! - !
Once upon a time...
Shiko fotografinë 1787355
Vitit 2014 ka sjellë ndryshimet në zotërimet që kompanitë celulare kanë në treg. Publikimi i të dhënave nga Autoriteti i Komunikimeve Elektronike (AKEP) tregon se, gjatë vitit që shkoi , kompania AMC ka humbur edhe 4 për qind. Kompania në vitin 2014 dominoi 33 % të tregut nga 37% që zotëronte në vitin 2013.
Ndërsa të tre kompanitë e tjera u zgjeruan, duke përfshirë Vodafone, Eagle Mobile nga 1 për qind secila dhe Plus Komunikacion me 2 për qind.
Rritja më të madhe në thirrjet dalëse, sipas AKEP, e kanë pasur kompanitë, Eagle Mobile dhe Plus me 4 për qind respektivisht, ndërsa AMC dhe Vodafonë shënuan rënie me nga 6 dhe 2 për qind.
Në SMS dalëse rritjen më të madhe e shënoi Plus me 11 për qind, Eagle mobile nuk pati ndryshim në krahasim me 2013, ndërsa AMC dhe Vodafonë shënuan rënie, respektivisht me 6 dhe 2 %.
Një tregues tjetër i këtij tregu është edhe struktura e thirrjeve të gjeneruara nga pajtimtarët e telefonisë celulare. Thirrjet brenda rrjetit gjatë 6 mujorit të parë të vitit 2014 kanë zënë 87 % të trafikut total dalës, duke u reduktuar në 79% (përfshirë edhe trafikun dalës ndërkombëtar) në tremujorin e katërt të 2014.
Numri i përdoruesve aktivë dhe përdoruesve sipas karta SIM aktivë në fund të 2014 respektivisht ka qenë 3.36 milion dhe 4,88 milion. Në krahasim më fund vitin e 2013 ku numri i përdoruesve aktivë dhe përdoruesve sipas karta Sim respektivisht ka qenë 3.68 milion dhe 5.28 milion, ky tregues ka pësuar rënie.
Përsa i përket strukturës së përdoruesve me kontratë dhe me parapagim vazhdon të jetë dominante pesha e përdoruesve me parapagim. Ndryshime më të mëdha në këtë raport krahasuar më 6 mujorin e parë të 2014 ka pasur Plus dhe AMC të koreluara pozitivisht. Për AMC ky treguest në fund 6 mujorit I 2014 është llogaritur të jetë (përdorues aktivë) rreth 16% e pajtimtarëve me kontratë dhe rreth 84% me parapagim, kurse në fund të viti 2014 ka ndryshuar respektivisht në 5% me 95%. Edhe Plus për periudhën e referuar për AMC, ka pasur raport rreth 28% me 72% dhe në fund vitin e 2014 ky tregues ka kapur vlerat rreth rreth 11% e pajtimtarëve (aktivë) me kontratë dhe rreth 89% me parapagim.
Shiko fotografinë 1787356
Shiko fotografinë 1787357
Shiko fotografinë 1787358
Mbyllja e rrjeteve: Thirrjet brenda vendit, tregu pa ndryshim
Nëse do të bënim një analizë të thirrjeve On-Net/Off-Net Brenda vendit (duke përjashtuar thirrjet ndërkombëtare që nuk merren në analizë kur shikohet fenomeni i mbylljes së rrjeteve celulare në “club-e” të izoluara brenda rrjetit, rezulton qq jemi pa asnjë ndryshim në krahasim me situatën e vitit 2014.
Shiko fotografinë 1787359
Në tabelën më lart AKEP ka llogaritur raportin e minutave brenda rrjetit kundrejt minutave totale duke përfshirë edhe minutat ndërkombetare dhe ky fakt i deformon shifrat reale të parametrave on net /off net. Llogaritja e raportit on net/ off net duhet bëre duke përjashtuar trafikun ndërkombëtar dhe ky është i vetmi raport relevant në aspektin e evidentimit të grupeve të izoluara të abonentëve brenda operatorit. Në fakt në grafikun më sipër dallohet rritja e minutave ndërkombëtare dhe stagnacioni i minutave off-net kombetare.
Në tabelën më poshtë është llogaritur raporti i thirrjeve brenda rrjetit kundrejt minutave totale pa përfshirë thirrjet ndërkombëtare.
Shiko fotografinë 1787360
Paraqitja e mësipërme e tabelës tregon ndërveprueshmërinë midis operatorëve. Vodafone edhe për vitin 2013 ka përqindjen më të lartë për thirrjet brenda rrjetit me 97%, ndërsa thirrjet jashtë rrjetit përfaqësojnë vetëm 3%. Kjo përqindje bie në 6 mujorin e parë të vitit 2014 vetëm me 1%. Pra pavarësisht ndërhyrjeve të AKEP në rregullimin e çmimeve të shumicës, masa rregullatore është totalisht e paefektshme në rregullimin e tregut dhe praktikisht rezulton se nuk ka aspak reagim të tregut. Të dhënat për 6 mujorin e parë 2014 mungojnë të ndara në minuta kombëtare dhe ndërkombëtare për të rillogaritur treguesin on net/off net të pastruar nga thirrjet ndërkombëtare.
monitor
Vitit 2014 ka sjellë ndryshimet në zotërimet që kompanitë celulare kanë në treg. Publikimi i të dhënave nga Autoriteti i Komunikimeve Elektronike (AKEP) tregon se, gjatë vitit që shkoi , kompania AMC ka humbur edhe 4 për qind. Kompania në vitin 2014 dominoi 33 % të tregut nga 37% që zotëronte në vitin 2013.
Ndërsa të tre kompanitë e tjera u zgjeruan, duke përfshirë Vodafone, Eagle Mobile nga 1 për qind secila dhe Plus Komunikacion me 2 për qind.
Rritja më të madhe në thirrjet dalëse, sipas AKEP, e kanë pasur kompanitë, Eagle Mobile dhe Plus me 4 për qind respektivisht, ndërsa AMC dhe Vodafonë shënuan rënie me nga 6 dhe 2 për qind.
Në SMS dalëse rritjen më të madhe e shënoi Plus me 11 për qind, Eagle mobile nuk pati ndryshim në krahasim me 2013, ndërsa AMC dhe Vodafonë shënuan rënie, respektivisht me 6 dhe 2 %.
Një tregues tjetër i këtij tregu është edhe struktura e thirrjeve të gjeneruara nga pajtimtarët e telefonisë celulare. Thirrjet brenda rrjetit gjatë 6 mujorit të parë të vitit 2014 kanë zënë 87 % të trafikut total dalës, duke u reduktuar në 79% (përfshirë edhe trafikun dalës ndërkombëtar) në tremujorin e katërt të 2014.
Numri i përdoruesve aktivë dhe përdoruesve sipas karta SIM aktivë në fund të 2014 respektivisht ka qenë 3.36 milion dhe 4,88 milion. Në krahasim më fund vitin e 2013 ku numri i përdoruesve aktivë dhe përdoruesve sipas karta Sim respektivisht ka qenë 3.68 milion dhe 5.28 milion, ky tregues ka pësuar rënie.
Përsa i përket strukturës së përdoruesve me kontratë dhe me parapagim vazhdon të jetë dominante pesha e përdoruesve me parapagim. Ndryshime më të mëdha në këtë raport krahasuar më 6 mujorin e parë të 2014 ka pasur Plus dhe AMC të koreluara pozitivisht. Për AMC ky treguest në fund 6 mujorit I 2014 është llogaritur të jetë (përdorues aktivë) rreth 16% e pajtimtarëve me kontratë dhe rreth 84% me parapagim, kurse në fund të viti 2014 ka ndryshuar respektivisht në 5% me 95%. Edhe Plus për periudhën e referuar për AMC, ka pasur raport rreth 28% me 72% dhe në fund vitin e 2014 ky tregues ka kapur vlerat rreth rreth 11% e pajtimtarëve (aktivë) me kontratë dhe rreth 89% me parapagim.
Shiko fotografinë 1787356
Shiko fotografinë 1787357
Shiko fotografinë 1787358
Mbyllja e rrjeteve: Thirrjet brenda vendit, tregu pa ndryshim
Nëse do të bënim një analizë të thirrjeve On-Net/Off-Net Brenda vendit (duke përjashtuar thirrjet ndërkombëtare që nuk merren në analizë kur shikohet fenomeni i mbylljes së rrjeteve celulare në “club-e” të izoluara brenda rrjetit, rezulton qq jemi pa asnjë ndryshim në krahasim me situatën e vitit 2014.
Shiko fotografinë 1787359
Në tabelën më lart AKEP ka llogaritur raportin e minutave brenda rrjetit kundrejt minutave totale duke përfshirë edhe minutat ndërkombetare dhe ky fakt i deformon shifrat reale të parametrave on net /off net. Llogaritja e raportit on net/ off net duhet bëre duke përjashtuar trafikun ndërkombëtar dhe ky është i vetmi raport relevant në aspektin e evidentimit të grupeve të izoluara të abonentëve brenda operatorit. Në fakt në grafikun më sipër dallohet rritja e minutave ndërkombëtare dhe stagnacioni i minutave off-net kombetare.
Në tabelën më poshtë është llogaritur raporti i thirrjeve brenda rrjetit kundrejt minutave totale pa përfshirë thirrjet ndërkombëtare.
Shiko fotografinë 1787360
Paraqitja e mësipërme e tabelës tregon ndërveprueshmërinë midis operatorëve. Vodafone edhe për vitin 2013 ka përqindjen më të lartë për thirrjet brenda rrjetit me 97%, ndërsa thirrjet jashtë rrjetit përfaqësojnë vetëm 3%. Kjo përqindje bie në 6 mujorin e parë të vitit 2014 vetëm me 1%. Pra pavarësisht ndërhyrjeve të AKEP në rregullimin e çmimeve të shumicës, masa rregullatore është totalisht e paefektshme në rregullimin e tregut dhe praktikisht rezulton se nuk ka aspak reagim të tregut. Të dhënat për 6 mujorin e parë 2014 mungojnë të ndara në minuta kombëtare dhe ndërkombëtare për të rillogaritur treguesin on net/off net të pastruar nga thirrjet ndërkombëtare.
monitor