Einstein thoshte se Zoti nuk krijoi te keqen. E keqja eshte rezultat i mungeses se zotit ne zemrat e njerezve.
"Kush vret nje te pafajshem eshte njesoj si te vrase njerezimin"
KURAN
p.s. Te mesojne te paditurit dhe keqinterpretusit
Paradoksi i Epikurit: "Zoti, thote Epikuri, ose do qe ta zhduke te keqen ne bote, por nuk mundet; ose mundet, por nuk do; ose as nuk do dhe as mundet; ose do, por nuk mundet. Ne se do, por nuk mundet, atehere eshte i pafuqishem - gje e papranueshme per zotin. Ne se mundet, por nuk do, atehere eshte inatçi - qe edhe kjo eshte gje qe nuk duhet t'i perkase zotit. Ne se nuk do dhe edhe nuk mundet, atehere eshte edhe inatçi, edhe i pafuqishem - gje qe edhe kjo nuk mund te jete e pranueshme per zotin. Ne se edhe do, edhe mundet - gjeja qe edhe duhet t'i pershtatet me shume zotit, atehere nga vijne te keqiat? Ose perse nuk i ndalon?"
Pse valle krimet qe i bejne njerezit ne emer te fese, pse duhet ti adresohen Zotit !? Xhihah kryqezate terrorizem mos kane emerues te perbashket natyren njerezore dhe jo Zotin?!
"Kush vret nje te pafajshem eshte njesoj si te vrase njerezimin"
KURAN
p.s. Te mesojne te paditurit dhe keqinterpretusit
Paradoksi i Epikurit: "Zoti, thote Epikuri, ose do qe ta zhduke te keqen ne bote, por nuk mundet; ose mundet, por nuk do; ose as nuk do dhe as mundet; ose do, por nuk mundet. Ne se do, por nuk mundet, atehere eshte i pafuqishem - gje e papranueshme per zotin. Ne se mundet, por nuk do, atehere eshte inatçi - qe edhe kjo eshte gje qe nuk duhet t'i perkase zotit. Ne se nuk do dhe edhe nuk mundet, atehere eshte edhe inatçi, edhe i pafuqishem - gje qe edhe kjo nuk mund te jete e pranueshme per zotin. Ne se edhe do, edhe mundet - gjeja qe edhe duhet t'i pershtatet me shume zotit, atehere nga vijne te keqiat? Ose perse nuk i ndalon?"
Pse valle krimet qe i bejne njerezit ne emer te fese, pse duhet ti adresohen Zotit !? Xhihah kryqezate terrorizem mos kane emerues te perbashket natyren njerezore dhe jo Zotin?!