Femijeve, u duhet vene dore nga prinderit gjate edukimit ?

Ajo ishte metoda , edhe noj shpulle se sna torturonte njeri jo , e kishim frik mesuesin .
Sot nxenesi ne klas te 8 shkon me iphone 11 pro max e dreqi me te birin merret me te ?
Prit mer se ka metod tjeter . E di ato vizoret e trasha qe ishin 30 cm se ato 50 thyheshin n mes ?
Se harroj n mes dores saqe mu duk sikur mu paralizu .dmth e njeta zysh kto gjona



Kurse tashi kemb mbi kemb ene se vret mendjen njeri qa behet n shkoll
 
Ishte kohe tjeter .
Mesuesi vinte te merrte te fshati tjeter nese nuk shkoje ne shkolle , i kishte merak nxenesit , e bente me pasion punen , ska pas hater atehere , fix tranzicion , nese vije pa detyra , ikte e gjithe klasa ti rrije aty 2 ore pas shkolle , e kishte lejen e prindit , sot nuk ka shanc mesuesi as tu flasi nxenesve se vijne ptinderit me Ak 47 ne shkolle e me hanxhare, brez pambuku !

Tani Po mendoj sa vjec mund te jesh ti!!:p
 
Absolutisht jo. Sepse atë që mëson sot do e ushtrojë mbi të tjerët nesër. Fëmija si zakonisht reflekton sjelljet e prindërve e jo këshillat/qortimin verbal. Nuk e ekskludoj ndëshkimin si mënyrë edukate, por jo të vësh dorë.
Tani Desen e konsideroje mjafte te pjekur per debate andaj dhe do e kundershtoje me argumente.
Qe nga egzistimi i dynjase, prinder dhe popuj te tere, me miliona vite kane bere mundin per te gjetur metoden e edukimit te prototipit femije i suksesshem. Per te mos thene se s'kan arrite gje munde te themi se kane arrite pak. :unsure: Pra bota me tere kete civilizim nuk ka mberri akoma te gjeje nje rruge, menyre, qe domosdoshmerisht krijon femije te suksesshem.
A duhet te ndalemi, te dorezohemi, ne si prinder. Ne asnje menyre. Ne duhet te bejme me te miren e mundshme por qe jo.domosdoshmerisht ata do te jen shembulli i shoqerise.
Andaj @Desa ajo thenja yte se femijet e rritur ne dhune do ushtrojne dhune nuk qendron. Ka femije qe jane rrite ne urtesine me te mire dhe jane shenderruar ne dhunues por ka te tille qe jane produkt dhune por qe jane shembull edukate dhe urtesie.

Femijet, cfare te them, jane nje produkt qe ku dime ne se ku zejne ne thua per te mire apo per te keq gjate rritjes se tyre.

Cfare duhet bere ne?! Padyshim ne duhet ti rrisim, ti edukojme e mesojme me urtesine me te madhe. A do ja dalim?! Nuk e di por ne duhet ta provojme.
 
Ishte kohe tjeter .
Mesuesi vinte te merrte te fshati tjeter nese nuk shkoje ne shkolle , i kishte merak nxenesit , e bente me pasion punen , ska pas hater atehere , fix tranzicion , nese vije pa detyra , ikte e gjithe klasa ti rrije aty 2 ore pas shkolle , e kishte lejen e prindit , sot nuk ka shanc mesuesi as tu flasi nxenesve se vijne ptinderit me Ak 47 ne shkolle e me hanxhare, brez pambuku !
Ne kemi pas nxenes qe kane ardhur me arme ne shkolle jo prinder.
Ka qene periudha pas 97, reparti afer shkolles, posht bankes skishe fara te zeza :D
 
Ne kemi pas nxenes qe kane ardhur me arme ne shkolle jo prinder.
Ka qene periudha pas 97, reparti afer shkolles, posht bankes skishe fara te zeza :D
Epo ne 97 une po mbaroja te larten , kjo tregon qe jeni shume te vegjël ??
 
Epo ne 97 une po mbaroja te larten , kjo tregon qe jeni shume te vegjël ??

Po cte larte mbaron ti aman :D
Mja i genjeve gocat se pale do shkoj ndonjera ti thot mamit qe ka njohur njerin me shkolle te larte
 
Po cte larte mbaron ti aman :D
Mja i genjeve gocat se pale do shkoj ndonjera ti thot mamit qe ka njohur njerin me shkolle te larte
Po more Don Kishoti modern po , se nga ato qe pyesin mamin jan keto ???
 
Ate se di ti...
Semos fle ne nje shtepi me to
Max nje dhome hoteli do ndash :p
 
Tani Desen e konsideroje mjafte te pjekur per debate andaj dhe do e kundershtoje me argumente.
Qe nga egzistimi i dynjase, prinder dhe popuj te tere, me miliona vite kane bere mundin per te gjetur metoden e edukimit te prototipit femije i suksesshem. Per te mos thene se s'kan arrite gje munde te themi se kane arrite pak. :unsure: Pra bota me tere kete civilizim nuk ka mberri akoma te gjeje nje rruge, menyre, qe domosdoshmerisht krijon femije te suksesshem.
A duhet te ndalemi, te dorezohemi, ne si prinder. Ne asnje menyre. Ne duhet te bejme me te miren e mundshme por qe jo.domosdoshmerisht ata do te jen shembulli i shoqerise.
Andaj @Desa ajo thenja yte se femijet e rritur ne dhune do ushtrojne dhune nuk qendron. Ka femije qe jane rrite ne urtesine me te mire dhe jane shenderruar ne dhunues por ka te tille qe jane produkt dhune por qe jane shembull edukate dhe urtesie.

Femijet, cfare te them, jane nje produkt qe ku dime ne se ku zejne ne thua per te mire apo per te keq gjate rritjes se tyre.

Cfare duhet bere ne?! Padyshim ne duhet ti rrisim, ti edukojme e mesojme me urtesine me te madhe. A do ja dalim?! Nuk e di por ne duhet ta provojme.

Ke plotësisht të drejtë. Nuk e shoh si kundërshtim sepse flet për fakte të vërtetuara shkencërisht. Por ato raste janë të rralla. Ka faktorë tjerë si: gjenetik, mjedisi shoqëror, etj, etj,.....
Kur përmenda dhunën e kisha fjalën se e vret shpirtin e fëmijës, dhe ai fëmijë sado i urtë dhe i sjellshëm të jetë nesër, nuk shpëton pa komplikime mendore/shpirtërore.
Ndëshkimi është diçka tjetër. Pra shembull, ti meret diçka që fëmija e do, sepse në këtë mënyrë e kupton se sa ‘dhemb’....

Ekzistojnë ca përshkrime të zhvillimit kognitiv të fëmijës sipas Jean Piaget:

1. Faza sensomotorike (0-2)
Jeta e një fëmije gjatë kësaj periudhe bazohet në lidhjen e aftësisë së tij perceptuese me motorin. Në mendjet e tyre, ekzistojnë vetëm koncepte praktike, si të dinë se çfarë të bëjnë, çfarë të hanë ose të marrin vëmendje nga nëna e tyre.

2. Preoperative (2-7)
Fëmija është i "përqendruar në vetvete" sepse mendimi i tyre është plotësisht i vetë-përqendruar. Fëmija nuk mund ta dallojë fizikun nga mendor, ose objektivin nga subjektivi.
Për fëmijën, përvoja subjektive është realiteti objektiv që ekziston në të njëjtën mënyrë për të gjithë individët. Kjo na tregon diçka që ende mungon në teorinë e mendimit. Që në moshën 4 vjeç, fillojmë ta humbim këtë egocentricitet dhe të zhvillojmë një teori të mendjes.

3. Konkret operacionale (7-11,12)
Megjithëse fëmija kontrollon operacionet dhe logjikën, ata mund t'i kryejnë ato vetëm me objekte të caktuara me të cilat janë njohur. Ata nuk mund të teorizojnë për ato që nuk dinë ose janë jashtë njohurive të tyre perceptuese. Fëmija e merr këtë aftësi në fazën tjetër.

4. Formel operacionale (12-25)
Kjo periudhë karakterizohet nga aftësia për të bërë hipoteza dhe për të shqyrtuar pasojat e mundshme të këtyre mundësive hipotetike. Fëmija ka përsosur procedurat e tij të provës dhe nuk pranon mendime pa i shqyrtuar ato.
Fëmija do të fillojë të marrë njohuri të reja dhe mjete intelektuale. Këto e bëjnë të mundshme që ata të zhvillohen si të rritur të aftë në shoqëri.

Tani, te cila fazë ‘vënja e dorës’ do e edukonte fëmijën?
 
Eh prinderimi. Nje shkolle qe e nis qe nmomentin qe ngjizet femija e deri sa te mbyllesh syte nga kjo jete! Dhe asnjehere nuk e di se si del ne provim.

Kaq se s'kam sh fuqi sot me filozofu!
 
Eh prinderimi. Nje shkolle qe e nis qe nmomentin qe ngjizet femija e deri sa te mbyllesh syte nga kjo jete! Dhe asnjehere nuk e di se si del ne provim.

Kaq se s'kam sh fuqi sot me filozofu!
I ke thënë të gjithat. Pikërisht. Danezët thuan: kur fëmijës i tregon diçka, ai të kupton. Por sa e kthen shpinën, e harron. Duhet të ja thuash një mijë herë..... gjatë gjithë jetës.
 
Me femijet merren grate..une vetem jap kontributin e ngjizjes se kromozomeve.. :cool:
 
Ke plotësisht të drejtë. Nuk e shoh si kundërshtim sepse flet për fakte të vërtetuara shkencërisht. Por ato raste janë të rralla. Ka faktorë tjerë si: gjenetik, mjedisi shoqëror, etj, etj,.....
Kur përmenda dhunën e kisha fjalën se e vret shpirtin e fëmijës, dhe ai fëmijë sado i urtë dhe i sjellshëm të jetë nesër, nuk shpëton pa komplikime mendore/shpirtërore.
Ndëshkimi është diçka tjetër. Pra shembull, ti meret diçka që fëmija e do, sepse në këtë mënyrë e kupton se sa ‘dhemb’....

Ekzistojnë ca përshkrime të zhvillimit kognitiv të fëmijës sipas Jean Piaget:

1. Faza sensomotorike (0-2)
Jeta e një fëmije gjatë kësaj periudhe bazohet në lidhjen e aftësisë së tij perceptuese me motorin. Në mendjet e tyre, ekzistojnë vetëm koncepte praktike, si të dinë se çfarë të bëjnë, çfarë të hanë ose të marrin vëmendje nga nëna e tyre.

2. Preoperative (2-7)
Fëmija është i "përqendruar në vetvete" sepse mendimi i tyre është plotësisht i vetë-përqendruar. Fëmija nuk mund ta dallojë fizikun nga mendor, ose objektivin nga subjektivi.
Për fëmijën, përvoja subjektive është realiteti objektiv që ekziston në të njëjtën mënyrë për të gjithë individët. Kjo na tregon diçka që ende mungon në teorinë e mendimit. Që në moshën 4 vjeç, fillojmë ta humbim këtë egocentricitet dhe të zhvillojmë një teori të mendjes.

3. Konkret operacionale (7-11,12)
Megjithëse fëmija kontrollon operacionet dhe logjikën, ata mund t'i kryejnë ato vetëm me objekte të caktuara me të cilat janë njohur. Ata nuk mund të teorizojnë për ato që nuk dinë ose janë jashtë njohurive të tyre perceptuese. Fëmija e merr këtë aftësi në fazën tjetër.

4. Formel operacionale (12-25)
Kjo periudhë karakterizohet nga aftësia për të bërë hipoteza dhe për të shqyrtuar pasojat e mundshme të këtyre mundësive hipotetike. Fëmija ka përsosur procedurat e tij të provës dhe nuk pranon mendime pa i shqyrtuar ato.
Fëmija do të fillojë të marrë njohuri të reja dhe mjete intelektuale. Këto e bëjnë të mundshme që ata të zhvillohen si të rritur të aftë në shoqëri.

Tani, te cila fazë ‘vënja e dorës’ do e edukonte fëmijën?
@Desa sa jane raste te rralla ato qe kam sjelle une po aq te rralla jane rastet e zhvillimet e nje femije te suksesshem sipas metodes Jean Piaget.

Te femijet ka gjithcka nga pak por ne si prinder duhet te bejme detyrat perkunder se ata munde te na befasojne.
Per nje gje jam shume i sakte se femijet jane komunikuesit/ debatuesit me bindes andaj diplomacia boterore parapelqen diplomat te stilit bindes si femijet. Aftesia e tyre per te te bindur dhe mundur ne komunikim / debat i bene shume te lakmuar.
Megjithate, si perfundim, munde te themi se kur ke parasysh shoqerine japoneze, finlandeze e ca tjera munde te themi se kemi perparuar ca ne kete drejtim.
 
Rritja e femijes eshte nje proces shume i veshtire .por kurr sduhet ven dore mbi femijen.dhe pse najher te cmendin te qesin trute venit por larg qofte me i rraf.
 
Jo me i rraf por nese mami i tyne vazhdon te jete sexy dhe pas lindjes duhet me jau marr hakun te mami mjes dreke darke ????
Asht ajo shprehja ca ta ban baba sta ban as perenia ??
 
Zakonisht vejn dore ke femijet ata prinder qe i kane zgerdhi ne dru kur kane qene femije vet.

Une mbeses sime s guxoj me i bertit se ta kthen pergjigjen me argumenta spurdhjakia 8 vjec jo me ta rrafesh. Kur i gjun ndonje shpull byceve e ema e vet i thote do lajmeroj policine qe me dhunon. Kshu eshte kur familja nga baba i meson te drejtat ligjore qe ne moshe te vogel. Lol

Mesazhi: mesojini femijet te dine te drejtat e tyre si ne familje si ne shoqeri, ndryshe do rrisni femije te kufizuar ne liri veprimi dhe mendimi gjate jetes se tyre te pazote me pak fjale skllever.
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 5 21.7%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 8.7%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 4.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 17.4%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 8.7%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 3 13.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 6 26.1%
Back
Top