A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

NeVertiti

~Kohe & Stine~
Staf në FV.AL
Themelues
Debat – Vrasja dhe terrori nuk figurojnë në mësimet e religjioneve botërore monoteiste: judaizmit, krishterimit dhe islamit. Ashtu sikurse më parë, edhe sot e kësaj dite, pasuesit e tyre fanatikë ndezin turrën e përgjakshme të zemërimit të tyre, nxitur nga klerikët e zellshëm dhe mësuesit religjiozë

Dhuna-ne-emer-te-Zotit-3.jpg


Në kohët që po jetojmë, kjo pyetje po bëhet gjithnjë e më aktuale. “Bëmat” e Shtetit Islamik apo të grupimeve të tjera radikale, kanë shokuar mbarë njerëzimin. Por dikur, në mesjetë, ithtarë të tjerë religjiozë u jepnin vetes të drejtën të digjnin në turrën e druve apo të mbysnin në ujërat e lumenjve individë e grupe, të ndërmerrnin pogrome e fushata duke rrafshuar çfarë gjenin përpara syve.

Një artikull i botuar në vitin 2007 në revistën gjermane “Der Spiegel”, duket se mbetet aktual më shumë se kurrë në ditët e sotme, për arsye që merren me mend. Ai të kujton menjëherë paragrafë nga esetë e Volterit mbi tolerancën fetare dhe referenca të qarta nga iluministët e Rilindjes Europiane, ku shtytja për të bërë vepra të mira në emër të Zotit e Perëndisë, e tejkalon frymëzimin për të bërë të kundërtën.

Si funksionon mendja e një vrasësi me frymëzim religjioz? Si e mendon aktin një fanatik mysliman? Po një hebre? Po një i krishterë? Përse bota ka njohur dhe po njeh sërish të tillë? Përse edhe në “besimet e buta”, fanatizmi ka ekzistuar në të gjitha kohërat dhe në të gjitha religjionet. A përbën kjo anën e errët të një besimi dhe cili është shpjegimi i saj?

Të tilla pyetje vërtiten për zgjidhje edhe në artikullin e shkruar rreth tetë vjet më parë, në kohën kur bota pas sulmeve të 11 shtatorit dukej në paqe, kur kriza ekonomike globale ende nuk sillej ndër mend.

Në kohën kur perspektivat për paqe e demokraci dukeshin të mira, kur nuk kishte ndodhur as “Pranverë arabe” e as konflikt në Ukrainën Lindore, e kur nuk flitej as për valë emigrimesh masive nga Afrika e Lindja e Mesme e as për kërcënime me prerje kokash e djegie në kafaz.

Kontributi i risjellë nga arkiva e platformës më të njohur gjermane vjen kësisoj edhe një herë në faqet e gazetës “Shqip” për të rizgjuar edhe një herë debate të cilat sot duken edhe më aktuale se në kohën kur u shkrua vetë artikulli.

***

Urdhrat e dorëzuar vrasësve vetëvrasës janë brutalisht të qarta: “Kjo është ora në të cilën do të takosh Zotin. Lutju Zotit dhe kërko nga ai që të ndihmojë në këtë vepër. Një herë, kur të jesh në aeroplan, ti duhesh t’i lutesh Zotit, sepse ti e bën këtë për Zotin. Ashtu siç kishte thënë Profeti i Plotfuqishëm, një e bërë për Zotin është diçka më e mirë se krejt bota.

Përsëri dhe përsëri: lutu, lutu, lutu në mënyrë që besimi yt të mos lëkundet dhe ti të mos lëshosh misionin tënd nga frika. “Hape zemrën tënde. Mirë se vjen vdekje në emër të Zotit”. Dhe në fund, kur vdekja të vijë “engjëjt do të bartin emrin tënd dhe do t’i veshin veshjet më të mira vetëm për ty”.

Kur merret parasysh se afro 3000 njerëz u zhdukën në ngjarjet e 11 shtatorit të vitit 2001, “udhërrëfyesi shpirtëror” për sulme në Qendrën Tregtare Botërore, i gjetur nga agjentët e FBI-së nga bagazhi i terroristit Mohammed Atta, interpretohet si një dokument i lindur nga paranoja religjioze.

Allahu është portretizuar si ai që siguron arsyetim moral për sulmin më të tmerrshëm terrorist në histori, nga i cili shumë bashkëmendimtarë myslimanë ishin vrarë gjithashtu.

Ky dokument mund të duket makabër, por kjo reflekton një mbjellje të fanatizmit, që u jep shpirt besimeve të numërta, sigurisht jo vetëm të islamit. Ekstremisti hebre, Jigal Amir, i cili kishte vrarë Kryeministrin izraelit, Yitzhak Rabin, në vitin 1995, gjithashtu pohonte se ai thjesht vetëm e zbatonte vullnetin e Zotit.

Edhe tutorët striktë të Kolegjit Jezuit mund të përdorin gjuhë të njëjtë sikurse “udhërrëfyesi islamik”, kur kërkojnë dëgjueshmëri absolute ndaj eprorëve dhe përkushtim total ndaj Zotit – dëshmitari i mësimeve të Ignatius nga Loyola, themeluesit të rendit: “Unë besoj se e bardha është e zezë, nëse hierarkia kishtare e definon atë ashtu”.

Madje, edhe në “besimin e butë”, fanatizmi ka ekzistuar në të gjitha kohërat dhe në të gjitha religjionet, është kjo ana e errët e besimit dhe shpjegimi i saj mbetet i pakapshëm. Ky lloj ekstremizmi, i cili zakonisht është i ndërsyer nga vrulli i dhunës prej sekteve të tjera, mund të gjendet edhe në të ashtuquajturat fetë e “buta” sikur janë hinduizmi dhe budizmi.

Kjo është shumë pjellore në të tria religjionet abrahamike – judaizmin, krishterimin dhe islamizmin, religjionet, të cilat gjurmojnë rrënjët e tyre tek Abrahami (ose Ibrahimi, siç quhet nga myslimanët). I biri i Abrahamit, Isaku, konsiderohet paraardhës i hebrenjve. Arabët e konsiderojnë gjysmëvëllain e tij, Ismailin (të cilin Ibrahimi e kishte nxënë me Hagarin, një shërbyese, dhe jo me gruan e tij, Sarën) si paraardhës të tyre. Në të vërtetë, e gjitha kjo fillon me Abrahamin: e tërë çështja e dhunës së urdhëruar nga mesazhet e shkruara hyjnore.

Sipas historisë hebraike dhe islamike, i Plotfuqishmi i tha Abrahamit ose Ibrahimit, të sakrifikojë më të dashurin – birin e tij – si një shenjë të devotshmërisë së pakusht. Abrahami pati ndër mend të bindet, por në momentin e fundit, një engjëll u paraqit nga qielli dhe e ndaloi atë.

اdo vit, myslimanët festojnë Eid al-Adha (Kurban Bajramin), si përkujtim i kësaj prove hyjnore. Sipas këtyre tri besimeve abrahamike, Zoti e zbulon të vërtetën për veten, racën njerëzore dhe botën me religjionin përkatës, prandaj atje janë të shënuara ndaras në shkrimet e shenjta të tyre: Bibla hebraike (Torah ose Testamenti i Vjetër për të krishterët), Testamenti i Ri i krishterë dhe Kurani islamik. Joshje të papërballueshme për fanatikët, këto shkrime përmbajnë kontradikta të panumërta.

Të dy, si Kurani ashtu dhe Testamenti i Vjetër dhe i Riu i Biblës, sjellin dëshmi për një Zot të mirë dhe të mëshirshëm.

Ata i nxisin njerëzit të jetojnë në paqe dhe harmoni. Këto janë të reflektuara në instruksionet shumë të qarta, të cilat i atribuohen Jezusit në Biblën hebraike: “Duaje fqinjin sikur veten”.

Por, këto mesazhe të vëllazërisë ndeshen me ndjenjat që nuk falen nga intoleranca dhe dhuna: “Pra, unë kam ardhur që ta vë të birin kundër të atit, bijën kundër së ëmës…” – “Kushdo që e do të atin ose të ëmën e tij më shumë se mua nuk vlen për mua” apo “Mos mendo se kam ardhur të sjell paqe në Tokë. Unë nuk kam ardhur të sjell paqen, por shpatën”.

Profeti Muhamed gjithashtu dërgoi kërcënime të ashpra nga Allahu: “Frikësoju zjarrit të përgatitur për mosbesimtarët”. Gjatë gjithë historisë, pohimet e religjioneve abrahamike për autoritet absolut kanë paraqitur një joshje të parezistueshme për fanatikët, duke i inkurajuar ata t’u imponojnë besimin e tyre të pafeve dhe disidentëve të ngjashëm – nëse paraqitej nevoja mund të përdorej edhe zjarri, edhe shpata.

Deri në këtë ditë, gati të gjitha religjionet furnizohen me dru për ndezjen e luftërave e akteve të persekutimit, torturimit e vrasjeve dhe nxisin urrejtje etnike. Shembuj ka me bollëk: lufta e përgjakshme në mes hinduve e myslimanëve në Indi dhe këtyre të fundit e të krishterëve në Indonezi.

Me shekuj është dukur se religjionet abrahamike kanë ardhur me qëllimin edhe të largimit të ekstremizmit. Në rastin e krishterimit, këto të dhëna të çojnë prapa në kohën e Rilindjes Europiane, kur simbioza mes kishës dhe shtetit ishte shkatërruar dhe sistemi i ri i etikës doli në shesh – i cili, nga ana e vet, ishte i pavarur nga besimi në Zot dhe buroi nga vetë konsensusi shoqëror.

Por, në vitet e hershme të viteve ‘90, sociologu francez, Gilles Kepel, arriti të theksojë në librin e tij “Hakmarrja e Zotit”, se ekstremizmi përsëri ngre dallgë në mesin e myslimanëve, të krishterëve dhe hebrenjve.

Po aq të ndryshme sa mund të jenë rrënjët e saj (dhe po aq armiqësore sa mund të jenë njëra ndaj tjetrës), lëvizjet e reja fundamentaliste ndajnë bindje të njëjta, sipas Kepelit: “Qyteti modern sekular tani ka mungesë totale të legjitimitetit. “Fundamentalistët e të gjitha ngjyrave, myslimanët, hebrenjtë dhe të krishterët, aspirojnë të rindërtojnë një fondacion religjioz për shoqëritë botërore të pafe dhe të imponojnë vullnetin hyjnor si ligjin më të lartë në tokë.

Fundamentalistët e krishterë, siç janë lëvizjet rilindëse ose karizmatikët katolikë, ushqejnë ëndrra për një botë, e cila do të ishte restauruar si një kishë botërore.

Myslimanët deklarojnë “Xhihad” kundër të gjitha të ligave – që atyre u duken të tilla, dukshëm kundër të “pafeve” perëndimorë – dhe luftë për të rivendosur islamin në ato vende ku predikimet e Muhamedit me shekuj i ishin dedikuar çdo aspekti të shoqërisë dhe shtetit.

Fundamentalistët hebrenj janë duke u orvatur për të rikthyer judaizmin në shtetin kryesisht laik të Izraelit dhe të dëbojnë edhe joçifutin e fundit. Duke cituar shembuj biblikë, ithtarët e vetëcaktuar lançojnë kryqëzata kundër çdo gjëje që duket armiqësore ndaj shtetit hebre.

Yigal Amir, i cili vrau ish-kryeministrin izraelit, Yitzhak Rabin, pohonte se ai nuk kishte kryer vrasje, por kishte zbatuar një ekzekutim. “Urime me rastin e kësaj ndodhie të lumtur”, kishte shkruar një student bashkëmendimtar, duke u tallur në internet pas vdekjes së Rabinit. “Magjistari i lig ka vdekur”. A.P.

Marrë nga “Der Spiegel”, Shkurt 2007
g.shqip
 
Pe: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Të flasësh për dhunën në emër të Zotit, është njësoj
si të marrësh një lugë ujë në oqean.

Na lodhët me pallavra....
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Nuk mund te bashkosh dhunen me meshiren... nuk shkojne keto te dyja dhe ata qe e bejne, e bejne ne emer te injorances qe kane per Zotin por kurrsesi ne emer te Tij. Dhe mendoj qe dhuna nuk justifikohet ne emer te askujt ne cfaredo llloj trajte qofte ajo...
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Teme e goditur, me duket sikur kane kopjuar temat e mia ketu ne fv :p
Eshte e kote qe mundohen te fshihen si struci me koke nen rere.....ju ngelet pjesa tjeter jashte..;)

Vetem ne Testamentin e Vjeter numerohen 35 MILION njerez te vrare, nga vete Ai Zoti unik i adhuruar nga Ebrejt Krishterimi dhe Islami. Nqs 2+2=4 Ai eshte nje KASAP

[video=youtube;aKX-ZGudDHE]https://www.youtube.com/watch?v=aKX-ZGudDHE[/video]
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Vetem njerezit injorante e besojne kete analize. Njerezit qe kane njohuri fetare, nga historia etj, e dine se njerezit cdohere kane keqperdorur mesazhin hyjnor.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Dhuna ekziston si shkak i mungeses se meshires se njerezve . Feja therret ne meshire dhe ne paqe ne pergjethesi .
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Eh, E pare nga syri i nje njeriu qe analizon cdo gje thjesht me te pare dhe c'bejne disa individe te caktuar edhe hahet. Edhe pare nga nje njeri qe tek tuk njeh ca histori biblike/kuranore dhe i interpreton sic don ai, prap shtyhet . E pare nga nje njeri qe e njeh mire fene, dhe njeh mire librat hyjnor, dhe mesazhet apo qellimet qe percojne cdo rresht, ky shkrim nuk hahet as me vaj as me uthull, Lol.

Nejse sa i perket titullit pa u kap fare me shkrimin: Feja eshte kunder dhunes, por ka njerez qe duan me domosdo ta instrumentalizojne dhe ti mveshin ngjyra fetare, se keshtu justifikohen me lehte :D.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Debat – Vrasja dhe terrori nuk figurojnë në mësimet e religjioneve botërore monoteiste: judaizmit, krishterimit dhe islamit.

g.shqip

Tani llafe munde te bejme sa te duam. Edhe te rrahim uje ne hava munde ta rrahim sa te duam dhe ta tehollojme. Nese behet fjale se baza e religjioneve te ketyre feve monotesiste jane librat e shenjet dhe nese themi se keto libra jane fjala e fundit e zotit atehere per logjiken time na del e kunderta. Pra kush ka lexuar librat fetar, them kush i ka lexuar, ato jane te mbushura perplot dhune dhe thirrje e ftesa per dhune, madje dhune te atille deri ne cfarosje.

E kuptoje se ju do thoni se nuk e ke kuptuar por une po flase per ate cfare kam lexuar dhe munde tu sjelle copeza te tera te mbushura jo me dhune por me gjenocid.

Tani, perpseri, per logjiken time, keto libra jane shkruar (ndryshuar e ri-shkruar) per shtate pale qejfet e njerezve. Kuptohet te atyre njerezve qe ne ate kohe quanin veten udheheqja. Pra perseri per logjiken time: Nese keto libra jane te shkruar nga nje Zot (qe logjikisht do duhej te ishte i te gjitheve, profesional, i paanshem) atehere termet dhune dhe cfarosje fetare e sektare nuk do duhej te egzistonte, por meq keto librat jane shkruar e pastaj ri-botuar nuk shof ndonje shqetesim se pse jane te mbushura me kaq shume dhune.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

zoti kitra mund te na i sillni ato fragmente me genocid nga librat per te cilat beni fjale,,, do ishte me mire te flasim me argumente...
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

zoti kitra mund te na i sillni ato fragmente me genocid nga librat per te cilat beni fjale,,, do ishte me mire te flasim me argumente...

Ja kshu krejt ca te lehta!

Libri i numrave 31,17-18: Vrisni të gjithë, çdo mashkull nga fëmijët dhe çdo femër që nuk është e virgjër, ndërsa të virgjërat merrni për vete

Libri i parë i Samuelit 15,3: Mos kurse asgjë, vraj burrat, gratë, fëmijët dhe foshnjet, si edhe kafshët.
Libri i Jesajës 13,16: Edhe fëmijët mbytni para syve të tyre, shtëpitë plaçkitni dhe gratë dhunoni.

Sure 2, Fjalia 193: "I luftoni deri sa joshja (ne mosbesim) te kete mbaruar dhe besimi ne Allahun te zoteroje ..."

Sure 5, Fjalia 52: "O besimtare, mos merni as te krishtere e as cifute per miq"


Sure 9, Fjalia 5: "Kur te kene mbaruar muajte e shenjte, i vritni paganet (idhujtaret) kudo qe i zini, i rrethoni dhe ju beni kurtha kudo qe mundeni. Por nese tregojne pendim dhe nese i paguajne taksat, i leni te shkojne. E shihni, Allahu eshte i meshirshem."
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Shikoni marrja e disa fragmenteve dhe ti shpjegosh pasaj sipas deshires nuk besoj se eshte ndonje zgjuarsi e madhe. Eshte si te flisni ju dhe une te degjoj ate c'ka une dua te degjoj, jo thelbin e asaj cfare ju doni te thoni.Madje po ta shikosh holle kjo menyre e te funksionuarit nuk eshte shume larg nga ajo e atyre te cilet i perdorin te njejtat fragmente, per te justifikuar veprat e tyre. Une si besimtare e thjeshte muslimane me aq pak njohuri qe zoteroj, e kam lexuar disa here Kuranin dhe ato pjese qe keni sjelle ju jane pasoja e nje tregimi qe eshte treguar me pare... gjithsesi kam edhe une disa fragmente te tjera qe besoj se jane shume te qarta:

“Kushdo që vret një besimtar me qëllim, ndëshkimi i tij është Xhehenemi, në të cilin do të qëndrojë përgjithmonë. Allahu është zemëruar me atë, e ka mallkuar dhe i ka përgatitur një dënim të madh” (S. Nisa: 93)



“kush vret ndokënd, që s’ka vrarë njeri ose që nuk ka bërë çrregullime në Tokë, është sikur të ketë vrarë të gjithë njerëzit. Dhe, nëse dikush shpëton një jetë, është sikur të ketë shpëtuar jetën e krejt njerëzve” (S. Maide: 32)


“Ju keni fenë tuaj e ne kemi fenë tonë!” (el-Kafirune: 6).
“Ne e dimë mirë çfarë të thonë ata, por ti nuk do t`i detyrosh ata me dhunë (që të besojnë). Prandaj, këshillo me Kur`anin këdo që ka frikë paralajmërimin Tim”. (Kaf: 45).



“Këshilloji njerëzit (o Muhammed), se ti je vetëm këshillues, dhe nuk je i ngarkuar t`i detyrosh ata me forcë”. (el-Gashije: 21-22).




“Thirr në rrugën e Zotit tënd me mençuri dhe këshillë të bukur. Dhe diskuto me ta në mënyrën më të mirë”. (en-Nahl: 125).




“Vërtet, si ata që kanë besuar, ashtu edhe hebrenjtë, sabiinët, të krishterët, mexhusitë e idhujtarët, Allahu do t`i gjykojë drejt të gjithë në Ditën e Kiametit. Nuk ka dyshim se Zoti është dëshmitar për çdo gjë”. (el-Haxh: 17).






“Nuk ka dhunë në fe. Tashmë është e dalluar e drejta nga e shtrembra. Ai që kundërshton shejtanin dhe beson në Allahun, ka kapur lidhjen më të fortë që nuk këputet kurrë. Allahu është i Gjithëdëgjueshëm dhe i Gjithëdijshëm.”

(El-Bekare 2:257)
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Shikoni marrja e disa fragmenteve dhe ti shpjegosh pasaj sipas deshires nuk besoj se eshte ndonje zgjuarsi e madhe. Eshte si te flisni ju dhe une te degjoj ate c'ka une dua te degjoj, jo thelbin e asaj cfare ju doni te thoni. Une si besimtare e thjeshte muslimane me aq pak njohuri qe zoteroj, e kam lexuar disa here Kuranin dhe ato pjese qe keni sjelle ju jane pasoja e nje tregimi qe eshte treguar me pare... gjithsesi kam edhe une disa fragmente te tjera qe besoj se jane shume te qarta:(El-Bekare 2:257)

Po pse per mua nuk qenka zgjuarsi e per ju qenka zgjuarsi ky perdorimi i fragmenteve. Mos do te thote kjo nje perdorim dy strandardesh?! Ato pjeset qe solla une nuk jane pjese e tregimeve te treguara me pare. Jane pjese e Kuranit siq solla edhe pjese te librave tjere meq i kishe kerkuar. Veq mos fillo te me thuash se ato egzistonin per nje kohe te shkuar sepse nese eshte kshu atehere do duhej te hiqeshin nga aty. :vetull:
 
Pe: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Ai që ka hyrë në ujë e nuk është lagur, ai e ka interpretuarë mirë Kuranin!

Disa si duket vetëm në mes të rreshtave kërkojnë, vetëm të zezën duke injoruarë të bardhën.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Shikoni nuk ka te beje fare "perdorimi i dy standardeve" , nuk po bej parade zgjuarsie, informacioni im mbi temen nuk pretendoj se eshte shume i gjere por mendoj se eshte i mjaftueshem per te ndare te bardhen nga e zeza. Dhe do benim shume mire te gjithe, duke perfshire dhe veten time ketu, qe te mos flasim per gjera qe njohurite jane shume te pakta. Nese kemi nje armik ajo eshte vetem injoranca... Nuk dua t'ju mbush mendjen, as qe e pretendoj nje gje te tille. Fakti qe replikova me ju ishte qe folet per genocid dhe libra te ndryshuar, sidomos te librat e ndryshuar ja vuret vulen :) Ky debat nuk na nxjerr askund, ju sollet argumentet tuaja une te miat dhe cdokush te besoje ate cka do pa e ofenduar ate qe beson tjetri....
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Shikoni nuk ka te beje fare "perdorimi i dy standardeve" , nuk po bej parade zgjuarsie, informacioni im mbi temen nuk pretendoj se eshte shume i gjere por mendoj se eshte i mjaftueshem per te ndare te bardhen nga e zeza. Dhe do benim shume mire te gjithe, duke perfshire dhe veten time ketu, qe te mos flasim per gjera qe njohurite jane shume te pakta. Nese kemi nje armik ajo eshte vetem injoranca... Nuk dua t'ju mbush mendjen, as qe e pretendoj nje gje te tille. Fakti qe replikova me ju ishte qe folet per genocid dhe libra te ndryshuar, sidomos te librat e ndryshuar ja vuret vulen :) Ky debat nuk na nxjerr askund, ju sollet argumentet tuaja une te miat dhe cdokush te besoje ate cka do pa e ofenduar ate qe beson tjetri....

Mbaje mend qe nga sonte e tutje. Une flas ate cfare mendoj dhe kam krijuar si rezon ne jeten time te deritanishme. Ti nese ke per te shtuar dicka rreth temes jam ketu per te degjuar dhe per te mesuar, gjithmone nese kam cfare per te mesuar. Se cfare si dhe ku duhet te shprehem une eshte ceshtje personale imja por jo e juaja dhe e askujt tjeter. Te kuptohemi njehere e pergjithmon!

Kete ceshtjen e ofendimit (ne fund) kam idene se e keni permendur non sens, se paku ne menyren cfare kemi debatuar gjer me tani.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

zoti kitrra, shof qe paskemi probleme ne te kuptuar ne te dy. Tani , qe t'jua bej me te qarte duke e filluar nga kjo no-sens , per disa njerez feja eshte dicka e shtrenjte ,dhe nese ju e quani genocid,fallco ,dhune apo ku di une tjeter normal qe ofendoni disa njerez. Per ta vizatuar qe ta kuptoni me mire , nese une do j'u quaja kokebosh se ti nuk beson ne Zot dhe une do t'ju ofendoja. Por eshte pikerisht kjo ajo e pakuptimta {no sens} Ju keni mendimet tuaja dhe mund ti thoni ku te doni dhe si te doni dhe kush jam une ajo qe do t'ju tregoj cfare do beni. Une ju kerkova dy fakte, mi dhate , dhashe dhe une dy u mbyll debati. Finish.



Dhe sa per
"Mbaje mend qe nga sonte e tutje" hahaha sa rendesi qe i japin vetes disa njerez...
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Ekziston komentimi i Kur'anit, ne cdo gjuhe te botes. Njerezit qe deshirojne ta kuptojne, e studiojne, nuk e lexojne si nje roman, asnje liber fetar. Njerezit qe tentojne nga faqja e pare te gjejne pike te zeze, cdo pike e bardhe, ne syte e tyre eshte e zeze, ngaqe zemra u eshte nxire dhe nuk shohin bardhe.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Vështrimi analitik i autorit është koncept i ngushtë dhe jo i gjerë i interpretimit të saktë dhe përcaktimit të drejtë të asaj që është urdhëruar nga Zoti dhe të asaj që autori shkruan. Në fe nuk ka dhunë, dhe dhuna nuk tolerohet, sa do që mundohen të e venë në pah me koncepte të ngushta dhe jo reale, duke nxjerr nga konteksti . Nuk është e lejuar të fillohet lufta, dhe nëse dikush të lufton sigurisht që obligohesh të mbrohesh, në masën e njëjtë në të cilën të sulmojnë. Kushdo që ka vrarë një njëri, është sikur të këtë vrarë të gjithë njerëzimin, e kush ka shpëtuar një njëri është sikur të këtë shpëtuar gjithë njerëzimin.

Kjo është e vërteta e pa kontestueshme.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

nuk kishte se si te thuhej me mire :)
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Thene shkurt: "Zoti eshte i mire dhe zemergjere me ate qe i nenshtrohet, ne te kunderten Ai te vret" Kjo eshte domethenja e librave te shenjet. Prandaj nenshtrohuni!!!

Kur Ai eshte ne gjendje te mbaje pezudh dhe ne levizje miliona galaksi ne Univers, kaq te veshtire e ka te beje nje njeri te besoje ne te pa e kercenuar dhe denuar me vdekje?? ..pff
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Njerezit qe besojne si ti Laur, nuk e njohin Krijuesin. Valle, prej kur krijesa qenka me e ditur se sa Krijuesi ? Andaj, problemi tek ti dhe ata qe mendojne si ju eshte tek njohja e Zotit dhe cilesive te Tij. Une ne momentin qe mendoj dhe flas dicka kunder Zotit, e konsideroj veten te cmendur :D
 
Pe: Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Thene shkurt: "Zoti eshte i mire dhe zemergjere me ate qe i nenshtrohet, ne te kunderten Ai te vret" Kjo eshte domethenja e librave te shenjet. Prandaj nenshtrohuni!!!

Kur Ai eshte ne gjendje te mbaje pezudh dhe ne levizje miliona galaksi ne Univers, kaq te veshtire e ka te beje nje njeri te besoje ne te pa e kercenuar dhe denuar me vdekje?? ..pff

Po me siguri se Atij duhet t'i nënshtrohemi. Se kujt tjetër?
Ne njerëzit jemi të gjithë të njëjtë, andaj do të ishte
absurde ta nënshtrojmë njëri tjetrin.

E në botë mu kjo po ndodhë: secili tenton të luajë rolin
e Zotit, dhe harron se të gjitha krijesat në fund shkojnë
atje nga kanë ardhur.

Ti Laur, akoma se ke kuptuar kuptimin e jetës: këtu
nuk je me dëshirën tënde, prandaj ketu duhet të sillesh
me rregullat e Atij që të ka krijuar.
Ai ka mundësi ta rregullojë çdo gjë, por e ka lënë ne duartë tona
që ne te mësohemi ta durojmë njëri tjetrin, të vlerësojmë
atë jetë që na ka dhuruar. Të respektojmë çdo krijesë
që e ka krijuarë, sikurse veten.
Vdekjen që ti e përmend, ne vetë e mbjellim, ajo vjen si pasojë
e thyrjes së rregullave, e jo denim nga . E njëjtë sikur
kur del përjashta në -10 gradë, pa rroba dhe si pasojë ngrihesh.

Ne ashtu ashtu kemi për të vdekur, andaj nga këndvështrimi i Zotit,
vdekja është vetëm një përfundim i misionit që ne kemi pasur në
këtë Botë.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Njerezit qe besojne si ti Laur, nuk e njohin Krijuesin. Valle, prej kur krijesa qenka me e ditur se sa Krijuesi ? Andaj, problemi tek ti dhe ata qe mendojne si ju eshte tek njohja e Zotit dhe cilesive te Tij. Une ne momentin qe mendoj dhe flas dicka kunder Zotit, e konsideroj veten te cmendur :D

Me pelqen te kapem pikerisht aty ku ti mendon se eshte kali i fitimit te betejes....

Eshte pikerisht ky problemi i besimit qe: Ai Zot Trashendent qe mendojne te besojne njerzit, nuk eshte ai qe keni neper libra te ashtu quajtur te shenjet.

-Bibla, sipas leximit (sipas perkthimit fjale per fjale nga gjuha antike) nuk flet fare per nje Zot Trashendent. Por per nje personazh qe quahet Yahweh

-Kurani nuk flet per nje Zot qe besimtari mendon, por per nje personazh qe realish quhej Hubal. Perendi e adhuruar ne Meke qe para islamit. Keta personazhe nuk kane te bejne fare me krijimin e Universit dhe as te njeriut, pervec modifikimit gjentik.
Allah nuk eshte as arabe si fjale, por korispondente e fjales ebre-eloah, armaike-elah, siriane allaha . Kuranin e ka shkruar ne arabisht nje personazhe qe nuk eshte arab ??
Pa cka qe vete Kurani thote qe nuk eshte shkruan nga Ai, qe ju i thoni Allah.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Thene shkurt: "Zoti eshte i mire dhe zemergjere me ate qe i nenshtrohet, ne te kunderten Ai te vret" Kjo eshte domethenja e librave te shenjet. Prandaj nenshtrohuni!!!

Kur Ai eshte ne gjendje te mbaje pezudh dhe ne levizje miliona galaksi ne Univers, kaq te veshtire e ka te beje nje njeri te besoje ne te pa e kercenuar dhe denuar me vdekje?? ..pff
ateher ti per me heqe dyshimin duhet te daleshe ne gjygj me zotin:hmm:
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

ateher ti per me heqe dyshimin duhet te daleshe ne gjygj me zotin:hmm:

Frika e njerzeve per kete gjygj, eshte themeli i keshtjelles se klerit.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Frika e njerzeve per kete gjygj, eshte themeli i keshtjelles se klerit.

Lauri , un te kuptoj shum mir ty qe nuk beson teke zoti dhe ke dyshime.Dhe jo vetem ti , po cdo njeri se nuk ka diku nje baz te fort te besimit, ashtu nga shpirti, normale se do ket dyshime.......... perndryshe, nuk do merrnin titullin Ateist.Ashtu siq ne kemi dyshimin per budizmin p.sh.
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

haha kush te tha qe jam ateist :jo: une jam me besimtar e ti & co..;)
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

haha kush te tha qe jam ateist :jo: une jam me besimtar e ti & co..;)

po nje fshat se duket nuk do kallauz o lauri..po mir ti je i lir te thuash cfar te duash dhe te sjellesh perralla sa te duash rreth fes :D por kot ........ dielli nuk mbulohet me shosh i nderuar :jo:.
 
Pe: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

Eureka! Eureka! Eureka!

Lauri besimtar?!?!?!

Veç mos thuaj se ke zbuluar ndonjë Zot alien!
 
Titulli: A është e justifikueshme dhuna në emër të Zotit?

po nje fshat se duket nuk do kallauz o lauri..po mir ti je i lir te thuash cfar te duash dhe te sjellesh perralla sa te duash rreth fes :D por kot ........ dielli nuk mbulohet me shosh i nderuar :jo:.

Duhet dy katetet qe te nxjerresh hipotenuzen, perndryshe duhet te njohesh mire trigonemtrine qe ta nxjerresh vetem me nje katet...;)
 
Back
Top