Lauri
Anunnak
PARGALIU ose اAMI
Ibrahim Pasha اami, Kryeveziri i Suljemanit të Madhërishëm dhe etniciteti i اamërisë
Gjaku i shqiptarëve u bë fati i perandorive gjatë gjithë dy mijë vjetëve të fundit. Sot kjo gjë harrohet dhe keqinterpretohet. Telenovela turke “Sulejmani i Madhërishëm” njërin prej aktorëve kryesorë, Pargaliun, Kryevezirin, e quan grek. Ndërkohë, sipas dëshmive ai ishte në arnaut që u quajt deri në fund i pafè. Shqiptari nga اamëria, Ibrahimi, thirrej nga të gjithë më nofkën اami. Po përse nuk e konsideron shqiptar regjisori, por e quan grek? Arsyeja është e thjeshtë: në Epir myslimanët janë turq, të krishterët janë grek. Në këtë mënyrë turqit bëjnë atë që bëjnë edhe grekët, përdorin fenë si elementin komb-formues të tyre. Ironike është se edhe aktori i cili luan rolin e Sulejmanit, Halit Ergenc, ka një paraardhës shqiptar. Po shqiptarët, ç’janë shqiptarët? Ata shpesh herë janë të pafè, por shpesh herë janë të numëruar ose si turq ose si grek për shkak të emrave që mbanë apo të fesë që thuhet që ata i përkasin. Duke shmangur identifikimin e kombit sipas etnisë, turq e grekë ia dolën që të zhbënin numrat kryesues të popullsisë kryesore të Ilirikut, shqiptarët.
Më poshtë keni dy burime të gjetura shpejt, që konfirmojnë këtë gjë për Ibrahim Pargaliun ose اamin. Gjithkujt i lind natyrshëm pyetja që vjen nga pohimi grek se “Nuk ka اamëri”: pse e thërrisnin اami Ibrahimin e lindur në Parga, në këtë qytet shqiptar të اamërisë?!
![thenje_zps25389671.jpg thenje_zps25389671.jpg](https://fv.al/data/attachments/119/119292-7885fcfed08a1e53915b414fc6a09cdf.jpg)
. . .ثshtë një xhami e lartë. Ndërtuesi i saj ishte Kryeveziri Makbul Ibrahim Pasha*, gjenealogjia e të cilit shtrihet pas në kohë deri te Yonko bin Madyan, ndërtuesi i parë i Konstandinopojës. Veç kësaj, ekziston një xhami e tij në Selanik e njohur si [Xhamia xhemat e] Aja Sofias, dhe xhami, imaret-e (shënim: mensa publike për supë) dhe fondacione të tjera bamirëse të tija në Kavalla dhe Hezargrad. Ai ishte Mbajtësi i Vulës [d.m.th Vezir i Madh] për trembëdhjetë vjet dhe u vra në Natën e Kadrit të Ramazanit të bekuar të vitit 942 [21 mars 1536]. Varri i tij është në vendin e njohur si Canfeza Zaviyesi, pas arsenalit detar.
*Makbul Ibrahim Pasha اami
(shënim: i njohur ndryesh edhe veç me emrin اami, pasi ai kishte lindur në Parga të اamërisë)
Titulli: The garden of the mosques: Hafiz Hüseyin al-Ayvansarayī's guide to the Muslim monuments of Ottoman Istanbul,Volume 8, (ribotim)
Autori: Hafız Hüseyin Ayvansarayı̂, Howard Crane
Redaktor: Howard Crane
Përkthyer: Howard Crane
Botues: Brill, 2000
ARNAUTI I PAFE
Ibrahim Pasha me origjinë shqiptare, i njohur si i mbeturi “i pafè”.
[ halk arasında Arnavut asıllı olarak bilinen İbrahim Paşa'nın "gâvur" kaldığı. ]
Titulli: Türkiye Diyanet Vakfı İslâm ansiklopedisi: Cilt 1-, Volume 21
Botues: Türkiye Diyanet Vakfı, İslâm Ansiklopedisi Genel Müdürlüğü, 1988
Nga “Thënie për shqiptarët”. fb
Ibrahim Pasha اami, Kryeveziri i Suljemanit të Madhërishëm dhe etniciteti i اamërisë
Gjaku i shqiptarëve u bë fati i perandorive gjatë gjithë dy mijë vjetëve të fundit. Sot kjo gjë harrohet dhe keqinterpretohet. Telenovela turke “Sulejmani i Madhërishëm” njërin prej aktorëve kryesorë, Pargaliun, Kryevezirin, e quan grek. Ndërkohë, sipas dëshmive ai ishte në arnaut që u quajt deri në fund i pafè. Shqiptari nga اamëria, Ibrahimi, thirrej nga të gjithë më nofkën اami. Po përse nuk e konsideron shqiptar regjisori, por e quan grek? Arsyeja është e thjeshtë: në Epir myslimanët janë turq, të krishterët janë grek. Në këtë mënyrë turqit bëjnë atë që bëjnë edhe grekët, përdorin fenë si elementin komb-formues të tyre. Ironike është se edhe aktori i cili luan rolin e Sulejmanit, Halit Ergenc, ka një paraardhës shqiptar. Po shqiptarët, ç’janë shqiptarët? Ata shpesh herë janë të pafè, por shpesh herë janë të numëruar ose si turq ose si grek për shkak të emrave që mbanë apo të fesë që thuhet që ata i përkasin. Duke shmangur identifikimin e kombit sipas etnisë, turq e grekë ia dolën që të zhbënin numrat kryesues të popullsisë kryesore të Ilirikut, shqiptarët.
Më poshtë keni dy burime të gjetura shpejt, që konfirmojnë këtë gjë për Ibrahim Pargaliun ose اamin. Gjithkujt i lind natyrshëm pyetja që vjen nga pohimi grek se “Nuk ka اamëri”: pse e thërrisnin اami Ibrahimin e lindur në Parga, në këtë qytet shqiptar të اamërisë?!
![thenje_zps25389671.jpg thenje_zps25389671.jpg](https://fv.al/data/attachments/119/119292-7885fcfed08a1e53915b414fc6a09cdf.jpg)
. . .ثshtë një xhami e lartë. Ndërtuesi i saj ishte Kryeveziri Makbul Ibrahim Pasha*, gjenealogjia e të cilit shtrihet pas në kohë deri te Yonko bin Madyan, ndërtuesi i parë i Konstandinopojës. Veç kësaj, ekziston një xhami e tij në Selanik e njohur si [Xhamia xhemat e] Aja Sofias, dhe xhami, imaret-e (shënim: mensa publike për supë) dhe fondacione të tjera bamirëse të tija në Kavalla dhe Hezargrad. Ai ishte Mbajtësi i Vulës [d.m.th Vezir i Madh] për trembëdhjetë vjet dhe u vra në Natën e Kadrit të Ramazanit të bekuar të vitit 942 [21 mars 1536]. Varri i tij është në vendin e njohur si Canfeza Zaviyesi, pas arsenalit detar.
*Makbul Ibrahim Pasha اami
(shënim: i njohur ndryesh edhe veç me emrin اami, pasi ai kishte lindur në Parga të اamërisë)
Titulli: The garden of the mosques: Hafiz Hüseyin al-Ayvansarayī's guide to the Muslim monuments of Ottoman Istanbul,Volume 8, (ribotim)
Autori: Hafız Hüseyin Ayvansarayı̂, Howard Crane
Redaktor: Howard Crane
Përkthyer: Howard Crane
Botues: Brill, 2000
ARNAUTI I PAFE
Ibrahim Pasha me origjinë shqiptare, i njohur si i mbeturi “i pafè”.
[ halk arasında Arnavut asıllı olarak bilinen İbrahim Paşa'nın "gâvur" kaldığı. ]
Titulli: Türkiye Diyanet Vakfı İslâm ansiklopedisi: Cilt 1-, Volume 21
Botues: Türkiye Diyanet Vakfı, İslâm Ansiklopedisi Genel Müdürlüğü, 1988
Nga “Thënie për shqiptarët”. fb