po kush eshte fitimi ne kete mes ??? o ne ajer do e kalosh metrone ose nen toke se po e kalove ne toke eshte e kote.....pastaj te thashe shiko dhe koston qe ka mirmbajtja e ketij projekti
ne asnje vend te botes nuk eshte bere qyteti sipas metrose gjithmone metroja behet ne plan me qytetin.....nuk e kuptoj pse je kaq mbeshtetes ne kete ide kur nuk ke rruge.......qe jane me te domosdoshme
Si kush eshte fitimi ne kete mes??
Po ti e ben pak llogarine e shpenzimeve qe kryen çdo muaj per makinen??
Beje, beje pak llogarine: Nese do kishe mjete trasporti publike te pershtatshme do shpenzoje me pak sesa shuma qe shpenzon aktualisht duke perdorur makinen!! Do perdorje nje Abone mujore ose vjetore qe do jete shume here me e ulet sesa shpenzimet qe ke per te kryer ne nje muaj ose ne nje vit per makinen!!
Plus kesaj (perveç suvenksioneve nga ana e shtetit) me paret e biletave ose te aboneve ka per tu kryer mir-majtja e mjeteve te trasportit publikdhe zgjerimi i rrjetit urban duke ofruar si rjedhoje cilesi, shpejtesi dhe efikasitet ne sherbim.
Perdorimi ne shumice te makinave qe sot qe po flasim ne Shqiperi ka nisur te krijoj probleme ndotje te ambientit, te degjenerimit te qendrave urbane nga popullimi masiv dhe i eger dhe i pakontrolluar, mungesen tragjike te mjeteve publike te transportit, te zhurmave konstante ne te gjitha oret etj.
Dhe kto jane vetem disa nga arsyet me te dukshme pse duhen perdorur mjete dhe sisteme te tjera alternative me prospektiva te gjata ne kohe, dhe jo me llogjiken idiote "nderto sot e prish neser".
Merr parasysh ne kete rast qytetet shqiptare muze si Korça, Gjirokastra, Berati, etj ku ne qendrat historike te te cileve (per mendimin tim dhe ashtu siç behet ne te gjith boten) duhet ndaluar rreptesisht me ane te ligjit qarkullimi me makina pasi demtojne trashegimine historike dhe kulturore te ketyre qyteteve. Te kujtoj se Berati dhe Gjirokasta jane deklaruar si qytete pasuri boterore dhe jane nen mbrojtjen e UNESCO i cili ndalon me ligj qarkullimin me makine ne qendrat e ketyre qyteteve.
Vete BE po aplikon politika te tilla per rritjen e % se popullates me ane te sistemeve alternative si hekurudhat dhe metrote, per te limituar sa me shume perdorimin e makinave.
Mere me mend qe ne vendet e huaja edhe nje fshat i vogel i humbur (qofte edhe ne mes te maleve) ka nje stacion hekurudhor te lidhur ngushte me sistemin hekurudhor lokal, rajonal dhe kombetar!!
Per te patur nje njohuri te pergjithshme mbi historikun e metrove dhe aspektet pozitive te tyre po ju jap linkun e International Association of Pubblic Transport:
UITP - International Association of Public Transport
"...
Metros in figures
In 2006, metro networks carried some 155 million passengers per day, or 34 times the average daily number of air passengers. This comparison clearly demonstrates the economic and social importance of developing, organising and operating a metro system.
Metro is the most efficient transport mode in terms of energy consumption and space occupancy. In order to transport 50,000 passengers per hour and direction, a metro needs a right-of-way measuring 9m in width, whereas a bus would require 35m, and cars 175m. One kEP (kg equivalent petrol) will allow a single person to travel more than 48km by metro or 38km by bus, but no more than 19km by car.
Capacity: vehicle: up to 10-car trains >> 1,800 pax""