konteksti të caktuar. Sepse po i njëjtë Kuran thotë se marrja e një jete është e barabartë me vrasjen e gjithë njerëzimit. Gjithashtu, vrasësin e një personi e kërcënon me ndëshkim të përjetshëm në Xhehenem (le ta përkthejmë me ferrë edhepse s'është e njëjta gjë).
Pra, kur Kurani më fton të vras, unë e di që më lejon të vetmbrohem atëherë kur më sulmojnë. Unë e kuptoj që lufta e UÇK-së nga ky kënd ishte e shenjtë, dhe secila vrasje e ushtarëve serb është e shpërblyer nga Zoti i gjithësisë.
Kur i lexoj këto ajete e kujtoj sakrificën e familjes Jashari, të cilët u flijuan për lirinë tonë, dhe të cilët edhe i vrisnin kriminelët serbë.
Pra, për të mos e zgjat më shumë këso gjërash ndjej kur i lexoj këto vargje.
Po ti e quan vrasës Skënderbeun i cili ka vrarë definitivisht, meqenëse vetë ka luftuar me shpatë në dorë?
E quan vrasës Ademin Jasharin i cili ka vrarë serbët kriminelë?
I quan të dëbuar serbët të cilët u larguan pas çlirimit të Kosovës nga institucionet represive deri para çlirimit?
Konteksti ka shumë rëndësi, këtë po përpiqem ta them.
 
@A2. Nje keshille:
Pasi te pergjigjesh per dicka, bej dhe ti 1 pyetje. Prit pergjigjen, (nqs te vjen pergjigja) pastaj kaloni tek tjetra. psh ti ke bere disa pyetje me siper. Shiko a do te te pergjigjet kush. Rralle ose asnjehere nuk ndodh te marresh.

Do ju ndjek dhe une kur te kem kohe.
 
@A2. Mos 🙈
Përmende një frazë kur'anore : Sepse po i njëjtë Kuran thotë se marrja e një jete është e barabartë me vrasjen e gjithë njerëzimin.
Kur'an 5:32 🙈

Kjo frazë kur'anore është një mashtrim që bëjnë të gjithë myslimanët..dikush me dije e dikush pavetëdije.
Sepse nuk është ashtu, por e kundërta.
Por ti, kam bindjen që e bëre pavetëdije 😁

Kjo do thotë për mua që ti nuk e njeh fare Kuranin, ose ti e lexon si një gazetë.
 
@A2. Të rrimë në një temë të vetme. Mos të postojmë sa ktej sa andej.
 
  • Më pëlqen
Reactions: A2.
@A2. Mos 🙈
Përmende një frazë kur'anore : Sepse po i njëjtë Kuran thotë se marrja e një jete është e barabartë me vrasjen e gjithë njerëzimin.
Kur'an 5:32 🙈

Kjo frazë kur'anore është një mashtrim që bëjnë të gjithë myslimanët..dikush me dije e dikush pavetëdije.
Sepse nuk është ashtu, por e kundërta.
Por ti, kam bindjen që e bëre pavetëdije 😁

Kjo do thotë për mua që ti nuk e njeh fare Kuranin, ose ti e lexon si një gazetë.
Si është mashtrim?
Unë e lexoj Kuranin në gjuhë arabe, e studjoj në gjuhën origjinale, si qenka mashtrim?
Dhe @Soulmind ka të drejtë, nuk mora përgjigje të pyetjeve që shtrova.

po e sjellë komplet tekstin në origjinal dhe në shqip, më trego ku qëndron mashtrimi?

مِنۡ أَجۡلِ ذَٰلِكَ كَتَبۡنَا عَلَىٰ بَنِيٓ إِسۡرَٰٓءِيلَ أَنَّهُۥ مَن قَتَلَ نَفۡسَۢا بِغَيۡرِ نَفۡسٍ أَوۡ فَسَادٖ فِي ٱلۡأَرۡضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ ٱلنَّاسَ جَمِيعٗا وَمَنۡ أَحۡيَاهَا فَكَأَنَّمَآ أَحۡيَا ٱلنَّاسَ جَمِيعٗاۚ وَلَقَدۡ جَآءَتۡهُمۡ رُسُلُنَا بِٱلۡبَيِّنَٰتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرٗا مِّنۡهُم بَعۡدَ ذَٰلِكَ فِي ٱلۡأَرۡضِ لَمُسۡرِفُونَ

Prandaj Ne i urdhëruam bijtë e Israilit se kush vret ndokënd, që s’ka vrarë njeri ose që nuk ka bërë çrregullime në Tokë, është sikur të ketë vrarë të gjithë njerëzit. Dhe, nëse dikush shpëton një jetë, është sikur të ketë shpëtuar jetën e krejt njerëzve. Të dërguarit Tanë u sollën shenja të qarta, por shumë nga ata, edhe pas kësaj, i kaluan tërë kufijtë me të këqija në Tokë.
 
Ka mundësi të lexosh komplet atë faqe ku ndodhet 5:32 në Kur'an.
Dhe më trego momentin kur është shprehur ajo frazë dhe në çfarë rrethanash, dhe kujt po i riferohet Muhamed me atë frazën e cunguar kur'anore që solle ti.
 
Shkoni se po merrem me këtë temë në ciklet e semaforëve 😁
Të më falni se më humbet ndonjë gjë.
Nuk ju shmangem asnjë pyetje pa merak. Kini durim😁
 
  • Më pëlqen
Reactions: A2.
Prandaj Ne i urdhëruam bijtë e Israilit se kush vret ndokënd, që s’ka vrarë njeri ose që nuk ka bërë çrregullime në Tokë, është sikur të ketë vrarë të gjithë njerëzit. Dhe, nëse dikush shpëton një jetë, është sikur të ketë shpëtuar jetën e krejt njerëzve. Të dërguarit Tanë u sollën shenja të qarta, por shumë nga ata, edhe pas kësaj, i kaluan tërë kufijtë me të këqija në Tokë.
E shikon se po ju riferohet çfarë ju ka thënë hebrejve, dhe jo myslimanëve.

Lexo tani frazën më poshtë, ku ju riferohet myslimanve. Lexo

Se nuk kam Kuranin këtu 🙂
 
Ka mundësi të lexosh komplet atë faqe ku ndodhet 5:32 në Kur'an.
Dhe më trego momentin kur është shprehur ajo frazë dhe në çfarë rrethanash, dhe kujt po i riferohet Muhamed me atë frazën e cunguar kur'anore që solle ti.
E kam lexuar, ajo i referohet kontekstit të luftës, e kjo e para në rrethana të paqes. Siç transmetohet në thënie të Profetit ato që kanë vlejtur për Benu Israilët, bijtë e Jakubit, apo pasardhësit e Is'hakut, vlejnë edhe për ne, për aq kohë sa nuk ka dispozitë tjetër.
Por, ky s'është varg i vetëm ku qortohet vrasja e njerëzve të pafajshëm. Ja edhe një tjetër:

"Kushdo që vret një besimtar me qëllim, ndëshkimi i tij është Xhehenemi, në të cilin do të qëndrojë përgjithmonë. Allahu është zemëruar me atë, e ka mallkuar dhe i ka përgatitur një dënim të madh."[4:93]
Po pres përgjigje lidhur me vrasjen nëse është e gabuar në secilën situatë?
 
E shikon që riferohet ndalimi i vrasjes së një besimtari(mysliman) të komunitetit islam.🤷
Bota tjetër jasht këti komuniteti janë të pabesët, jo besimtar 🤷 ndaj nuk flet për ndalimin e vrasjes së njeriut si human.por në bazë besimi🤷
 
E shikon që riferohet ndalimi i vrasjes së një besimtari(mysliman) të komunitetit islam.🤷
Bota tjetër jasht këti komuniteti janë të pabesët, jo besimtar 🤷 ndaj nuk flet për ndalimin e vrasjes së njeriut si human.por në bazë besimi🤷
Por në ajetin tjetër përgjithësohet. Pra, konstatohet se vrasja e një veteje pra en-nefs, është e ndaluar. Të thash se ato që ishin obligim për ta janë edhe për ne, përveç nëse ka një dispozitë tjetër të re.
I njëjti formulim përdoret edhe për agjërim, dhe për atë që e studion Kuranin e ka të qartë këtë pjesë.
Pastaj ky formulim përdoret edhe për hakmarrje, sy për sy...etj.

Po për vrasjen çfarë mendon, mund të jetë legjitime në ndonjë rrethanë apo...?
 
Por në ajetin tjetër përgjithësohet. Pra, konstatohet se vrasja e një veteje pra en-nefs, është e ndaluar. Të thash se ato që ishin obligim për ta janë edhe për ne, përveç nëse ka një dispozitë tjetër të re.
I njëjti formulim përdoret edhe për agjërim, dhe për atë që e studion Kuranin e ka të qartë këtë pjesë.
Pastaj ky formulim përdoret edhe për hakmarrje, sy për sy...etj.

Po për vrasjen çfarë mendon, mund të jetë legjitime në ndonjë rrethanë apo...?
Jo në asnjë rrethanë nuk duhet të vritet një njeri nga një tjetër njeri.

Si the: "Sy për sy " ?
Kjo është filozofia e hebrejve në biblën e vjetër..këtë ka edhe Kur'an...= Bibla vjetër.
Ndryshe nga Jezus: kthej faqen tjetër kur të godasin 😁
 
Don të flasim edhe për Bibël? Teologjikisht duhet të jetë i njëjti Zot 🤷

Paradoksi i dhjetë urdhrave, që janë vertetë paqësore dhe pozitive: mos vjedh, mos kurvno, mos vrit... etj etj.🙄
Do të të sjell një male vargje biblike që fton ebrejt të vrasin, të plaçkisin, të përdhunojnë gra e fëmijë, të vjedhin, të masakrojnë njerëz në masë.
Atëherë çfarë sensi kanë dhjetë urdhërat paqësore biblike??🙄

Ashtu si në Kur'an, bëhet fjalë për ligje e rregulla mbrenda komunitetit, dhe të tjera jasht komunitetit të besimit përkatës 🤷

Ky është realiteti që del në pah.🤷
 
Jo në asnjë rrethanë nuk duhet të vritet një njeri nga një tjetër njeri.

Si the: "Sy për sy " ?
Kjo është filozofia e hebrejve në biblën e vjetër..këtë ka edhe Kur'an...= Bibla vjetër.
Ndryshe nga Jezus: kthej faqen tjetër kur të godasin 😁
Unë mendoj që edhe Jezuesi, apo Isai, në bazë të bindjeve të mija, e kishte të njëjtën filozofi, për shkak se burimi është i njëjtë, nuk ndryshon as filozofia. Por le të mbetemi tek vrasja, pasi besoj që jemi në rrugë të drejtë të diskutimit.
Atëherë nëse dikush të kërcënon, dhe për ta shpëtuar vetën duhet ta vrasësh beson që s'ke të drejtë? Kam për qëllim kur je ballëpërballë dhe tyta e armës së tij është nga ti e, e jotja nga ai, nuk mendon që duhet ta mbrosh vetën? Po e marr se je aq human sa e jep dhe jetën për të mos e vrarë tjetrin, po nëse tjetri e ka tytën e armës mbi fëmijën, të dashurën, nënën, babanë tënd, dhe për t'i shpëtuar duhet ta vrasësh, mendon që s'ke të drejtë?
Po ushtarët në Ukrainë, që e mbrojnë vendin, vetën dhe familjet e tyre, janë vrasës e kriminelë pse i vrasin ushtarët okupatorë rusë?
T'i lëmë hipoteza, le të flasim për heronjtë tanë kombëtarë, ata që luftuan për ne, dhe i vranë armiqtë tanë, edhe ata janë vrasës e kriminelë pse i dolën në mbrojtje vendit?
Mendoje pak më gjatë vrasjen, nuk jam i bindur që mendon se është e gabuar në të gjitha rrethanat.
 
Don të flasim edhe për Bibël? Teologjikisht duhet të jetë i njëjti Zot 🤷

Paradoksi i dhjetë urdhrave, që janë vertetë paqësore dhe pozitive: mos vjedh, mos kurvno, mos vrit... etj etj.🙄
Do të të sjell një male vargje biblike që fton ebrejt të vrasin, të plaçkisin, të përdhunojnë gra e fëmijë, të vjedhin, të masakrojnë njerëz në masë.
Atëherë çfarë sensi kanë dhjetë urdhërat paqësore biblike??🙄

Ashtu si në Kur'an, bëhet fjalë për ligje e rregulla mbrenda komunitetit, dhe të tjera jasht komunitetit të besimit përkatës 🤷

Ky është realiteti që del në pah.🤷
Unë jam i bindur se Bibla është e ndryshuar, në të ka ndërhyrë dora e njeriut, prandaj ka kundërthënie e pasaktësi, për këtë arsye s'dua të diskutoj për të. Po për Kuran, për secilën pjesë të tij, urdhëro, të jap shpjegime me kompetencën më të madhe profesionale, këtë e them pa modesti. Jo që jam aq i lexuar, por meqenëse e njoh gjuhën arabe mirë, kam qasje në burime autentike, dhe kam mundësi t'i shqipëroj për ju.
 
Jemi larg një diskutimi konstruktiv.
Ti po më flet fjalë hoxhallarësh dhe besimtarve të doktrinar nga teolog.

Po flet të njëjta fjalë që kam dëgjuar që 20 vjet këtu më forum.🤷
 
Jemi larg një diskutimi konstruktiv.
Ti po më flet fjalë hoxhallarësh dhe besimtarve të doktrinar nga teolog.

Po flet të njëjta fjalë që kam dëgjuar që 20 vjet këtu më forum.🤷
atëherë të kërkoj ndjesë për shqetësim s'di ç'të them tjetër. Unë kisha përshtypje se po flasim me mendje të hapur, ndërkaq po marr përgjigje të gatshme.
Unë po të flas atë që di e jam i bindur, jo për ta fituar debatin por për t'i ballafaquar bindjet dhe argumentet ku i mbështes ato, ndërkaq nuk po marr përgjigje për pyetjet që po shtroj.
Mbi të gjitha të falënderoj për kohën dhe bashkëbisedim, si dhe për diçka që e gjen rrallë, veçanërisht në botën virtuale, mirësjelljen.
 
Që t'a mbyllim me një rezultat këtë bashkëbisedim, të ftoj t'më sjellësh vazhdimin e Kur'anit 5:32.... 33...34
Silli bashkë kto vargje se kuptohet më lehtë

Dhe unë s'kam nevojë të vazhdojë më tej. Kush ka mendje të hapur e kupton vetë. Nqs do.🙄
 
Për ta përmbyllur, po sjell diçka që ndërlidhet me bisedën e mësipërme:

"Mos ia merrni jetën asnjë njeriu, gjë që Allahu jua ka ndaluar ta bëni, përveçse kur e kërkon e drejta! Nëse dikush vritet padrejtësisht, Ne i kemi dhënë pushtet trashëgimtarit të tij (të kërkojë shpagim). Por edhe ai të mos e teprojë në vrasje, sepse ai është i ndihmuar (nga ligji dhe drejtësia islame)." [17:33]
 
Vazhdo pse nuk vazhdon 🙄
Dhe do kontrolloj në Kur'an kur të shkoj në shtëpi.
Silli të sakta.
Vazhdo edhe ca rreshta më poshtë të lutëm.

Thash 5:32 -33 -34
Jo 17;....
 
Vazhdo pse nuk vazhdon 🙄
Dhe do kontrolloj në Kur'an kur të shkoj në shtëpi.
Silli të sakta.
Vazhdo edhe ca rreshta më poshtë të lutëm.

Thash 5:32 -33 -34
Jo 17;....
Epo ajo që është relevante për diskutim e solla, përndryshe mund ta sjell edhe komplet Kuranin, mirëpo nuk mendoj që është releveant për këto pika diskutimi. Ajeti 32 nga surja e pestë, el-Maide, lidhet me ajetet paraprake, të cilat flasin për vrasjen e vëllait nga vëllai dhe e denoncojnë ashpër këtë veprim. Ndërkaq, ajetet 33 e tutje, flasin për një kontekst tjetër.
Por nuk po e shoh që po shkojmë gjëkundi me këtë diskutim, përshtypja ime është që më shumë është diskutim me tendencë sesa diskutim i sinqertë për t'i ballafaquar argumente.
S'kam çfarë shtoj më shumë këtu, mund ta kontrollosh lirshëm pjesën e fundit që ta dërgova është në kaptinën el-Isra, kaptinën 17 me radhë, vargu 33.
 
Nuk po bëj diskutim me tendencë shoku. Nuk po sjell opinione të ndryshme 🤷
Po të sjell fjalë Kur'ani 🤷
Në bazë të cilëve del pastaj mendimi im si mendje e hapur që: Allahu në Kur'an del si një kriminel që vret njerëz pse nuk i besojnë Atij dhe profetit Muhamed.

Por ok. Sonte në darkë e sjell me foto nga Kur'ani. Jo copy paste
 
Nuk po bëj diskutim me tendencë shoku. Nuk po sjell opinione të ndryshme 🤷
Po të sjell fjalë Kur'ani 🤷
Në bazë të cilëve del pastaj mendimi im si mendje e hapur që: Allahu në Kur'an del si një kriminel që vret njerëz pse nuk i besojnë Atij dhe profetit Muhamed.

Por ok. Sonte në darkë e sjell me foto nga Kur'ani. Jo copy paste
Unë të shtrova disa pyetje, dhe nuk mora përgjigje... Në fakt, mu përgjigje në vetëm një pyetje, dhe jam i bindur që përgjigja është ose e gabuar ose e pasinqertë.
Nuk mund të jetë ndryshe Kurani, sille me të shkruar ose me foto, është po i njëjtë, ngase është vetëm një version.
Ajetet të cilat i kërkon, ta shpjegova, se bëjnë fjalë për një situatë lufte, atëbotë, kur arabët pagan i përndiqnin myslimanët. Po e ritheksoj këtë, edhe pse nëse vërtetë i ke studiuar këto ajete, duhet të jesh i njoftuar me këtë.
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Bëju.

    Votat: 11 40.7%
  • 2-Ankth mesnate.

    Votat: 3 11.1%
  • 3-Të dua ty.

    Votat: 8 29.6%
  • 4-Nje kujtim.

    Votat: 5 18.5%
Back
Top