Zbulim i bujshëm në Itali, molekulë që vret AIDS-in

braziljania

Anëtar i Nderuar
Zbulohet molekula që lufton virusin e AIDS. Tashmë virusi famëkeq i njohur ndryshe me emrin HIV ka një “armik” të ri me të cilin duhet të përballet, një molekulë që është zbuluar nga dy shkencëtarë italianë në Universitetin e Sienës, profesor Maurizio Botta dhe profesor Giovanni Maga.

Lajmi është publikuar nga revista prestigjioze Amerikan Chemical Society, bëhet fjalë për një molekulë farmakologjike aktive, e aftë të bllokojë virusin, “me kusht që ndryshe nga terapitë e deritanishme, të veprojë drejtpërsëdrejti në celulë”.

Ndër të tjera profesor Botta, që është dhe në krye të “Laboratorit të Kimisë Farmaceutike në qytetin e Sienës”, i njohur në rang ndërkombëtar për kërkime studimore në luftën kundër AIDS, shpjegon dhe se arritja e këtij rezultati shpresëdhënës për miliona njerëz të infektuar nga AIDS, është fryt i një pune dy vjeçare të tij dhe të një grupi shkencëtarësh të rinj.

Kjo molekulë ka në përbërje karakteristikat strukturore të një proteine humane e quajtur ndryshe DDX3, shkaktarit kryesor në ripërtëritjen e virusit HIV.

Kjo molekulë e testuar biologjikisht nga profesor Maga, është demonstruar e aftë të që të luftojë zhvillimin e proteinës DDX3.

Dhe në fakt çfarë ndodh, e bllokon atë, e bashkë me të dhe transmetimin viral të celulave të infektuara të HIV, pa dëmtuar ato të shëndosha.

Ky zbulim është një lajm i rëndësishëm për miliona njerëz të infektuar nga AIDS.

Shkencëtarët italianë kanë dhënë dhe deklaratën surprizë që nëse ky zbulim, mbasi të kalojë fazën eksperimentale dhe nëse do të ketë sukses, breveta e ilaçit do të jepet gratis për Afrikën, ku miliona njerëz vdesin në vit nga SIDA.

d.g/NOA

bravo
semundje e shekullit kjo

Pikerisht se eshte folur me kohe per nje kure te tille
por ngeleshin vetem fjale

sa mire,me ne fund nje zgjidhje dhe nje hap i madh perpara i shkences dhe mjekesise kundra kesaj semundjeje te rende.

Lajm i mire POR

do vdesim nga uria ;)

Ky po qe eshte lajm.

Shyqyr per te gjith neve, te pakten nuk perdorim me prezervativ o goc :p

prezervativi,,,nuk perdoret vetem per ate semundje,

nesje shum po me behet qefi,,por jeta esht nje sfid per te gjitha fushat,sod gjen nje shpetim per kte lloj semendje,neser shfaqet nje semundje edhe me e keqe,Naryra na sfidon.

Hej ,people mos menjanoni perdorimin e tyre :) ,se ne fazen fillestare eshte.Ka pasur dhe raste te tjera ,si keto dhe nuk kan patur efekt ne mase te gjere ,por vetem ne raste te vecanta

Titulli: Zbulim i bujshëm në Itali, molekulë që vret AIDS-in

Po shyqyr mo njerez. Se na cau koken kjo SIDA. Ishte bere e paduruesme. Do ti jap nje dreke atyre shkencetareve. HAHAHHAHA ;p

Titulli: Zbulim i bujshëm në Itali, molekulë që vret AIDS-in

mos u gezoni para kohe, sepse aq kohe sa nuk ka qen i perdorur tek njerzit seshte akoma e sigurte...

eksperimentet qe behen mbi kafshe skan gjithmone te njetat rezultate tek njerzit.....

ishalla eshte gjetur solucioni...por eshte heret te gezohemi

Titulli: Zbulim i bujshëm në Itali, molekulë që vret AIDS-in

po ato knej skame buke e uje skane asgje dhe hyp xhixhi gjith diten

Titulli: Zbulim i bujshëm në Itali, molekulë që vret AIDS-in

Une ne itali jetoj po se kam degjuar kete si lajm.E as ne gezatat e muajit nentor se kam lexuar.

Titulli: Zbulim i bujshëm në Itali, molekulë që vret AIDS-in