Lauri
Anunnak
"HISTORIA E IPAZIA"
Ipazia ishte një matematikante, astronome dhe filozofe. Përfaqësuesja e filozofisë neo-Platonike, vrasja e se cilës u bë nga një turmë murgj të krishterësh, sipas teosofistit Augusto Agabiti një "dëshmore të lirisë së mendimit".
(Piktura nga Charles Mitchell)
Konteksti në të cilin ndodh vrasja e Iipazisë është pra ai i një konflikti midis Oreste dhe Cyril. Sipas disa historianëve të krishterë, Ipazia dyshohej se kishte shpifur dhe u akuzua me komplot si shkaktare e këtij konflikti.
Në të vërtetë, historiani i Kishës Sokrat Scholastic raporton se Ipazia « takohej mjaft shpesh me Oreste, zilia i bëri që të shpifej për të në mesin e njerëzve të kishës, domethënë se ishte ajo që nuk e lejoi Oreste që të pajtohet me peshkopin ».
Gjurmët e këtyre thashethemeve që diskredituan reputacionin e Ipazisë janë të dukshme në kronikat e një peshkopi kopt i krishterë në Aleksandri në shekullin e shtatë, sipas të cilit Ipazia ishte një shtrigë.
«Në ato ditë një filozofe femër u shfaq në Aleksandri, një pagane i quajtur Hypatia, e cila iu përkushtua plotësisht magjisë, astrolabave dhe instrumenteve muzikorë dhe që mashtroi shumë njerëz me shtresa të satanikut. Guvernatori i qytetit e nderoi atë me ekzagjerime sepse ajo e kishte joshur atë me artet magjike. Guvernatori pushoi së ndjekuri edhe kishën siç e kishte zakon. Dhe jo vetëm që e bëri këtë, por ai tërhoqi shumë besimtarë ndaj saj, dhe ai vetë pranoi jobesimtarë në shtëpinë e tij duke i shkëputur komplet nga kisha".
Ipazia ka studiuar në biblotekën e Alesandrise në Egjypt në kohën e shkatërrimit të kësaj bibloteke ne fund të shek të lV. Dhe është konsideruar nga filozofët si truri më brilant i asajë kohe.
By lauri
Ipazia ishte një matematikante, astronome dhe filozofe. Përfaqësuesja e filozofisë neo-Platonike, vrasja e se cilës u bë nga një turmë murgj të krishterësh, sipas teosofistit Augusto Agabiti një "dëshmore të lirisë së mendimit".
(Piktura nga Charles Mitchell)
Konteksti në të cilin ndodh vrasja e Iipazisë është pra ai i një konflikti midis Oreste dhe Cyril. Sipas disa historianëve të krishterë, Ipazia dyshohej se kishte shpifur dhe u akuzua me komplot si shkaktare e këtij konflikti.
Në të vërtetë, historiani i Kishës Sokrat Scholastic raporton se Ipazia « takohej mjaft shpesh me Oreste, zilia i bëri që të shpifej për të në mesin e njerëzve të kishës, domethënë se ishte ajo që nuk e lejoi Oreste që të pajtohet me peshkopin ».
Gjurmët e këtyre thashethemeve që diskredituan reputacionin e Ipazisë janë të dukshme në kronikat e një peshkopi kopt i krishterë në Aleksandri në shekullin e shtatë, sipas të cilit Ipazia ishte një shtrigë.
«Në ato ditë një filozofe femër u shfaq në Aleksandri, një pagane i quajtur Hypatia, e cila iu përkushtua plotësisht magjisë, astrolabave dhe instrumenteve muzikorë dhe që mashtroi shumë njerëz me shtresa të satanikut. Guvernatori i qytetit e nderoi atë me ekzagjerime sepse ajo e kishte joshur atë me artet magjike. Guvernatori pushoi së ndjekuri edhe kishën siç e kishte zakon. Dhe jo vetëm që e bëri këtë, por ai tërhoqi shumë besimtarë ndaj saj, dhe ai vetë pranoi jobesimtarë në shtëpinë e tij duke i shkëputur komplet nga kisha".
Ipazia ka studiuar në biblotekën e Alesandrise në Egjypt në kohën e shkatërrimit të kësaj bibloteke ne fund të shek të lV. Dhe është konsideruar nga filozofët si truri më brilant i asajë kohe.
By lauri
Redaktimi i fundit: