Kresha
A pretty face can never trick me
Drejtesia e Amshueshme
Kush e ka pare macen e cila, qe njerezit rreth tryezes te mos e verejne, pervidhet dhe me goje zgjatet qe ta grabise nje copez peshk, - ai qe e ka pare kete pamje dhe ka shikuar ne syte e maces ne castin e "vjedhjes", kurre nuk do ta harroje shprehjen (cehren) e shikimit te saj plot ndjenje per mekatin e bere.
Pra, maceja, shtaze memece, ka ndjenje te pashpjegueshme se ka bere shkeljen e ligjit e ligjit dhe ka gabuar, kur te ndeshkohet dhe merr goditjen ne koke, ule syte dhe koken sikur kupton se e ka pesuar ate qe e ka merituar. Kjo ndjenje, eshte instikt primitiv te cilin ALLAHU e ka komponuar ne indin e krijeses. Kjo, ne te vertete, eshte ndjenja primitive morale, gjurmet e se ciles i takojme madje edhe te shtazet memece.
Ose, ta marrim per shembull qenin i cili, kur e kryen nevojen "i turperuar" me aktin e vet, e gervisht dheun mbi ate qe ka bere ne menyre qe ta fshehe nga syte. Edhe ketu ka te beje me shtypjen instiktive e cila tregon ne ndjenjen mbi te shemtuaren dhe reagimin e shpejte qe kjo te shmanget dhe fshihet. Edhe ky eshte manifestim i moralit kongenital (te lindur), i cili s'eshte arritur me njohje, mesim as me dresure. Ky eshte fenomen natyral me te cilin lindin te gjithe qente.
Dic e ngjashme ndodh edhe me devene e tronditur te cilen pronari, perkunder durimit dhe qendreses se saj te gjate, vazhdimisht e ka nencmuar. Ose, per shembull krenaria e luanit i cili refuzon qe sakrificen e vet ne menyre te pabese nga shpina ta sulmoje. Per kete gjithnje e sulmon perpara dhe haptas. Edhe dicka: luani sulmon vetem qe te haje, e nuk e mundon qe te haje dhe shqyeje sakrificen, por vetem kur uritet. Te gjitha keto lindshmeri morale jane te permbajtura ne esencen e qenieve dhe shtazeve. Ose, ta marrim per shembull lojalitetin bashkshortor te pellumbi. Ose, besnikerine e jetes ne bashkesi te shtazet te cilat jetojne ne kope.
Ketu ka te beje me parimet themelore -origjinale te ndjesise se ndergjegjes, te cilen e zbulojme edhe nen lekuren edhe nen gjakun tone, e te cilen nuk na ka mesuar mesuesi, por ajo me ne eshte e lindur. Kjo eshte ajo ndjenja e lindur e pergjegjesise te cilen e ndjejme kur hamendemi a te punojme dic apo jo, ose ajo ndjesia e mundimshme, e veshtire, te cilen e perjetojme gjate hapave te ndermare, e qe nuk jemi te sigurt se a jemi sjelle korrekt ose, perfundimisht, ndiesia e pendimit te cilen e kemi, pasi te konstatojme se kemi gabuar.
Kjo ndjesi e brendshme, instikt, i cili eshte i perbashket edhe per njeriun e civilizuar edhe primitiv, femijen dhe te rriturin, eshte deshmi mbi ekzistimin e ndjesise se ligjesise dhe rendit (ne kete bote) dhe se do te pasoje llogaria dhe drejtesia definitive, dhe se prej cdo njeriu kerkohet drejtesia, sikur edhe kete qe te kete te drejte qe mbi te te aplikohet. Kjo ndjesi te ne eshte kongenitale, natyrale, ajo del prej vete natyres sone, ate te ne Krijuesi e ka mbjelle.
Nese kundrojme ne boten materiale, e cila eshte e perbere prej grimcave me te imeta deri te galaksite e pafund, do te konstatojme se e gjithe kjo ne menyre precize e aritmetike leviz ne baze te ligjesive te caktuara. E madje edhe elektroni, ne berthamen e atomit, nuk e nderron rrethin e levizjes derisa nuk e le ose merr barren e cila i pergjigjet forces se translokimit te tij. Cdo atom perbehet prej berthames te cilen e perbejne grimcat (thermijat) e elektrizuara pozitivisht te quajtura protone dhe neutralisht te quajtura neutrone, rreth berthames qarkullojne grimcat e elektrizuara negativisht te quajtura elektrone. Ne rastin konkret sikur elektroni eshte udhetari ne tren i cili nuk mund te hyje ne tren para se te paguaje bileten per vozitje.
Te forumuarit e yjeve dhe zhdukja e tyre gjithashtu u nenshtrohen ligjesive dhe shkaqeve te caktuara. Te levizurit e planeteve ne fushat gravituese e ka ligjin e vet te proporcioneve. Te transformurit e materies ne force, ose mases diellore ne drite, e ka reciprocitetin e vet. Drita e ka shpejtesine e vet te levizjes. Cdo vale elektrike e ka gjatesine, shpejtesine dhe tensionin e vet, e cdo metal spektrin e vet dhe vijat observuese te cilat e karakterizojne, e njihen nepermjet spektrometrit. Poashtu, cdo metal, varesisht nga temperatura, tkurret ose bymehet (dilatohet). Cdo metal e ka masen, dendesine, peshen e vet te rendomte dhe atomike, vecantite dhe kualitetet e veta.
Ajnshtajni, themelues i terorise se relativitetit, sipas te cilit madhesite hapesinore dhe kohore jane vetem madhesi relative, dhe se as nuk mund te percaktohen pavaresisht njera prej tjetres, - ka konstatuar se ekziston lidhja ndermjet vellimit, mases se trupit dhe shpejtesise se tij, ndermjet kohes dhe rendit te levizjes brenda nje grumbulli levizes, ndermjet kohes dhe hapesires.
Materien, per shkak te mesatares se shpejtesise se pjeseve te saj, e ndajme ne te ngurte, lenget dhe gazte. Sepse, ngrohtesia e shpejton kete levizje dhe kjo ka mundesi t'i shkrije trupat e ngurte dhe t'i shnderroje ne te lenget, e kur te vije deri te avullimi i shnderron ne te gazte.
Edhe elektriciteti krijohet ne baze te ligjesise. Tensioni elektrik, fuqia e tij, lind ne baze te terheqjes dhe debimit. Gravitacioni dhe terheqshmeria e secilit yll varet nga vellimi dhe madhesia e tij.
Termetet te cilat, ne shikim te pare, na duken jo te rregullt dhe kaotike, edhe ata e kane ligjesine e vet te krijimit, i kane brezet e veta dhe te ashtuquajturat drejtimet lekundese ne te cilat ndodhin dhe eshte e mundur, per se gjati dhe per se gjeri rruzulli tokesor, te behet harta e zonave te termeteve.
Pra, tere gjithesia s'eshte asgje tjeter perpos shume e rregullave dhe ligjesive precize e fiktive te cilat nuk mund te tradhetojne dhe genjejne-mashtrojne.
Kush e ka pare macen e cila, qe njerezit rreth tryezes te mos e verejne, pervidhet dhe me goje zgjatet qe ta grabise nje copez peshk, - ai qe e ka pare kete pamje dhe ka shikuar ne syte e maces ne castin e "vjedhjes", kurre nuk do ta harroje shprehjen (cehren) e shikimit te saj plot ndjenje per mekatin e bere.
Pra, maceja, shtaze memece, ka ndjenje te pashpjegueshme se ka bere shkeljen e ligjit e ligjit dhe ka gabuar, kur te ndeshkohet dhe merr goditjen ne koke, ule syte dhe koken sikur kupton se e ka pesuar ate qe e ka merituar. Kjo ndjenje, eshte instikt primitiv te cilin ALLAHU e ka komponuar ne indin e krijeses. Kjo, ne te vertete, eshte ndjenja primitive morale, gjurmet e se ciles i takojme madje edhe te shtazet memece.
Ose, ta marrim per shembull qenin i cili, kur e kryen nevojen "i turperuar" me aktin e vet, e gervisht dheun mbi ate qe ka bere ne menyre qe ta fshehe nga syte. Edhe ketu ka te beje me shtypjen instiktive e cila tregon ne ndjenjen mbi te shemtuaren dhe reagimin e shpejte qe kjo te shmanget dhe fshihet. Edhe ky eshte manifestim i moralit kongenital (te lindur), i cili s'eshte arritur me njohje, mesim as me dresure. Ky eshte fenomen natyral me te cilin lindin te gjithe qente.
Dic e ngjashme ndodh edhe me devene e tronditur te cilen pronari, perkunder durimit dhe qendreses se saj te gjate, vazhdimisht e ka nencmuar. Ose, per shembull krenaria e luanit i cili refuzon qe sakrificen e vet ne menyre te pabese nga shpina ta sulmoje. Per kete gjithnje e sulmon perpara dhe haptas. Edhe dicka: luani sulmon vetem qe te haje, e nuk e mundon qe te haje dhe shqyeje sakrificen, por vetem kur uritet. Te gjitha keto lindshmeri morale jane te permbajtura ne esencen e qenieve dhe shtazeve. Ose, ta marrim per shembull lojalitetin bashkshortor te pellumbi. Ose, besnikerine e jetes ne bashkesi te shtazet te cilat jetojne ne kope.
Ketu ka te beje me parimet themelore -origjinale te ndjesise se ndergjegjes, te cilen e zbulojme edhe nen lekuren edhe nen gjakun tone, e te cilen nuk na ka mesuar mesuesi, por ajo me ne eshte e lindur. Kjo eshte ajo ndjenja e lindur e pergjegjesise te cilen e ndjejme kur hamendemi a te punojme dic apo jo, ose ajo ndjesia e mundimshme, e veshtire, te cilen e perjetojme gjate hapave te ndermare, e qe nuk jemi te sigurt se a jemi sjelle korrekt ose, perfundimisht, ndiesia e pendimit te cilen e kemi, pasi te konstatojme se kemi gabuar.
Kjo ndjesi e brendshme, instikt, i cili eshte i perbashket edhe per njeriun e civilizuar edhe primitiv, femijen dhe te rriturin, eshte deshmi mbi ekzistimin e ndjesise se ligjesise dhe rendit (ne kete bote) dhe se do te pasoje llogaria dhe drejtesia definitive, dhe se prej cdo njeriu kerkohet drejtesia, sikur edhe kete qe te kete te drejte qe mbi te te aplikohet. Kjo ndjesi te ne eshte kongenitale, natyrale, ajo del prej vete natyres sone, ate te ne Krijuesi e ka mbjelle.
Nese kundrojme ne boten materiale, e cila eshte e perbere prej grimcave me te imeta deri te galaksite e pafund, do te konstatojme se e gjithe kjo ne menyre precize e aritmetike leviz ne baze te ligjesive te caktuara. E madje edhe elektroni, ne berthamen e atomit, nuk e nderron rrethin e levizjes derisa nuk e le ose merr barren e cila i pergjigjet forces se translokimit te tij. Cdo atom perbehet prej berthames te cilen e perbejne grimcat (thermijat) e elektrizuara pozitivisht te quajtura protone dhe neutralisht te quajtura neutrone, rreth berthames qarkullojne grimcat e elektrizuara negativisht te quajtura elektrone. Ne rastin konkret sikur elektroni eshte udhetari ne tren i cili nuk mund te hyje ne tren para se te paguaje bileten per vozitje.
Te forumuarit e yjeve dhe zhdukja e tyre gjithashtu u nenshtrohen ligjesive dhe shkaqeve te caktuara. Te levizurit e planeteve ne fushat gravituese e ka ligjin e vet te proporcioneve. Te transformurit e materies ne force, ose mases diellore ne drite, e ka reciprocitetin e vet. Drita e ka shpejtesine e vet te levizjes. Cdo vale elektrike e ka gjatesine, shpejtesine dhe tensionin e vet, e cdo metal spektrin e vet dhe vijat observuese te cilat e karakterizojne, e njihen nepermjet spektrometrit. Poashtu, cdo metal, varesisht nga temperatura, tkurret ose bymehet (dilatohet). Cdo metal e ka masen, dendesine, peshen e vet te rendomte dhe atomike, vecantite dhe kualitetet e veta.
Ajnshtajni, themelues i terorise se relativitetit, sipas te cilit madhesite hapesinore dhe kohore jane vetem madhesi relative, dhe se as nuk mund te percaktohen pavaresisht njera prej tjetres, - ka konstatuar se ekziston lidhja ndermjet vellimit, mases se trupit dhe shpejtesise se tij, ndermjet kohes dhe rendit te levizjes brenda nje grumbulli levizes, ndermjet kohes dhe hapesires.
Materien, per shkak te mesatares se shpejtesise se pjeseve te saj, e ndajme ne te ngurte, lenget dhe gazte. Sepse, ngrohtesia e shpejton kete levizje dhe kjo ka mundesi t'i shkrije trupat e ngurte dhe t'i shnderroje ne te lenget, e kur te vije deri te avullimi i shnderron ne te gazte.
Edhe elektriciteti krijohet ne baze te ligjesise. Tensioni elektrik, fuqia e tij, lind ne baze te terheqjes dhe debimit. Gravitacioni dhe terheqshmeria e secilit yll varet nga vellimi dhe madhesia e tij.
Termetet te cilat, ne shikim te pare, na duken jo te rregullt dhe kaotike, edhe ata e kane ligjesine e vet te krijimit, i kane brezet e veta dhe te ashtuquajturat drejtimet lekundese ne te cilat ndodhin dhe eshte e mundur, per se gjati dhe per se gjeri rruzulli tokesor, te behet harta e zonave te termeteve.
Pra, tere gjithesia s'eshte asgje tjeter perpos shume e rregullave dhe ligjesive precize e fiktive te cilat nuk mund te tradhetojne dhe genjejne-mashtrojne.
Redaktimi i fundit: