VW Samba Rasti i Autobusëve Volkswagen hippie van
Shiko fotografinë 1750004
Asnjë tifoz i motorit nuk është i vetëdijshëm, se tregu i makinave është shumë i kërkuar dhe vazhdimisht po ndryshon. Por ka përjashtime që shkojnë me këtë dinamikë. Shumë përdorues dhe koleksionistë zgjedhin modele klasike që janë bërë histori lëvizëse. Një rast i dukshëm dhe i habitshëm është në dy modele gjermane, Volkswagen van T1 dhe Volkswagen van T2, megjithëse aktualisht blihen vetëm të përdorura. Sot ka shumë njerëz që e drejtojnë këtë automjet unik nëpër rrugë dhe autostradë nëpër botë. Dhe është arsyeja pse modelet janë lidhur në mënyrë kaq efektive, me dashamirët e një stili jetese… 'Falas dhe pa qasje'.
Shiko fotografinë 1750005Volkswagen T1 nënkupton fillimin e një linje strategjike të suksesit; seria Transporter e firmës së njohur gjermane të njohur. Modeli i parë u lançua në vitin 1950 me një dizajn modern tërheqës për kohën. Ngarkuar me linja dinamike që u prishën me një estetikë më konvencionale ose klasike. Një automjet që ka një shkathtësi të madhe dhe një çmim më tërheqës, dy karakteristika që përdoruesit kërkojnë, dhe dëshirojnë të blejnë automjete të tilla. Ekziston një motor boksier 25 kf dhe një hapësirë e brendshme plotësisht e përshtatur që ka lejuar një ngarkesë deri në 750 kilogramë mallra, ose për të transportuar me lehtësi deri në 8 pasagjerë. Suksesi i Volkswagen T1 doli, dhe pak më shumë se dhjetë vjet, ka shitur gati një milion njësi. Gjatë pesëmbëdhjetë viteve të evolucionit të motorit të tyre të prodhimit ishte i vazhdueshëm, duke shkuar në 44 ks në versionin e tij të fundit.
Viti 1967 u zgjodh për të lançuar modelin e dytë të serisë Transporter, Volkswagen T2. Strategjia ishte e qartë, ata duhej të mbanin butësinë dhe performancën e automjeteve pa sakrifikuar zbatimin e teknologjive të reja ose zhvillimin e motorëve më të fuqishëm. Linja e saj estetike mbeti kryesisht variacione dhe u përqëndrua për të marrë një hapësirë të brendshme më të ndritshme. Gjatë dymbëdhjetë viteve të prodhimit të këtij modeli, motorët arritën fuqinë jo të pakonsiderueshme prej 80 kf. Volkswagen T2 ishte një ikonë në lëvizjen h hippie ’, e cila gjeti në këtë model, një filozofi të jetës që i plotësonte nevojat e tyre.
Shiko fotografinë 1750006Në tregun e dorës së dytë është e zakonshme të gjesh Volkswagen T1 dhe T2 Volkswagen.
Një mundësi e artë për të shijuar një nga makinat më të famshme në histori. Një faktor tjetër që duhet të merret në konsideratë është se pavarësisht viteve të prodhimit të këtyre automjeteve, kujdesi dhe mirëmbajtja është zakonisht e shkëlqyeshme, gjë që favorizon blerjen e një Volkswagen T1 ose T2, është një sukses i jashtëzakonshëm.
Eshtë një copë koleksionisti, për ata që kërkojnë një automjet që u lejon atyre të prishin monotoninë, të shijojnë jetën familjare me një formë ose praktikë të ndryshme, të gjitha llojet e sporteve malore ose akuakteve. Padyshim një zgjedhje perfekte përplot bukuri, simbolikë dhe histori.
Historia e furgonit 'hippie' të Volkswagen
Historia e VW T1 që mund të gjendet sot në treg, fillon menjëherë pas përfundimit të Luftës së Dytë Botërore. Konkretisht, ishte në fabrikë, që Volkswagen kishte në qytetin gjerman Wolfsburg, dhe në atë kohë, ishte nën kontrollin britanik. Kjo ishte Prill 1947. Në këtë kohë, biznesmeni Hollandez Ben Pon kërkoi leje, për të tregtuar automjetet e kompanisë së tij në Hollandë.
Shiko fotografinë 1750008Ben Pon është veçanërisht i rëndësishëm kur flasim për Volkswagen Kombi ose T1 sepse ideja e këtij furgoni lindi nga ajo. Në mënyrë të veçantë, Ben Pon erdhi për të parë bazën e një Beetle VW që drejtonte fabrikën e prodhimit si një makinë mallrash shumë efektive. Pse të mos krijoni një automjet me karakteristika të ngjashme, por të dizajnuar posaçërisht për ngarkimin e mallrave tregtare?
Në të vërtetë, çdo VW Kombi për shitje në dispozicion sot në treg, ka lindur, vetëm dhe ekskluzivisht si një makinë mallrash. Në 1948 ai filloi të ndërtojë prototipin e parë me emrin Volkswagen Type 29. Në fakt, nuk ishte deri në 1950 kur ai konfirmoi emrin nën të cilin njihet,… Furgonë Volkswagen.
Shiko fotografinë 1750009Konkretisht, prodhimi i furgonit të njohur 'Volkswagen' hippie 'filloi në 8 Mars 1950. Pas pak, pas kësaj, për shkak të kërkesës së jashtëzakonshme që ekzistonte në Amerikën e Jugut, e cila ishte, në përgjithësi, më e lartë se në Evropë, firma vendosi të hapte një impianti i parë i montimit në Sao Paulo, Brazil. Po ashtu në vitin 1956, në Meksikë. Në Evropë është prodhuar midis viteve 1950 dhe 1967, ndërsa në Amerikën e Jugut ka qenë midis viteve 1953 dhe 1975.
Shiko fotografinë 1750010
Shiko fotografinë 1750011