Ne olimpiadat e fundit, thuhet se 7 medalje te arta nga 8 te mundshme jane fituar nga "ushtarake", pra njerez te rahur nga disiplina dhe autokontrolli!
Nga shkolla dhe nga universiteti s'kemi risi te tilla, kjo tregon simptomat e varferise ne te cilin dergjet sistemi yne edukues.
Jo per gje, por sporti/arti nuk eshte vetem kalim kohe, por eshte manifestim i organizimit te disiplinuar te shoqerise dhe te individit; sporti mat aftesine per ti vene nje objektiv vetes dhe per ta arritur ate.
Ka te pakten 18 vjet qe sistemi yne edukativ - nga familja deri tek shkolla - ka patur vetem nje preokupim: ti evitoje femijeve dhe te rinjve cfaredolloj traume, cfaredolloj lodhjeje, cfaredolloj ndjenje faji dhe duke i mesuar atyre sa te mire e sa te adhurueshem jane cfaredolloj budallalliku befshin dhe duke i thene qe nuk do paguajne kurre gabimet e tyre.
Ketyre te rinjve nuk i eshte thene qe inteligjenca jone zhvillohet vetem duke u perballur me problemet, qe truri yne dendesohet duke pranuar sfidat, qe per te kuptuar sa vlejne gjerat duhet ti meritojme.
Gjerat qe na dhurohen pa merite na dembelosin dhe gabimet e falura pa denim na korruptojne. Rezultati i kesaj pedagogjie te papergjegjshme eshte se shume prej te rinjve -per fat te mire jo te gjithe- nuk studjojne, nuk dine te perqendrohen, humbasin kohe duke chattuar ne internet, jane te paedukuar, dehen ne diskoteke dhe jane te paafte per jeten e punes.
Nga shkolla dhe nga universiteti s'kemi risi te tilla, kjo tregon simptomat e varferise ne te cilin dergjet sistemi yne edukues.
Jo per gje, por sporti/arti nuk eshte vetem kalim kohe, por eshte manifestim i organizimit te disiplinuar te shoqerise dhe te individit; sporti mat aftesine per ti vene nje objektiv vetes dhe per ta arritur ate.
Ka te pakten 18 vjet qe sistemi yne edukativ - nga familja deri tek shkolla - ka patur vetem nje preokupim: ti evitoje femijeve dhe te rinjve cfaredolloj traume, cfaredolloj lodhjeje, cfaredolloj ndjenje faji dhe duke i mesuar atyre sa te mire e sa te adhurueshem jane cfaredolloj budallalliku befshin dhe duke i thene qe nuk do paguajne kurre gabimet e tyre.
Ketyre te rinjve nuk i eshte thene qe inteligjenca jone zhvillohet vetem duke u perballur me problemet, qe truri yne dendesohet duke pranuar sfidat, qe per te kuptuar sa vlejne gjerat duhet ti meritojme.
Gjerat qe na dhurohen pa merite na dembelosin dhe gabimet e falura pa denim na korruptojne. Rezultati i kesaj pedagogjie te papergjegjshme eshte se shume prej te rinjve -per fat te mire jo te gjithe- nuk studjojne, nuk dine te perqendrohen, humbasin kohe duke chattuar ne internet, jane te paedukuar, dehen ne diskoteke dhe jane te paafte per jeten e punes.