orakulli
Anëtar i Respektuar
Hyllin
E keqja e shqiptareve eshte se me historine,politiken dhe identitetin e tyre , nuk merren historiane,politologe,antropologe e arkeologe, mundesisht me doktorata ne Gjermani, por si me te miret e mbajne/mbanin veten :
Cabej–Gjuhe-letersi
Klosi–gjuhe-letersi
Lubonja–Fizike (po ne burg qenka bere shkrimtar,si Arbnori)
Tufa- poet(besoj gjuhe letersi edhe ky)
Qose- Shkrimtar(gjuhe letersi)
Kadare-Shkrimtar (gjuhe letersi)
Vehbiu- Gjuhe letersi
Nga te gjithe keta emra, mjaft te degjuar si neper gazeta ashtu edhe neper forumet e internetit ( mjaft te klikosh ne google e ska ngel forum pa keta emra) vetem Lubonja eshte delja e zeze meqe ka mbaruar per fizike qe ska asnje pike lidhje me albanologjine, ne ndryshim nga te tjeret qe te gjithe gjuhe-letersi,pra gjithsesi futen tek nje pjese e albanologjise dmth gjuha shqipe.
Mund te themi pa frike se na kane mbytur gjuhetaret te cilet ashtu si Cabej qemotit, shohin deget e tjera te albanologjise si ca shtojca te kota,qe sherbejne vetem per te mjegulluar rezultatet e shkences ekzakte te gjuhesise e afermendsh si dege qe merren me perralla, ku tanet padyshim vlejne deri aty sa nuk bien ndesh me bindjet e tyre.
Per ‘carita di Dio’ nuk ka asnje nga te sipermendurit qe nuk eshte i pergatitur(hiq Lubonjen qe pergatitjen kryesore e ka nga Yoga gjate burgut qe e beri ti devijoje fizikes ku mund ta perdorte me frytshem inteligjencen qe i ka dhene Zoti), ne fushat e tyre jane nga me te miret, Kadare gati turp me e fut ne liste, xha xhain e konsumojme perdite e per shume lexues te heshtur, luan rolin e edukatorit spiritual , Qosja meriton replika te ashpra nga Kadareja, pra ky e njeh si te seres, ndryshe do e kish snobuar, Klosi na eshte bere si burri i nenes, Tufa gjen perhere kohen e vendin e duhur per t’ju dalluar emri pasional si poetet, ndersa Cabejn pakkush mund te mos ta kete degjuar.
Eshte e natyrshme qe keta persona kane vendosur hegjemonine e letrave shqip, ashtu si Cabej&co deri dje apo Naimi&co pardje.
Pyetja qe vjen vetiu eshte:
Po mire opinioni i intelektualit ne nje fushe ku ska as pergatitjen fillestare universitare e jo me doktorata e specializimet e nevojshme, a eshte vertet me i dobishem per edukimin apo orientimin e publikut, sesa mendimi i nje prof-dok ne ate fushe ?
Logjika ta thote jo, mirepo kjo hegjemoni ka rrenje te thella
e keshtu Cabej i vjen natyrshem publikut si me i sakte, se arkeologu qe ka bere germime ne Bylis, apo historianit qe analizon germimet, burimet e shkruara, mitologjine etj per te arritur nje perfundim.
Lufta arkeologji-gjuhesi, kur mungojne burimet e shkruara logjikisht perfundon me fitoren e arkeologjise por jo ne Shqiperi; ne Shqiperi gjuhesia nuk ka rivale.
Per mendimin tim pervec pergatitjes po gezojne si pensionet e Rilindesve (’vivono anche di rendita’) ashtu edhe periudhen e turbullt spirituale te popullit, ku nje shkence qe kur vepron e vetme ne lashtesi nxjerr perhere rezultate te turbullta , korr sukses, duke turbulluar akoma me tej mendjet e turbulluara.
Gezohem per faktin se e ardhmja nuk po sheh lindjen e ndonje trashegimtari te tyre,meqe gjuhesine e kane pushtuar prej kohesh nxenes radhiko, ndersa shkrimtaret e rinj, sherbejne vetem si zbukurime; edhe ne jemi te bukur se kemi te tille, keshtu qe ngadale kjo hegjemoni qe po behet pengese(deri dje ishte e deshiruar) do mbaroje se ekzistuari e njerez te rinj, te pergatitur ne perendim, do u zene vendin, secili ne fushen e tij me famen e librave ne lemine e tij.
Koha e gjuhetareve po mbaron, trashegimtaret tuaj svlejne nje grosh ne krahasim me ju…. edukuat keq, ngelet pa trashegimtare te denje.
Jo e bija e Cabejt por vete Cabej te ngrihej sot, si e tha Ilias, perballe vershimit te informacionit qe i ben njerezit te verifikojne vete vertetesine e nje libri( Apiani nuk eshte per te privilegjuarit, nje vrap pele ne google book e ja ku e ke),pa pasur nevoje per orientimin e gjuhetarit mbi nje liber historik apo arkeologjik.
E bija e Cabejt kap te turbulluarit,ata qe pertojne te bejne vrapin e peles ne googlebook per te lexuar Apianin apo Strabonin, kap shumicen, e vertete, vecse shumica eshte si puna e shoshes, qe ka edhe vrima, keshtu qe ashtu si dielli nuk mbulohet me shoshe, edhe shumica nuk ka per te mbuluar dot Apianin apo Strabonin e as harten iliro-mesape te Soletos nuk e kthen dot ne greke.
E keqja e shqiptareve eshte se me historine,politiken dhe identitetin e tyre , nuk merren historiane,politologe,antropologe e arkeologe, mundesisht me doktorata ne Gjermani, por si me te miret e mbajne/mbanin veten :
Cabej–Gjuhe-letersi
Klosi–gjuhe-letersi
Lubonja–Fizike (po ne burg qenka bere shkrimtar,si Arbnori)
Tufa- poet(besoj gjuhe letersi edhe ky)
Qose- Shkrimtar(gjuhe letersi)
Kadare-Shkrimtar (gjuhe letersi)
Vehbiu- Gjuhe letersi
Nga te gjithe keta emra, mjaft te degjuar si neper gazeta ashtu edhe neper forumet e internetit ( mjaft te klikosh ne google e ska ngel forum pa keta emra) vetem Lubonja eshte delja e zeze meqe ka mbaruar per fizike qe ska asnje pike lidhje me albanologjine, ne ndryshim nga te tjeret qe te gjithe gjuhe-letersi,pra gjithsesi futen tek nje pjese e albanologjise dmth gjuha shqipe.
Mund te themi pa frike se na kane mbytur gjuhetaret te cilet ashtu si Cabej qemotit, shohin deget e tjera te albanologjise si ca shtojca te kota,qe sherbejne vetem per te mjegulluar rezultatet e shkences ekzakte te gjuhesise e afermendsh si dege qe merren me perralla, ku tanet padyshim vlejne deri aty sa nuk bien ndesh me bindjet e tyre.
Per ‘carita di Dio’ nuk ka asnje nga te sipermendurit qe nuk eshte i pergatitur(hiq Lubonjen qe pergatitjen kryesore e ka nga Yoga gjate burgut qe e beri ti devijoje fizikes ku mund ta perdorte me frytshem inteligjencen qe i ka dhene Zoti), ne fushat e tyre jane nga me te miret, Kadare gati turp me e fut ne liste, xha xhain e konsumojme perdite e per shume lexues te heshtur, luan rolin e edukatorit spiritual , Qosja meriton replika te ashpra nga Kadareja, pra ky e njeh si te seres, ndryshe do e kish snobuar, Klosi na eshte bere si burri i nenes, Tufa gjen perhere kohen e vendin e duhur per t’ju dalluar emri pasional si poetet, ndersa Cabejn pakkush mund te mos ta kete degjuar.
Eshte e natyrshme qe keta persona kane vendosur hegjemonine e letrave shqip, ashtu si Cabej&co deri dje apo Naimi&co pardje.
Pyetja qe vjen vetiu eshte:
Po mire opinioni i intelektualit ne nje fushe ku ska as pergatitjen fillestare universitare e jo me doktorata e specializimet e nevojshme, a eshte vertet me i dobishem per edukimin apo orientimin e publikut, sesa mendimi i nje prof-dok ne ate fushe ?
Logjika ta thote jo, mirepo kjo hegjemoni ka rrenje te thella
e keshtu Cabej i vjen natyrshem publikut si me i sakte, se arkeologu qe ka bere germime ne Bylis, apo historianit qe analizon germimet, burimet e shkruara, mitologjine etj per te arritur nje perfundim.
Lufta arkeologji-gjuhesi, kur mungojne burimet e shkruara logjikisht perfundon me fitoren e arkeologjise por jo ne Shqiperi; ne Shqiperi gjuhesia nuk ka rivale.
Per mendimin tim pervec pergatitjes po gezojne si pensionet e Rilindesve (’vivono anche di rendita’) ashtu edhe periudhen e turbullt spirituale te popullit, ku nje shkence qe kur vepron e vetme ne lashtesi nxjerr perhere rezultate te turbullta , korr sukses, duke turbulluar akoma me tej mendjet e turbulluara.
Gezohem per faktin se e ardhmja nuk po sheh lindjen e ndonje trashegimtari te tyre,meqe gjuhesine e kane pushtuar prej kohesh nxenes radhiko, ndersa shkrimtaret e rinj, sherbejne vetem si zbukurime; edhe ne jemi te bukur se kemi te tille, keshtu qe ngadale kjo hegjemoni qe po behet pengese(deri dje ishte e deshiruar) do mbaroje se ekzistuari e njerez te rinj, te pergatitur ne perendim, do u zene vendin, secili ne fushen e tij me famen e librave ne lemine e tij.
Koha e gjuhetareve po mbaron, trashegimtaret tuaj svlejne nje grosh ne krahasim me ju…. edukuat keq, ngelet pa trashegimtare te denje.
Jo e bija e Cabejt por vete Cabej te ngrihej sot, si e tha Ilias, perballe vershimit te informacionit qe i ben njerezit te verifikojne vete vertetesine e nje libri( Apiani nuk eshte per te privilegjuarit, nje vrap pele ne google book e ja ku e ke),pa pasur nevoje per orientimin e gjuhetarit mbi nje liber historik apo arkeologjik.
E bija e Cabejt kap te turbulluarit,ata qe pertojne te bejne vrapin e peles ne googlebook per te lexuar Apianin apo Strabonin, kap shumicen, e vertete, vecse shumica eshte si puna e shoshes, qe ka edhe vrima, keshtu qe ashtu si dielli nuk mbulohet me shoshe, edhe shumica nuk ka per te mbuluar dot Apianin apo Strabonin e as harten iliro-mesape te Soletos nuk e kthen dot ne greke.