Titulli: A na do Allahu neve?
Po kështu edhe muslimanët thonë që ata e duan Allahun, subhanehu ve teala. Por puna është se a na do ne Allahu, subhanehu ve teala, kjo është pyetja e vërtetë. A na do Allahu, subhanehu ve teala, neve?
Në sahih Buharin, Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, thotë: “Kur Allahu e do dikënd ai e thërret Xhibrilin dhe Allahu atëherë i thotë:
“O Xhibril! Unë e dua filanin, kështu që duaje edhe ti!” dhe Allahu e përmend me emër atë person dhe pastaj Xhibrili e do atë person. Pastaj Xhibrili i thërret të gjithë melekët e qiejeve dhe u thotë:
“Allahu e do filanin, kështu duajeni atë!”, kështu të gjithë melekët e duan atë. Dhe pastaj Allahu vendos kënaqësinë në zemrat e njerëzve drejt atij personi!”
Pejgamberi ka thënë në një tjetër transmetim të këtij hadithi:
“Robi do të vazhdojë të përpiqet të fitojë kënaqësinë e Allahut, ai do të përpiqet të fitojë dashurinë e Allahut derisa Allahu e thërret Xhibrilin dhe i thotë: “O Xhibril! Robi im filani është duke u përpjekur të më kënaq mua, me të vërtetë dashuria Ime e ka mbuluar atë!”
Neve na është treguar në Kur’an dhe Sunnet rreth shumë njerëzve që Allahu, subhanehu ve teala, i ka dashur. Në Kur’an ne gjejmë shumë histori njerëzish që Allahu i ka dashur. Midis njerëzve më të mëdhenj që Allahu i ka dashur ishte Ibrahimi, alejhis-selam. Allahu, subhanehu ve teala, ka thënë: “...dhe Allahu e mori Ibrahimin si halil (shok të dashur)”. [4: 125]
Nga njerëzit që Allahu, subhanehu ve teala, i ka dashur ishte Ejubi, alejhis-selam. Allahu ka thënë: “Ne e pamë se ishte i durueshëm”
dhe pastaj Allahu ka thënë:
“اfarë robi i mirë që ishte ai?”
Nga njerëzit që Allahu ka dashur është një njeri i cili shkoi për ta vizituar vëllain e tij për hir të Allahut, subhanehu ve teala, kjo histori tregohet tek Sahih Muslim nga Pejgamberi, salallahu alejhi ve sel-lem. Gjatë rrugës së tij Allahu dërgoi një melek dhe meleku e pyeti atë se ku po shkonte dhe ai i tha: “Unë jam duke shkuar të vizitoi vëllain për hir të Allahut, subhanehu ve teala”.
Dhe meleku e pyeti atë: “A ke ndonjë arsye tjetër që po shkon tek shtëpia e tij?”
pastaj ai i tha: “Unë po shkoi pa asnjë arsye tjetër përveç për hir të Allahut, subhanehu ve teala”.
Pastaj meleku i tha: “Me të vërtetë unë vij me lajme të mira, unë jam një melek i Allahut, subhanehu ve teala, me një mesazh nga Allahu që Ai të do ty!”
Nga njerëzit që Allahu, subhanehu ve teala, i dashti ishte Hatixhja radijallahu anha. Në Sahih el-Buhari thuhet se Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, ishte duke ndenjur me Xhibrilin duke recituar Kur’an dhe Hatixhja, radijallahu anha erdhi. Xhibrili u kthye nga Hatixhja dhe tha: “Kjo Hatixhja që po të sjell ushqimin. Jepi selamet e mija!”
Ky është Xhibrili, alejhis-selam duke i dhënë selam Hatixhes, radijallahu anha, dhe pastaj ai tha: “Përgëzoje me një shtëpi në Parajsë!”
اfarë ndodh kur Allahu, subhanehu ve teala, na do?
Allahu, subhanehu ve teala, së pari do të përmend emrin e atij personi, filani i biri i filanit dhe pastaj Allahu, subhanehu ve teala, do ta thërrasë Xhibrilin dhe do t’i thojë që Ai e do atë person. Jo vetëm , subhanehu ve teala, do ta dojë këtë person por edhe Xhibrili. Jo vetëm Xhibrili por edhe engjëjt e qiejve dhe të tokës. Pastaj Allahu, subhanehu ve teala, do ta vendosë kënaqësinë në zemrat e njerëzve drejt këtij personi.
Nëse ai person do të kërkojë ndonjë gjë, Allahu, subhanehu ve teala, do t’i japë atë që kërkon. Nëse ai kërkon strehim tek Allahu, subhanehu ve teala, nga ndonjë gjë, Allahu, subhanehu ve teala, do ta mbrojë atë. Fundi i këtij personi është, padiskutueshëm, xheneti.
Vëllezër dhe motra në të njëjtën anë të këtij hadithi ne gjithashtu duhet të jemi të kujdesshëm dhe t’i frikësohemi dënimit të Allahut. Ne gjithashtu duhet të kemi kujdes ndaj njerëzve që zemërojnë , subhanehu ve teala. Në të njëtën anë të këtij hadithi, Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, ka thënë që një person do të vazhdojë ta zemërojë Allahun, subhanehu ve teala, dhe të mos i bindet atij derisa Allahu do ta urrejë atë person. Allahu, subhanehu ve teala, do të thërrasë Xhibrilin dhe do t’i thojë Xhibrilit: “O Xhibril! Robi im filani është duke vazhduar të më zemërojë dhe zemërimi im e ka mbuluar atë”.
Njëherë po dëgjoja një kasetë dhe një burrë apo shejh po fliste për historitë dhe hadithet që kishin lidhje me fëmijët. Një nga historitë që ai përmendte aty ishte ngjarja e Pejgamberit që po luante me fëmijët. Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, po luante me Husejnin dhe pastaj e ngriti lart që njerëzit ta shihnin dhe tha:
“Allahu do t’i dojë ata që duan Husejnin!”
Kështu kjo histori më bëri të mendoi se çfarë mënyrash tjera nga Kur’ani dhe Sunneti mund të na bëjnë ne që të na dojë Allahu, subhanehu ve teala. Pra, të fitojmë kënaqësinë e Allahut. Ibën Kajjimi, rahimehullah, shkroi mënyra të ndryshme për të fituar dashurinë e Allahut. Unë do t’i përmend ato që ai ka shkruar:
Së pari, ne duhet të ngrihemi në pjesën e tretë të natës. Kështu ne duhet të ngrihemi për të falur namaz natë.
Ne duhet gjithashtu ta kujtojmë Allahun shpesh. Kurdo që jemi duke punuar ose duke qëndruar në ndonjë rradhë, kemi gjithmonë mundësinë për ta përkujtuar Allahun, subhanehu ve teala.
Allahu thotë: “Më kujto Mua dhe Unë do të kujtoi ty”.
Kush nuk do që Allahu t’i kujtoja ata???
Ne duhet ta lexojmë Kur’anin me kuptim. Leximi i asaj çfarë Allahu ka shpallur për ne, për jetët dhe vdekjen tonë. Allahu thotë:
“A nuk do të meditojnë ata Kur’anin?”
dhe Allahu thotë: Një libër u zbrit mubarik, kështu që ata të mund të meditojnë vargjet e tija”.
Ne duhet të rrimë dhe të jemi me ata të cilët vërtetë e duan Allahun, subhanehu ve teala, de të shpenzojmë kohën tonë me ata. Në suren el-Kehf, Allahu thotë:
“Ata (që bisedonin për këtë) do të thonë: “Ishin tre, i katërti ishte qeni i tyre, dhe thonë: “Ishin pesë, e qeni i tyre ishte i gjashti i tyre”, kjo ishte hamendje, po edhe thonë: “Ishin shtatë, e qeni i tyre ishte i teti!” Thuaj: “Zoti im di më së miri për numrin e tyre, përveç një pakice nuk di kush për ta, e ti (Muhammed) mos polemizo për numrin e tyre vetëm ashtu në tërësi, dhe askë mos e pyet për ta”. [el-Kehf: 22]
Allahu përmend qenin e ehlul kehf (njerëzve të shpellës). Allahu në këtë varg përmend qenin shumë herë. Dijetarët kanë thënë që shikoni pozitën e qenit në këtë jetë dhe ai nuk ka ndonjë rëndësi për tu përkujtuar. Por ky qen u përmend aq shumë herë në Kur’an, pse. Kjo ndodhi për shkak se njerëzit e shpellës e patën atë qen. Kështu nëse qeni përmendet në Kur’an aq shumë herë, si do të jetë puna me ata që e shpenzojnë kohën e tyre duke ndenjur me njerëzit që i do Allahu, subhanehu ve teala. Sa shumë do t’i rritej grada vetëm përshkak të shoqërimit që ai zgjedh. Ashtu siç Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, na ka treguar ne, që shoqëria e mirë është si një person që i vie era misk, madje edhe nëse shoku nuk ju jep fare misk ju do ta shijoni dobinë e erës dhe parfumit të miskut.
Ne duhet të duam ta takojmë Allahun, subhanehu ve teala. Pejgamberi, salallahu alejhi ve sel-lem, ka thënë:
“Kushdo që do ta takojë Allahun, Allahu don ta takojë atë!”
S’ka dyshim nëse dikush dëshiron ta takojë Allahun ata do të bëjnë mirë për atë takim, ata do të përgatiten për atë takim. Ata do të dëshirojnë ta takojnë Allahun sepse ata do të përgatiten për atë takim. Ata dëshirojnë të takohen me Allahun sepse ata e kanë përgatitur veten në bindje ndaj Allahut. Një person që nuk dëshiron ta takojë Allahun është ai person që nuk është përgatitur për ta takuar Atë, ata e shpenzojnë jetën e tyre në mosbindje ndaj Allahut. Ata nuk dëshirojnë ta takojnë Allahun dhe Allahu nuk dëshiron ta takojë atë person.
Ne duhet të largojmë çdogjë që qëndron midis nesh dhe Allahut dhe të dërguarit të Tij. Kështu kur ne shkojmë në shtëpitë tona, ne bëjmë gjynahe të shumta drejt Allahut. Këto janë gjëra që qëndrojnë midis nesh dhe dashurisë së Allahut dhe duhet të shikojmë në mënyrë kritike atë çfarë bëjmë dhe t’i heqim jashtë nga jetët tona.
Ne duhet gjithashtu ta vendosim synetin e Resulullahut, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, përpara nesh. Ne duhet t’i vëmë dëshirat e Pejgamberit para dëshirave tona. Allahu shpalli në Kur’ani:
“Thuaj! Nëse e do Allahun, atëhere më ndjek mua. Allahu do të të dojë ty dhe do t’i falë gjynahet tuaja”.
Ne duhet ta bëjmë durimin një pjesë të karakterit tonë. Ashtu siç thonë, një person i cili vazhdon të bëjë diçka ai do të njihet për atë çfarë bën. Kur një person është i durueshëm në shtëpinë apo punën e tij, ai bëhet sabir (i durueshëm). Allahu na tregon për ata që ishin të durueshëm:
Ne duhet të mësojmë atributet e Allahut. Ne duhet t’i mësojmë Emrat e Allahut dhe karakteristikat e tij. Kështu kur ne lexojmë në Kur’an, er-Rahman, ne shpresojmë që Allahu të ketë mëshirë ndaj nesh. Dhe kur lexojmë Allahu është es-Semi dhe el-Besir, që Ai është i që i dëgjon dhe dhe i shikon të gjitha, kështu kur në bëjmë ndonjë gjynah Allahu na sheh. Kur lexojmë në Kur’an që Allahu është Shedid ul-Ikab, Ai është i ashpër në ndëshkim, kur jemi duke menduar të bëjmë ndonjë gjynah ne duhet të kujtojmë që Ai është shumë i ashpër në ndëshkim.
Ne duhet të vazhdojmë t’i kryejmë nafilet. Pejgamberi, sal-lallahu alejhi ve sel-lem, thotë që Allahu thotë në një hadith kudsi:
“Robi do të vazhdojë të më afrohet më gjera vullnetare derisa unë do ta dua atë”.
Në sherhin (komentimin) e këtij hadithi, dijetarët kanë thënë që këto veprat vullnetare janë të të gjitha llojeve. Veprat vullnetare janë ato që bëhen me gjuhë dhe më gjymtyrë.
Një poet dikur tha:
“Si mundet të mos i bindesh Allahut kur the se e do
Kjo është çudi dhe shumë behane unike.
Po është dashuria jote ndaj Allahut e vërtetë, ti do t’i ishe bindur Allahut.
Me të vërtetë person i cili do dikënd ai e ndjek atë”.