Dilema n.3

S'esht gjo kjo por esht ai momenti me i bukur kur je tu qesh me te ene e hudh nga nje kunj ajo . Masanej bohesh pak serioz ajo hedh t dytin e kshu fillon e hap thesin nga fundi . Aty veq shnosh me qen se ska ngel gjo tjeter ????
Ne fakt ju cunat ngordhni me fol cik per ishet
Jo ishte kshu jo ishte ashtu
Neve vec na bohet qejfi kur e dim ku dhe me ke keni perfundu ???

Vec ishalla keni msu najgjo prej tyre Pervecse keni shtu numrin:p
 
Baza, argumenti i leximit te Laurit kush eshte ?Tehereani! Shiaat jane te devijuar ne Islam dhe nuk mirren per baze per asnje argument nga ana e tyre.
Ti na sjell ndonje ajet Kurani apo hadithe te sakte dhe te vertetuar.
Laur, Profeti i Zotit na paralajmron se jehudet jane ndar ne 71 sekte-grupe, te krishteret 72, kurse muslimanet do te ndahen ne 73 edhe me shume pra. Ti nese bazohesh ne keto 73 grupe te muslimaneve vertet do ta bindesh veten me mashtrimet dhe devijimet e tyre.
Mos i lexo librat e tyre se shume gjera te paganizmit ke per ti gjetur. Po kurre nuk do te jene argument devijimet e tyre per ta mohu Zotin dhe fene e Tij te paster si loti.
Nese don me lexu dicka per Hadithet lexo per shejh Albanin ku e gjithe bota krenohet me ate dijetar musliman shqiptare. E ne shqiptaret te vendit tone e kem e nuk ia dijme vleren.
Vlera e Muhamed Nasuridin Albanit ne hadith ne te ardhmen do te kuptohet kur tia dine me shume vleren njerezit fese.
Çfarë, po më bën teologji kshu??
Nuk e mohon dot që në islam gënjeshtra lejohet, dhe e verteta denohet, kur është për interes, qëllim, synim, e besim fetar.
Pallavra mund të flasesh gjatë ditës po deshe.
/Ciao ;)
 
Ne fakt ju cunat ngordhni me fol cik per ishet
Jo ishte kshu jo ishte ashtu
Neve vec na bohet qejfi kur e dim ku dhe me ke keni perfundu ???

Vec ishalla keni msu najgjo prej tyre Pervecse keni shtu numrin:p
Se nuk ngordhni ju ee ??
Juve jo se ju bohet qejfi por problemi esht ju plas inati nga veshet aq shum sa sdini ti beni derman vetes se na e kena per zakon me zgjedh n rritje e jo n zbritje ?????

Kshuqe dicka me teprr do.mesojm...
Koreografit ????
 
Ciao @Desa
Të gjithë lexojnë Bibel e Kuran. Po si e lexojne? Natyrisht, nqs i lexojne si një gazetë, është më mirë të mos i prekin me dore fare.

Pos disa burime që po të sjell këtu poshtë mbi gënjeshtra hallall në islam.
Të sygjeroj të thellosh fjalet:
taqiyya e kitman. Që janë fjalë kyçe të një doktrinë të vërtetë mbi mashtrimin .?

Në Corano 3:28, flet pikërisht për këtë rast, të shtiresh, gënjesh, mashtrosh për hirë të fesë islame, lejohet.
Shiko fotografinë 1752513
Përshëndetje @Lauri
Faleminderit për përgjigjen.
Tani ajo që ke lexuar është kështu Në Corano 3:28, flet pikërisht për këtë rast, të shtiresh, gënjesh, mashtrosh për hirë të fesë islame, lejohet.
Unë do e vazhdoj, sepse kështu si është lënë përgjys, jo që keqinterpretohet, por edhe më gërvisht syrin.

Në Islam, Taqiyya (Arabisht: تقیة takije, fjalë për fjalë "frikë") është një masë paraprake e maskimit ose mohimit të besimeve dhe praktikave fetare në dritën e persekutimit. Një term i lidhur është Kitmān (lit. "Akt mbulimi, shpërndarje"), i cili ka një kuptim më specifik të shpërndarjes me heshtje ose mosveprim. Kjo praktikë theksohet në Islamin Shiait, ku pasuesit lejohen të fshehin fenë e tyre kur kërcënohen nga persekutimi ose detyrimi. Praktika është shumë më pak e spikatur në Islamin Sunit, por mund të lejohet në rrethana të caktuara, siç janë kërcënimet për jetën.
Edhe një herë faleminderit dhe ndjesë se i dhash kahje tjetër temës.

Sa për dilemën që ke parashtruar si temë:
Gënjeshtra e bardhë motivohet nga një qëllim shoqëror, i cili drejtohet në marrëdhëniet midis dërguesit dhe marrësit, komunitetit. Gënjeshtra, nga ana tjetër, motivohet nga vetë gënjeshtra dhe nga mbijetesa personale e një personi. Prandaj, gënjeshtra është në parim e pafalshme dhe shoqërohet me një rrezik të madh shoqëror. Në të kundërt, gënjeshtra e bardhë është për të ruajtur mjedisin, konventat shoqërore dhe për të siguruar që 'fytyrat' të mos dëmtohen ose të humbasin. Prandaj, gënjeshtra e bardhë (gjithashtu sipas përcaktimit)…
Jam dakord me definicionin e zgjeruar më lartë. :)
 
Përshëndetje @Lauri
Faleminderit për përgjigjen.
Tani ajo që ke lexuar është kështu Në Corano 3:28, flet pikërisht për këtë rast, të shtiresh, gënjesh, mashtrosh për hirë të fesë islame, lejohet.
Unë do e vazhdoj, sepse kështu si është lënë përgjys, jo që keqinterpretohet, por edhe më gërvisht syrin.

Në Islam, Taqiyya (Arabisht: تقیة takije, fjalë për fjalë "frikë") është një masë paraprake e maskimit ose mohimit të besimeve dhe praktikave fetare në dritën e persekutimit. Një term i lidhur është Kitmān (lit. "Akt mbulimi, shpërndarje"), i cili ka një kuptim më specifik të shpërndarjes me heshtje ose mosveprim. Kjo praktikë theksohet në Islamin Shiait, ku pasuesit lejohen të fshehin fenë e tyre kur kërcënohen nga persekutimi ose detyrimi. Praktika është shumë më pak e spikatur në Islamin Sunit, por mund të lejohet në rrethana të caktuara, siç janë kërcënimet për jetën.
Edhe një herë faleminderit dhe ndjesë se i dhash kahje tjetër temës.

Sa për dilemën që ke parashtruar si temë:
Gënjeshtra e bardhë motivohet nga një qëllim shoqëror, i cili drejtohet në marrëdhëniet midis dërguesit dhe marrësit, komunitetit. Gënjeshtra, nga ana tjetër, motivohet nga vetë gënjeshtra dhe nga mbijetesa personale e një personi. Prandaj, gënjeshtra është në parim e pafalshme dhe shoqërohet me një rrezik të madh shoqëror. Në të kundërt, gënjeshtra e bardhë është për të ruajtur mjedisin, konventat shoqërore dhe për të siguruar që 'fytyrat' të mos dëmtohen ose të humbasin. Prandaj, gënjeshtra e bardhë (gjithashtu sipas përcaktimit)…
Jam dakord me definicionin e zgjeruar më lartë. :)
Mirëmbrëma Desa.
Po i sillemi rreth e rotull mhb sepse natyrisht, besimtarve islam, nuk ju vjen mirë. Por është fakt.
Sipas Kuranit nuk lejohet miqësia me hebrenjtë e kaurrat..etj.(me jo myslimanët).
Kuran 3:28 flet, (lejon)për një miqësi false, mashtruese, jo të vertetë.
Në hadithe të tjera shkruhet që: një dëshmi e rremë në favor të myslimanit është hallall.
Dhe, një dëshmi e vertetë në dëm të myslimanit dënohet nga Allahu.
Vetë Muhamed më gojën e Tij i thotë Ali' : Allahu adhuron gënjeshtrën nqs kjo është në favor të islamit.
Ps. Jemi në temë gënjeshtrash, kështu që jemi në linje dhe pa devijime të temës :)

Natën e mirë
 
Mirëmbrëma Desa.
Po i sillemi rreth e rotull mhb sepse natyrisht, besimtarve islam, nuk ju vjen mirë. Por është fakt.
Sipas Kuranit nuk lejohet miqësia me hebrenjtë e kaurrat..etj.(me jo myslimanët).
Kuran 3:28 flet, (lejon)për një miqësi false, mashtruese, jo të vertetë.
Në hadithe të tjera shkruhet që: një dëshmi e rremë në favor të myslimanit është hallall.
Dhe, një dëshmi e vertetë në dëm të myslimanit dënohet nga Allahu.
Vetë Muhamed më gojën e Tij i thotë Ali' : Allahu adhuron gënjeshtrën nqs kjo është në favor të islamit.
Ps. Jemi në temë gënjeshtrash, kështu që jemi në linje dhe pa devijime të temës :)

Natën e mirë

Mirdita @Lauri
As që e dyshoj besimin tënd në bindjet që ke. Dhe ke të drejtën e perceptimit tënd. Por edhe Kurani perceptohet dhe i përshtatet situatës, prandaj jo gjithçka e ka kuptimin e shkruarjes fjalë për fjalë. Pastaj nëse flasim për librat hyjnor, asnjë nuk ësht më diskriminues se Tora, mbështetur në vetë kuptimin e fjalës.
Nëse flasim për fanatikët religjioz, kjo është krejt tjetër.
Disi po nuhas një lloj islamofobie dhe uroj mos jem paragjykuese.
Respektet e mia për ty.
Ditë të bukur kudo që ndodhesh.
 
Jo e nderuar @Desa po gabon githandej.
Unë nuk fola për bindje të mia, thashe vetëm çfarë shkruan Kuran, hadithet, dhe vetë Profeti ka fol. Më kërkove dhe burimet dhe ti solla. Janë burime islame.

Gabon edhe diçka tjetër. Kurani, ndryshe nga të gjithë librat e tjerë të shenjtë, ëq interpretohen, Kutani, DUHET të lexohet dhe të kuptohet sikur është shkruar gërmë për gërmë ( dhe jo fjalë për fjalë). Edhe kjo ç'po them është e shkruar në Kuran, që nuk interpretohet Kur'ani.

Sa për fobi nuk vuaj për asnjë religjon, por i jap vendin e duhur secilit që më del përpara kur mundohet të shtrembërojnë një gje të vertetë që është e shkruar.
Përfshirë edhe atë priftin @ Alpha që u zhduk pas pak postimesh debati.

Fobi, jo. Nuk e pranoj këtë. Një që thotë të vertetën dhe vret ndonjërin, po. Këtë e pranoj. Pasi unë flas vetem me fakte. Dhe këto vrasin.
klm desa :)
 
@Lauri, ndaj e thash uroj mos të jetë paragjykim ?
Një gjë di unë. As shkencëtarët teologjik nuk kanë zbërthyer si duhet perceptimin e drejtë dhe të vetëm të tij.
Gjithësesi ky është mendimi im dhe kam arsye të veçanta të respektoj mendimin tënd.

Për një kahje tjetër të temës: gënjeshtra e bardhë e mbështetur në atë që lejojnë edhe librat hyjnorë, besoj se i jep kuptim pozitiv vetë ‘gënjeshtrës’.

Çfar thot Etika mbi gënjeshtrën?
Pika 4
Gënjeni nëse përfitoni
Etikët e përfitimit, të quajtur edhe utilitaristë, e vlerësojnë nëse është e drejtë apo e gabuar të gënjesh, bazuar në pasojat e gënjeshtrës. Nëse arrin një rezultat më të mirë duke gënjyer kontra mos gënjesh, atëherë do të jetë më mirë të gënjesh. Meqenëse mund të jetë e vështirë të vlerësohet rast pas rasti, disa etikë utilitarë përfitojnë nga ideja themelore që gënjeshtra është e gabuar sepse dëmton njerëzit që prekin dhe shkatërron respektin e përgjithshëm të shoqërisë mbi të ‘vërtetën’. Sidoqoftë, mund të ketë raste të caktuara kur është në rregull gënjeshtra pasi do të ketë më shumë përfitime se sa dëme.
Kjo bie ndesh me deontologjinë, Immanuel Kant që shpesh vlerësohet si një nga mendimtarët më të rëndësishëm në etikën e detyrës. Ai besonte se gënjeshtra në të gjitha rastet ishte e gabuar. Ideja e tij ishte që njeriu duhet t'i trajtojë njerëzit si qëllime dhe jo si mjete për të arritur diçka. Nëse i gënjeni njerëzit, kjo reflekton se i shihni njerëzit e tjerë si një mjet për të arritur diçka.

Tani, sipas perceptimit të Kristeligt Dagblad:
A duhet të gënjejnë muslimanët?
Jo, edhe në Islam nuk lejohet të gënjehet. Njerëzit duhet të respektojnë të vërtetën, thuhet në mësimin e Muhamedit. Sidoqoftë, pyetja është interesante, pasi brenda Islamit shiit ekziston koncepti i taqiyya. Kjo do të thotë që në disa raste muslimanët mund të gënjejnë për besimin e tyre nëse rrezikojnë përndjekjen.

Sido qoftë, është e drejta personale e secilit të perceptojë ashtu si e ndjen të drejtë.

Përshëndetje ?

 
@Lauri, ndaj e thash uroj mos të jetë paragjykim ?
Një gjë di unë. As shkencëtarët teologjik nuk kanë zbërthyer si duhet perceptimin e drejtë dhe të vetëm të tij.
Gjithësesi ky është mendimi im dhe kam arsye të veçanta të respektoj mendimin tënd.

Për një kahje tjetër të temës: gënjeshtra e bardhë e mbështetur në atë që lejojnë edhe librat hyjnorë, besoj se i jep kuptim pozitiv vetë ‘gënjeshtrës’.

Çfar thot Etika mbi gënjeshtrën?
Pika 4
Gënjeni nëse përfitoni
Etikët e përfitimit, të quajtur edhe utilitaristë, e vlerësojnë nëse është e drejtë apo e gabuar të gënjesh, bazuar në pasojat e gënjeshtrës. Nëse arrin një rezultat më të mirë duke gënjyer kontra mos gënjesh, atëherë do të jetë më mirë të gënjesh. Meqenëse mund të jetë e vështirë të vlerësohet rast pas rasti, disa etikë utilitarë përfitojnë nga ideja themelore që gënjeshtra është e gabuar sepse dëmton njerëzit që prekin dhe shkatërron respektin e përgjithshëm të shoqërisë mbi të ‘vërtetën’. Sidoqoftë, mund të ketë raste të caktuara kur është në rregull gënjeshtra pasi do të ketë më shumë përfitime se sa dëme.
Kjo bie ndesh me deontologjinë, Immanuel Kant që shpesh vlerësohet si një nga mendimtarët më të rëndësishëm në etikën e detyrës. Ai besonte se gënjeshtra në të gjitha rastet ishte e gabuar. Ideja e tij ishte që njeriu duhet t'i trajtojë njerëzit si qëllime dhe jo si mjete për të arritur diçka. Nëse i gënjeni njerëzit, kjo reflekton se i shihni njerëzit e tjerë si një mjet për të arritur diçka.

Tani, sipas perceptimit të Kristeligt Dagblad:
A duhet të gënjejnë muslimanët?
Jo, edhe në Islam nuk lejohet të gënjehet. Njerëzit duhet të respektojnë të vërtetën, thuhet në mësimin e Muhamedit. Sidoqoftë, pyetja është interesante, pasi brenda Islamit shiit ekziston koncepti i taqiyya. Kjo do të thotë që në disa raste muslimanët mund të gënjejnë për besimin e tyre nëse rrezikojnë përndjekjen.

Sido qoftë, është e drejta personale e secilit të perceptojë ashtu si e ndjen të drejtë.

Përshëndetje ?

Po përgjigja jote si ku ishte?!!
Për dilemën?!
Spese midis rreshtave u perhumba shumë...

Kanti me aq sa unë di (pothuaj aspak) nuk shquhet aspak për një mendimtar objektiv!
Sepse etika nuk është ajo që na bën njerëz..
Madje mund të them totalisht jashtë realitetit nganjëherë!

Nejse..
Pa të ta detyruar një përgjigje jo evazive.

Mendimi yt cili është?!

P.S jam dakord me ty për pjesën e fesë.
 
Po përgjigja jote si ku ishte?!!
Për dilemën?!
Spese midis rreshtave u perhumba shumë...

Kanti me aq sa unë di (pothuaj aspak) nuk shquhet aspak për një mendimtar objektiv!
Sepse etika nuk është ajo që na bën njerëz..
Madje mund të them totalisht jashtë realitetit nganjëherë!

Nejse..
Pa të ta detyruar një përgjigje jo evazive.

Mendimi yt cili është?!

P.S jam dakord me ty për pjesën e fesë.
[/QUOTE
Përshëndetje @Lauri

Sa për dilemën që ke parashtruar si temë:
Gënjeshtra e bardhë motivohet nga një qëllim shoqëror, i cili drejtohet në marrëdhëniet midis dërguesit dhe marrësit, komunitetit. Gënjeshtra, nga ana tjetër, motivohet nga vetë gënjeshtra dhe nga mbijetesa personale e një personi. Prandaj, gënjeshtra është në parim e pafalshme dhe shoqërohet me një rrezik të madh shoqëror. Në të kundërt, gënjeshtra e bardhë është për të ruajtur mjedisin, konventat shoqërore dhe për të siguruar që 'fytyrat' të mos dëmtohen ose të humbasin. Prandaj, gënjeshtra e bardhë (gjithashtu sipas përcaktimit)…
Jam dakord me definicionin e zgjeruar më lartë. :)

p.s. për Kantin mund të flas pa u ndal, por mbase në një temë tjetër ?
 
p.s. për Kantin mund të flas pa u ndal, por mbase në një temë tjetër ?
Përtej kësaj thashë më duket sepse unë e lexova...
por sërish nuk mu duk si një përgjigje por opinion.
Nejse siç thashë pa obligime ?
 
p.s. për Kantin mund të flas pa u ndal, por mbase në një temë tjetër ?
Lol e psakam kap nga "furra" përgjigjen tate ????
Sepse këtë doja me të bo reply padashje ka kap kantin ajo përgjigja ishte për kët Nejse.
 
P
Lol e psakam kap nga "furra" përgjigjen tate ????
Sepse këtë doja me të bo reply padashje ka kap kantin ajo përgjigja ishte për kët Nejse.
Jo nuk paskam faj unë po forumi se here e dytë që boj reply tjetër komenti...
 
Përtej kësaj thashë më duket sepse unë e lexova...
por sërish nuk mu duk si një përgjigje por opinion.
Nejse siç thashë pa obligime ?
Nëse do përgjigjen time troçe, ja po e jap.
Jam Kantiane por edhe utilitariste. E urrej (fjalë e madhe kjo) gënjeshtrën, por edhe dëmet që do i parandalonte një gënjeshtër e bardhë.
Jam absolutisht kundër gënjeshtrës, por jam edhe nënë, kolege,..... a do gënjeja për të shpëtuar një jetë dhe pa pasoja për palën e dytë apo të tretë? Po.
 
Nëse do përgjigjen time troçe, ja po e jap.
Jam Kantiane por edhe utilitariste. E urrej (fjalë e madhe kjo) gënjeshtrën, por edhe dëmet që do i parandalonte një gënjeshtër e bardhë.
Jam absolutisht kundër gënjeshtrës, por jam edhe nënë, kolege,..... a do gënjeja për të shpëtuar një jetë dhe pa pasoja për palën e dytë apo të tretë? Po.
Atëherë unë kthehem prapë ke përgjigja ime...

Që i kam dhënë temës si mundë të quhet gënjeshtër fshehja e së vërtetës.

Ti si kantiane je tepër radikale kur thua "çështje jete e vdekje" palë të dyta apo të treta...
Dmth unë në një anë (thelbin e asaj çka thua e kuptoj dhe deri diku jom me ty) e përkrah,
Por s'di pse një pyetje kaq e thjeshtë duhet komplikuar...

Ne gënjejmë përditë!?
Po.
Gënjeshtra të bardha siç i quan ti.


Por kjo (gjithmonë duke ju referuar pyetjes) nuk është gënjeshtër.... Është fshehje e së vërtetës përkohësisht!
 
Atëherë unë kthehem prapë ke përgjigja ime...

Që i kam dhënë temës si mundë të quhet gënjeshtër fshehja e së vërtetës.

Ti si kantiane je tepër radikale kur thua "çështje jete e vdekje" palë të dyta apo të treta...
Dmth unë në një anë (thelbin e asaj çka thua e kuptoj dhe deri diku jom me ty) e përkrah,
Por s'di pse një pyetje kaq e thjeshtë duhet komplikuar...

Ne gënjejmë përditë!?
Po.
Gënjeshtra të bardha siç i quan ti.


Por kjo (gjithmonë duke ju referuar pyetjes) nuk është gënjeshtër.... Është fshehje e së vërtetës përkohësisht!

Në postimin tim të mëhershëm jam bazuar në dy pika, kanë mbetur edhe 8 tjera mbi gënjeshtrën.
Besoj do kthehm në temë më vonë.....
 
@Lauri, ndaj e thash uroj mos të jetë paragjykim ?
Një gjë di unë. As shkencëtarët teologjik nuk kanë zbërthyer si duhet perceptimin e drejtë dhe të vetëm të tij.
Gjithësesi ky është mendimi im dhe kam arsye të veçanta të respektoj mendimin tënd.

Për një kahje tjetër të temës: gënjeshtra e bardhë e mbështetur në atë që lejojnë edhe librat hyjnorë, besoj se i jep kuptim pozitiv vetë ‘gënjeshtrës’.

Çfar thot Etika mbi gënjeshtrën?
Pika 4
Gënjeni nëse përfitoni
Etikët e përfitimit, të quajtur edhe utilitaristë, e vlerësojnë nëse është e drejtë apo e gabuar të gënjesh, bazuar në pasojat e gënjeshtrës. Nëse arrin një rezultat më të mirë duke gënjyer kontra mos gënjesh, atëherë do të jetë më mirë të gënjesh. Meqenëse mund të jetë e vështirë të vlerësohet rast pas rasti, disa etikë utilitarë përfitojnë nga ideja themelore që gënjeshtra është e gabuar sepse dëmton njerëzit që prekin dhe shkatërron respektin e përgjithshëm të shoqërisë mbi të ‘vërtetën’. Sidoqoftë, mund të ketë raste të caktuara kur është në rregull gënjeshtra pasi do të ketë më shumë përfitime se sa dëme.
Kjo bie ndesh me deontologjinë, Immanuel Kant që shpesh vlerësohet si një nga mendimtarët më të rëndësishëm në etikën e detyrës. Ai besonte se gënjeshtra në të gjitha rastet ishte e gabuar. Ideja e tij ishte që njeriu duhet t'i trajtojë njerëzit si qëllime dhe jo si mjete për të arritur diçka. Nëse i gënjeni njerëzit, kjo reflekton se i shihni njerëzit e tjerë si një mjet për të arritur diçka.

Tani, sipas perceptimit të Kristeligt Dagblad:
A duhet të gënjejnë muslimanët?
Jo, edhe në Islam nuk lejohet të gënjehet. Njerëzit duhet të respektojnë të vërtetën, thuhet në mësimin e Muhamedit. Sidoqoftë, pyetja është interesante, pasi brenda Islamit shiit ekziston koncepti i taqiyya. Kjo do të thotë që në disa raste muslimanët mund të gënjejnë për besimin e tyre nëse rrezikojnë përndjekjen.

Sido qoftë, është e drejta personale e secilit të perceptojë ashtu si e ndjen të drejtë.

Përshëndetje ?

@Desa, e shoh që e Ke marrë seriozisht këtë argument.
Unë kërkova asgjë filozofike mbi gënjeshtrën, të bardhë apo të zezë. Gënjeshtra është gënjeshtër. Kaq. Dhe nuk ka justifikim.
Në islam lejohet për efekte pozitive e të njëanshme në favor të islamit.
Besoj nuk po e mohon këtë. Por po sjell një justifikim filozofik.
Nuk mund t'a mohosh, sepse është e shkruar. Biles, Taqiyya e Kitman është doktrinë gënjeshtre që aplikohet në të gjithë islamin. Pavarsisht që e aplikohet më tepër tek shiitët.
Prandaj unë solla vetëm faktin që në islam lejohet.
Keqardhje, interpretime dhe justifikime..po jua lë debatin e lirë.
Preferoj që të lendoheni nga një e vertetë që them, sesa të knaqeni me një gënjeshtër. Ju merrni si të doni, edhe si islamofobi. E drejta juaj.
 
@Desa, e shoh që e Ke marrë seriozisht këtë argument.
Unë kërkova asgjë filozofike mbi gënjeshtrën, të bardhë apo të zezë. Gënjeshtra është gënjeshtër. Kaq. Dhe nuk ka justifikim.
Në islam lejohet për efekte pozitive e të njëanshme në favor të islamit.
Besoj nuk po e mohon këtë. Por po sjell një justifikim filozofik.
Nuk mund t'a mohosh, sepse është e shkruar. Biles, Taqiyya e Kitman është doktrinë gënjeshtre që aplikohet në të gjithë islamin. Pavarsisht që e aplikohet më tepër tek shiitët.
Prandaj unë solla vetëm faktin që në islam lejohet.
Keqardhje, interpretime dhe justifikime..po jua lë debatin e lirë.
Preferoj që të lendoheni nga një e vertetë që them, sesa të knaqeni me një gënjeshtër. Ju merrni si të doni, edhe si islamofobi. E drejta juaj.
Kot me të pyt (pa dalë nga tema) sipas teje është mirë apo keq që është lejuar?
 
Kot me të pyt (pa dalë nga tema) sipas teje është mirë apo keq që është lejuar?
Kjo pyetje merr përgjigje nga botëkuptimi që ka secili.

Përsonalisht them jo. Nuk është e drejte të lejohet, të mësohet, të praktikohet. Aq më keq në mësime fetare. Pasi aty merren mësime dhe kulture hyjnore.
Hyjë është përfekt, dhe nuk duhet të na mësojë mashtrim.
 
Kjo pyetje merr përgjigje nga botëkuptimi që ka secili.

Përsonalisht them jo. Nuk është e drejte të lejohet, të mësohet, të praktikohet. Aq më keq në mësime fetare. Pasi aty merren mësime dhe kulture hyjnore.
Hyjë është përfekt, dhe nuk duhet të na mësojë mashtrim.
Po sikur gjithë librat fetarë (pa shkel njeri në besime etj) qenkan shpikje e disa mendjeve brilante pse jo mos ta marrim (jo thjeshtë vetëm këtë) si një mësim të vyer në jetë. Por ta hedhim tutje si diçka që ka lidhje me doktrinën?!!

Pse njerzit psh marrin si pikë referimi Aristotelin etj edhe jo një të ditëve tona a nuk është njësoj?!
(Duke lënë doktrinën mënjanë)
 
Kjo pyetje merr përgjigje nga botëkuptimi që ka secili.

Përsonalisht them jo. Nuk është e drejte të lejohet, të mësohet, të praktikohet. Aq më keq në mësime fetare. Pasi aty merren mësime dhe kulture hyjnore.
Hyjë është përfekt, dhe nuk duhet të na mësojë mashtrim.
Po sikur gjithë librat fetarë (pa shkel njeri në besime etj) qenkan shpikje e disa mendjeve brilante pse jo mos ta marrim (jo thjeshtë vetëm këtë) si një mësim të vyer në jetë. Por ta hedhim tutje si diçka që ka lidhje me doktrinën?!!

Pse njerzit psh marrin si pikë referimi Aristotelin etj edhe jo një të ditëve tona a nuk është njësoj?!
(Duke lënë doktrinën mënjanë)
 
Ndoshta duhet të kalojmë temen tek religjoni?
Po kërkon mendimin tim përsonal mbi librat fetarë?
 
Ndoshta duhet të kalojmë temen tek religjoni?
Po kërkon mendimin tim përsonal mbi librat fetarë?
Jo jo aspak (lol qeka shkrep edhe dy herë komenti im ?) pa dal nga tema ideja ishte pse nuk merren edhe disa thënie etj nëpër libra të ndryshëm fetarë si produktive njësoj si në një libër tjetër (pasi hollë hollë ta marresh të gjithë shpërndarjne njëfarë doktrine)
Por gjykohet direkt kapaku i librit?
Ktu e kisha më tepër s'di sa i qartë isha...
 

Konkursi Letërsisë

  • Jeta pa ty

    Votat: 7 46.7%
  • Simfonia e bisedave tona

    Votat: 2 13.3%
  • Bora e parë

    Votat: 3 20.0%
  • Larg

    Votat: 3 20.0%
Back
Top