Nuk eshte webabile

Endrra

VIP
V.I.P
FB_IMG_1620492017333.jpg
Rritja e komunikimit nepermjet teknologjise, sjell me vete edhe ndryshimin e disa parametrave vleresuese qe me kalimin e kohes behen te rendesishme. Kete e shohim ne rrjetet sociale, ku gjithçka eshte drejtperdrejt komunikuese me sukses nepermjet imazheve.
Nese imazhi eshte i bukur, merr me shume pelqime, pelqehet me shume, shet me shume, eshte pra "webabile".
E njejta gje ndodh ne kete spekter me historite qe na paraqiten per tu lexuar. Nje histori e hidhur e nje personi, i ri ne moshe, qe prek imazhin e ndjenjave kolektive, eshte me e lexueshme dhe "suksesshme" se ajo e nje personi me te njejtat fatkeqesi por qe eshte ne nje moshe mesatare.
Pra, sa me shume jane elementet qe ngacmojne nje imazh i cili prek shume elemente ndjenjash, aq me shume shperndahet, lexohet dhe kondicionon.
Se fundi, komunikimi ne spektrin "webabile" kushtezon ne menyre te fuqishme vendimet qe marrim, nga vendosja e nje "like" ne nje foto (e cila kushtezon edhe te tjere qe shohin pelqimin tone, e deri tek modifikimi i mendimit jo-koshient. (truri eshte dembel, zakonisht i pelqejne skemat e gatshme)
Kjo per arsye, se dale ngadale, komunikimi i drejtperdrejte fizik me ane te fjales, po zevendesohet me ate te imazhit, i cili eshte me imediat ne nje epoke ku sasia e informacioneve eshte shume e madhe dhe e disponueshme.
 
Dmth imazhi shet nowdays me 1 fjali.

Jo domosdoshmerisht imazhi shet. Ndoshta ne sektore veshjesh ushqimore mediatik eshte faktor primar por jo ne industri apo biznese te lidhura me shkencat ekzakte.
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Bëju.

    Votat: 11 40.7%
  • 2-Ankth mesnate.

    Votat: 3 11.1%
  • 3-Të dua ty.

    Votat: 8 29.6%
  • 4-Nje kujtim.

    Votat: 5 18.5%
Back
Top