Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

orakulli

Anëtar i Respektuar
Islamizmi dhe Imitimi i krishterimit ne kohen moderne.
Struktura kishtare.
Islami deri ne shekullin e XIX karakterizohej nga organzmi informal.Cdo vendim i rendesishem bazohej ne tekstin e kuranit.Vendimi asnjehere nuk merrej sipas nje shkalle hirarkike dhe konsensuale te klerikeve myslymane,e cila nuk ekzistonte.
Sot,duke injoruar kete regull,myslymanet kane ndertuar struktura te tipit kishtar,duke imituar ate.
Kjo morri kembe fillimisht ne Arabi Saudite,ku autoritetet vune ne jete nje sere regullash te reja fetare.
Ne vitin 1979,Khalid Duran shkruan:
Nje numer i funksonareve fetare kan zene vende te pa ekzistueshme me pare,per shembull:Sekretari i Lidhjes Myslymane Boterore,Sekretari i pergjithshme i Konferences Islamike,Rektori i Universitetit Islamik te Medines.Pere here te pare ne histori,imami i Ka'ba ben vizite ne vende te tjera sikur te ishte nje Nun apostolik.
Rpublika Islamike e Iranit ndoqi modelin saudit duke e tejkaluar ate,duke ngritur nje sistemit te llojit te njejete me ate te klerit katolik.
Shahrough Akhavi shkruan:
Centralizmi qe ndodhe ne urdherin fetar iranian eshte pa precedente.ndryshimet e bera jane sipas skemave te tradites klerikale ekleziatik,tipike kjo e perendimit.Per shembull,ne vitin 1982,Khomeini beri “ç'shejnterimin” e rivalit te tij kryesor, Muhammad Kazim Shari'atmadari.Ne islam kjo nuk kishte ndoshur ndonjhere.Perevc kesaj kemi dhe emerimin e profesoreve,kontrollin e programeve te seminareve,krijimi i policise fetare,krijimi i nje “kulture” te artit,familjes dhe çeshtjeve te tjera shoqerore,bejne te njohur tendencen per te krijuar ne Irana 'nje episkopate islamike'.
Dhe gjeja akoma me jashtezakonshme shkruan Akhavi,ishte vendimi i Khomeinit te vetequhej Pape.Praktikat e Khomeinit per mbrojtjen e autoritetit “fatwas”,bindja ndaj te cileve behet e detyrueshme,shte shume afer pozicionit te Papes ne Kishen katolike.Ne te shkuaren kjo nuk ishte e detyrueshme.
E premtja myslymane.
Transformimi I dites se premte ne nje dite pushimi.Tradita myslyma ka qen perhere qe dita e premte ka qene nje dite lutjesh dhe jo pushimi.Kjo ide e re e nje dite psuhiomi ne jave eshte e huaj per shpirtin monoteistik te Islamit,qe quan si gje fallse konceptin qe Zoti ka nevoje per nje dite pushim.Pak a shume,ne Kuran (62,9-10) u msohet myslymaneve qe “te braktisin punen vetem kur luten”.Pas perfundimit te lutjeve ata duhen “te shperndahen neper bote ne kerkim te gjenerozitetit te Zotit”.Nje dite pushimi,dihet qe eshte praktike e fese اifute dhe kristiane.
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Orakulli:

Hierarkia ka ekzistuar edhe para shek.19, dhe se dijetaret Islam i marrim vendimet edhe sot duke u bazuar ne 4 burimet kryesore te sheriatit(ligjit) Islam e qe jane:

1) Kur'ani
2)Sunneti
3)Ixhmai (konsensusi) dhe
)Kijasi (analogjia)


Per sa i perket dites se Xhuma (E premte), qe eshte dite e shenjte tek muslimanet, kjo eshte thjeshte zgjedhja e muslimaneve qe te mos punojne tere diten, e jo sepse Islami e ndalon punen ne kete dite.

Ajeti Kur'anor qe eshte cekur ne kete artikull " te shperndahen neper bote ne kerkim te gjenerozitetit te Zotit ”, sipas dijetareve Islam, nuk konsiderohet urdher i prere qe e ndalon pushimin ne kete dite. Eshte zgjedhje e muslimanit qe t'kthehet e te punoj apo pushoj pas dites se premte (pas faljes).

Kemi raste nga jeta e Profetit Muhammed a.s. Nganjehere pas xhumase ka shkuar ne shtepi dhe ka pushuar. Poashtu edhe sahabet (shoket) e tij, kane vepruar njesoj. Nganjehere edhe kane punuar. Dmth eshte zgjedhje e lire e muslimaneve. Te punojne ose te pushojne. Kjo do t'thote se nuk eshte Imitim thene me shkurt. Besoj se isha i kjart :)
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Struktura kishtare.
Islami deri ne shekullin e XIX karakterizohej nga organzmi informal.Cdo vendim i rendesishem bazohej ne tekstin e kuranit.Vendimi asnjehere nuk merrej sipas nje shkalle hirarkike dhe konsensuale te klerikeve myslymane,e cila nuk ekzistonte.

Nuk pajtohem me kete citat. Edhe sot, edhe ne te kaluaren ka pasur organizim hierarkik dhe ka ekzistuar edhe me shume ne te kaluaren nen ombrellen e Khalifatit. Edhe tek Perandoria osmane ka pasur hierarki. Problemi sot qendron ne ate se jane ndare ne shume shtete bota islame dhe secili shtet merr vendime per vete, ndersa ne te kaluaren Khalifi konsultohej me dijetaret e ministrat kuptohet ne baze te Kur'anit (keshtu veprojn edhe sot e gjithe diten shtetet) dhe sillte vendimin qe shperndahej ne tere perandorine. Per shkak te ndarjes se shteteve dhe mungeses se nje udheheqesi per te gjithe sic ishte Khalifi, nuk e ka me fuqine e dikurshme vendimi qe mirret nga dijetaret dhe i lihet sipas qejfit te shteteve te veprojne apo jo sipas tij gje qe e dobeson shume islamin. Nuk eshte imitim i krishterizmit fare kjo sepse rregulli hierarkik ka ekzistuar edhe para krishterimit dhe Judaizmit ne mbreteri te ndryshme, andaj eshte fals ky pohim.
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Ne shume vende dhe ne shume periudha historike myslymanet kane punuar te premten,duke nderprere aktivitetin vetem per lutje.
Ne epoken moderne shtetet myslymane imitiuan Europen dhe pershtaten nje dite pushimi.Ne vitin 1829,Perandoria otomane filloi te mbyllte zyrat qevertitare te Premten,nje dite deri me atehere,dite fetare neutrale.Ndersa me vitin 1935 Republika e Turqise vendosi njesoj si ne Europe diten e diel,dite pushimi.Imperialistet e krishtere ne vendet koloni te tyre vendosen diten e Diele si dite pushimi.Shtetet myslymane pas fitimit te pamvaresise,vendosen te linin si dite pushimi,dite e trasheguar na periudha koloniale.S. D. Goitein,studjuesi me i njohur i ketij argumenti,veren qe shtetet myslimane e bene kete ne “Ne pergjigje te nevojave te jetes moderne” .
Me vone duke qene se dita e pushimit e diel,po quhej shume perendimore qeverite myslymane rivendosen indetitetin e tyre islamik,duke vendosur te premten si dite pushimi.Nuk kuptuan qe keshtu sollen ne perdorim nje perdorim tipik اifuto-kristian.Perevc kesaj e Premtja u transformua ne dite shetitjesh me familjen,ndeshjesh sportive,duke imituar keshtu edhe “weeend”-in perendimor.
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Ne shume vende dhe ne shume periudha historike myslymanet kane punuar te premten,duke nderprere aktivitetin vetem per lutje.
Ne epoken moderne shtetet myslymane imitiuan Europen dhe pershtaten nje dite pushimi.Ne vitin 1829,Perandoria otomane filloi te mbyllte zyrat qevertitare te Premten,nje dite deri me atehere,dite fetare neutrale.Ndersa me vitin 1935 Republika e Turqise vendosi njesoj si ne Europe diten e diel,dite pushimi.Imperialistet e krishtere ne vendet koloni te tyre vendosen diten e Diele si dite pushimi.Shtetet myslymane pas fitimit te pamvaresise,vendosen te linin si dite pushimi,dite e trasheguar na periudha koloniale.S. D. Goitein,studjuesi me i njohur i ketij argumenti,veren qe shtetet myslimane e bene kete ne “Ne pergjigje te nevojave te jetes moderne” .
Me vone duke qene se dita e pushimit e diel,po quhej shume perendimore qeverite myslymane rivendosen indetitetin e tyre islamik,duke vendosur te premten si dite pushimi.Nuk kuptuan qe keshtu sollen ne perdorim nje perdorim tipik اifuto-kristian.Perevc kesaj e Premtja u transformua ne dite shetitjesh me familjen,ndeshjesh sportive,duke imituar keshtu edhe “weekend”-in perendimor.

Dakord me te gjitha keto.

Nuk kane te bejne me urdheresat dhe ndalesat ne islam fare keto.
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Ke te drejte,kane te bejne me shtesat.
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Kane te pejne me pershtatjet qe jane te lejuara.Dhe me tolerancat gjithashtu.Sa per hierarkine lexoje pak Kalifatin arab e do te gjesh shume shume shume pune per te bere keta qeveritaret tane te "lodhur".Kur zgjidhej Halifi kishte alternativa 3,4,5,6,7 etj njerez dhe zgjidhej me vote qysh para 1400 vjeteve apo jo?Pastaj qeveritaret e vendeve tjera i pergjigjeshin Halifit si dhe kishte rregullim te brendshem ne nivel ministror.Jemi duke folur gjithnje per kohen para 1400 vjetesh.Nese e lexon "Historia e shtetit dhe e se drejtes" te prof Hilmi Ismailit profesor ne Universitetin e Prishtines ne Fakultetin Juridik do te gjesh se Kushtetuta e pare e shkruar eshte Karta e Medines hartues Muhamed ibn Abdullah apo Pelgamberi i Allahut xh.sh.,Resulullahu.Diçka tjeter rreth imitimit kush kend?!
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Ore e njihni fene tuaj ju apo jo!
Bota myslymane nuk ka njohur asnjehere nje autoritet suprem si ka kristianizmi Papen.Kjo ka te beje me hirarkine klerikale.
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Ne e njohim shume mire, por ju si duket nuk e njihni ! Te keshilloj t'lexosh me shume rreth kalifatit Islam qe ishte ne pushtet per rreth 13 shekuj me rradhe.
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

A ka nje si Papa apo jo?Mos u shmang!
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

Ne nuk kemi nevoje per PAPAT. Ligjet jane vendosur para 1400 viteve nga Zoti. Keshtu qe, s'ka nevoje te vendosen nga nje PAP musliman.
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

LEXOJINI RREGULLAT!

Mos pyeni me pas ca ndodhi!
 
Titulli: Islamizmi dhe vazhdimi i Imitimit te krishterimit edhe ne kohen moderne.

A ka nje si Papa apo jo?Mos u shmang!

Jo nuk ka orakulli. Në islam nuk ka pasur një prijës shpirtërorë (që nga profeti), qe vendos vet per te gjithë dhe që i mirret fjala si i pagabueshëm. Udhëheqës shpirtërorë dhe fizik është Kur'ani. Hierarki ka pasur gjithmonë që nga fillimi. Thash edhe më herët, ka pasur edhe para krishterimit dhe nuk ka menyre tjeter të të udhëhequrit përveq mënyrës hierarkike, vetëm se në islam si në botën demokratike sot, vendimet i merr prijësi në konsultim me grupën e tij rreth vete (dijetaret, gjegjësisht ekspertët e lëmis për të cilën do të mirret vendimi qofshin shpirtërorë apo tjerë si mjek, gjyqtarë, ekonomistë etj. Por, mund të ndodhë që edhe nga cilido qytetarë pa dallim besimi a race të marri këshilla. Sistem në vete është islami.

Në islam, kur Khalifi apo cilido dijetar sjell një ligj, ai nuk mirret nga populli si "Amin" nëse bie ndesh me rregullat e Kur'anit dhe me sunetin. Flas për sunitët këtu.

Tek shiitet në iran po, kanë prijës shpirtërorë siç ishte Homeini, kanë edhe shenjtër e afreska disa drejtime të tyre por jo të gjitha, për atë edhe dallojnë këto dy grupe dhe janë në luftë shpesh (Suni Vs. Shia).
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Brenga ime dashuri

    Votat: 4 44.4%
  • 2-Botë e mjerë

    Votat: 1 11.1%
  • 3-Shitësja e farave

    Votat: 4 44.4%
Back
Top