Lauri
Anunnak
I vetquejturi “At” Nikoll Marku, nje aventurier antishqiptar ne sherbim te fondamentalistve islamik turk-arab, don te uzurpoje drejtimin e Kishën Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë me ndihmen e fondamentalistve islamike, te cilet kerkojne ta minojne nga mbrenda Kishën Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë nepermjet Nikoll Markut, duke e paraqitur Nikoll Markun si atdhetar i flaket.
Ne fakt Nikoll Marku nuk ka mbajte asnje qendrim kunder futjes se kundraligjeshme te Republikes se Shqiperise ne Konferencen e Vendeve Islamike, ne nje kohe qe Republika e Shqiperise nuk eshte nje vend islamik. Shqiperia u fut ne kete konfrerence islamike nga Sali Berisha me inisiativen e vet dhe koke te vet, i cili nuk pyeti as parlamentin, as qeverine, as ministrat dhe as popullin. Nuk pyeti as shqiptaret musliman, as ato ortodoks dhe as ata katolik.
Pose kesaj ky Nikoll Marku nuk mban asnji kontakt me kishen kristjan-katolike shqiptare. Po te kishte motive kristjan-atdhetare ky duhet te mbante lidhje edhe me kishat e tjera shqiptare.
Nikoll Marku shkon per te marre pjese vetem ne simpoziumet te Forumit Musliman te Shqiperise, ne te cilen mban referenca osmanolugu antishqiptar Olsi Jazexhi, i cili nuk len rast pa levdruar Perandorine pushtuese Turk-osmane dhe bejlert e saje.
(SIMPOZIUM KOMBETAR: INTEGRIMI I SHQIPTAREVE NE EUROPE DHE VLERAT QE ISLAMI PERCJELL NE KETE INTEGRIM program tentativ Simpoziumi do te mbahet me date 02/02/2008, ne qytetin e Kavajes, ne oren 10.00)
( Thanje e osmanologut Olsi Jazexhi ne shkrimin e tij “Kriza në Xhaminë Shqiptare“)
“……………. Duke vuajtur mungesën e klasës së bejlerëve, agallarëve, pashallarëve edhe hoxhallarëve, mendimtarëve dhe patronëve, që feja jonë kishte si fuqizues të saj deri perpara 1945-ës, Islami shqiptar i ditëve tona është në faza infantile që nuk mund të arrijë të krahasohet me ditët e tij të arta osmane. ………Shfarrojsa e klasës së bejlerëve, pronave të tyre dhe statusit social që ata gëzonin në shoqëri së bashku me marrjen e pronave vakëfnore që KMSH-ja trashëgonte me kohë do ti jepnin Islami institucional shqiptar goditjen e tij më të madhe në histori…..Ndarja e muslimanërisë shqiptare nga mvarësia me Stambollin 80 vjet më parë ka qënë një detyrim kohor i Xhamisë shqiptare, e cila ishte e detyruar ti përshtatej ndryshimeve të reja në gjeopolitikën e re të Evropës. Copëtimi i shtetit Osman nga aleanca ortodoksegreko-bullgaro-serbe pas Luftës së Parë Ballkanike më 1913 i detyroi fiset muslimane shqiptare të kuptojnë se koha kur ata bashkëjetonin me Osmanët në Komonuealthin e tyre në Stamboll kishte ardhur drejt fundit……..Largimi i pushtetit të Dar-al-Islamit Osman nga Ballkani ndërgjegjësoi shqiptarëttë marrin në duart e tyre fatet e fesë së kombit shqiptar. Dhe një nga hapat më të rëndësishëm të ndarjes së shqiptarëve nga bashkëjetesa me osmanët ishte padyshim krijimi i një Xhamie autoqefale për popullin shqiptar, e cila do të determinonte vetë politikat fetare të popullit më të madh musliman të Evropës. Historia e Xhamisë Shqiptare të shkëputur nga Stambolli ka parë shumë kriza. Mes besimtarëve të hershëm shqiptar autoqefalia nga Stambolli është parë në shumë raste si herezi, megjithatë pati edhe optimistë që mendonin ndryshe. Shqiptarë si Sami Frashëri apo Vlorajt mendonin se në se fiset muslimane shqiptare do të themelonin shtetin e tyre ata do të rronin më mirë se sa nën Dar-al-Islamin Osman. “
Po ashtu turkofili Olsi Jazexhi ne te gjitha shkrimet e tij zhgarravina “historike” hjedh balte ndaj patriotve me te mire shqiptar musliman, ortodoks dhe katolik, sepse keto patriot luftuan per çlirimin e shqiptarve nga skllavrimi i Peradndorise Osmane. Ky eshte nje vegel qorre e Turqise neo-osmane.
/ AlbEmigrant
Ne fakt Nikoll Marku nuk ka mbajte asnje qendrim kunder futjes se kundraligjeshme te Republikes se Shqiperise ne Konferencen e Vendeve Islamike, ne nje kohe qe Republika e Shqiperise nuk eshte nje vend islamik. Shqiperia u fut ne kete konfrerence islamike nga Sali Berisha me inisiativen e vet dhe koke te vet, i cili nuk pyeti as parlamentin, as qeverine, as ministrat dhe as popullin. Nuk pyeti as shqiptaret musliman, as ato ortodoks dhe as ata katolik.
Pose kesaj ky Nikoll Marku nuk mban asnji kontakt me kishen kristjan-katolike shqiptare. Po te kishte motive kristjan-atdhetare ky duhet te mbante lidhje edhe me kishat e tjera shqiptare.
Nikoll Marku shkon per te marre pjese vetem ne simpoziumet te Forumit Musliman te Shqiperise, ne te cilen mban referenca osmanolugu antishqiptar Olsi Jazexhi, i cili nuk len rast pa levdruar Perandorine pushtuese Turk-osmane dhe bejlert e saje.
(SIMPOZIUM KOMBETAR: INTEGRIMI I SHQIPTAREVE NE EUROPE DHE VLERAT QE ISLAMI PERCJELL NE KETE INTEGRIM program tentativ Simpoziumi do te mbahet me date 02/02/2008, ne qytetin e Kavajes, ne oren 10.00)
( Thanje e osmanologut Olsi Jazexhi ne shkrimin e tij “Kriza në Xhaminë Shqiptare“)
“……………. Duke vuajtur mungesën e klasës së bejlerëve, agallarëve, pashallarëve edhe hoxhallarëve, mendimtarëve dhe patronëve, që feja jonë kishte si fuqizues të saj deri perpara 1945-ës, Islami shqiptar i ditëve tona është në faza infantile që nuk mund të arrijë të krahasohet me ditët e tij të arta osmane. ………Shfarrojsa e klasës së bejlerëve, pronave të tyre dhe statusit social që ata gëzonin në shoqëri së bashku me marrjen e pronave vakëfnore që KMSH-ja trashëgonte me kohë do ti jepnin Islami institucional shqiptar goditjen e tij më të madhe në histori…..Ndarja e muslimanërisë shqiptare nga mvarësia me Stambollin 80 vjet më parë ka qënë një detyrim kohor i Xhamisë shqiptare, e cila ishte e detyruar ti përshtatej ndryshimeve të reja në gjeopolitikën e re të Evropës. Copëtimi i shtetit Osman nga aleanca ortodoksegreko-bullgaro-serbe pas Luftës së Parë Ballkanike më 1913 i detyroi fiset muslimane shqiptare të kuptojnë se koha kur ata bashkëjetonin me Osmanët në Komonuealthin e tyre në Stamboll kishte ardhur drejt fundit……..Largimi i pushtetit të Dar-al-Islamit Osman nga Ballkani ndërgjegjësoi shqiptarëttë marrin në duart e tyre fatet e fesë së kombit shqiptar. Dhe një nga hapat më të rëndësishëm të ndarjes së shqiptarëve nga bashkëjetesa me osmanët ishte padyshim krijimi i një Xhamie autoqefale për popullin shqiptar, e cila do të determinonte vetë politikat fetare të popullit më të madh musliman të Evropës. Historia e Xhamisë Shqiptare të shkëputur nga Stambolli ka parë shumë kriza. Mes besimtarëve të hershëm shqiptar autoqefalia nga Stambolli është parë në shumë raste si herezi, megjithatë pati edhe optimistë që mendonin ndryshe. Shqiptarë si Sami Frashëri apo Vlorajt mendonin se në se fiset muslimane shqiptare do të themelonin shtetin e tyre ata do të rronin më mirë se sa nën Dar-al-Islamin Osman. “
Po ashtu turkofili Olsi Jazexhi ne te gjitha shkrimet e tij zhgarravina “historike” hjedh balte ndaj patriotve me te mire shqiptar musliman, ortodoks dhe katolik, sepse keto patriot luftuan per çlirimin e shqiptarve nga skllavrimi i Peradndorise Osmane. Ky eshte nje vegel qorre e Turqise neo-osmane.
/ AlbEmigrant