Titulli: Alkoolit JO, duhanit PO?!
Ka parazita dhe lopa, dhe pula, dhe peshku.... Pra sjan te pastra...
Nuk krahasohen demet e mishit te derrit me ato qe shkaktojne lopa, peshku etj etj...! Ngrenia e mishit te derrit mund te shkaktoje hic me pak se 70 lloje te ndryshme semundjesh. Dallim me kafshet e tjera sikur nata me dite sweety.
Derri eshte njera prej kafsheve me te felliqura ne toke. Jeton dhe rritet ne ndyresi, fekale dhe felliqesira. Eshte pastruesi i felliqesirave me i miri qe une e di se ka krijuar Zoti. Ne fshatra qe nuk kane tualete moderne dhe fshataret sekretohen ne vende te hapura. Shume shpesh sekretimet pastrohen nga derrat, gje qe nuk behen nga delet qe i permende ti.
Dikush ndoshta argumenton se ne vendet e zhvilluara si Australia, derrat mbahen e ushqehen ne kushte shume te pastra e higjienike.
Edhe pse ne keto kushte higjienike, derrat mbahen se bashku (kope) ne stalle. Nuk ka rendesi se sa shume perpiqesh t’i mbash paster, ata jane te felliqte nga natyra. Ata hane dhe i kenaqen jashteqitjes se vet dhe te tjereve afer tyre. Pastaj, derri eshte kafsha me e paturp ne siperfaqen e tokes. Eshte e vetmja kafshe qe fton shoket e vet te kene marredhënie intime me te dashuren e vet. Ne Amerike, shumica e njerezve konsumojne mishin e derrit. Shume here pas mbremjeve te vallezimit, ata kane shkembime mes grash; p.sh. shume prej tyre thone: "fli ti me gruan time dhe une do fle me gruan tende."
Nese ha derra, atehere sillesh si derrat ..!
Shume njerez Ameriken e konsiderojne si shume te zhvilluar dhe te sofistikuar. Cfaredo qe ata bejne, njerezit ii pasojne pas disa vitesh.
Sipas nje artikulli ne revisten Islande, kjo praktike e shkembimit te grave eshte bere e zakonshme ne shume rrethe te Bombejit.
Pastaj me pipen/shishen apo si i thoni, eshte e ndaluar apo jo? Nje lloje si alkooli?
Te jam pergjigjur
Qe ta mbyll postimin, doja te dija pse ka rene "pika" pikerisht me alkoolin dhe derrin, kur ka deme me te medha se sa keto te 2 per njeriun?
Alkooli ishte i dashur shume tek arabet. Aisheja (Zoti qofte i kenaqur me te) gruaja e Profetit Muhammed ka thene:
"E para që është zbritur prej Kuranit është sure që përmendin xhenetin dhe xhehenemin. Kur njerëzit hynë në Islam zbritën ajete të hallallit dhe haramit. Nëse do zbritej që në fillim: mos pini alkool do të thoshin: Nuk do ta lëmë alkoolin kurrë."(Shënuar nga Buhariu.)
Per arabet, nuk paramendohej jeta pa alkool, aq shume e donin. Mu per kete arsye, per ta ndaluar alkoolin, nevojitej nje urtesi, nje metode tejet e vecante. Keshtu qe Zoti per alkoolin zbriti 4 ajete/citate Kur'anore ne Mekke:
" Edhe nga frutat e hurmës dhe të rrushit nxirrni prej tyre pije (lëngje) dhe ushqim të mirë. S’ka dyshim se edhe në këtë ka fakte (mbi fuqinë e Zotit) për njerëzit që kanë menduar." ( En Nahl, 67)
Muslimanët e pinin alkoolin ne fillimet e Islamit, e cila per ta ishte e lejuar, por me pas zbret ne Medine fjala e Allahut:
" Të pyesin ty për verën dhe bixhozin. Thuaj: Që të dyja janë mëkat i madh, e ka edhe dobi në to (të pakta) për njerëz, por dëmi i tyre është më i madh se dobia e tyre…" (El Bekare, 219)
E lane ate prej fjales:
" …Thuaj: Që të dyja janë mëkat i madh…"
Dhe e pine nje pjese prej thenies:
" … e ka edhe dobi në to (të pakta) për njerëz…"
Pastaj, njeri nga shoket e Profetit Muhamed a.s. me emrin Abdurrahman Bin Auf, ftoi Ali ibn Ebi Talib per t'ngrene dhe pire alkool. Ne ate moment, Aliun e propozuan per t'ju prire ne namaz, ku kendoi Kaptinen "Kafirun":
"Thuaj: O ju jobesimtarë! Unë nuk adhuroj atë që ju e adhuroni! Ne adhurojmë atë që ju adhuroni."
Pra, duke qene i pire, tha:
" Ne adhurojme ate qe ju adhuroni" ne vend te
"Ne nuk adhurojme ate qe ju adhuroni"
Pas kesaj ngjarje, Zoti zbret ajetin tjeter Kur'anor qe thote:
"O ju që besuat, mos u afroni namazit duke qenë të dehur, derisa të dini se ç’flitni…" (En Nisa, 43)
Keshtu qe, alkooli u ndalua gjate kohes se faljes. Njerezit akoma e pinin ate pas namazit te jacise, dhe kur zgjoheshin ne mengjes, pija u ishte larguar.
Me vone, zbriti edhe ajeti tjeter me rradhe, qe thote :
"O ju që besuat, s’ka dyshim se vera, bixhozi, idhujt dhe hedhja e shigjetës (për fall) janë vepra të ndyta nga shejtani. Pra, largohuni prej tyre…" (El Maide, 90)
Omeri, njeri nga shoket e ngushte te Profetit Muhammed a.s., nuk bindej disi akoma per ndalimin e alkoolit, derisa me nje rast tha:
"O Zot, qartësona për alkoolin me një qartësi bindëse."
Dhe pas kesaj, zbret ajeti i kaptines El-Maide,i kendohet Omerit r.a. dhe kur arrin
"… Pra, a po i jepni fund (alkoolit e bixhozit)?" (El Maide, 91) Umeri tha
: "I dhamë fund, i dhamë fund" (Shenuar nga Nesai dhe Termidhi)
Ndalimi i alkoolit mbi bazen e kesaj renditjeje eshte nje urtesi e qarte. Njerezit pine alkoolin, i cili u be pjese e jetes se tyre. Nese do t'u ndalohej ne menyre te menjehershme do te hasej veshtiresi tek ata dhe ndoshta nuk do te pergjigjeshin ndalimit te tij.
Mendoj se tani e ke pak me te kjarte menyren dhe arsyen e ndalimit te alkoolit. Per alkool dhe mish te derrit jane zbritur ajete te qarta. Ne Kur’an disa here perseritet se eshte bere haram (ndaluar rreptesisht) ngrenia e kafshes se ngordhur, e gjakut te derdhur, e mishit te derrit dhe e kafshes qe nuk eshte prere ne emer të Allahut. por ne emer te ndonje hyjnije tjeter apo te ndonje personaliteti a sendi tjeter te ngritur ne kult. Keshtu ne Kur’an thuhet:
"(All-llahu) ju ka ndaluar juve vetëm të ngordhtën, gjakun, mishin e derrit dhe atë që therret jo në emër të All-llahut. E kush shtrëngohet (të hajë nga këto) duke mos pasur për qëllim shijen dhe duke mos e tepruar, për të nuk është mëkat. Vërtet All-llahu fal, është mëshirues" (el-Bekara, 2:173)
"Juve ju janë ndaluar (t’i hani): ngordhësirën, gjakun, mishin e derrit, ajo që therret jo në emrin e All-llahut, e furmja, e mbytura, e rrëzuara, e shpuara (nga briri i tjetrës), ajo që e ka ngrënë egërsira, përveç asaj që arrini ta therrni (para se të ngordhë), ajo që është therrur për idhuj dhe (ju është e ndaluar) të kërkoni me short fatin. Kjo është mëkat ndaj All-llahut" (el-Maide, 5:3);
"Thuaj: ‘Në atë që më është shpallur mua (në Kur’an) nuk po gjej të ndaluar diçka nga ushqimi, përveç në qoftë se ai (ushqim) është: cofëtinë, gjak i derdhur ose mish derri, e ai është i ndytë, dhe pos asaj që është therrur jo në emër të All-llahut (por të ndonjë idhulli) e që është mëkat. E kush detyrohet (t’i hajë këto të ndaluara), por duke mos pasur për qëllim shijen dhe duke mos e tepruar, Zoti yt është që fal e mëshiron shumë" (el- En’am, 6: 145)
Po keshtu ne Kur’an thuhet se gjithcka qe eshte e paster eshte e lejuar (hallall) per njerezit, kurse gjithcka qe eshte e piste dhe e ndyte eshte e ndaluar (haram), (el-A’raf, 7:157; Taha, 20:81; el-Mu’minun, 23:51).
Thene me fjale tjera, ngrenja e mishit te derrit eshte vertetuar edhe sot se ndikon negativisht ne shendetin dhe karakterin e njeriut. Per nje musliman, urdheresat dhe ndalesat e fese paraqesin nga nje aksiome, nga nje te vertete te qarte e te padiskutueshme
kur ka deme me te medha se sa keto te 2 per njeriun?
E kam cekur me lart:
Ne Sheriat ne baze te Kur'anit dhe Hadithit eshte konstatuar rregulli pergjithesisht i njohur: "اdo ushqim dhe pije përkatësisht çdo artikull që e përdorin njerëzit por i cili shkakton dëm në shëndetin dhe degjeneron jetën e tyre, është kategorikisht ndaluar".
Ju pershendes