Lëvizja e CMA mendohet të jetë rregullatori për herë të parë i përfshirë në një fazë të hershme në krijimin e teknologjisë së re
Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve në MB ka njoftuar se do të marrë një rol aktiv në zhvillimin e planeve të Google për të parandaluar faqet e internetit që ndjekin përdoruesit e Chrome.
Sipas propozimeve, CMA do të pranonte angazhime ligjore detyruese nga Google për të mos përdorur zëvendësimet e saj të propozuara për ndjekjen e cookies, një grup teknologjish që motori i kërkimit i quan Sandbox i Privatësisë, në një mënyrë që do të dëmtonte konkurrencën. Mendohet se është hera e parë që një rregullator i konkurrencës përfshihet në një fazë kaq të hershme në krijimin e një teknologjie të re.
"Shfaqja e gjigantëve të teknologjisë si Google ka paraqitur autoritetet e konkurrencës në të gjithë botën me sfida të reja që kërkojnë një qasje të re," tha Andrea Coscelli, shefi ekzekutiv i CMA. "Kjo është arsyeja pse CMA po merr një rol kryesor në përcaktimin se si ne mund të punojmë me firmat më të fuqishme të teknologjisë për të formuar sjelljen e tyre dhe për të mbrojtur konkurrencën në të mirë të konsumatorëve."
Sipas planeve të Google, të paralajmëruar për herë të parë në janar , kompania do të ndiqte Apple në ndalimin e reklamuesve - duke përfshirë edhe vetë - të gjurmonin shfletimin e përdoruesve të internetit. Në vend të kësaj, ai dëshiron të përdorë AI për të profilizuar njerëz individualë, duke i bashkuar me ata me zakone të ngjashme shfletimi në një mënyrë që ruan aftësinë e reklamuesve për t'i drejtuar ata me reklama, pa pasur nevojë të pushtojnë privatësinë e tyre.
Në të njëjtin muaj, CMA njoftoi një hetim zyrtar mbi propozimet. Si përgjigje, Google i ofroi rregullatorit një marrëveshje të pazakontë: ajo do të ofronte angazhime ligjërisht të detyrueshme për të përfshirë rregullatorin në plane.
Ne e mirëpritëm mundësinë për t'u angazhuar me një rregullator me mandatin për të promovuar konkurrencën për përfitimin e konsumatorëve", tha Oliver Bethell, kreu i ekipit të konkurrencës së Google në rajonin EMEA . "Ne jemi duke ofruar një sërë angazhimesh --– rezultati i shumë orëve të diskutimeve me CMA dhe më në përgjithësi me komunitetin e gjerë të internetit - - në lidhje me mënyrën se si ne do të hartojmë dhe zbatojmë propozimet e Sandbox-it të Privatësisë dhe si do të trajtojmë të dhënat e përdoruesve në sistemet e Google në vitet përpara. ”
Angazhimet përfshijnë një premtim se produktet e reklamave të Google nuk do të kenë përparësi ndaj reklamuesve të tjerë në qasjen në të dhënat e përdoruesit; që historitë e shfletimit të Chrome nuk do të përdoren për të synuar reklamat; dhe se CMA do t'i tregohet në mënyrë aktive për planet e Google për të ardhmen, me një pauzë të garantuar të paktën 60 ditë para se kompania në fund të fundit të ndalojë cookies të palëve të treta.
Theguardian.com