Durrës-Kukës, tuneli i Kalimashit, kalim me pagesë pas rihapjes

  • Hapësi i temës Hapësi i temës E3
  • Start date Start date

E3

Anëtar i Nderuar
V.I.P

Tuneli i Kalimashit do të jetë me pagesë pas rihapjes. Do të jetë kompania menaxhuese turke "Savronik" që do të mbledhë paratë për automjetet që do të qarkullojnë përmes tunelit, si dhe në autostradën Morin-Kukës-Milot. "Me rihapjen e tunelit do të fillojë edhe aplikimi i pagesave dhe për këtë do të bëhet instalimi i trarëve elektronikë", thotë për "Shekulli"-n njëri prej operatorëve të kompanisë menaxhuese. Sipas operatorit, trarët kanë ardhur, por ende nuk janë instaluar.

Ky proces së bashku me informatizimin e të gjithë kontrollit të tunelit do të kryhet gjatë periudhës që tuneli vazhdon të qëndrojë i mbyllur, ku krahas punëve ndërtimore do të realizohen edhe punimet elektronike, si vendosja e kamerave të kontrollit dhe instalimi i pajisjeve elektromekanike.

Tarifat e pagesave për kalimin e automjeteve në tunelin e Kalimashit janë përcaktuar paraprakisht. Ato do të jenë 200 lekë për veturat, 500 lekë për furgonët dhe 1000 lekë për autobusët dhe kamionët.

Ndërkohë që sistemi i pagesës do të jetë tërësisht elektronik, i ngjashëm me sistemin e pagesave për parkimin e automjeteve në aeroportin e Rinasit, ku çdo pagesë do të jetë e kontrolluar nga sistemi, kur në momentin ku do të dalë vlera e printuar e pagesës, do të bëhet e mundur hapja e traut.

Qeveria shqiptare ka lidhur një kontratë dyvjeçare me kompaninë turke "Savronik" për menaxhimin e tunelit të Kalimashit.

Në dispozicion të kësaj kompanie është akorduar një vlerë prej 3 miliardë lekësh që do të përdoret për një periudhë 2-vjeçare për menaxhimin e plotë të tunelit të Kalimashit. Ndërkohë, kompania ndërtuese "Bechtel&Enka" që nga mbrëmja e 11 tetorit vazhdon punën përgjatë 24 orëve në të dy tubat e tunelit.

Në tunelin përmes të cilit është qarkulluar para 11 tetorit po vazhdon përforcimi i strukturave me shufra çeliku dhe më pas me betonimin e sipërfaqeve anësore në gjatësinë prej rreth 1 kilometër në mesin e tunelit. Kompania "Bechtel&Enka" ka deklaruar muajin maj të vitit të ardhshëm si afatin e fundit për përfundimin e të gjitha punimeve në të dyja galeritë e tunelit të Kalimashit.

Fuoristradat, 1500 lekë për të kaluar "mbi" tunel

Mbyllja e tunelit të Kalimashit ka bërë që të gjithë udhëtarët nga Kukësi, Hasi e Kosova të drejtohen nga rruga e ashtuquajtur e vjetër, pikërisht në segmentin Morinë-Kukës-Fushë-Arrës-Pukë-Bushat-Lezhë-Tiranë apo Morinë-Kukës-Fushë-Arrës-Shpal-Rrëshen.

Por mbyllja e tunelit ka stimuluar biznesin e automjeteve tip "fuoristrada" të cilat qarkullojnë në rrugë të vështira.

Pronarë të këtyre automjeteve janë vënë në dispozicion të udhëtarëve që dëshirojnë të qarkullojnë nga Kalimashi në Thirrë përmes një rruge malore që lidh dy grykat e tunelit. Kjo rrugë është e gjatë rreth 15 kilometra dhe shtrihet deri në lartësitë mbi 1000 metër mbi nivelin e detit. Rruga është përdorur më parë për transport të lëndës drusore dhe me fillimin e punimeve në tunel është riparuar nga "Bechtel&Enka" dhe është përdorur nga personeli i kësaj kompanie për t'u lidhur me të dy anët e tunelit, kur kjo vepër nuk kishte përfunduar së shpuari nga të dy anët. Kundrejt një pagese prej 1500 lekësh, pronarët e fuoristradave u shërbejnë udhëtarëve nga Kalimashi në Thirrë dhe anasjelltas.

Por kjo rrugë paraqet plot rreziqe në qarkullim për shkak se ajo shtrihet në një terren malor dhe me një pjerrësi të madhe. Ndaj policia ka marrë urdhër që të mos lejohet qarkullimin përgjatë këtij segmenti. Por drejtuesit e këtyre mjeteve i kanë bërë sfidë policisë, ku nuk janë penguar nga askush që të qarkullojnë.
*telegrafi*
 
Sa ironike "Rruka Kombetare, patriotike" apo c'fare emri i kishte dhene Berisha. Mire tha Spartak Ngjela, ai qe eshte patriot vjen me gomar nuk ka nevoje per makine, prandaj duhet vene emer taman per ta dalluar rrugen. Dhe eshte shume e vertete sic e kishte deklaruar ai, kjo eshte bere per qellime ekonomike jo per zemergjeresi dhe patriotizem.

Me duket e arsyeshme dhe c'mimet jane poashtu te arsyeshme nese nuk shtohen. Por dicka me habit, perse eshte kompani turke ne menazhimin e kesaj. Une e dija se Turqit dhe Amerikanet po e ndertonin, por menazhimi me jep nje shije te keqe sikur qeveria s'ka leke te paguaj dhe po ja le ne koncension turqeve per te nxjerrur parate per ta paguar. Gjithsesi, mbase eshte thjeshte hipoteze kjo.
 
Shume levizje e mire kjo e pageses dhe shpresoj qe leket te perdoren per mirmbajtjen e rruges dhe jo per xhepat e dikujt
 
Mendoj qe mir kan ber , por mendoj qe 200 lek apo 500 lek jon pak , 200 lek as 2 euro per makina eshte pak , eshte mire qe ksaj autostrade ti vehet ni tarif sidomos per pushuesit ne nga Kosova te jet nje qmim prei 10 apo 15 euro ;) , sepse ja vlen edhe smendoj qe tash si do qe te quhet kjo autostrad tash te jet pa asnje lek , sepse eshte diqka palidhje jan investuar miliarda euro ne ket rrug e pastaj te udh'tosh pa paguar asgje diqka qe sme pelqen 10 euro mendoj qe duhet te behet per makina e 15t per automjete me te medha , e ato 200 lek e 500 lek te mbetet per shqiptaret qe jetojn ne shqiperi , kurse per te huajt qe hyn ne ket autostrad mendoj te huajt jo shqiptaret e kosoves qe jetojn jasht kosoves me makina me tabelta nga jasht por te huajt jo shqiptaret te paguajn nga 20 euro kurse ato me kamiona te paguajn 50 euro ;)
 
Ashtu mendoje dhe nese ato pare qe pagoje njerzit qe hyre dhe daljes AutoStarda Kukes Moerin Dures Shpenzohen per mirbajten e rrugeve qe do te jete gjesit i mire Repubikes se Shqiperi masi ka marre Incjative per kete gje..
Tung nga Qendrimi.
 
Sa ironike "Rruka Kombetare, patriotike" apo c'fare emri i kishte dhene Berisha. Mire tha Spartak Ngjela, ai qe eshte patriot vjen me gomar nuk ka nevoje per makine, prandaj duhet vene emer taman per ta dalluar rrugen. Dhe eshte shume e vertete sic e kishte deklaruar ai, kjo eshte bere per qellime ekonomike jo per zemergjeresi dhe patriotizem.

Me duket e arsyeshme dhe c'mimet jane poashtu te arsyeshme nese nuk shtohen. Por dicka me habit, perse eshte kompani turke ne menazhimin e kesaj. Une e dija se Turqit dhe Amerikanet po e ndertonin, por menazhimi me jep nje shije te keqe sikur qeveria s'ka leke te paguaj dhe po ja le ne koncension turqeve per te nxjerrur parate per ta paguar. Gjithsesi, mbase eshte thjeshte hipoteze kjo.

Se ca menyre perdor Berisha per ta ndertuar nuk ka rendesi. A merr borgje fillimisht dhe pastaj i shlyen keto borgje me ane te taksave etj etj. Mjafton qe ai e ndertoi kete rruge ne te cilen pritet te nxirren fitime pas rreth 100 vitesh. A thua te jete gjalle Berisha pas 100 vitesh, qe e paska ndertuar kete rruge per qellime ekonomike?????
 
shume mire bejne per pagesen pasi eshte dhe e drejte se duhet mirembajtur kjo rruge dhe perse te paguaj 1 person qe kurre nuk e perdore kete rruge ,por cfare s'po e marre vesh eshte se perse shteti shqipetare ja jepe 1 kompanie turke kete manaxhim dhe na merr dhe 3 miliarde leke si dhurate

po prandaj na erdhi kryeministri turke ne te ashtequajtur inagurim
me firma turke kurre nuk eshte per tu bere ai vend se i kemi provuare me pare mallrat turke duke filluare nga rrobat dhe deri tek mercedezi 190 turke
 
Se ca menyre perdor Berisha per ta ndertuar nuk ka rendesi. A merr borgje fillimisht dhe pastaj i shlyen keto borgje me ane te taksave etj etj. Mjafton qe ai e ndertoi kete rruge ne te cilen pritet te nxirren fitime pas rreth 100 vitesh. A thua te jete gjalle Berisha pas 100 vitesh, qe e paska ndertuar kete rruge per qellime ekonomike?????

Do te ishte e papranueshme sikur ju te mendonit se ndertimi i kesaj rruge eshte e nje hap prapa. Perkundrazi eshte nje hap i madh perpara. Por ajo qe mund te rrjedhe nga dhenia ne koncesion Turqeve eshte me pak perfitime per qeverine qe ne fjale te tjera do te thote me pak investime te tjera nga te ardhura qe mund te kishin rrejdhur prej tyre. Kur je ne nevoje te tjeret zakonisht nxjerrin perfitime edhe me te medhaja nga ju duke ju pare se ju jeni i nxene ngusht. Ky eshte shqetesimi im, jo ndertimi i rruges.

Te paguash per sherbimin qe merr eshte me se logjike. Madje eshte detyrim qe te gjithe duhet ta kryejm, biles per ato qe udhetojne kjo duhet bere me nje shenje kenaqesie ndersa sherbimi eshte i mire kjo pagese eshte asgje krahasuar me vleren qe mbart sherbimi i dhene.
 
Tuneli i Kalimashit do të jetë me pagesë pas rihapjes. Do të jetë kompania menaxhuese turke "Savronik" që do të mbledhë paratë për automjetet që do të qarkullojnë përmes tunelit, si dhe në autostradën Morin-Kukës-Milot. "Me rihapjen e tunelit do të fillojë edhe aplikimi i pagesave dhe për këtë do të bëhet instalimi i trarëve elektronikë", thotë për "Shekulli"-n njëri prej operatorëve të kompanisë menaxhuese. Tarifat e pagesave për kalimin e automjeteve në tunelin e Kalimashit janë përcaktuar paraprakisht. Ato do të jenë 200 lekë për veturat, 500 lekë për furgonët dhe 1000 lekë për autobusët dhe kamionët. Fuoristradat, 1500 lekë për të kaluar "mbi" tunel
Në dispozicion të kësaj kompanie është akorduar një vlerë prej 3 miliardë lekësh që do të përdoret për një periudhë 2-vjeçare për menaxhimin e plotë të tunelit të Kalimashit.



Ueeeeeeeeeeeeee me iku truri ...po keta te shtetit shqiptar JANE Rrugaçë ME PLOT KUPTIMIN E FJALES !!!!!
mad.gif



Ja pse rruga duhej ndertuar nga nje kompani Shqiptare dhe JO NGA KOMPANI TE HUAJA sepse dihet qe taksat e makinave qe kalojne do ti marri te gjitha kompania qe ka ndertuar rrugen!!
Prite tani kur te rriten dhe çmimet e transitit!

Me pak fjale shteti shqiptar i ka shitur Turqise aksin kryesor nga ku do kalojne mallrat dhe njerzit drejt Kosoves dhe anasjelltas drejt Shqiperise, per nje kohe te papercaktuar, ndofta perjete.
Me pak fjale ajo rruge eshte prone e Turkut dhe jo e shqiptareve ashtu siç po shitet trualli detar shqiptare grekeve!!

MENDOJA SE KTA FUNDERINAT E SHTETI SHQIPTAR DO KISHIN BERE NJE KONTRAT TE LLOJIT TJETER DUKE MARRE PARASYSH MILIARDAT E SHPENZUARA PER NDERTIMIN, POR NUK QENKA E THENE SE SHQIPERINE VERTET E KA MARRE SHQIPTARI DHE I KA VENE ZJARR!!
mad.gif
 



Ueeeeeeeeeeeeee me iku truri ...po keta te shtetit shqiptar JANE Rrugaçë ME PLOT KUPTIMIN E FJALES !!!!!
mad.gif



Ja pse rruga duhej ndertuar nga nje kompani Shqiptare dhe JO NGA KOMPANI TE HUAJA sepse dihet qe taksat e makinave qe kalojne do ti marri te gjitha kompania qe ka ndertuar rrugen!!
Prite tani kur te rriten dhe çmimet e transitit!

Me pak fjale shteti shqiptar i ka shitur Turqise aksin kryesor nga ku do kalojne mallrat dhe njerzit drejt Kosoves dhe anasjelltas drejt Shqiperise, per nje kohe te papercaktuar, ndofta perjete.
Me pak fjale ajo rruge eshte prone e Turkut dhe jo e shqiptareve ashtu siç po shitet trualli detar shqiptare grekeve!!

MENDOJA SE KTA FUNDERINAT E SHTETI SHQIPTAR DO KISHIN BERE NJE KONTRAT TE LLOJIT TJETER DUKE MARRE PARASYSH MILIARDAT E SHPENZUARA PER NDERTIMIN, POR NUK QENKA E THENE SE SHQIPERINE VERTET E KA MARRE SHQIPTARI DHE I KA VENE ZJARR!!
mad.gif


te hyrat per ket rrug qe do marr shqiperia jan kufijt , sepse ato mallra e gjera qe hyn nga shqiperia per ne kosove ose nga shqiperia - kosove - serbi duhet te kalojn kufijt ose nga ndonje vend tjeter por qe duhet te hyjn njeher ne ket autostrad duhet te kalojn kufinjet dhe aty do merren pagesat taksat , doganim etj etj , po ta merrte nje kompani shqiptare ket autostrad do shkonin 10t vjet deri sa te marohej edhe ne fund do shembeshin urat siq ndodhi me nje kompani qe e detyruan ta shembin uren e madhe ne ket autostrad pershkak qe ishte e dobet , sepse ato kompani qe e kan pas shqiptare ne disa pjese ende nuk e kan perfundu edhe pse kan pas shum ma pak edhe shum me te leht , prandaj Sali Berisha nuk rrezikon tja jap nje shqiptarit kompani shqiptare sepse duhet ti rrinin mbi kok gjdo dit te mirrej me pastrimin me ndriqimin ajrosjen e tunelit , pastrimin e autostrades kur do binte bor kompanit shqiptare sdo beshin asgje kshtu qe me kto kompani turko-amerikane apo qfare jan eshte me sigurt sepse kan me shum profesionizem edhe nuk bejn veq hajt si plot kompani shqiptare .
 

te hyrat per ket rrug qe do marr shqiperia jan kufijt , sepse ato mallra e gjera qe hyn nga shqiperia per ne kosove ose nga shqiperia - kosove - serbi duhet te kalojn kufijt ose nga ndonje vend tjeter por qe duhet te hyjn njeher ne ket autostrad duhet te kalojn kufinjet dhe aty do merren pagesat taksat , doganim etj etj , po ta merrte nje kompani shqiptare ket autostrad do shkonin 10t vjet deri sa te marohej edhe ne fund do shembeshin urat siq ndodhi me nje kompani qe e detyruan ta shembin uren e madhe ne ket autostrad pershkak qe ishte e dobet , sepse ato kompani qe e kan pas shqiptare ne disa pjese ende nuk e kan perfundu edhe pse kan pas shum ma pak edhe shum me te leht , prandaj Sali Berisha nuk rrezikon tja jap nje shqiptarit kompani shqiptare sepse duhet ti rrinin mbi kok gjdo dit te mirrej me pastrimin me ndriqimin ajrosjen e tunelit , pastrimin e autostrades kur do binte bor kompanit shqiptare sdo beshin asgje kshtu qe me kto kompani turko-amerikane apo qfare jan eshte me sigurt sepse kan me shum profesionizem edhe nuk bejn veq hajt si plot kompani shqiptare .

Mire mo fanboy i Sali Berishes.....E keqja me ty eshte se nuk shikon te verteten por shikon ate qe te intereson....
Po ta kishte marre manaxhimin nje firme greke do flisje njesoj ??
 

te hyrat per ket rrug qe do marr shqiperia jan kufijt , sepse ato mallra e gjera qe hyn nga shqiperia per ne kosove ose nga shqiperia - kosove - serbi duhet te kalojn kufijt ose nga ndonje vend tjeter por qe duhet te hyjn njeher ne ket autostrad duhet te kalojn kufinjet dhe aty do merren pagesat taksat , doganim etj etj , po ta merrte nje kompani shqiptare ket autostrad do shkonin 10t vjet deri sa te marohej edhe ne fund do shembeshin urat siq ndodhi me nje kompani qe e detyruan ta shembin uren e madhe ne ket autostrad pershkak qe ishte e dobet , sepse ato kompani qe e kan pas shqiptare ne disa pjese ende nuk e kan perfundu edhe pse kan pas shum ma pak edhe shum me te leht , prandaj Sali Berisha nuk rrezikon tja jap nje shqiptarit kompani shqiptare sepse duhet ti rrinin mbi kok gjdo dit te mirrej me pastrimin me ndriqimin ajrosjen e tunelit , pastrimin e autostrades kur do binte bor kompanit shqiptare sdo beshin asgje kshtu qe me kto kompani turko-amerikane apo qfare jan eshte me sigurt sepse kan me shum profesionizem edhe nuk bejn veq hajt si plot kompani shqiptare .

Robo ja ke fut kot si kodra pas bregut!!!!

1) Durres-Kosove eshte AKSI KRYESOR qe neser ka per tu perdorur edhe nga serbet, rumunet, etj, pasi ne ndryshim nga rruget e superrruget e tjera kostot e tranzitit ne territorin shqiptar do jene me te ulta.

2) Te thuash se nje kompani shqiptare nuk qenka me e zonja dhe me afte se nje kompani e huaj nuk eshte analize, madje eshte nje genjeshter e madhe, pasi realiteti ne Shqiperi po tregon se ne fushen e ndertimeve kompanite shqiptare kane qene me serioze se ato te huajat.
Plus kesaj te konsiderosh kompanine Bechtel-Enka si kompani serioze do te thote te mos jesh i mir-informar mbi te dhe mbi gjith pislliqet qe keto kompani kane bere ne vendet e tjera.
Sali Berisha nuk eshte shqiptar ashtu si nuk jane shqiptar Edi Rama, Fatos Nano, Ilir Meta etj e gjith politikanet shqiptar aktual perfshih dhe ata te Kosoves.
 
Cfare mirembajte rrugesh thoni? Akoma mendojme ne se ne shqiperi do behet njehere dicka "e drejte" dhe sic duhet? Vertete mendoni se ato leke do shkojne atje ku duhen? Politika shqipetareeeeee....
 
Compania turke meret me administrimin e parave ncnc TURP vjen turku e mer leket a shqipetareve idjotizem .
 
Mire mo fanboy i Sali Berishes.....E keqja me ty eshte se nuk shikon te verteten por shikon ate qe te intereson....
Po ta kishte marre manaxhimin nje firme greke do flisje njesoj ??


Thjesht te jet serioze edhe e sigurt , por edhe shqipe mu kon serioze e sigurt sdo ishte problem , por deri sot skan tregu se u pa ne fillimin e autostrades dhe ne fundin e autostrades qe e kan shqipet ende se kan rregullu edhe pse e kan me te let ;)
 
Robo ja ke fut kot si kodra pas bregut!!!!

1) Durres-Kosove eshte AKSI KRYESOR qe neser ka per tu perdorur edhe nga serbet, rumunet, etj, pasi ne ndryshim nga rruget e superrruget e tjera kostot e tranzitit ne territorin shqiptar do jene me te ulta.

2) Te thuash se nje kompani shqiptare nuk qenka me e zonja dhe me afte se nje kompani e huaj nuk eshte analize, madje eshte nje genjeshter e madhe, pasi realiteti ne Shqiperi po tregon se ne fushen e ndertimeve kompanite shqiptare kane qene me serioze se ato te huajat.
Plus kesaj te konsiderosh kompanine Bechtel-Enka si kompani serioze do te thote te mos jesh i mir-informar mbi te dhe mbi gjith pislliqet qe keto kompani kane bere ne vendet e tjera.
Sali Berisha nuk eshte shqiptar ashtu si nuk jane shqiptar Edi Rama, Fatos Nano, Ilir Meta etj e gjith politikanet shqiptar aktual perfshih dhe ata te Kosoves.


deri sot ende nuk jan tregu kto kompanit shqipe qe jan serioze edhe te sigurta ;)


e per Bechtel-Enka un nuk e di vendet tjera qka kan bo , at pjes qe e kan rregullu ne ket autostrad kta e kan bo perfect ;)
 

deri sot ende nuk jan tregu kto kompanit shqipe qe jan serioze edhe te sigurta ;)


e per Bechtel-Enka un nuk e di vendet tjera qka kan bo , at pjes qe e kan rregullu ne ket autostrad kta e kan bo perfect


1) Nese ti nuk i njeh as firmat shqiptare dhe nuk njeh as bemat famekeqia te Bechtel-Enka, ky eshte problem i yti personal dhe jo i te tjereve, pra je ti qe nuk ke punuar per tu mir-informuar ne kte drejtim.
Dhe eshte ketu pika e dobet e çdo shqiptari: tek mungesa e mir-informimit! ;)

2) Firmave Shqiptare perderisa askush nuk do tu jape besim dhe hapsire veprimi ne token e vet, ne Shqiperi, kuptohet se nuk kane per tu zhvilluar, fuqizuar dhe nuk kane per tu rritur deri ne ate pike sa te fillojne edhe ato te operojne jashte Shqiperise (ashtu si po operojne edhe firmat e tjera te huaja ne token tone ).
Edhe firmat e huaja e kane nisur nga diku punen e e tyre apo e kam gabim? E pra jam i bindur se ato firma kan patur besimin e shtetit te tyre dhe bashkekombsave te vet kur ia kane nisur punes, prandaj edhe ne duhet ti futemi rruges e tu japim besim dhe force kapitaleve dhe firmave shqiptare ne Shqiepri, pasi mirqenia e tyre do te thote mireqenie per shqiptaret dhe shtetin shqiptar.
Kto qe shkruaj nuk kane te bejne me nacionalizma por me rregullat puro te ekonomise!

3) Me gjej nje firme autostrade ose superstrade ne boten e zhvilluar perendimore qe te jete e huaj! Nuk do gjesh as edhe nje, madje ne te shumten e rasteve jane ne bashkepronesi shteti me privatin pasi taksat (e çdo lloji) jane MONOPOL SHTETEROR dhe kontrollohen gjithmon nga SHTETI!!!!! Informohu!
 
1) Nese ti nuk i njeh as firmat shqiptare dhe nuk njeh as bemat famekeqia te Bechtel-Enka, ky eshte problem i yti personal dhe jo i te tjereve, pra je ti qe nuk ke punuar per tu mir-informuar ne kte drejtim.
Dhe eshte ketu pika e dobet e çdo shqiptari: tek mungesa e mir-informimit! ;)

2) Firmave Shqiptare perderisa askush nuk do tu jape besim dhe hapsire veprimi ne token e vet, ne Shqiperi, kuptohet se nuk kane per tu zhvilluar, fuqizuar dhe nuk kane per tu rritur deri ne ate pike sa te fillojne edhe ato te operojne jashte Shqiperise (ashtu si po operojne edhe firmat e tjera te huaja ne token tone ).
Edhe firmat e huaja e kane nisur nga diku punen e e tyre apo e kam gabim? E pra jam i bindur se ato firma kan patur besimin e shtetit te tyre dhe bashkekombsave te vet kur ia kane nisur punes, prandaj edhe ne duhet ti futemi rruges e tu japim besim dhe force kapitaleve dhe firmave shqiptare ne Shqiepri, pasi mirqenia e tyre do te thote mireqenie per shqiptaret dhe shtetin shqiptar.
Kto qe shkruaj nuk kane te bejne me nacionalizma por me rregullat puro te ekonomise!

3) Me gjej nje firme autostrade ose superstrade ne boten e zhvilluar perendimore qe te jete e huaj! Nuk do gjesh as edhe nje, madje ne te shumten e rasteve jane ne bashkepronesi shteti me privatin pasi taksat (e çdo lloji) jane MONOPOL SHTETEROR dhe kontrollohen gjithmon nga SHTETI!!!!! Informohu!


Mua nuk me duhet ndonje njohuri per Bechtel-Enka un jom ka flas per ket autostrad qe e ka bo ne Shqiperi ate pjesen e tyre e kan kry perfekt edhe pse e kan pas me veshtersi e kan perfundu me shpejt se kto kompanit tjera shqiptare qe e kan pas , un po flas qe skan seriozitet ne nje rrug punojn 2-3 puntor aty ktu , asaj kompanie shqiptare qe thirret Xhafa mduket qe e kan hek nga autostrada ne shqiperi ja kan dhon nje pjes 9 KM ne kosove me kry por per 9 KM rrug e drejt me disa ura u ben 2 vjet qe ende nuk ka perfundu ? nuk eshte koha qe nuk ka maqina te ndryshme per me ndreq rrugen ekzistojn ato pra duhet ti blesh jo me nje KOLIC e 2 Lopata te fillohet nje rrug pra un nuk po them qe duhet gjithqysh te jet e huaj ajo per rregullim e mirmbajtje por ato qfare po i shoh un nuk po jan serioze nuk po punojn siq duhet por vetem shkel e shko thojm na nKosove , se kunder nuk jam e ti jepet nje kompanie shqiptare ta mirmbaj ate autostrad ne shqiperi nuk ka me mire , por nuk jan serioze ajo autostrad kerkon qe as edhe nje pik bor mos te jet gjat dimrit sepse eshte rrezik per ata qe udhtojn ne ate autostrad ket send nuk e bejn , gjat veres duhet te lahet gjdo nate sepse po te ket pluhur edhe te bie ndonje SHI ate here eshte me rrezik per makinat sesa te ket bore , pra un po them qe duhet te jet serioze gjdo firme ndoshta ka edhe shqiptare serioze po shteti nuk jau jep ku ta di un por per kto qe i kom pa nuk po jan serioze ;)
 

Mua nuk me duhet ndonje njohuri per Bechtel-Enka un jom ka flas per ket autostrad qe e ka bo ne Shqiperi ate pjesen e tyre e kan kry perfekt edhe pse e kan pas me veshtersi e kan perfundu me shpejt se kto kompanit tjera shqiptare qe e kan pas , un po flas qe skan seriozitet ne nje rrug punojn 2-3 puntor aty ktu , asaj kompanie shqiptare qe thirret Xhafa mduket qe e kan hek nga autostrada ne shqiperi ja kan dhon nje pjes 9 KM ne kosove me kry por per 9 KM rrug e drejt me disa ura u ben 2 vjet qe ende nuk ka perfundu ? nuk eshte koha qe nuk ka maqina te ndryshme per me ndreq rrugen ekzistojn ato pra duhet ti blesh jo me nje KOLIC e 2 Lopata te fillohet nje rrug pra un nuk po them qe duhet gjithqysh te jet e huaj ajo per rregullim e mirmbajtje por ato qfare po i shoh un nuk po jan serioze nuk po punojn siq duhet por vetem shkel e shko thojm na nKosove , se kunder nuk jam e ti jepet nje kompanie shqiptare ta mirmbaj ate autostrad ne shqiperi nuk ka me mire , por nuk jan serioze ajo autostrad kerkon qe as edhe nje pik bor mos te jet gjat dimrit sepse eshte rrezik per ata qe udhtojn ne ate autostrad ket send nuk e bejn , gjat veres duhet te lahet gjdo nate sepse po te ket pluhur edhe te bie ndonje SHI ate here eshte me rrezik per makinat sesa te ket bore , pra un po them qe duhet te jet serioze gjdo firme ndoshta ka edhe shqiptare serioze po shteti nuk jau jep ku ta di un por per kto qe i kom pa nuk po jan serioze ;)

Mua nuk me duhet ndonje njohuri per Bechtel-Enka un jom ka flas per ket autostrad qe e ka bo ne Shqiperi ate pjesen e tyre e kan kry perfekt edhe pse e kan pas me veshtersi e kan perfundu me shpejt se kto kompanit tjera shqiptare qe e kan pas

Nga e di ti qe e kane bere punen perfekt? Me se e mate cilesine e rruges qe ata kane ndertuar?
Si nuk te duhen njohurite mbi Belchtel-Enka more zoteri? Pra sipas teje kur ti blen nje makine ose nderton nje shtepi nuk interesohesh per firmen qe e ka ndertuar makinen ose per firmen qe do ndertoje shtepine tende??? Ueeeeee çfare llogjike!!! :ohh:
Plus kesaj cilat jane kto kompani te tjera Shqiptare qe e paskan patur, pasi mua nuk me rezulton qe te kene patur kompani Shqiptare apaltin per ndertimin e autostrades!?


un po flas qe skan seriozitet ne nje rrug punojn 2-3 puntor aty ktu , asaj kompanie shqiptare qe thirret Xhafa mduket qe e kan hek nga autostrada ne shqiperi ja kan dhon nje pjes 9 KM ne kosove me kry por per 9 KM rrug e drejt me disa ura u ben 2 vjet qe ende nuk ka perfundu

Je i mir informuar mbi kte qe thua, mund te na sjellesh nje materjal ose informacion me shume? Do ishte interesante per te gjith te informoheshim.



ato qfare po i shoh un nuk po jan serioze nuk po punojn siq duhet por vetem shkel e shko thojm na nKosove

Duhen pare arsyet pse nje kompani nuk eshte serioze por nuk duhen pergjithsuar te gjitha dhe apriori e te thuhet se kompanite shqiptare nuk kane kompetenca. Kompetencat dhe aftesia e nje kompanie vijne me pune dhe me eksperince! Nese nuk u hapet drite jeshile dhe ne menyre te barabarte te gjitha kompanive shqiptare per te marre apaltet e ndertimeve ne Shqipri ose Kosove ato kurre nuk kane per tu rritur si kompani dhe kurr nuk kane per tu kthyer ne kompani serioze, dhe si rrjedhoj edhe puna qe do bejn nuk do jete cilesore pasi taksat qe do paguajne do jene me te larta si fitimet dhe kjo do sjelle mashtrime dhe punime shkel e shko.
Gjithashtu kuptohet se po ju dhe hapsire kompanive te huaja ne trojet Shqitpare do jene gjithmon ato te huajat qe do kene monopolin e ekonomise shqiptare duke sjelle si rrjedhoje dobesimine shtetit shqiptar! Eshte elementare!

ajo autostrad kerkon qe as edhe nje pik bor mos te jet gjat dimrit sepse eshte rrezik per ata qe udhtojn ne ate autostrad ket send nuk e bejn..gjat veres duhet te lahet gjdo nate sepse po te ket pluhur edhe te bie ndonje SHI ate here eshte me rrezik per makinat sesa te ket bore

Per çeshtjen e debores ajo pune zgjidhet fare mir me asfalt drenues ose asfalt anti-debore (ANTI-SNOW / ANTI-ICE ASPHALT) qe nuk kerkon ndonje gje te madhe per tu realizuar. Informohu ne internet gjen plot info. ;)
 
Ti Shoki ? a ke qen ndonjeher ne ate autostrad apo vetem ja fut kot ?

un kur ka perfundu autostrada pjesa e pare kam qen , pastaj kur u prei shiriti kam qen , gjat veres pushime kam qen pas pushimeve kam qen , mund te them 5 here kam kalu ne ate autostrad edhe shihet pjesa tjeter se si eshte duke u ndertuar edhe verehet , pastaj kjo qe eshte perfunduar eshte fenomenale lirisht po ta them shqiptarski " E LEN KAFEN DHE NUK TE RREZOHET " kjo ishte per ate qe po them un perfekt por kur te kalosh ti nese nuk keni kalu ende ne ate autostrad do ta kuptosh ;)

tjetra kompania Xhafa thirret sjam i sakt per emrin por e di qe ka qene shqiptare kan pas ne dore nje pjese te autostrades por profesionista te ksaj firmes Turko-Amerikane ja kan rrezuar nje ure shum te madhe per arsyjen se ka qen e dobt edhe ne TV eshte tregu , pastaj ka pjesa e Kosoves i kan disa kompani shqiptare , edhe ka fundi anej nga shqiperia jan disa shqiptare nuk kam qen qe 1 muj apo 2 ne autostrad nuk e di deri ku kan arrite permomentin por kur kam qen me heret e kam pa ;)

qfare te duhet me shum ndonje info kur ne ate rrug ne kosove qe po flas 9 KM kaloj 3-4 here ne javt dhe eshte bere gati 2 vite qe kan fillu ende se kan perfundu gjat veres i ke pa 2-3 puntore to punu dhe tash jane gati duke e perfundu ;)

jam dakord per ate qe po thua qe duhet per tja dhen kompani shqiptare por per momentin nuk jan te afta per ate gje per autostrada si ajo e Shqiperis por per rrug te vogla ose autostrada me te vogla p.sh Durres - Shkoder ate nuk e di kush e ka bo por nje shqiptare do ja arrinte ta perfundonte e ta mirmbante por kjo Durres - Prishtine qe do perfundoj ose Durres - Morine nuk kan kapacitet as profesionalizem kompanit shqiptare ;)
 
Compania turke meret me administrimin e parave ncnc TURP vjen turku e mer leket a shqipetareve idjotizem .

angel......... turku i ka marre per 500vjet parate tona me thase tani eshte vetem pak...........


kjo puna e rruges vetem te hapet se lame nam i perurojme kur jane zgjedhjet edhe i mbyllim deri sa te vijne zgjedhjet tjera ........per pagese dihet ajo nuk ka problem per asnje ma do mendja
 
Ti Shoki ? a ke qen ndonjeher ne ate autostrad apo vetem ja fut kot ?

un kur ka perfundu autostrada pjesa e pare kam qen , pastaj kur u prei shiriti kam qen , gjat veres pushime kam qen pas pushimeve kam qen , mund te them 5 here kam kalu ne ate autostrad edhe shihet pjesa tjeter se si eshte duke u ndertuar edhe verehet , pastaj kjo qe eshte perfunduar eshte fenomenale lirisht po ta them shqiptarski " E LEN KAFEN DHE NUK TE RREZOHET " kjo ishte per ate qe po them un perfekt por kur te kalosh ti nese nuk keni kalu ende ne ate autostrad do ta kuptosh ;)

tjetra kompania Xhafa thirret sjam i sakt per emrin por e di qe ka qene shqiptare kan pas ne dore nje pjese te autostrades por profesionista te ksaj firmes Turko-Amerikane ja kan rrezuar nje ure shum te madhe per arsyjen se ka qen e dobt edhe ne TV eshte tregu , pastaj ka pjesa e Kosoves i kan disa kompani shqiptare , edhe ka fundi anej nga shqiperia jan disa shqiptare nuk kam qen qe 1 muj apo 2 ne autostrad nuk e di deri ku kan arrite permomentin por kur kam qen me heret e kam pa ;)

qfare te duhet me shum ndonje info kur ne ate rrug ne kosove qe po flas 9 KM kaloj 3-4 here ne javt dhe eshte bere gati 2 vite qe kan fillu ende se kan perfundu gjat veres i ke pa 2-3 puntore to punu dhe tash jane gati duke e perfundu ;)

jam dakord per ate qe po thua qe duhet per tja dhen kompani shqiptare por per momentin nuk jan te afta per ate gje per autostrada si ajo e Shqiperis por per rrug te vogla ose autostrada me te vogla p.sh Durres - Shkoder ate nuk e di kush e ka bo por nje shqiptare do ja arrinte ta perfundonte e ta mirmbante por kjo Durres - Prishtine qe do perfundoj ose Durres - Morine nuk kan kapacitet as profesionalizem kompanit shqiptare ;)


Pse nxehesh more zoteri se marr vesh un?

un kur ka perfundu autostrada pjesa e pare kam qen , pastaj kur u prei shiriti kam qen , gjat veres pushime kam qen pas pushimeve kam qen , mund te them 5 here kam kalu ne ate autostrad edhe shihet pjesa tjeter se si eshte duke u ndertuar edhe verehet , pastaj kjo qe eshte perfunduar eshte fenomenale lirisht po ta them shqiptarski " E LEN KAFEN DHE NUK TE RREZOHET " kjo ishte per ate qe po them un perfekt por kur te kalosh ti nese nuk keni kalu ende ne ate autostrad do ta kuptosh
Ueeee filxhani i kafese thot!! :ohh:
More zoteri keto qe thua nuk jane tregues te cilesise se rruges perkundrazi. Cilesia e çdo ndertese, rruge dhe vepre publike dhe infrastrukture e ketyre dimensioneve bazohet jo vetem ne aspekte teknike te cilat jane: projektimi, realizimi, mirmbajtja, fluibiliteti, siguria, materjalet e perdorura, teknologjite e perdorura (nese eshte e re apo e vjeter aktualisht perdoret Intelligent Transport System), por edhe sistemi kontrollues ku ka organizata, institucione dhe komisione neutrale qe merren me kontrolin e cilesise se ndertimeve!

Duke marre parasysh kosoton e kesaj rruge qe kap shifra stratosferike cilesia e saj duhet te ishte e nje niveli shume here me te larte ne krahasim me shtetet e tjera! Dhe une si je njeri i mir informuar dhe me shkolle dua te di te dhenat dhe shifrat, dhe jo fjalet boshe per ti bere qefin vetes dhe reklama neper TV!
Cilsia e nje rruge te tille do kuptohet shume mire pas disa kohesh kur te bjere ndonje termet ose kur te te filloj dhe te plasaritet asfalti ose muret e tunelit, por atehere do jete vone.

tjetra kompania Xhafa thirret sjam i sakt per emrin por e di qe ka qene shqiptare kan pas ne dore nje pjese te autostrades por profesionista te ksaj firmes Turko-Amerikane ja kan rrezuar nje ure shum te madhe per arsyjen se ka qen e dobt edhe ne TV eshte tregu , pastaj ka pjesa e Kosoves i kan disa kompani shqiptare , edhe ka fundi anej nga shqiperia jan disa shqiptare nuk kam qen qe 1 muj apo 2 ne autostrad nuk e di deri ku kan arrite permomentin por kur kam qen me heret e kam pa....qfare te duhet me shum ndonje info kur ne ate rrug ne kosove qe po flas 9 KM kaloj 3-4 here ne javt dhe eshte bere gati 2 vite qe kan fillu ende se kan perfundu gjat veres i ke pa 2-3 puntore to punu dhe tash jane gati duke e perfundu
Une firmen Xhafa nuk e njoh prandaj dhe te pyeta ke info, matejale, te dhena fakte, qe vertetojne kte qe thua, pasi propaganden e shtypit dhe multinacionaleve te huaja kunder firmave shqiptare une personalisht nuk e marr ne konsiderate si te mirqene ose te vertet! Jam i bindur se ata kane diskretituar nje firme shqiptare per qellime dhe arsye te tjera!


nuk kan kapacitet as profesionalizem kompanit shqiptare
E perseris, firmat shqiptare nuk jane me pak cilesore dhe te pafta nga te tjerat qe jane te huaja!!! Nese vete ne shqiptaret do vazhdojme te ecim me kete mentalitet se nuk jemi te afte te ndertojme ne atdheun tone dhe te jemi te pavarur nga te huajt, te jemi te gjith te sigurte se heret a vone do kthehemi ne nje toke te askujt dhe ne nje prone private e korporatave te huaja dhe multinacionaleve nderkombetare te cilat do bejen ligjin ne shtepin tone! Dhe ne kte pike nuk ndryshon shume nga ajo qe ka bere serbi ne Kosove qe e donte Kosoven per pasurite dhe per pozicionin gjeostrategjik qe ka!!
Zgjohuni nga gjumi !
 
Mire e kane bere ...Besoj se tere do jen te knaqur nga kjo veper ..



:djalle:
 
Ketu ju flisni per taksat po skeni vene re gabim me te madh qe eshte ne kete teme "Pas rihapjes"
po ne mos gaboj para zgjedhjeve u hap kjo rruge dhe u be nami qenka mbyllur prape tani?
 
Titulli: Durrës-Kukës, tuneli i Kalimashit, kalim me pagesë pas rihapjes

Rruga Durres-Kukes rihapet brenda intervalit 15-20 maj

Te shtunen kane perfunduar 24 metrat e fundit te betonimit te galerise jugore

KUKES - Perfundon plotesisht betonimi ne tubin jugor te tunelit te Kalimashit, nderkohe qe hapja e tij per qarkullim eshte shtyre per 21 maj. Burime te kompanise “Bechtel&Enka” kane bere te ditur se te shtunen jane hequr 2 kallepet e fundit te betonit ne tubin jugor te tunelit te Kalimashit. Kallepet kane nje gjatesi prej 12 metrash secili, keshtu qe te shtunen kane perfunduar 24 metrat e fundit te betonimit te galerise jugore qe pritet te hapet per qarkullim se shpejti.15 maji ka qene e vetmja date qe autoritetet zyrtare ne Shqiperi, por edhe ato te kompanise “Bechtel&Enka”, kishin percaktuar per hapjen e tunelit. Mirepo parashikimet nuk kane shkuar sipas planit, keshtu qe hapja e tubit jugor te tunelit te Kalimashit eshte shtyre per nje jave. Kete fakt e ka konfirmuar pa ekuivoke zv/ministri i Tranpsorteve Ernest Noka, nderkohe qe ministri Sokol Olldashi e ka percaktuar daten si nje interval ne mes 15-20 majit.

Por edhe burime te kompanise “Bechtel&Enka” bejne te ditur se tubi jugor i tunelit nuk do te jete i gatshem per me 15 maj, pasi nuk eshte gati kompania menaxhuese e tunelit “Savronik” e cila po instalon paisjet elektromekanike. Nderkohe qe kompania “Bechtel&Enka” pas perfundimit te betonimit do te filloje me procesin e mbushjes se pjeses se betonuar ne gjatesine prej 1 kilometer ne dyshemene e tunelit per te cuar ne nivel me pjesen tjeter dhe me pas per te vazhduar me asfaltimin.

Kompania greke qe do te merret me procesin e lyerjes se tunelit, aktualisht po merret me ngritjen e skelave dhe stukimet per t’i paraprire procesit te lyerjes. “Ne segmentin Rreshen-Kalimash qe eshte pjesa me e gjate, por edhe me e veshtire e kesaj rruge, ne po punojme per mbylljen e rifiniturave te fundit te tunelit. Punimet jane duke ecur shume mire. Gjithcka eshte brenda te gjitha afateve qe ne kemi parashikuar. Dhe une jam i bindur qe aksi do te jete i hapur brenda intervalit 15-20 maj”, deklaron ministri i Transporteve Sokol Olldashi. Sipas kreut te Transporteve ne Shqiperi, fillimisht do te hapet galeria jugore, ajo qe pesoi demtimin me 5 nentor, ndersa galeria tjeter do te hapet disa jave me vone, sepse eshte e pamundur qe te punohet paralelisht.
infoal
 
Titulli: Durrës-Kukës, tuneli i Kalimashit, kalim me pagesë pas rihapjes

Ketu ju flisni per taksat po skeni vene re gabim me te madh qe eshte ne kete teme "Pas rihapjes"
po ne mos gaboj para zgjedhjeve u hap kjo rruge dhe u be nami qenka mbyllur prape tani?

une mbase jam jashte teme,e nuk di shume gjera x kete......
nuk ishte mbyllur,sepse u shemb tuneli???
o te pakten keshtu kisha lexuar dikund:D:D
ishte me rrezik te kaloje andej:motor:
 
Back
Top