Iron_Leon
شيطان בעל זבוב
Titulli: Kosovarët duan lejimin e shamive në shkolla publike.
Unë jam pro mbajtjes të shamisë nëpër shkollat e Kosovës.Madje do ishte mirë të ndodhte sa më shpejt ,kështu edhe fetarët tanë nuk do të ndjeheshin të diskriminuar Duke folur për ligjet fetare dhe shtetërore harrohet një gjë kryesore.Në çfarë moshe ligjet aplikohen mbi një individ?Në çfarë moshe një individ cilësohet i aftë të vendosë për veten e tij dhe të mbajë përgjegjësi të plotë për veprimet e kryera?Nuk duket sikur shamia te një 14-të vjeçare është obligim prindëror dhe jo fetar?ا'mund të dijë një 14-të vjeçare,për fenë dhe për jetën?Nëse di të jetë e përgjegjshme për veprimet e saj atëherë edhe ligjet duhen ndryshuar.Përgjegjësia ligjore e një individi që vendos ''vetë'' të mbajë shami duhet të nisë që në momentin që e vendos atë.Nëse për ju një 14-të vjeçar është i aftë të zgjedhë vetë atëherë është në rregull ç'do gjë.Por të mos harrojmë që meqënse janë të aftë të vendosin atëherë duhet të votojnë,të dashurojnë dhe të martohen,të punojnë për të mbajtur shtëpinë etj etj Pra, pyetja është përsëri e njëjta;vendosin vetë të mbajnë shami këta fëmijë apo vendosin prindërit e tyre për ta?
Unë jam pro mbajtjes të shamisë nëpër shkollat e Kosovës.Madje do ishte mirë të ndodhte sa më shpejt ,kështu edhe fetarët tanë nuk do të ndjeheshin të diskriminuar Duke folur për ligjet fetare dhe shtetërore harrohet një gjë kryesore.Në çfarë moshe ligjet aplikohen mbi një individ?Në çfarë moshe një individ cilësohet i aftë të vendosë për veten e tij dhe të mbajë përgjegjësi të plotë për veprimet e kryera?Nuk duket sikur shamia te një 14-të vjeçare është obligim prindëror dhe jo fetar?ا'mund të dijë një 14-të vjeçare,për fenë dhe për jetën?Nëse di të jetë e përgjegjshme për veprimet e saj atëherë edhe ligjet duhen ndryshuar.Përgjegjësia ligjore e një individi që vendos ''vetë'' të mbajë shami duhet të nisë që në momentin që e vendos atë.Nëse për ju një 14-të vjeçar është i aftë të zgjedhë vetë atëherë është në rregull ç'do gjë.Por të mos harrojmë që meqënse janë të aftë të vendosin atëherë duhet të votojnë,të dashurojnë dhe të martohen,të punojnë për të mbajtur shtëpinë etj etj Pra, pyetja është përsëri e njëjta;vendosin vetë të mbajnë shami këta fëmijë apo vendosin prindërit e tyre për ta?