4 mjetet themelore biznesi që u nevojiten sipërmarrësve të rinj për të patur sukses

Shiko fotografinë 1914591

Këtë vit, shumë sipërmarrës të rinj, të etur janë të gatshëm të fillojnë startup-et e tyre dhe shpresojnë të përjetojnë një vit më pak sfidues sesa ai i mëparshmi. Kur nisni një biznes të ri, është e rëndësishme të merrni në konsideratë se për çfarë mjetesh biznesi thelbësore kanë nevojë bizneset e vogla në mënyrë që të lulëzojnë në normalitetin e sotëm. Cilat mjete janë të nevojshme për të ndihmuar biznesin tuaj të vogël të rritet dhe të ketë sukses në mënyrë aktive?


Filloni me këto mjete themelore të biznesit

webfaqe biznesi
Gjatë pandemisë, faqet e internetit janë një nga mjetet më të rëndësishme për fillestarët. Një faqe në internet i siguron biznesit tuaj shikueshmëri shumë të nevojshme, duke i lejuar klientët t’ju gjejnë në internet dhe të mësojnë më shumë rreth biznesit tuaj. Një uebfaqe biznesi gjithashtu ofron një mënyrë për të komunikuar me klientët tuaj. Nëse një klient nuk mund t’ju kontaktojë përmes platformave tuaja të mediave sociale, vizita në uebfaqe i lejon ata të lidhen me ju përmes një telefonate, emaili ose forma të tjera të kontaktit.

Ekzistojnë disa mundësi në dispozicion për ndërtimin e një faqe në internet të biznesit të vogël. Disa sipërmarrës e bëjnë atë vetë me ndihmën e një shërbimi softuer për krijimin e faqes në internet. Shumë prej këtyre shërbimeve kanë modele të ndryshme të faqeve të internetit për të zgjedhur, në varësi të llojit të biznesit, ata gjithashtu kanë fotografi rezervë dhe ofrojnë mbështetje për klientët në rast nevoje. Nëse nuk ndiheni i gatshëm ta bëni vetë, këshillohuni me një zhvillues profesionist për ndihmë.

  • Emër i fortë domain-i
Një emër domain-i shkon paralelisht me një faqe në internet të biznesit të vogël. Ky është emri i URL-së së kompanisë tuaj.
Emri juaj i domain-it, veçanërisht me kaq shumë regjistrime tashmë të skeduara, duhet të jetë sa më afër ose sa më specifik, të jetë e mundur me emrin e biznesit tuaj. Shumë biznese të vogla përpiqen të synojnë një përputhje të saktë, veçanërisht ato me një model biznesi që mbështetet në internet dhe të krijojnë një emër domain që është i paharrueshëm, i shkurtër dhe i lehtë për t’u kuptuar dhe shqiptuar.
Kjo është gjithashtu një mundësi e shkëlqyer për të krijuar emra të pasur me fjalë kyçe. Kini parasysh fjalët kyçe që kanë të bëjnë posaçërisht me biznesin tuaj dhe vendndodhjen tuaj gjeografike. Nëse jeni një dyqan picash me qendër në Tiranë, Durrës, për shembull, mund të konsideroni të përdorni “pica” dhe “Tiranë” për të optimizuar më mirë emrin e domain për qëllime SEO.
Po zgjerimi i doman-it? Shumica e bizneseve përpiqen të zgjedhin një zgjatim pikë-com (.com) kur është e mundur. Sidoqoftë, kjo shtojcë nuk është gjithmonë e disponueshme dhe në varësi të industrisë tuaj, mund të mos jetë një shtojcë e preferuar. Nëse një opsion pikë-com nuk është i disponueshëm, provoni në vend të pikave (.al) ose pikë-co (.co). Pastaj, kryeni një kërkim të emrit në emrin e domain-it për t’u siguruar që ai është i disponueshëm për përdorim. Nëse është falas, paraqisni një aplikacion për emrin e domain, për të regjistruar emrin.


  • Softueri i bashkëpunimit të punonjësve
Gjatë fillimit të këtij viti, shumë prej nesh janë ende duke punuar në distancë dhe të pasigurt se kur mund të jemi në gjendje të kthehemi në një zyrë tradicionale. Për fat të mirë, puna nga shtëpia për pjesën më të madhe të vitit ka lejuar që shumica të kalojnë në këtë rrjedhë pune dhe të mësojnë se si të përdorin softuer bashkëpunimi dhe mjete biznesi që lejojnë produktivitetin më të mirë të mundshëm.
Përgatitni ekipin tuaj për të bashkëpunuar së bashku me një program të duhur bashkëpunimi. Disa opsione mund të përfshijnë softuer të menaxhimit të projektit si Trello dhe Asana. Menaxhoni dokumentet dhe ndani skedarët nëpër ekipe me ndihmën e Google Drive, Microsoft Teams dhe Dropbox. Merrni shënime dhe ndajini ato me Evernote.
Mbani në mend se ndonëse disa mjete bashkëpunimi janë falas për t’u përdorur, të tjerët mund të kërkojnë regjistrim në planet premium në varësi të madhësisë së ekipit tuaj. Investoni në mjetet e duhura të bashkëpunimit për anëtarët e ekipit tuaj për të siguruar gatishmërinë dhe sigurinë më të mirë të mundshme të WFH.

  • Plan biznesi fleksibël
Një nga mjetet kryesore që u duhet sipërmarrësve për të pasur sukses në çdo fazë të biznesit është një plan biznesi. Në kohën e Covid-19, ky mund të jetë një dokument i ndërlikuar për t’u punuar. Planet e biznesit shpesh vlerësojnë një biznes nga tre deri në pesë vjet në të ardhmen dhe kërkojnë detaje shtesë, të tilla si parashikimet e shitjeve dhe fitimet dhe humbjet e parashikuara, të cilat mund të mos planifikohen plotësisht brenda një kompanie fillestare.
Si e krijoni një plan biznesi në kohë pasigurie? Merrni parasysh hartimin e një plani biznesi që vepron si një hibrid midis një plani biznesi tradicional dhe një plani startup-i. Ky lloj plani biznesi do t’ju japë hapësirë të mjaftueshme për të vlerësuar fushat e mëposhtme të startup-it tuaj:
Përshkrimi dhe vlera e biznesit. Ju duhet të jeni në gjendje të artikuloni se çfarë bën biznesi juaj, industrinë e tij dhe si fiton para. Më pas, shpjegoni vlerën që ky biznes mund të sjellë brenda tregut të tij. Çfarë lloj problemesh mund të zgjidhin këto oferta dhe shërbime për klientët?

Strategjia. Kjo pjesë duhet të ofrojë një pasqyrë të mëtejshme të biznesit dhe ofertave të tij. Si funksionojnë këto oferta dhe shërbime? Nëse jeni akoma në fazat e zhvillimit, kur do të jetë biznesi i gatshëm të operojë? Objektivat strategjike që biznesi planifikon të arrijë duhet të përshkruhen së bashku me afatet kohore të parashikuara. Nëse biznesi ka partneritete ose burime shtesë që po përdor për të arritur këto qëllime, përshkruajini këto detaje.

Klientët. Kjo pjesë ka të bëjë me tregun e synuar të biznesit. Kush është baza juaj e klientëve? Si duken këto demografi të klientëve? Si do të jetë në gjendje biznesi juaj të kapë, të angazhohet dhe të mbajë këtë treg? Si planifikon biznesi të arrijë demografitë në zhvillim me kalimin e kohës?

Përshkrimi i sipërmarrjes. Përdoreni këtë pjesë për të detajuar lidershipin në kompani. Përfshini biografitë e secilit anëtar dhe përgjegjësitë e tyre në fillimin. Ju gjithashtu mund të ndani informacione shtesë në lidhje me biznesin, duke përfshirë vendndodhjen e tij dhe formimin e njësisë.

Planet financiare. Një nga pjesët më kritike të një plani biznesi janë parashikimet e tij financiare. Planet e biznesit zakonisht shkruhen për të tërhequr investitorë që janë të interesuar të investojnë kapital në kompani. Përdoreni këtë seksion për të ndarë parashikimet ekzistuese të fluksit të parave në fillim si dhe buxhetin e shpenzimeve, parashikimin e shitjeve dhe analizën e pikës kritike.
Ndërsa gradualisht hyjmë në normalitetin e ri, mund të zbuloni se startup-i juaj është në gjendje të kalojë nga një plan biznesi fleksibël dhe të shkojë drejt një formati më tradicional. Nëse kjo ndodh, shumë mirë! Nëse jo, vazhdoni me planin fleksibël. Në secilin rast, mos harroni se të gjitha planet e biznesit janë të lehta për t’u rishikuar dhe ndryshuar me kalimin e kohës. Ju mund ta ndryshoni planin tuaj për të ardhmen, por ruani fleksibilitetin që i dha atij hapësirë të rritet gjatë një kohe të pazakontë.

/BusinessMagazine
 

Konkursi Letërsisë

  • Jeta pa ty

    Votat: 6 46.2%
  • Simfonia e bisedave tona

    Votat: 2 15.4%
  • Bora e parë

    Votat: 3 23.1%
  • Larg

    Votat: 2 15.4%
Back
Top