Pitagorianët pohojnë se e tëra dhe të gjitha gjërat përfundohen nga tre nivele

Marla

Themelues i Forumit
Ishte ky koncept i rendit universal që lëvizi Aristotelin në komente: “Pitagorianët pohojnë se e tëra dhe të gjitha gjërat përfundohen nga tre nivele".
Nga këto doktrina të paganëve janë ndriçuar. Etërit e Kishës Primitive të Krishterë nxirrnin mendimet e tyre që ka të bëjë me departamentet e kozmosit. Krijimin, ata e veshën, dhe ekziston në tre departamente, nga të cilat është i pari parajsa, toka e dyta dhe ferri i treti. Të tre kurorat e diademës papnore nënkuptojnë sovranitetin e Aposit.

Kisha katolike e percaktoi atë sfera shpirtërore, materiale dhe purgatoriale - universi trepalësh i kozmologëve orfikë.
Për të krishterin e hershëm, sfera shpirtërore ishte vendi i banimit të Hyjnisë në aspektin e saj të trefishtë. Sfera kohore ishte fillimisht vendbanimi i "hierarkive" dhe "shenjtorëve" (këta të fundit "heronjtë" e grekëve - të pavdekshmit e vdekshëm dhe të vdekshmit e pavdekshëm). Më vonë sfera kohore ishte luftuar identik me botën e njerëzimit në përgjithësi. Sfera Purgatoriale ishte fillimisht "pasuria sublinare", vendbanimi i të vdekshëve (Tartari i filozofëve klasikë), por më vonë kisha e përcaktoi atë si gjendje ose gjendje pas vdekjes së shpirtit pas vdekjes së trupit, një gjendje në të cilën mëkatet u shlyen, etj. Ata që informohen për tema të tilla janë të nevojshme të konsiderojnë parajsën, tokën dhe ferrin të jenë cilësi ose kushte të qenies me të cilën Një Jetë shprehej në faza apo në aspektet e tyre. Nga këto tre fazat kryesore janë të Ndërgjegjshme¬integriteti, inteligjenca dhe forca - "Tre Dëshmitarët" Triniteti në Unitet, dhe "Një në thelb dhe Tre në aspekt" të smeraldit hermetik. Tre fytyrat e Hyjnisë, prandaj, janë tre botët Plutarku e ka përcaktuar kaq bukur

në shpjegimin e tij për Problemin e Dyzeteshtatë gabimet e Euklidit. Me vetëdije qiejtë u vendosën; me Forcë toka u ngrit nga thellësia dhe u vendos në përjetësinë e themeleve të saj; dhe nga inteligjenca (zinxhiri homerik) qielli dhe toka ishin të lidhura së bashku - Arka, Spiranca dhe kabllo-tërheqje.

Të zbatuara për njeriun përgjithësisht, të tre botët korrespondojnë me tre ndarjet kryesore të natyrës së tij të përbërë - fryma, shpirti (ose mendja), dhe trupi. Në kushtetutën e tij fizike, ato kanë analogjinë e tyre në tre zgavrat kryesore të trupit - shpirti në kraharor, shpirti (ose mendja) në kafkën e kokës, dhe trupi në bark. Këto janë tre dhomat kryesore të Piramidës dhe gjithashtu dhomat simbolike në të cilave u jepet Nxënësit, Zanatciut, dhe Master Mason në Frimasonerinë moderne. Secili prej tyre nga ana tjetër, këto tre zgavra trupore konsiderohen të ndashme në tre pjesë, dhe të gjitha këto së bashku përbëjnë nëntë, dhe mbyllen përfundimisht brenda zgavrës më të madhe të vezës aurike, prodhojnë dekadën e përsosur njerëzore, ose dhjetëshen. Nga këto zgavra trupore dhe rëndësia e tyre, lë të kuptohet Eliphas Levi në Magjinë e tij Transendentale: “Çfarëdo që është në botën e madhe është prodhuar në botën e vogël. Prandaj, ne kemi tre qendra [analoge të dëmtuar nga zgavrat e shkrimtarëve klasikë] të tërheqjes fluide dhe projeksioni - truri, zemra ose rajoni epigastrik, dhe organi gjenital”. Triniteti në njeriun, pra, besohet se banon në tre zgavrat e mëdha të trupit: Brahma në zemër, Vishnu në tru dhe Shiva (e të cilit) simboli i duhur është lingam) në sistemin gjenerues.

Secila prej këtyre hyjnive ka një shfaqje të trefishtë – krijimin e aspekteve të tyre, ruajtjen dhe shpërbërjen. Këto faza, nga ana tjetër, u fronëzuan në zgavra më të vogla që gjendeshin brenda atyre më të mëdha. Një shembull i mirë i ndarjeve dytësore nga këto zgavra kryesore do të gjenden në vërejtjet shqetësuese në doktrinat e arabëve në seksionin për ventriklet e trurit, në Kapitullin X.

164240369_270410371238489_1011397265294418286_o.jpg

/Albanian Occult
 

Baboon

Ignorance is voluntary misfortune.
1,2 ,3. 1,2,3. Po s'qe me ata je me ne.

1,2,3. 1,2,3. Maje menjen ktu jo atje.

1,2,3. 1,2,3. Pitagora osht ka vje.

lool
 
Top