“Vlera e një personi duhet të matet me atë që u jep të tjerëve dhe jo me atë që merr”, paralajmëroi Albert Einstein.
Sipas hulumtimeve të fundit në Shtetet e Bashkuara, dy nga tre punonjës e konsiderojnë marrëdhënien me shefat e tyre "shumë të rëndësishme" në punën e tyre. Dhe gjashtë në dhjetë preferojnë një epror empatik sesa një kompetent, por të ftohtë. Disa sondazhe të kryera në Itali nga psikologët e punës raportojnë se punonjësit ankohen për mangësitë e menaxherëve në marrëdhëniet ndërpersonale.
Bujaria në botën e punës përkthehet në disa koncepte kyçe: vëmendje, dëgjim, mbështetje, besim, njohje.
Dhe ka vlerë në të gjitha marrëdhëniet: mes eprorëve dhe bashkëpunëtorëve dhe anasjelltas dhe midis kolegëve dhe kolegëve.
Bujaria është një ndjenjë që shpesh është e heshtur dhe e matur, por që ka fuqinë të transformojë marrëdhëniet midis njerëzve dhe mjedisit të punës.
Një fener i vërtetë që ndriçon dhe udhëheq një stil udhëheqjeje që rrit aspektet e çmuara të paprekshme të punës si entuziazmi, përkushtimi dhe kreativiteti. Është një ushtrim i përditshëm, i përbërë nga gjeste të vogla dhe të mëdha, nga “momente të së vërtetës” në të cilat marrëdhënia njerëzore bëhet qendrore dhe kapërcen rolet dhe barrierat.
Por si mund të ushtrohet bujaria?
Le të fillojmë me menaxherët, ata që kanë përgjegjësinë për të udhëhequr një ekip. Para së gjithash, ne kemi nevojë për respekt për njerëzit, në mënyrat e tyre, në tonet e tyre, në sjelljet e tyre. Në kohën e dedikuar për bashkëpunëtorët, në mbështetjen e dhënë dhe në gatishmërinë për të dëgjuar.
Pastaj ka një fjalë magjike që shpesh harrohet gjatë gjithë vitit dhe përdoret vetëm në urimet e Krishtlindjeve. Fjala është "faleminderit". Përkundrazi, falënderimi është një praktikë që duhet të praktikohet nga eprorët në çdo rast kur njerëzit përreth nesh bëjnë diçka të jashtëzakonshme ose thjesht normale, me zemër dhe kokë.
Një tjetër ushtrim i vogël që lidhet me bujarinë është festimi i sukseseve. Kur një projekt përfundon, një problem zgjidhet ose thjesht gjithçka është në rregull. Prandaj, nuk duhet shumë për të demonstruar bujari: bashkimi i njerëzve menjëherë dhe komplimentimi i tyre, njohja e përpjekjeve dhe përkushtimit të atyre që kontribuan në rezultat. Kjo gjithashtu do të na vendosë në kushtet më të mira për t'u përballur me situatën e kundërt në të cilën diçka nuk shkon.
Megjithatë, shumë shefa e kanë zakon të thërrasin stafin vetëm për qortime dhe ankesa.
Një aspekt tjetër kyç është koha. Ne duhet t'u japim një dorë bashkëpunëtorëve kur ata kanë nevojë, ndoshta duke shtyrë angazhimet personale.
Pastaj ka "momente të së vërtetës" në të cilat bujaria shndërrohet me të vërtetë në një burim të jashtëzakonshëm. Për shembull, kur një bashkëpunëtor është në vështirësi, për arsye personale ose familjare. Një epror i shkolluar do ta shtyjë të gjithë ekipin të mbështesë personin në krizë. Një shef më pak empatik, nga ana tjetër, do të shfrytëzojë rastin për të sulmuar personin, duke kujtuar se "puna është e para".
Të njëjtat parime mund të zbatohen mes kolegëve dhe në marrëdhëniet me eprorët. Të gjithë, në fakt, duhet të jenë të interesuar të ndërtojnë një mjedis pune të bazuar në respekt dhe bashkëpunim.
Përfitimet e bujarisë së përhapur në mjedisin e punës janë të konsiderueshme.
Për ata që e marrin atë, mirëqenia rritet, ka një nxitje në motivim dhe përhapet një kulturë biznesi pozitive dhe e qëndrueshme.
Për ata që e praktikojnë përkthehet në produktivitet më të mirë, zhvillim të inovacionit dhe kreativitetit, harmoni dhe ndarje më të madhe, stabilitet ekipi.
Në këtë mënyrë, bujaria e përhapur transferohet te klientët që blejnë produktet ose shërbimet e kompanisë, duke krijuar vlerë për të gjithë.
Sipas hulumtimeve të fundit në Shtetet e Bashkuara, dy nga tre punonjës e konsiderojnë marrëdhënien me shefat e tyre "shumë të rëndësishme" në punën e tyre. Dhe gjashtë në dhjetë preferojnë një epror empatik sesa një kompetent, por të ftohtë. Disa sondazhe të kryera në Itali nga psikologët e punës raportojnë se punonjësit ankohen për mangësitë e menaxherëve në marrëdhëniet ndërpersonale.
Bujaria në botën e punës përkthehet në disa koncepte kyçe: vëmendje, dëgjim, mbështetje, besim, njohje.
Dhe ka vlerë në të gjitha marrëdhëniet: mes eprorëve dhe bashkëpunëtorëve dhe anasjelltas dhe midis kolegëve dhe kolegëve.
Bujaria është një ndjenjë që shpesh është e heshtur dhe e matur, por që ka fuqinë të transformojë marrëdhëniet midis njerëzve dhe mjedisit të punës.
Një fener i vërtetë që ndriçon dhe udhëheq një stil udhëheqjeje që rrit aspektet e çmuara të paprekshme të punës si entuziazmi, përkushtimi dhe kreativiteti. Është një ushtrim i përditshëm, i përbërë nga gjeste të vogla dhe të mëdha, nga “momente të së vërtetës” në të cilat marrëdhënia njerëzore bëhet qendrore dhe kapërcen rolet dhe barrierat.
Por si mund të ushtrohet bujaria?
Le të fillojmë me menaxherët, ata që kanë përgjegjësinë për të udhëhequr një ekip. Para së gjithash, ne kemi nevojë për respekt për njerëzit, në mënyrat e tyre, në tonet e tyre, në sjelljet e tyre. Në kohën e dedikuar për bashkëpunëtorët, në mbështetjen e dhënë dhe në gatishmërinë për të dëgjuar.
Pastaj ka një fjalë magjike që shpesh harrohet gjatë gjithë vitit dhe përdoret vetëm në urimet e Krishtlindjeve. Fjala është "faleminderit". Përkundrazi, falënderimi është një praktikë që duhet të praktikohet nga eprorët në çdo rast kur njerëzit përreth nesh bëjnë diçka të jashtëzakonshme ose thjesht normale, me zemër dhe kokë.
Një tjetër ushtrim i vogël që lidhet me bujarinë është festimi i sukseseve. Kur një projekt përfundon, një problem zgjidhet ose thjesht gjithçka është në rregull. Prandaj, nuk duhet shumë për të demonstruar bujari: bashkimi i njerëzve menjëherë dhe komplimentimi i tyre, njohja e përpjekjeve dhe përkushtimit të atyre që kontribuan në rezultat. Kjo gjithashtu do të na vendosë në kushtet më të mira për t'u përballur me situatën e kundërt në të cilën diçka nuk shkon.
Megjithatë, shumë shefa e kanë zakon të thërrasin stafin vetëm për qortime dhe ankesa.
Një aspekt tjetër kyç është koha. Ne duhet t'u japim një dorë bashkëpunëtorëve kur ata kanë nevojë, ndoshta duke shtyrë angazhimet personale.
Pastaj ka "momente të së vërtetës" në të cilat bujaria shndërrohet me të vërtetë në një burim të jashtëzakonshëm. Për shembull, kur një bashkëpunëtor është në vështirësi, për arsye personale ose familjare. Një epror i shkolluar do ta shtyjë të gjithë ekipin të mbështesë personin në krizë. Një shef më pak empatik, nga ana tjetër, do të shfrytëzojë rastin për të sulmuar personin, duke kujtuar se "puna është e para".
Të njëjtat parime mund të zbatohen mes kolegëve dhe në marrëdhëniet me eprorët. Të gjithë, në fakt, duhet të jenë të interesuar të ndërtojnë një mjedis pune të bazuar në respekt dhe bashkëpunim.
Përfitimet e bujarisë së përhapur në mjedisin e punës janë të konsiderueshme.
Për ata që e marrin atë, mirëqenia rritet, ka një nxitje në motivim dhe përhapet një kulturë biznesi pozitive dhe e qëndrueshme.
Për ata që e praktikojnë përkthehet në produktivitet më të mirë, zhvillim të inovacionit dhe kreativitetit, harmoni dhe ndarje më të madhe, stabilitet ekipi.
Në këtë mënyrë, bujaria e përhapur transferohet te klientët që blejnë produktet ose shërbimet e kompanisë, duke krijuar vlerë për të gjithë.