Kometa e ardhshme ndëryjore? Objekti që lëshon gaz është vërejtur në një grup asteroidësh afër Jupiterit

Empire

Antarë i Respektuar
Studiuesit panë një objekt qiellor që çuditërisht dilte larg nga dielli - si një kometë - gjatë një udhëtimi të gjatë rrugës përmes sistemit tonë diellor që mund të përfundonte në hapësirën ndëryjore, thotë NASA.

Shiko fotografinë 1777653
Objekti është përkohësisht duke rrethuar diellin me një grup asteroidësh antikë të quajtur Trojans, të cilët bllokohen nga graviteti i Jupiterit dhe lëvizin përgjatë planetit. Imazhe të reja nga Teleskopi Hapësinor Hubble zbuluan interloperin kozmik në vendin e tij të parkimit të përkohshëm, duke hedhur gaz në hapësirë, pavarësisht distancës së tij të madhe nga dielli.

Simulimet sugjerojnë që objekti e ka origjinën në Brezin e akullt Kuiper përtej Neptunit, dhe më pas fluturoi më afër diellit nga një grup kometash të nisura në një rajon midis Jupiterit dhe Neptunit. Objekti, i quajtur "Centaur", do të qëndrojë prane Jupiterit vetëm për disa vjet para se planeti ta nxjerrë atë nga zona e trajektores dhe të detyrojë objektin që del jashtë drejt diellit, për aventura të mëtejshme.

Ishin vëzhgime të reja nga Hubble që e zbuluan , duke konfirmuar dyshimet e mëparshme të këtij aktiviteti të vërejtura me teleskopin hapësinor të NASA-s Spitzer ditë para pensionimit të Spitzer në fillim të vitit 2020.

"Vetëm Hubble mund të zbulojë tipare aktive si kometa kaq larg me detaje kaq të larta dhe imazhet tregojnë qartë këto tipare", tha studiuesi kryesor i Hubble, Bryce Bolin, i Institutit të Teknologjisë në Kaliforni, në një deklaratë të NASA-s. Bolin vuri në dukje se bishti i Centaur-it është afërsisht 400,000 milje (640,000 kilometra) i gjatë, që është pak më pak se dyfishi i distancës mesatare midis Tokës dhe Hënës sonë.

Shiko fotografinë 1777654

Ekstagimi kaq larg nga dielli i vë në dyshim studiuesit, pasi akulli i ujit mezi fillon të lartësohet në lagjen e Jupiterit - kjo është afërsisht 465 milion milje (750 milion km) larg nga dielli. Një kometë tipike me ujë-akull tejkalon me seriozitet vetëm 200 milion milje (320 milion km) larg, kështu që bishti mund të mos jetë tregues i ujit. Vëzhgimet e Spiterit në vend të kësaj sugjeruan praninë e gazrave të monoksidit të karbonit dhe dioksidit të karbonit, të cilat nuk kanë nevojë për aq nxehtësi sa uji për të filluar sublimimin.

duke rrethuar diellin me një grup asteroidësh antikë të quajtur Trojans,