Kuptimi Epifaninë

Endrra

VIP
V.I.P
Kuptimi Epifaninë

Në fakt, më 6 Janar, festivali "Epiphany": festoi (pamja greke, manifestim). Në këtë ditë, hyjnia e Jezusit festohet. Në 4 Shekulli ishte dita "Epiphany" ose "Tre Mbretërve" të quajtur. Në disa vende, kjo ditë është "rrëmujë" në vend, dhe jo më 24 ose 25 Dhjetor.

Në disa vende shumë katolikë, të tilla si Spanja, si dhe në vendet me një besim të krishterë ortodoks (duke përfshirë edhe Rusinë) është në 6 Krishtlindjet janar festoi (në kuptimin e "festivalit familjare me pikën"). Kjo është, së pari, me faktin që pritet në vendet ortodokse, sipas Julian (dhe jo sipas Gregorian) kalendarik, tjetër prej kuptimin origjinal të Festës së Epifanisë (fenomen Greqisht, Shpallja), i cili më parë në 6 Janar u festua. Në Rusi, megjithatë, është gjithashtu më 6 Janar nuk është Santa Claus, por "Ati Frost", të shoqëruar nga "Snegorotschka" (Snow Maiden).
Doganat Epiphany

Carolers: Që nga 16 Shekulli ka janë carolers. Në atë kohë bijtë e shkollës shkoi me mësuesin e tyre nga shtëpia në shtëpi. Ata kënduan për njerëzit që jetojnë atje nga lindjes dhe jetës së Krishtit. Në mirënjohje kanë marrë dhurata të vogla, të tilla si arra apo mollë. Madje edhe atëherë, shtëpia ishte e bekuar dhe tërhoqi një kryq në derë. Në 18 Shekulli, tradita u nuk merret seriozisht. Në vend të këngëve të lidhur me jetën e Krishtit vargjeve satirike u këndohen në formë Psalmi. Në fund të 19- Porosi shekulli i ra në gjumë dhe u ringjall vetëm në Gjermani rreth 1958 nga refugjatët nga Silesia. Sot shkuar vajzat dhe djemtë, të veshur si tre mbretër, nga shtëpia në shtëpi. Ata këndojnë njerëzit në diçka dhe për të rritur të holla për fëmijët e varfër.

Në mirënjohje për dhurimin e shtëpisë së donatorëve është i bekuar. Shkruani me carolers, letrat C, M dhe B, si dhe datën në derë. C, M dhe B të qëndrojë për "Krishtin mansionem benedictat" ose në gjermanisht: "Krishti bekuar këtë shtëpi." Ky bekim është për të shmangur të keqen nga shtëpitë. Disa njerëz gjithashtu besojnë se letra duhet të jetë shkronja e parë e emrit të Tre Magi: Caspar (Persian: kujdestari i thesarit), Melchior (Hebrew: Mbreti im është dritë) dhe Balthasar (babilonas: mbron jetën e Perëndisë). Bekimi i shtëpisë daton në reparte të lashta pagane, të cilat janë kryer në fillim të vitit të ri dhe e keqja duhet të mbahen larg nga banorët.

Tre Mbretërve Lista: Letrat C, M dhe B janë shkruar, por nuk kufizohen vetëm në dyer, por në Mesjetë dhe në letër. Kjo pelegrinët lejuar dhe udhëtarët bartin me vete bekimin dhe janë mbrojtur gjatë udhëtimeve të tyre. Magi ishin fishekë të udhëtarëve, i cili është edhe emri i shtëpive të ftuar shumë, për shembull, "Për Moors", "Tre Mbretërve" ose "Pupë Zum".

Lojra Epiphany: Të ashtuquajturat tre mbretër lojërat janë komeditë muzikore, një Antiphon mes Marisë dhe Magi (mbretërit). Të dhënat më të vjetra janë nga viti 378 Sot kjo traditë është pothuajse i panjohur.

156244_397630073650997_1503228104_n.jpg


e marre nga google
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

o Endrra po i beje nje redaktim pas perkthimit :p, mos i besoni google translator...
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

o Endrra po i beje nje redaktim pas perkthimit :p, mos i besoni google translator...

Po tashi, thashe te postoj dhe une e te shoh si ndjeheni ju Kur nuk kuptoni. Dmth keshtu dhe me keq ndjehem une , me keto temat arabe. Se loveri thote : ne arabisht, nje fjale ka 30 kuptime. Si ta kuptoj une kete?
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

Po tashi, thashe te postoj dhe une e te shoh si ndjeheni ju Kur nuk kuptoni. Dmth keshtu dhe me keq ndjehem une , me keto temat arabe. Se loveri thote : ne arabisht, nje fjale ka 30 kuptime. Si ta kuptoj une kete?

Me vjen keq e nderuar, une e kuptoj shume mire gjuhen shqipe, por jo te MASAKRUAR me google translate :D

p.s. mos u fut tek temat arabe nqfs s'kupton. Une akoma nuk pash dikend qe tme pyes, cfare kjo, cfare ajo ? Ca dmth ? Por te gjithe turrrrrrrrrrrr kapen tjeter kah :D
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

Me vjen keq e nderuar, une e kuptoj shume mire gjuhen shqipe, por jo te MASAKRUAR me google translate :D

p.s. mos u fut tek temat arabe nqfs s'kupton. Une akoma nuk pash dikend qe tme pyes, cfare kjo, cfare ajo ? Ca dmth ? Por te gjithe turrrrrrrrrrrr kapen tjeter kah :D

Shiko Lover , une nuk te kam sulmu kurre per te vetemen arsye se tre fete kryesore jane shume te ngjashme me nj tj. E si rrjedhoje , mendoj qe se fundi eshte e kote te behet propagande per dicka qe eshte e ngjashme.

Se dyti ti thua vete qe ne gjuhen arabe nje fjale ka shume kuptime e ne anen tjeter pretendon qe kurani eshte i sakte. Pra une ty e askujt si besoj ne perkthimin e Kuranit, do i besoja vetem vetes e kete te fundit do ta beja vec ne rastin ,po te isha perfekt ne arabisht.

Sa per temen : eshte me shume kuriozitet, se ketu ku jetoj eshte nje tradite qe e kam has vetem ketu. E personalisht me pelqen te kuptoj kulturen ku une jetoj e jo te ngelem injorante :)
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Kuptimi Epifaninë

Se dyti ti thua vete qe ne gjuhen arabe nje fjale ka shume kuptime e ne anen tjeter pretendon qe kurani eshte i sakte. Pra une ty e askujt si besoj ne perkthimin e Kuranit, do i besoja vetem vetes e kete te fundit do ta beja vec ne rastin ,po te isha perfekt ne arabisht.

Padyshim se eshte i sakte, kete bindje ne e kemi. Fakti qe gjuha arabe ka mbi 13 milion fjale, jep te kuptohet se nuk ka shanse te perkthehet fjale per fjale, por te pershtatet, andaj per t'dhene vleresime per Kur'anin, duhet t'kesh informata me shume, gje qe nuk kerkoj une qe te tjeret t'posedojne, per aq kohe sa nuk u intereson.


p.s. Une nuk sulmova me duket, thjesht te keshillova njashtu si soulmind, qe me google translate, masakrohet artikulli, eshte dhune ndaj artikullit lol
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

p.s. Une nuk sulmova me duket, thjesht te keshillova njashtu si soulmind, qe me google translate, masakrohet artikulli, eshte dhune ndaj artikullit
e bej me qejf ,nese te jap rast te qeshesh kaq shume lol
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

Une se dija kete termin shqip epifanine :(
Une duke e pershtatut italisht dhe me daten mendova mos eshte la Befana ajo shtriga qe sjell karbon
ose cokollata :(
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

enderra t'keqen tane he,do me msu shkodrance e :p
 
Titulli: Kuptimi Epifaninë

Endrra dhe Lover, e pasket sabotuar fare temen :p,

Enderr e bukur, une ta thash pa te keq, plus une e kuptova shkrimin ama ishte bere nje lemsh, nga folje ne fjale, plus trajtat etj.... Por siduket disa i beri me qesh postimi im:(, mesaduket mezi paskan prit qe te kapen me ty :p, edhe mos e perdorini emrin tim per vetmbrojtje ju te poshter :p
 
Pe: Titulli: Kuptimi Epifaninë

Ja dhe nje material tjeter nese mund te ndihmoje pak ne kuptimin e kesaj dite...

Gjashtë Janari është festa e Ujit të Bekuar (Epifania). Fillimisht ishte vetëm një festë e "shfaqjes së Perëndisë" në botë, në formë njerëzore. Ajo përfshinte kremtimin e Lindjes së Krishtit, adhurimin e Magëve dhe gjithë ngjarjet e fëmijërisë, si rrethprerjen dhe paraqitjen në Tempull, si edhe pagëzimin prej Joanit në Jordan. Nuk ka dyshim, që kjo festë, si edhe Pashka dhe Rushajet, u kuptua si përmbushja e një feste të mëparshme judaike, në këtë rast, Festa e Dritave. Epifani do të thotë shfaqje e sipërme. Festa quhet shpesh, sikurse është në librat e shërbesave orthodhokse, Theofani, që do të thotë shfaqje e Perëndisë. Theksi në këtë festë është në shfaqjen e Jisuit, si Mesia njerëzor i Izraelit dhe Bir hyjnor i Perëndisë, Njëri nga Trinia e Shenjtë me Atin dhe Shpirtin e Shenjtë.
Kështu, në pagëzimin prej Joanit në Jordan, Jisui e identifikoi vetveten me mëkatarët, si "Qengji që ngre mëkatin e botës" (Joani 1:29), i "Dashuri" i Atit, detyra mesianike e të cilit është t’i çlirojë njerëzit prej mëkateve të tyre (Lluka 3:21; Marku 1:35). Dhe Ai është zbuluar si Njëri prej Trinisë së Shenjtë, i dëshmuar nga zëri i Atit dhe prej Shpirtit në formën e pëllumbit. Kjo është epifania qendrore, që lavdërohet në himnin kryesor të festës: Kur pagëzoheshe në Jordanin, o Zot, për ne, ahere falja e Trinisë së Shenjtë kudo u shfaq, se zëri i Atit po na dëshmonte për Ty faqeza dhe Bir të dashur të tij po të quante, edhe Shpirti i Shenjtë si një pëllumb, vërtetonte çdo fjalë me siguri. O Krisht Perëndi, që u shfaqe dhe ndriçove botën, lavdi më Ty! (Përlëshorja). U Shfaqe me lavdi, në tërë botën, edhe Drita Jote ndriçoi mbi ne sot, pra, të himnojmë me kuptim: Erdhe dhe zbulove vetveten, O Dritë e Paafruarshme (Shkurtorja).
Shërbesat e Epifanisë janë renditur njësoj si ato të Krishtlindjes, ndonëse historikisht është e sigurtë se ato të Krishtlindjes imituan ato të Epifanisë, meqenëse u themeluan më vonë. Përsëri kemi Orët Mbretërore dhe Meshën e Shën Vasilit, të kremtuar së bashku me Mbrëmësoren në vigjiljen e festës. Profecitë e Epifanisë përsërisin Perëndia është me ne nga Isaia dhe theksojnë parashikimin e ardhjes së Mesias, si edhe të pararendësit të tij Joan Pagëzorit: Zëri i njërit që bërtet në shkretëtirë: Përgatisni udhën e Zotit, drejtoni shtigjet e tij! اdo luginë të jetë e mbushur dhe çdo mal e kodër të jetë sheshuar; të shtrëmbërat të drejtohen dhe rrugët e ashpra të sheshohen dhe çdo mish të shohë shpëtimin e Perëndisë (Isaia 40:3-5; Lluka 3:4-6).Përsëri, në fillimin e Meshës Hyjnore të festës, këndohen psalme të veçantë dhe rreshtat pagëzimore të Galatianëve 3:27 zëvendësojnë Himnin Trishenjtor. Këndimet nga Ungjilli në shërbesat e Epifanisë tregojnë pagëzimin e Zotit prej Joanit në lumin e Jordanit. Apostulli i kënduar në Meshën Hyjnore tregon se çfarë solli shfaqja e Zotit, e cila është epifania hyjnore. Sepse hiri shpëtimtar i Perëndisë iu shfaq tërë njerëzve dhe na mëson të mohojmë pabesinë dhe lakminë e botës, sepse ne rrojmë me urtësi, me drejtësi dhe me perëndishmëri në këtë jetë, duke pritur shpresën e lumur dhe të shfaqurit e lavdisë të të madhit Perëndi dhe të Shpëtimtarit tonë Jisu Krisht, i cili e dha veten për ne, për të na shpërblyer nga çdo paudhësi dhe për të na pastruar për veten e tij si një popull të veçantë e të zellshëm në vepra të mira (Titi 2:11-14).
Tipari kryesor i festës së Epifanisë është Bekimi i Madh i Ujit. Ai kryhet dy herë, në vigjiljen e Epifanisë, mbas Meshës së Shën Vasilit dhe mbas Meshës së vetë ditës. Shërbesa fillon me këndimin e himneve të veçanta dhe me temjanisjen e ujit, që është vendosur në mes të kishës*. I rrethuar me lule dhe me qirinj, ky ujë qëndron për botën e mrekullueshme të krijimit fillestar të Perëndisë dhe për lavdërimin e fundit nëpërmjet Krishtit në Mbretërinë e Perëndisë. Shpesh herë shërbesa kryhet jashtë Kishës, në një vend ku uji rrjedh natyrshëm. Zëri i Zotit po thërret mbi ujërat e thotë: Ejani të gjithë, merrni Shpirtin e urtësisë, Shpirtin e kuptimit dhe Shpirtin e frikës së Perëndisë, Zotit Jisu Krisht, që u shfaq në Jordan. Sot bekohet natyra e ujrave, sot Jordani po hapet në dysh dhe valët e tij po qëndrojnë, duke parë Zotin të pagëzohet. Si njeri erdhe në lumë, o Mbreti ynë Jisu Krisht, edhe kërkon të pagëzohesh si shërbëtor për mëkatet tona, nga dora e Profetit (Joan), O Njeridashës(Himne të Bekimit të Madh të Ujit).
Pastaj janë tre këndime nga Profecia e Isaisë, të cilat flasin për kohën mesianike: Shkretëtira dhe dheu i thatë do të gëzohen, vetmia do të ngazëllohet dhe do të lulëzojë si trëndafili, le të lulëzojë me bollëk, le të gëzohet gjithçka...(Isaia 35:1-10). O ju të gjithë që keni etje, ejani tek ujërat dhe ju që nuk keni para ejani blini dhe hani! Ejani, blini pa para dhe pa paguar verë dhe qumësht... (Isaia 55:1-13). Me gëzim merrni ujë nga burimet e shpëtimit. Atë ditë do të thoni: "Kremtoni Zotin, thërrisni emrin e tij, i bëni të njohura veprat e tij... Këndojini lavde Zotit... Bërtit e ngazëllohu nga gëzimi... (Isaia 12:3-6).Mbas këndimit të Apostullit (1 Korinthianët 1:10-14) dhe Ungjillit (Marku 1:9-11), thuhet litania e madhe e veçantë, duke e thirrur hirin e Shpirtit të Shenjtë të vijë mbi ujin dhe mbi të gjithë ata që marrin pjesë në të. Ajo mbaron me lutjen madhështore të lavdërimit kozmik të Perëndisë, në të cilën Krishti thirret të shenjtërojë ujin, të gjithë njerëzit dhe të gjithë krijimin, nëpërmjet shfaqjes së pranisë së tij hyjnore dhe shenjtëruese, me anë të banimit të Shpirtit të Shenjtë, të Mirë e Jetëbërës. Kur këndohet përlëshorja e festës, kremtuesi zhyt kryqin në ujë tri herë dhe pastaj vazhdon, duke spërkatur me ujin në katër drejtimet e horizontit. Pastaj, ai bekon popullin dhe shtëpitë e tyre me ujin e shenjtëruar, i cili qëndron për shpëtimin e gjithë njerëzve dhe gjithë krijimit, të cilin Krishti e ka prekur nëpërmjet "epifanisë" së tij në mish, për jetën e Botës.
Disa njerëz mendojnë se bekimi i ujit dhe praktika e pirjes dhe spërkatjes me të është një "paganizëm", i cili ka hyrë gabimisht në Kishën e Krishterë. Por, ne e dimë se ky ritual praktikohej nga Populli i Perëndisë në Dhiatën e Vjetër dhe se në Kishën e Krishterë ka një kuptim shumë të rëndësishëm dhe të veçantë. Të krishterët besojnë se qysh kur Biri i Perëndisë mori mish njerëzor dhe u zhyt në ujërat e Jordanit, e tërë materia u shenjtërua dhe u pastrua në atë, u la prej cilësive të saj që kishin të bënin me vdekjen, të trashëguara nga i ligu dhe nga dobësia e ligësia e njerëzve. Në epifaninë e Zotit i gjithë krijimi bëhet përsëri i mirë, me të vërtetë "shumë i mirë", ashtu siç vetë Perëndia e shpalli atë në fillim, kur "Shpirti i Perëndisë vërtitej mbi faqen e ujrave" (Gjeneza 1:2) dhe kur "Fryma e Jetës" u fry në njeriun dhe në gjithçka që bëri Perëndia (Gjeneza 1:30; 2:7).
Bota dhe gjithçka në të është me të vërtetë "shumë e mirë" (Gjeneza 1:31) dhe kur ajo bëhet e papastër, e korruptuar dhe e vdekur, Perëndia e shpëton përsëri, duke i dhënë efektshmëri "krijimit të ri" në Krishtin, Birin e tij hyjnor dhe Zotin tonë, me anë të hirit të Shpirtit të Shenjtë (Galatianët 6:15). Kjo gjë kremtohet në Epifani, veçanërisht në Bekimin e Madh të Ujit. Shenjtërimi i ujrave në këtë festë e vendos tërë botën - nëpërmjet "elementit të saj primar", i cili është uji - në perspektivën e krijimit, shenjtërimit e lavdërimit kozmik të Mbretërisë së Perëndisë në Krishtin dhe Shpirtin. Ky na tregon që njeriu dhe bota me të vërtetë ishin krijuar dhe shpëtuar, që të jenë "mbushur me tërë plotësinë e Perëndisë" (Efesianët 3:19), "plotësia e atij që mbush të gjitha në të gjitha" (Efesianët 1:23). Kjo na tregon se Krishti, në të cilin "banon trupërisht tërë plotësia e hyjnisë", është dhe do të jetë me të vërtetë "i gjithë dhe në të gjitha" (Kolosianët 2:9; 3:11). Kjo na tregon gjithashtu, se "qielli i ri dhe dheu i ri", të cilat Perëndia i ka premtuar me anë të profetëve dhe apostujve të Tij (Isaia 66:22; 2 Pietri 3:13; Zbulesa 21:1), janë me të vërtetë tashmë "me ne" në misterin e Krishtit dhe të Kishës së Tij. Kështu, shenjtërimi dhe spërkatja me ujin e Epifanisë nuk është një ritual pagan. Por, është shprehja e faktit më qendror të vizionit të krishterë për njeriun, si dhe për jetën dhe botën e tij. Kjo është dëshmia liturgjike, që na tregon se vokacioni dhe destinimi i krijimit është, që të jetë i "mbushur me tërë plotësinë e Perëndisë" (Efesianët 3:19).
__________________
* Në 6 Janar në shumë vende është zakon që Bekimi i Ujit të bëhet në det, lumë, liqen apo në ndonjë pellg uji. Kur nuk është mundësia, bekimi bëhet në kishë.


Burimi Ortodoksalbania...
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Bëju.

    Votat: 11 40.7%
  • 2-Ankth mesnate.

    Votat: 3 11.1%
  • 3-Të dua ty.

    Votat: 8 29.6%
  • 4-Nje kujtim.

    Votat: 5 18.5%
Back
Top