Cfare mendoni per ndertimin e Metrove ne Shqiperi dhe Kosove??

Le te mesojne Shqiptaret ti japin makines te rrespektojne rregullat e qarkullimit,te bejne rruge te sakta se Shqiperia dy pellembe eshte...te vendosin semafore rrugve...pastaj te bejne metro.....ti ske urbanistiken lart do me besh urbanistiken posht...te shtrijme kembet sa kemi jorganin se ndryshe plevitosemi.....Gjithmone i marrim shtrember gjerat ne Shqiptaret o burra te bejme (ndoshta eshte menyra me e mire per te vjedhur ne Shqiperi kjo)....
ps : a e dini qe keta trena duan rryme elektrike te punojne ??? nuk e di po Shqiperia ka problem ne kete seksion....
 
Le te mesojne Shqiptaret ti japin makines te rrespektojne rregullat e qarkullimit,te bejne rruge te sakta se Shqiperia dy pellembe eshte...te vendosin semafore rrugve...pastaj te bejne metro.....ti ske urbanistiken lart do me besh urbanistiken posht...

Meqe e paske thene ti, s'po e them dhe une.
 
Nostra nuk dua te kundershtoj pa fakte.
Ne Berlin mbas viteve 90te jane dashur 2 deri ne 3 vjet vetem per nje stacion metroje.pastaj metrote nuk ndertohen poshte pallateve.
Tramvaj do ishte me ideale.
Tranvaja eshte mjeti me kot qe egziston nuk sherben per asgje...nuk eshte i shpejte nuk eshte i manovrueshem si nje autobuz...shkakton probleme ne qarkullim etj etj..
ps : dhe ketu (Athine) ben tramvaje dhe shume moderne biles....eshte i ngadalte te ngre nervat sa ska ku te veje plus ate rruge qe ju desh te kapte per tu shtrire shinat te beheshin korsi per makinat do binte fluksi i trafikut.....
Nje nga inxhinieret e ketij projekti duke folur tha nje fjale me mend eshte nje projekt madheshtor ne Athine por me madheshtor do jete kur do detyrohen ta heqin..ngelem duke e pare cfare thoshte ky.....
 
Me duket se asnjeri ketu nuk qenka ne gjendje te shoh aspektet pozitive dhe te ardhurat ekonomike qe shteti (dhe popullsia) ka per te patur, nga ndertimi i nje metroje te tille pan-shqiptare.

????
 
shihanny per çfare je duke folur?? :eek:hh:

1) E kam shpjeguar qe ne fillim ne komentin e pare funksionin e metrose dhe te hekurudhes! Me duket se nuk e ke lexuar me kujdes komentin tim te pare.

2) Shpjegova fare qarte ne komentin e parafundit, arsyen pse duhet ndertuar dhe projektuar metroja qe sot per qytetet shqiptare!
Nje shtet qe nuk sheh ne prespektive dhe qe nuk investon per te ardhemen nuk mund te investoje as per te tashmen!

3) Ndertimi apo jo i metrose nuk ka te beje me simpatite ose jo te dikujt nga ne, por ka te beje me qarkullimin e lirshem dhe te shpejte te popullsise.
Gjerat primare qe ti po thua jane te lidhura ngusht me zhvillimin ekonomik dhe teknologjik te nje shteti, dhe si rrjedhoje edhe rritjen e mireqenies se tij dhe te qytetareve te tij, hapjen e vendeve te punes, evitimin e emigracionit etj !! Nje shqiptar mund te jetoj fare mire ne shqiperi dhe çdo dite duke perdorur metrone mund te shkoje e te punoje ne Kosove, dhe anasjelltas nje shqiptar Kosove mund te punoje fare mire ne Shqiperi dhe ne darke te kthehet e te fleje ne shtepine e tij ne Kosove.
Kesaj i thone thjeshtesim jete dhe rritje mirqenie!!
Pse e ke kaq te veshtire ti kuptosh??

sps e shkrova ma lart, ti ja bon sikur ai QE SKA KPUCA E DON KERR...gjonat pa kuptim nuk m'plq, ndertimi i metros n'qytete shqiptare osht pa kuptim..
 
Me duket se asnjeri ketu nuk qenka ne gjendje te shoh aspektet pozitive dhe te ardhurat ekonomike qe shteti (dhe popullsia) ka per te patur, nga ndertimi i nje metroje te tille pan-shqiptare.

????

PAN Shqiptare ne Tirane ??? Shqiperia nuk eshte vetem Tirana se mos me thuaj qe ne qytetet e tjera eshte nevoja per metro (se qytet e tjera jane sa lagja ku banoj une dhe me te vogla mos them)...po te behet urbanistika e Tiranes me linja autobuzesh te sakte me orare te rregullta.....nuk eshte nevoja te germohet tani per tani nuk eshte e nevojshme kjo gje le te bejne Parkinge nentoksore ta bejne qendren e Tiranes me orar per makinat e furnizimit dhe jo kur te duan ata...ka shume menyra me te lehta per tu bere Tirana nje kryeqytet bashkohor me kryeqytetet e tjera.......per sistemin hekurudhor jam dakord gjithmone me pelqente te udhetoja me tren.....para 3 vjetesh udhetova kastile nga Kavaja per ne Pogradec dhe ishte ne mjerim total.....
 
PAN Shqiptare ne Tirane ??? Shqiperia nuk eshte vetem Tirana se mos me thuaj qe ne qytetet e tjera eshte nevoja per metro (se qytet e tjera jane sa lagja ku banoj une dhe me te vogla mos them)...po te behet urbanistika e Tiranes me linja autobuzesh te sakte me orare te rregullta.....nuk eshte nevoja te germohet tani per tani nuk eshte e nevojshme kjo gje le te bejne Parkinge nentoksore ta bejne qendren e Tiranes me orar per makinat e furnizimit dhe jo kur te duan ata...ka shume menyra me te lehta per tu bere Tirana nje kryeqytet bashkohor me kryeqytetet e tjera.......per sistemin hekurudhor jam dakord gjithmone me pelqente te udhetoja me tren.....para 3 vjetesh udhetova kastile nga Kavaja per ne Pogradec dhe ishte ne mjerim total.....


More Spartako ka lloj lloj menyrash per te bere nje metro qyteti, nuk eshte e thene se duhet te germosh poshte qytetit dhe poshte pallateve!
Egzistojne dhe Suburbans, qe jane nje sistem hekurudhor (qe zevendesojne metrone) dhe shtrihen duke u nisur nga nje stacion qendror e duke u perhapur si rrjet merimange ne periferi.
Suburbans jane nje surrogato e metrose por mbi toke!
Per sqarim: Suburbans nuk eshte as Tramvaj as Subway!

Ndersa ne lidhje me metrone: Shume qytetet kryesore ne bote jane me metro te lidhura me sistemin hekurudhor, me tramvaj ose me suburbans!!

Une e thashe dhe me lart, nuk mund te mendosh per te tashmen nese nuk mendon per te ardhmen !!
Sistemi urbanistik duhet te percaktohet qarte qe tani, qe sot qe po flasim, perpara se te nisin punime te reja dhe shkatrrime te pallateve dhe ndertesave te vjetra, pasi neser do jete vone per te rregulluar planimetrine urbanistike te nje qyteti, qe sa po vjen dhe po zgjerohet si ne KM ashtu edhe ne nr. popullsie!!
Metroja heret a vone ka per tu bere nje nevoje e domosdoshme e qyteteve shqiptare, prandaj mos u perqendro tek fakti (iluzoni i rreme) se sot qytetet shqiptare nuk qenkan aq te medha sa per te patur nje metro!

Pse i shifni gjerat me nje opitike kaq te ngushte??
 
Nuk jam kunder ketyre qe thua POR si thua dhe ti duhet bere programimi i urbanistikes qe tani....dhe jo programim metroja do na beje qytetin tone bashkohor por sa me shume praktik per njerzit qe jetojne atje.....Nuk jam kunder metrose se une e perdor shpesh se eshte nje menyre e lehte dhe shume praktike qe te bej levizjet ne qender.....Shqiperia nuk eshte se ka nevoje per metro apo ku di une ka nevoje per organizim qe do vendose nje rregull ne kete kaos qe ndodh ne Shqiperi......
 
Ide e mire me duket,po te flasesh per metro ne dy vende,qe per mua jane nje edhe qe kane pervec te njejtejn kom gjuhe....kane edhe probleme te njejta sidomos ato qe jane ne aspektin socio-ekonomik.
Dhe rrjedhimish sipas kesaj i bie qe te flasesh per metro ne vende ku papunesia shenon rritje enorme (edhe em statistika zyrtare),dhe ku varferia ekstreme e njerzve eshte ne perqindje dyshofroreshe,METRO-ja,konsideroj se eshte LUKS.
Pa pare ate anen pozitive te METRO-se qe shkarkon trafikun rrugor te sterngarkuar,konsideroj se hapja e vendeve te punes edhe mireqenia me e mire sociale do ishte ajo qe do realizonte gjithcka,sepse metroja nuk eshte transport i mallrave,ai eshte transport i udhetareve,po te ishte i mall;rave do flisnim me ndryshe sepse indiriket apo direkt do influenconte ne ekonomine e vendit dhe ne baze te kesaj do i vie radha edhe ndertimit te METRO-se.
 
Bilderberg mos harro faktin se ne Tr bileta e metrose do jete 1000 lek (te vjetra ndosht) se ndryshe harxhimet per mirmbajtjen do jene shume here me te medhaja se sa fitimet
 
Nuk jam kunder ketyre qe thua POR si thua dhe ti duhet bere programimi i urbanistikes qe tani....dhe jo programim metroja do na beje qytetin tone bashkohor por sa me shume praktik per njerzit qe jetojne atje.....Nuk jam kunder metrose se une e perdor shpesh se eshte nje menyre e lehte dhe shume praktike qe te bej levizjet ne qender.....Shqiperia nuk eshte se ka nevoje per metro apo ku di une ka nevoje per organizim qe do vendose nje rregull ne kete kaos qe ndodh ne Shqiperi......

O spartak e ke gabim or lal kur thua "dhe jo programim metroja", se eshte pikerisht percaktimi dhe planifikimi i metrose qe duhet bere tani, sot bashke me planifikimin urbanistik, pasi jane 2 gjera te lidhura ngusht me njera -tjetren!
Nuk mund te vesh karrocen para buajve!! A kupton?
Nuk ka kuptim te ndertosh pallatet dhe strukturat e nje qyteti para se te ndertosh infrastrukturen e tij, pasi nese nuk e ke kuptuar akoma metroja nuk eshte gje tjeter veçse RRUGE, eshte rruge me hekura dhe jo me asfalt!!
 
O spartak e ke gabim or lal kur thua "dhe jo programim metroja", se eshte pikerisht percaktimi dhe planifikimi i metrose qe duhet bere tani, sot bashke me planifikimin urbanistik, pasi jane 2 gjera te lidhura ngusht me njera -tjetren!
Nuk mund te vesh karrocen para buajve!! A kupton?
Nuk ka kuptim te ndertosh pallatet dhe strukturat e nje qyteti para se te ndertosh infrastrukturen e tij, pasi nese nuk e ke kuptuar akoma metroja nuk eshte gje tjeter veçse RRUGE, eshte rruge me hekura dhe jo me asfalt!!

po kush eshte fitimi ne kete mes ??? o ne ajer do e kalosh metrone ose nen toke se po e kalove ne toke eshte e kote.....pastaj te thashe shiko dhe koston qe ka mirmbajtja e ketij projekti
ne asnje vend te botes nuk eshte bere qyteti sipas metrose gjithmone metroja behet ne plan me qytetin.....nuk e kuptoj pse je kaq mbeshtetes ne kete ide kur nuk ke rruge.......qe jane me te domosdoshme
 
Redaktimi i fundit:
po kush eshte fitimi ne kete mes ??? o ne ajer do e kalosh metrone ose nen toke se po e kalove ne toke eshte e kote.....pastaj te thashe shiko dhe koston qe ka mirmbajtja e ketij projekti
ne asnje vend te botes nuk eshte bere qyteti sipas metrose gjithmone metroja behet ne plan me qytetin.....nuk e kuptoj pse je kaq mbeshtetes ne kete ide kur nuk ke rruge.......qe jane me te domosdoshme

Si kush eshte fitimi ne kete mes??

Po ti e ben pak llogarine e shpenzimeve qe kryen çdo muaj per makinen??
Beje, beje pak llogarine: Nese do kishe mjete trasporti publike te pershtatshme do shpenzoje me pak sesa shuma qe shpenzon aktualisht duke perdorur makinen!! Do perdorje nje Abone mujore ose vjetore qe do jete shume here me e ulet sesa shpenzimet qe ke per te kryer ne nje muaj ose ne nje vit per makinen!!
Plus kesaj (perveç suvenksioneve nga ana e shtetit) me paret e biletave ose te aboneve ka per tu kryer mir-majtja e mjeteve te trasportit publikdhe zgjerimi i rrjetit urban duke ofruar si rjedhoje cilesi, shpejtesi dhe efikasitet ne sherbim.



Perdorimi ne shumice te makinave qe sot qe po flasim ne Shqiperi ka nisur te krijoj probleme ndotje te ambientit, te degjenerimit te qendrave urbane nga popullimi masiv dhe i eger dhe i pakontrolluar, mungesen tragjike te mjeteve publike te transportit, te zhurmave konstante ne te gjitha oret etj.
Dhe kto jane vetem disa nga arsyet me te dukshme pse duhen perdorur mjete dhe sisteme te tjera alternative me prospektiva te gjata ne kohe, dhe jo me llogjiken idiote "nderto sot e prish neser".
Merr parasysh ne kete rast qytetet shqiptare muze si Korça, Gjirokastra, Berati, etj ku ne qendrat historike te te cileve (per mendimin tim dhe ashtu siç behet ne te gjith boten) duhet ndaluar rreptesisht me ane te ligjit qarkullimi me makina pasi demtojne trashegimine historike dhe kulturore te ketyre qyteteve. Te kujtoj se Berati dhe Gjirokasta jane deklaruar si qytete pasuri boterore dhe jane nen mbrojtjen e UNESCO i cili ndalon me ligj qarkullimin me makine ne qendrat e ketyre qyteteve.

Vete BE po aplikon politika te tilla per rritjen e % se popullates me ane te sistemeve alternative si hekurudhat dhe metrote, per te limituar sa me shume perdorimin e makinave.
Mere me mend qe ne vendet e huaja edhe nje fshat i vogel i humbur (qofte edhe ne mes te maleve) ka nje stacion hekurudhor te lidhur ngushte me sistemin hekurudhor lokal, rajonal dhe kombetar!!

Per te patur nje njohuri te pergjithshme mbi historikun e metrove dhe aspektet pozitive te tyre po ju jap linkun e International Association of Pubblic Transport: UITP - International Association of Public Transport



"...Metros in figures
In 2006, metro networks carried some 155 million passengers per day, or 34 times the average daily number of air passengers. This comparison clearly demonstrates the economic and social importance of developing, organising and operating a metro system.

Metro is the most efficient transport mode in terms of energy consumption and space occupancy. In order to transport 50,000 passengers per hour and direction, a metro needs a right-of-way measuring 9m in width, whereas a bus would require 35m, and cars 175m. One kEP (kg equivalent petrol) will allow a single person to travel more than 48km by metro or 38km by bus, but no more than 19km by car.

Capacity: vehicle: up to 10-car trains >> 1,800 pax""
 
Titulli: Cfare mendoni per ndertimin e Metrove ne Shqiperi dhe Kosove??

Do jete nje zgjidhje shume e mire . E shpejte dhe praktike per te levizur .
 
Titulli: Cfare mendoni per ndertimin e Metrove ne Shqiperi dhe Kosove??

Ka akoma rruget pa ber jemi shum larg metrove dhe rikonstruksionin e hekurrudhave....
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Bëju.

    Votat: 11 40.7%
  • 2-Ankth mesnate.

    Votat: 3 11.1%
  • 3-Të dua ty.

    Votat: 8 29.6%
  • 4-Nje kujtim.

    Votat: 5 18.5%
Back
Top