braziljania
Anëtar i Nderuar
Vlera e shiut
Vlera e shiut është shumëdimensionale; ajo nuk kufizohet vetëm në njeriun porse edhe në çdo gjë tjetër që i hyn në shërbim njeriut, qoftë kafshë, bimë, tokë, madje si dhunti do të jetë për besimtarin edhe në Xhennet derisa për mëkatarin dhe pabesimtarin në ferr nuk do të jetë. Të shohim di[ nga Kur'ani përkitazi me këtë:
Uji është prej gjërave të para që Allahu ka krijuar, siç thotë:
Ai është i cili krijoi qiejt e tokën brenda gjashtë ditëve (fazave), e Arshi (Froni) i Tij kishte qenë (më parë) mbi ujë...". (Hud, 7)
Pejgamberi, alejhi's selam ka thënë:
Allahu ishte kur askush nuk ishte, dhe Arshi i Tij ishte mbi ujë". (Buhariu)
Njeriu, sikurse krijesat tjera tokësore, është krijuar prej ujit, siç thotë Allahu:
Dhe Ai nga uji (fara) krijoi njeriun, dhe e bëri atë të ketë fis dhe të ketë miqësi. Zoti yt ka mundësi të jashtëzakonshme". (el-Furkan, 54)
All-llahu krijoi secilën gjallesë prej një uji, e prej tyre ka që ecin rrëshqanas në barkun e vet, ka që ecin në të dy këmbët e edhe asosh që ecin në të katër këmbët. All-llahu krijon çka të dojë, pse vërtet All-llahu ka mundësi për çdo gjë". (en-Nur, 45)
Shiu është jetë për çdo gjë; për njeriun, për tokën, për kafshën, për bimën dhe për çdo gjë tjetër. Thotë Allahu:
A nuk e dinë ata, të cilët nuk besuan se qiejt e toka ishin të ngjitura, e Ne i ndamë ato të dyja dhe ujin e bëmë bazë të jetës së çdo sendi; a nuk besojnë?". (el-Enbija, 30)
Ai është që për ju lëshoi nga (lart) qielli ujë, që prej tij të keni për të pirë dhe prej tij të keni bimë që në to do t'i kullotni (bagëtinë)". (en-Nahl, 10)
Ai është që i lëshon erërat si myzhde pranë mëshirës (shiut) së Tij. E kur ato (erërat) bartin re të mëdha, Ne i sjellim mbi një tokë të vdekur dhe lëshojmë në të ujin (shiun), dhe me të (me ujin) nxjerrim të gjithë frutat. Kështu i nxjerrim (i ngjallim) të vdekurit, ashtu që ta përkujtoni (fuqinë e Zotit)". (el-A'rafe, 57)
Si nuk kanë parë ata se Ne e sjellim ujin në tokën e thatë dhe me të nxjerrim bimë që prej tyre ushqehen kafshët e tyre, bile edhe ata vetë. A nuk janë duke parë (e të kuptojnë)?". (es-Sexhdeh, 27)
Ai i krijoi qiejt pa shtylla, sikurse po i shihni, e në tokë vendosi kodra të rënda që të mos luajë vendi bashkë me ju, e nëpër të shpërndau nga të gjitha gjallesat, dhe nga qielli Ne kemi lëshuar shi e kemi bërë të mbijnë në të nga të gjitha llojet më të dobishme". (Llukman, 10)
Ringjallja e tokës së vdekur nëpërmjet shiut është argument prej argumenteve të ekzistimit të Allahut, siç thuhet në Kur'an:
Nga argumentet e Tij është edhe toka që ti e sheh atë të thatë (shkretëtirë), e kur Ne i lëshojmë asaj shiun, ajo gjallërohet e shtohet. E s'ka dyshim se Ai që e ngjalli atë, do t'i ngjallë të vdekurit, pse Ai ka mundësi për çdo gjë". (Fussilet, 39)
?shtë fakt se në krijimin e qiejve e të tokës, në ndërrimin e natës e të ditës, të anijes që lundron në det që u sjell dobi njerëzve, në atë shi që e lëshon All-llahu prej së larti e me të ngjall tokën pas vdekjes së saj dhe përhapë në te nga çdo lloj gjallese, në qarkullimin e erërave dhe reve të nënshtruara mes qiellit e tokës, (në të gjitha këto), për një popull që ka mend ka argumenta". (el-Bekare, 164)
Nga argumentet e Tij është edhe ajo që ua dëfton vetëtimën edhe si frikë edhe si shpresë, dhe nga qielli lëshon shi e me të e ngjall tokën pas vdekjes së saj. Në këtë ka argumenta për një popull që di të mendojë". (err-Rrum, 24)
Vlera e shiut është shumëdimensionale; ajo nuk kufizohet vetëm në njeriun porse edhe në çdo gjë tjetër që i hyn në shërbim njeriut, qoftë kafshë, bimë, tokë, madje si dhunti do të jetë për besimtarin edhe në Xhennet derisa për mëkatarin dhe pabesimtarin në ferr nuk do të jetë. Të shohim di[ nga Kur'ani përkitazi me këtë:
Uji është prej gjërave të para që Allahu ka krijuar, siç thotë:
Ai është i cili krijoi qiejt e tokën brenda gjashtë ditëve (fazave), e Arshi (Froni) i Tij kishte qenë (më parë) mbi ujë...". (Hud, 7)
Pejgamberi, alejhi's selam ka thënë:
Allahu ishte kur askush nuk ishte, dhe Arshi i Tij ishte mbi ujë". (Buhariu)
Njeriu, sikurse krijesat tjera tokësore, është krijuar prej ujit, siç thotë Allahu:
Dhe Ai nga uji (fara) krijoi njeriun, dhe e bëri atë të ketë fis dhe të ketë miqësi. Zoti yt ka mundësi të jashtëzakonshme". (el-Furkan, 54)
All-llahu krijoi secilën gjallesë prej një uji, e prej tyre ka që ecin rrëshqanas në barkun e vet, ka që ecin në të dy këmbët e edhe asosh që ecin në të katër këmbët. All-llahu krijon çka të dojë, pse vërtet All-llahu ka mundësi për çdo gjë". (en-Nur, 45)
Shiu është jetë për çdo gjë; për njeriun, për tokën, për kafshën, për bimën dhe për çdo gjë tjetër. Thotë Allahu:
A nuk e dinë ata, të cilët nuk besuan se qiejt e toka ishin të ngjitura, e Ne i ndamë ato të dyja dhe ujin e bëmë bazë të jetës së çdo sendi; a nuk besojnë?". (el-Enbija, 30)
Ai është që për ju lëshoi nga (lart) qielli ujë, që prej tij të keni për të pirë dhe prej tij të keni bimë që në to do t'i kullotni (bagëtinë)". (en-Nahl, 10)
Ai është që i lëshon erërat si myzhde pranë mëshirës (shiut) së Tij. E kur ato (erërat) bartin re të mëdha, Ne i sjellim mbi një tokë të vdekur dhe lëshojmë në të ujin (shiun), dhe me të (me ujin) nxjerrim të gjithë frutat. Kështu i nxjerrim (i ngjallim) të vdekurit, ashtu që ta përkujtoni (fuqinë e Zotit)". (el-A'rafe, 57)
Si nuk kanë parë ata se Ne e sjellim ujin në tokën e thatë dhe me të nxjerrim bimë që prej tyre ushqehen kafshët e tyre, bile edhe ata vetë. A nuk janë duke parë (e të kuptojnë)?". (es-Sexhdeh, 27)
Ai i krijoi qiejt pa shtylla, sikurse po i shihni, e në tokë vendosi kodra të rënda që të mos luajë vendi bashkë me ju, e nëpër të shpërndau nga të gjitha gjallesat, dhe nga qielli Ne kemi lëshuar shi e kemi bërë të mbijnë në të nga të gjitha llojet më të dobishme". (Llukman, 10)
Ringjallja e tokës së vdekur nëpërmjet shiut është argument prej argumenteve të ekzistimit të Allahut, siç thuhet në Kur'an:
Nga argumentet e Tij është edhe toka që ti e sheh atë të thatë (shkretëtirë), e kur Ne i lëshojmë asaj shiun, ajo gjallërohet e shtohet. E s'ka dyshim se Ai që e ngjalli atë, do t'i ngjallë të vdekurit, pse Ai ka mundësi për çdo gjë". (Fussilet, 39)
?shtë fakt se në krijimin e qiejve e të tokës, në ndërrimin e natës e të ditës, të anijes që lundron në det që u sjell dobi njerëzve, në atë shi që e lëshon All-llahu prej së larti e me të ngjall tokën pas vdekjes së saj dhe përhapë në te nga çdo lloj gjallese, në qarkullimin e erërave dhe reve të nënshtruara mes qiellit e tokës, (në të gjitha këto), për një popull që ka mend ka argumenta". (el-Bekare, 164)
Nga argumentet e Tij është edhe ajo që ua dëfton vetëtimën edhe si frikë edhe si shpresë, dhe nga qielli lëshon shi e me të e ngjall tokën pas vdekjes së saj. Në këtë ka argumenta për një popull që di të mendojë". (err-Rrum, 24)