Tirana e së nesërmes, me tramvaj dhe metro

Hostel

Anëtar i Nderuar
Premtohet ruajtja e vlerësimi i objekteve me vlera historike dhe arkitektonike


Plani i ri rregullues i Tiranës, parashikon që në fazën e parë dhe të dytë të tij të krijojë pesë nënqendra të rëndësishme, në katër njësi bashkiake në kryeqytet. Risitë dhe detajet e këtij plani po prezantohen nga vetë kryetari i Bashkisë së Tiranës, Edi Rama, në një tur konsultimesh me emrin dëgjesat publike. Dje, Rama është takuar me banorë të Njësive Bashkiake Nr. 4, 8, 9, 11 të kryeqytetit, territori i së cilave bën pjesë në zonat që do të zhvillohen përgjatë fazës së parë dhe të dytë, të Planit Rregullues. Pjesa më spektakolare e planit mbetet hekurudha nëntokësore, mbi të cilën do të krijohet një park i gjelbëruar. Por, mes risive të rëndësishme është edhe parashikimi i shërbimit të tramvajeve, që do të përmirësojë shërbimin e transportit publik.

Ndryshimet

Sipas kryebashkiakut Rama dhe planit të ri rregullues, pesë nënqendrat e reja të Tiranës do të tjetërsohen. Kështu, Kodër Kamza do të shndërrohet në një kampus dhe zonë mikse, ku do të zhvillohen aktivitete të ndryshme. "Josif Pashko" dhe Pularia parashikohet të tjetërsohen, ku në vend të asaj që shihet sot do të ketë një stacion treni dhe një tjetër zonë mikse, ku, përveç aktivitetit tregtar e të shërbimeve, nuk përjashtohet as ai argëtues e kulturor. Lidhur me zonën që përfshin segmente te Treni dhe Blloku i Magazinave, është parashikuar që të jetë një vijim i bulevardit, por edhe një zonë polifunksionale. Zona e Kinostudios dikur e artë, por tashmë e rrënuar, mendohet të shndërrohet në një pol kulturor, ku nuk do të mungojnë edhe funksionet mikse të një qendre të re. Ndërsa për repartin ushtarak dhe zonën tek Antibiotiku është hedhur ideja e ngritjes së një kampusi universitar, e shoqëruar nga një zonë kërkimesh shkencore dhe territore të tjera me shërbime nga më të ndryshmet, pra mikse. Në skemën e përfitimit nga plani i ri rregullues do të jetë edhe Kamza, për të cilën është menduar përmirësimi i kampusit ekzistues universitar. Një tjetër kampus i ri mendohet të krijohet në rrugën "Myslym Keta", së bashku me një qendër kërkimesh shkencore, laboratorë etj. Ndërsa në Kinostudio premtohet se zona do të fuqizohet edhe me aktivitete të polit kulturor ekzistues.

Parqet dhe transporti

Të tjera ndërhyrje premtohet se do të kryhen edhe në hapësirat e gjelbra, aq shumë të debatuara gjatë ditëve të fundit. Kryetari i Bashkisë së Tiranës ka shpjeguar se plani i ri sjell edhe krijimin e parkut përgjatë lumit të Tiranës. Por, përveç tij, një tjetër park mendohet të krijohet gjatë shinave të trenit. Më spektakolarja është ideja gjithnjë e përmendur, por asnjëherë e konkretizuar në një plan studimor. Ajo e kalimit nëntokë të hekurudhës, që për kryebashkiakun do të lehtësojë lidhjen organike, midis lindjes dhe perëndimit dhe lidhjen e gjelbër midis qendrës e Parkut të Paskuqanit. Për zonat ekologjikisht të ndjeshme si Mali i Dajtit, Lumi i Tiranës etj., është premtuar krijimi i brezave mbrojtës të tyre. Ndërsa periferitë e sotme të Tiranës që synohet të tjetërsohen në parqe të zhvilluara si Paskuqani e Dajti do të kenë lidhje, duke u përfshirë në hartat e transportit publik. Në këto zona të reja premtohet se do të krijohen parqe për zhvillim (përafërsisht rreth 20-30% e zonës, si hapësirë kompakte). Gjithashtu, parashikohet krijimi i lidhjeve të shpejta të zonës, promovimi i transportit alternativ, ndërtimi i Unazës së Madhe, fuqizimi i transportit mbi shina: ku nuk do të mungojnë as trenat, as tram-et. Por do të ketë edhe ristrukturim urban, hapje rrugësh të reja në brendësi të blloqeve etj. Një tjetër vend në planin e ri rregullues zënë edhe mundësitë e zgjerimit të shërbimeve spitalore, si dhe një akses më i lehtësuar në këto territore, si zgjerimi tek ish-Uzina "Partizani". Me rritjen e vazhdueshme të numrit të popullsisë, një nga nevojat e kryeqytetit, që ka lindur sidomos gjatë viteve të fundit, është edhe zgjerimi i varrezave. Në planin e ri mendohet se ky zgjerim do të orientohet drejt veriut të varrezave të Tufinës, ku pritet të bëhet edhe rezervimi i tokës. Po ashtu, do të ketë përshtatje të zonave të prodhimit dhe lidhje të tyre me transportin publik. Transformimi i ish-zonave industriale të degraduara, në zona me funksione mikse (ekonomi, banim, sociale etj.), është një tjetër ambicie e madhe e këtij plani rregullues për Tiranën e së nesërmes, që, veç të tjerash, do të vijojë me sistemimin e hapësirave publike, në zonat tashmë të formuara.

Vlerat historike

"Identifikim dhe vlerësim të objekteve me vlera historike, arkitektonike të zonës, përcaktimi i bonusit për këto objekte, si nxitje për të konservuar trashëgiminë kulturore". Ky është një tjetër synim, që pretendohet të arrihet me planin e ri.

Kryebashkiaku Rama në këtë drejtim theksoi mundësitë që ofron ky plan për të sistemuar hapësirat publike në zonat e formuara, si dhe për të vlerësuar objektet me vlera historike dhe arkitektonike në pjesën e vjetër të kësaj zone të Tiranës, "duke përcaktuar si mekanizëm edhe një vend për këto objekte dhe zotëruesit e tyre që duhet të mbështeten nga shteti në konservimin e trashëgimisë kulturore". Rama vuri në dukje se kjo është një ambicie që shkon paralel me ambicien e atyre qindra mijëra familjeve kryeqytetase, autoktonë apo të ardhur të rinj, që synojnë një të ardhme shumë më të mirë për veten e tyre dhe që duhet të kenë garanci për një të ardhme shumë më të mirë për komunitetin ku jetojnë.
 
Uroj te mos mbeten thjesht ne leter keto plane,do ishte bukur te realizoheshin!
 
Uroj te mos mbeten thjesht ne leter keto plane,do ishte bukur te realizoheshin!

Ka ikur koha e letres e dashur. Edhe ne nuk duhet te jemi perhere kaq skeptike, eshte bere si semundje tashme pesimizmi yne.

Tirana sot per sot eshte kryeqyteti me i sigurt i Europes dhe besoj se se shpejti do rradhitet edhe tek kryeqytetet me te bukura te saj. :)

Ne dime te jemi qytetare, sepse ne jemi shqiptare.
 
Ka ikur koha e letres e dashur. Edhe ne nuk duhet te jemi perhere kaq skeptike, eshte bere si semundje tashme pesimizmi yne.

Tirana sot per sot eshte kryeqyteti me i sigurt i Europes dhe besoj se se shpejti do rradhitet edhe tek kryeqytetet me te bukura te saj. :)

Ne dime te jemi qytetare, sepse ne jemi shqiptare.

Shpresa vdes e fundit,nuk jemi pa shpresa :)!
 
Besoj se kjo eshte nje enderr per te gjithe ne qe ta shohim vendlindjen tone sa me mire te jete e mundur. shpresoj qe plani realizues te mos jete per tu realizuar sa me pare.

Nje arsye me shume per te mbeshtetur idete e mia per tu kthyer pasi te kryej studimet. E shof shqiperine duke ndryshuar cdo dite dhe si rrjedhoje nuk ja vlen te kesh pashaporte te vendeve te tjera me, jam shqipetar dhe aty ku kam "cerdhen" do te gjeje ate qe me nevojitet dhe vleresoj me se shumti.
 
Shume lajm i mire
 
Shpresoj qe te ndergjegjesohemi si popull, sidomos mbi rendesine e ruajtjes te trashegimis kulturore qe permendej nga Edi Rama ne artikull.
 
Premtohet ruajtja e vlerësimi i objekteve me vlera historike dhe arkitektonike


Plani i ri rregullues i Tiranës, parashikon që në fazën e parë dhe të dytë të tij të krijojë pesë nënqendra të rëndësishme, në katër njësi bashkiake në kryeqytet. Risitë dhe detajet e këtij plani po prezantohen nga vetë kryetari i Bashkisë së Tiranës, Edi Rama, në një tur konsultimesh me emrin dëgjesat publike. Dje, Rama është takuar me banorë të Njësive Bashkiake Nr. 4, 8, 9, 11 të kryeqytetit, territori i së cilave bën pjesë në zonat që do të zhvillohen përgjatë fazës së parë dhe të dytë, të Planit Rregullues. Pjesa më spektakolare e planit mbetet hekurudha nëntokësore, mbi të cilën do të krijohet një park i gjelbëruar. Por, mes risive të rëndësishme është edhe parashikimi i shërbimit të tramvajeve, që do të përmirësojë shërbimin e transportit publik.

Ndryshimet

Sipas kryebashkiakut Rama dhe planit të ri rregullues, pesë nënqendrat e reja të Tiranës do të tjetërsohen. Kështu, Kodër Kamza do të shndërrohet në një kampus dhe zonë mikse, ku do të zhvillohen aktivitete të ndryshme. "Josif Pashko" dhe Pularia parashikohet të tjetërsohen, ku në vend të asaj që shihet sot do të ketë një stacion treni dhe një tjetër zonë mikse, ku, përveç aktivitetit tregtar e të shërbimeve, nuk përjashtohet as ai argëtues e kulturor. Lidhur me zonën që përfshin segmente te Treni dhe Blloku i Magazinave, është parashikuar që të jetë një vijim i bulevardit, por edhe një zonë polifunksionale. Zona e Kinostudios dikur e artë, por tashmë e rrënuar, mendohet të shndërrohet në një pol kulturor, ku nuk do të mungojnë edhe funksionet mikse të një qendre të re. Ndërsa për repartin ushtarak dhe zonën tek Antibiotiku është hedhur ideja e ngritjes së një kampusi universitar, e shoqëruar nga një zonë kërkimesh shkencore dhe territore të tjera me shërbime nga më të ndryshmet, pra mikse. Në skemën e përfitimit nga plani i ri rregullues do të jetë edhe Kamza, për të cilën është menduar përmirësimi i kampusit ekzistues universitar. Një tjetër kampus i ri mendohet të krijohet në rrugën "Myslym Keta", së bashku me një qendër kërkimesh shkencore, laboratorë etj. Ndërsa në Kinostudio premtohet se zona do të fuqizohet edhe me aktivitete të polit kulturor ekzistues.

Parqet dhe transporti

Të tjera ndërhyrje premtohet se do të kryhen edhe në hapësirat e gjelbra, aq shumë të debatuara gjatë ditëve të fundit. Kryetari i Bashkisë së Tiranës ka shpjeguar se plani i ri sjell edhe krijimin e parkut përgjatë lumit të Tiranës. Por, përveç tij, një tjetër park mendohet të krijohet gjatë shinave të trenit. Më spektakolarja është ideja gjithnjë e përmendur, por asnjëherë e konkretizuar në një plan studimor. Ajo e kalimit nëntokë të hekurudhës, që për kryebashkiakun do të lehtësojë lidhjen organike, midis lindjes dhe perëndimit dhe lidhjen e gjelbër midis qendrës e Parkut të Paskuqanit. Për zonat ekologjikisht të ndjeshme si Mali i Dajtit, Lumi i Tiranës etj., është premtuar krijimi i brezave mbrojtës të tyre. Ndërsa periferitë e sotme të Tiranës që synohet të tjetërsohen në parqe të zhvilluara si Paskuqani e Dajti do të kenë lidhje, duke u përfshirë në hartat e transportit publik. Në këto zona të reja premtohet se do të krijohen parqe për zhvillim (përafërsisht rreth 20-30% e zonës, si hapësirë kompakte). Gjithashtu, parashikohet krijimi i lidhjeve të shpejta të zonës, promovimi i transportit alternativ, ndërtimi i Unazës së Madhe, fuqizimi i transportit mbi shina: ku nuk do të mungojnë as trenat, as tram-et. Por do të ketë edhe ristrukturim urban, hapje rrugësh të reja në brendësi të blloqeve etj. Një tjetër vend në planin e ri rregullues zënë edhe mundësitë e zgjerimit të shërbimeve spitalore, si dhe një akses më i lehtësuar në këto territore, si zgjerimi tek ish-Uzina "Partizani". Me rritjen e vazhdueshme të numrit të popullsisë, një nga nevojat e kryeqytetit, që ka lindur sidomos gjatë viteve të fundit, është edhe zgjerimi i varrezave. Në planin e ri mendohet se ky zgjerim do të orientohet drejt veriut të varrezave të Tufinës, ku pritet të bëhet edhe rezervimi i tokës. Po ashtu, do të ketë përshtatje të zonave të prodhimit dhe lidhje të tyre me transportin publik. Transformimi i ish-zonave industriale të degraduara, në zona me funksione mikse (ekonomi, banim, sociale etj.), është një tjetër ambicie e madhe e këtij plani rregullues për Tiranën e së nesërmes, që, veç të tjerash, do të vijojë me sistemimin e hapësirave publike, në zonat tashmë të formuara.

Vlerat historike

"Identifikim dhe vlerësim të objekteve me vlera historike, arkitektonike të zonës, përcaktimi i bonusit për këto objekte, si nxitje për të konservuar trashëgiminë kulturore". Ky është një tjetër synim, që pretendohet të arrihet me planin e ri.

Kryebashkiaku Rama në këtë drejtim theksoi mundësitë që ofron ky plan për të sistemuar hapësirat publike në zonat e formuara, si dhe për të vlerësuar objektet me vlera historike dhe arkitektonike në pjesën e vjetër të kësaj zone të Tiranës, "duke përcaktuar si mekanizëm edhe një vend për këto objekte dhe zotëruesit e tyre që duhet të mbështeten nga shteti në konservimin e trashëgimisë kulturore". Rama vuri në dukje se kjo është një ambicie që shkon paralel me ambicien e atyre qindra mijëra familjeve kryeqytetase, autoktonë apo të ardhur të rinj, që synojnë një të ardhme shumë më të mirë për veten e tyre dhe që duhet të kenë garanci për një të ardhme shumë më të mirë për komunitetin ku jetojnë.

Bla bla bla bla bla...Si gjithmone duam te bejme hapin me te madh se kemba.
Si ide jane fantastike fare.Por doja te dija e ka marre parasysh dikush urbanistiken e Tiranes,faktin qe kane mbire pallatet si kerpurdha pas shiut???
Te fillojne njehere nga A-ja pastaj te shkojne tek Z-ja.Mendon per metrone kur ka nje sherbim trasporti qe len per te deshiruar.Akoma jane autobuzet e viteve 50.Mendon per tram-et kur ti nuk ke stacion treni me standarte.
Thjesht projekte-fjale per te hedhur çik pluhur tek syte e njerezve.
Nuk behen keshtu gjerat.

P.s. Ne nje studim qe kane bere disa specialiste mbi Tiranen,uroj ta kene lexuar dhe te tjere,ka dale qe Tirana e sidomos ndertesat e reja jane shume ne rrezik.Mjafton nje lekundje e vogel sizmike qe te shemben ato ndertesa.
 


P.s. Ne nje studim qe kane bere disa specialiste mbi Tiranen,uroj ta kene lexuar dhe te tjere,ka dale qe Tirana e sidomos ndertesat e reja jane shume ne rrezik.Mjafton nje lekundje e vogel sizmike qe te shemben ato ndertesa.

Kjo vlen edhe per Krujen. Shumica e ndertesave te reja jane ndertuar, si te thuash, si sot per neser...nuk kane mbeshtetje te mjaftueshme per te perballuar qofte edhe nje termet te vogel.
 
Bla bla bla bla bla...Si gjithmone duam te bejme hapin me te madh se kemba.
Si ide jane fantastike fare.Por doja te dija e ka marre parasysh dikush urbanistiken e Tiranes,faktin qe kane mbire pallatet si kerpurdha pas shiut???
Te fillojne njehere nga A-ja pastaj te shkojne tek Z-ja.Mendon per metrone kur ka nje sherbim trasporti qe len per te deshiruar.Akoma jane autobuzet e viteve 50.Mendon per tram-et kur ti nuk ke stacion treni me standarte.
Thjesht projekte-fjale per te hedhur çik pluhur tek syte e njerezve.
Nuk behen keshtu gjerat.

P.s. Ne nje studim qe kane bere disa specialiste mbi Tiranen,uroj ta kene lexuar dhe te tjere,ka dale qe Tirana e sidomos ndertesat e reja jane shume ne rrezik.Mjafton nje lekundje e vogel sizmike qe te shemben ato ndertesa.

Ti je ne krahun e skeptikeve, tamam si ata shkencetaret qe dolen kundra ilacit te li-se, duke pretenduar qe njerezit e vaksinuar me te do ktheheshim ne dhi. lol

C'eshte kjo lekundje e vogel qe permend ti, Tirana kete vit perjetoi nje termet 5 balle te shkalles Rihter...

Mos flisni me kompetenca kur nuk i keni. :)
 
une nuk jame ekspert por a me thoni ju qe dini pak me shume se ku do behet ai tramvaje ku do kaloje a jane rruget e tiranes per te tilla gjera apo do bejne nje nga treni deri tek universiteti dhe u be
Me duket se ky EDI bredhe shume neper bote dhe ja ka qefi por nuk e di sa do i realizojne
per mua eshte genjeshter e radhes ose kjo do ndodhe nga mesi i shekullit
pastaj permireso kushtet e urbanit te tanishem se behen robet si rifuxho te duket vetja si ne indi pastaj me fole mua per tram e metro
 
Ti je ne krahun e skeptikeve, tamam si ata shkencetaret qe dolen kundra ilacit te li-se, duke pretenduar qe njerezit e vaksinuar me te do ktheheshim ne dhi. lol

C'eshte kjo lekundje e vogel qe permend ti, Tirana kete vit perjetoi nje termet 5 balle te shkalles Rihter...

Mos flisni me kompetenca kur nuk i keni. :)

Do mundohem te gjej studimin qe kane bere ata qe kane kompetenca e do te te tregoj.

Qendron fakti qe gjerat nuk behen keshtu.Fillon A,b,c per te vajtur deri tek Zh.E jo nga ZH tek A...:ciaoo:
 
Ka ikur koha e letres e dashur. Edhe ne nuk duhet te jemi perhere kaq skeptike, eshte bere si semundje tashme pesimizmi yne.

Tirana sot per sot eshte kryeqyteti me i sigurt i Europes dhe besoj se se shpejti do rradhitet edhe tek kryeqytetet me te bukura te saj. :)

Ne dime te jemi qytetare, sepse ne jemi shqiptare.

99% e sigurt.
 
Bla bla bla bla bla...Si gjithmone duam te bejme hapin me te madh se kemba.
Si ide jane fantastike fare.Por doja te dija e ka marre parasysh dikush urbanistiken e Tiranes,faktin qe kane mbire pallatet si kerpurdha pas shiut???
Te fillojne njehere nga A-ja pastaj te shkojne tek Z-ja.Mendon per metrone kur ka nje sherbim trasporti qe len per te deshiruar.Akoma jane autobuzet e viteve 50.Mendon per tram-et kur ti nuk ke stacion treni me standarte.
Thjesht projekte-fjale per te hedhur çik pluhur tek syte e njerezve.
Nuk behen keshtu gjerat.

P.s. Ne nje studim qe kane bere disa specialiste mbi Tiranen,uroj ta kene lexuar dhe te tjere,ka dale qe Tirana e sidomos ndertesat e reja jane shume ne rrezik.Mjafton nje lekundje e vogel sizmike qe te shemben ato ndertesa.
Dakort me Biancen..Ne Shqiperi ska drita per shtepijat, me se do i vene ne pune tramet? Apo me te shtyre..:)

Nuk do doja te jetoja me shume se sa te shoh Tiranen me tram.
Do te jetosh shume he? :D

Inshallah :p

Amin ;)
 
Back
Top