Code:
Ne tavoline nje avokat nuk duhet te kreyj detyren e tij, por te kryej funksione te tjera. Pra atmosfera e punes me ato te jetes jane te ndara. Nje avokat nuk eshte avokat gjate gjithe jetes, ai eshte i tille vetem kur merr persiper nje ceshtje ligjore. Nga ana tjeter ato qe hartojne ligjet nese vertete nuk jane brenda dhe midis atyre qe kodet penale dhe ligjore do t'iu sherbjene si udhezim, ato deshtojne te ndertojne nje ligj te pershatshem, te praktikueshem dhe si rrjedhoje do te ndikojne ne rritje te numrit te qytetareve qe do te bejne shkelje te ketij kodi.
Une ndryshe nga ti Alfons, i jap avokatit apo cfaredolloj funksionari tjeter, te drejten e te qenit i tille edhe ne jeten private.
Nje jurist nuk e trajton kurre nje ceshtje ligjore si nje person privat. Ai duhet te kuptoje mire se si ka evoluar legjislatura (ti ne kete fushe di dicka me shume se mua) dhe se si kemi arritur ne disa struktura qe shume persona nuk i kuptojne. Kur flasim per te drejtat humane, nje avokat apo nje person tjeter cfaredo qe ka studjuar apo eshte interesuar ne kete ceshtje, di ku te shkoje e te kerkoje keto te drejta. Shumica e shqiptareve, nuk di akoma qe Shqiperia ka firmosur Karten e Strasburgut, ku pergjigjet para Gjykates se te Drejtave humane per cdo gabim trashanik qe bejne magjistratet e saj. Pra nje shqiptar qe nuk arrin te mbroje te drejten e tij deri ne apel, nuk di qe mund te shkruaje nje leter (qofte edhe ne karte higjenike) e t'ia drejtoje Gjykates se Strasburgut per te trajtuar ceshtjen.
Ketu eshte edhe dallimi midis 1000 dhe 3000 fjaleve metaforike te Orakullit! Ketu qendron dallimi midis lopeve dhe jo lopeve! Tek njohurite faktuale dhe jo tek njohurite potencjale. Potencjalisht te gjithe njerezit mund te jene maksimumi i mundshem, sepse truri eshte e vetmja gje qe nuk ka kufij. Faktualisht mendoj se jemi te gjithe dakort qe njerezit nuk kane njohuri te barabarta.
Nuk e di nese ke bere te drejte publike apo te drejte kushtetuese ne universitet, megjithate te keshilloj me shpirt ti hedhesh nje sy interpretimit te Kushtetutes (cilado qofte ajo). Ndoshta po te shohesh se si trajtohet fjalia ne Kushtetute, do arrish te deshifrosh fjalet e Orakullit, qe ne sy te pare duken palidhje!
Une personalisht mendoj ashtu si ti Alfons, qe duhen fshataret, duhen edhe qytetaret, duhen inteligjentet, duhen dhe injorantet, duhen vrasesit, duhen dhe shenjtoret etj. Rendesi ka te arrish ti dallosh!
Ketu njerezit vuajne nga ndjenja e inferioritetit dhe kur nuk i cek askush ne tela. Pshll. gjysherit e mi, si shumica e gjithe gjysherve, ishin nga fshati, kane lindur ne vende te thella. Me kalimin e kohes u trasferuan ne qytet dhe ndryshuan sjellje. Eshte normale kjo gje! Eshte pjese e emancipimit dhe zhvillimit te njeriut. Megjithate do isha hipokrite po te thoja qe sjellja e gjyshit tim qe ka jetuar 50 vjet ne TR eshte njelloj si ajo e vellait te tij, qe nuk ka pare me sy gje tjeter pervec lopeve, deleve dhe gomereve. Njerezit ne fshat jane me primitive, por jo me budallenj.
Persa i perket temes. Te drejtohem ty, sepse e di qe me kupton drejte dhe ke aftesite per te me kuptuar drejte, ndryshe nga persona te tjere qe ja fusin si Kali Peles sa per te dhene nje mendim.
Nuk e kam idene se sa e njeh nga ana juridike EU-ne, megjithate, ne bazat e tij, pervec tregut te lire qendron edhe mbrojtja e integritetit kulturor te shteteve perberese. Greqia, duke imponuar kthimin e nenshtetesise apo kombesise, hedh poshte nje nga pilastrat e atij enti me te cilin ka lidhur nje akord internacional, nje traktat, duke pranuar te gjitha pikat.
Greqia gjithashtu ka cenuar shume e shume traktate te tjera, kjo nuk eshte per tu lene menjane, por duhet thene per hir te se vertetes, qe shqiptaret qe jane atje te hapin syte mire e te zgjohen nga gjumi letargjik qe i ka kapur.