Galaktika jone rrezikon perplasjen

sweetzzinna

Dum spiro, spero くる
galaktika.jpg

Galaktika jone e quajtur, Rruga e Qumeshtit, ne te ardhmen mund te perplaset me galaktiken e Andromedes ose galaktika te tjera qe verititen ne hapesire.

Kjo mund te ndodhe per shkak se galaktika jone e ka rritur ndjeshem shpejtesine, cka ka shtuar edhe masen me rreth 50 %. Kete shpjegim e jep Qendra per Astrofiziken ne Universitetin e Harvardit qe po nderton nje harte te re te Rruges se Qumeshtit, fale nje prej radioteleskopeve me te medhenj ne bote, “Very Long Baseline Array”.
Rezultatet e studimit jane publikuar gjate nje mbledhjeje te Shoqerise Amerikane te Astronomise ne Kaliforni. Masa me e madhe e galaktikes perkthehet ne nje shtytje me te madhe gravidacionale, e cila rrit mundesine e perplasjes me galaktika te tjera te aferta.
Kjo teori qe nuk eshte vertetuar ende dhe sipas shkencetareve, duhen edhe shume vite studime per te mesuar dicka me shume rreth hipotezes ne fjale. TCH

Titulli: Galaktika jone rrezikon perplasjen

Ehhh duhet bere pak publicitet vetvetes keto shoqerite.

galaktika.jpg

Kush e di sa miliarda vjet duhen akoma qe te arrije ajo dite.

Kujdes:Galaktika jone ka marre kete emer, nga vete spirali (ose dy spiralet qe perbejne rrugen e qumshtit)ku vete sistemi yne Diellore ben pjese. Ne kend veshtrimin aktual ne shohim vetem rrugen e qumshtit sepse jemi pjese e saje, pasi u zbulua dhe eshte bere nje harte e galaksise sone i ngeli i njejti emer RRUGA E QUMSHTIT. Nqs do ta shohim nga siper gjithe Galaksine tone, do shohim qe ne - rruga e qumshtit e vertete ku bejme pjese - jemi vetem nje pjese e vogel e kesaje Galaksie qe ka te njetin emer me "shtepine tone"

Titulli: Galaktika jone rrezikon perplasjen

Gje qe nuk ndodh ose mund te ndodhi mbas miliarda viteve.

deri atehere kemi kohe

Paska kohe paska

Titulli: Galaktika jone rrezikon perplasjen

Ahuuu,sdo jete Toka deri atehere, me keto qe po i ben njeriu!

Titulli: Galaktika jone rrezikon perplasjen