Lauri
Anunnak
Tradhti, prostitucion, marrEdhEnie rastEsore, homoseksualitet”¦ GjithCka EshtE e ndaluar, por ndodh rregullisht nE mEnyrE tE fshehtE nEpEr shtEpi tE ndryshme. أ‡do gjE e treguar hapur nga njE shkrimtare guximtare
E detyruar nga i vEllai, qE nE kulturEn arabe shpesh ka mE shumE pushtet se babai, Nahla u martua me Salimin, njE burrE i fiksuar pas pErmasave tE penisit tE tij. Ai e konsideronte tE shoqen si pronE tE vetEn, por Nahla kishte njE cilEsi tE jashtEzakonshme: mEsoi tE njihte sekretet e trupit tE saj tE bukur. Ajo filloi tE rebelohej kundEr rrobave tE zeza qE e Ema e detyronte t’i vishte pEr tE ndEshkuar feminilitetin e saj. MegjithatE jeta i ndryshoi, duke i vEnE nE rrugEn e saj Hanin, njE djalosh tE krishterE, me tE cilin fshehtas bashkEshortit nisi njE histori dashurie dhe me tE zbuloi pasionin. NE tE njEjtEn mEnyrE rrjedhin edhe historitE e mikeshave tE saj, pak a shumE si telefilmi „œSex and the City”, por nE versionin arab. Aziza, njE vajzE tjetEr arabe, e masakruar nga i shoqi qE e rrihte nga mEngjesi deri nE darkE, u bE prostitutE pEr tE Cliruar seksualitetin e saj tE shtypur; Nadine, pasi kaloi nga njE burrE te tjetri, e dhunuar dhe e shfrytEzuar, dashurohet pas femrave; i njEjti fat ka ndjekur edhe doktoreshEn Souad, e cila pas njE martese tE lodhshme, mEsoi nga Nahla alfabetin e erotizmit. KEto janE jetEt e treguara nga njE shkrimtare libaneze, Alawiya Sobh, nE romanin e saj „œEmri i saj EshtE pasioni”. Ky EshtE njE reportazh intim mbi seksualitetin nE botEn islamike: fiksimi i meshkujve pEr burrErinE, masturbimin e femrave, pErhapjen e homoseksualitetit, maninE e femrave pEr veshjet intime, fiksimet e meshkujve pEr prostitutat dhe viagrEn, nE njE kulturE ku ekzistojnE 120 emra tE ndryshEm pEr tE pErcaktuar penisin, sipas karakteristikave tE tij dhe punEs qE po kryen nE njE moment tE caktuar. Edhe organi seksual femEror mund tE pErcaktohet nE shumE variante, por mE i zakonshmi EshtE „œngrEnEs”. NdErsa fjala „liri” nE arabisht EshtE sinonim i „œprostitutEs”.
Sot Alawiya Sobh jeton nE Bejrut, ku drejton njE revistE pEr femra qE quhet „Snob”, e pErhapur nE tE gjithE botEn arabe. Kjo EshtE njE revistE periodike mode, me artikuj pEr bukurinE, kirurgjinE plastike, mondanitetin dhe vlefshmErinE praktike mbi seksin, jetEn nE Cift, punEn, tE drejtat e grave, por edhe intervista me njerEz tE famshEm. Duke qenE se EshtE drejtoreshE, rroga e Sobh nuk i afrohet as minimalisht rrogEs sE drejtorEve meshkuj qE njeh. Ajo EshtE njE grua bukuroshe 56 vjeCe, e cila EshtE mEsuar tE flasE EmbElsisht me tE gjithE, por qE gjithmonE mendohet mirE para se tE pErgjigjet. „Emri i saj EshtE pasioni”, EshtE romani i saj i tretE. I konsideruar skandaloz, libri EshtE sulmuar nga klerikEt e islamit. PEr kEtE arsye libri EshtE censuruar nE tE gjitha vendet arabe, pErveC Libanit, ku nuk ekziston censura. Gjithsesi nE botEn islamike romani EshtE ndEr volumet mE tE shitura. Lexuesit qE vijnE nE Bejrut nga Egjipti, Siria, Jordania e blejnE pa hezituar. Makinat kalojnE kufirin e Libanit pEr tE arritur nE vendet sekrete ku shitet romani i ndaluar. E njEjta gjE qE ndodhi me librin e shkrimtarit Salman Rushdie, njE bestseller nE botEn arabe. Sobh thekson se e ka shkruar romanin pEr tE demaskuar hipokrizitE e shoqErisE „chador”: „GratE veshin perCen, por pastaj jetojnE si tE duan. Nga frika e paragjykimit nuk pErballen kurrE me shoqErinE, tE thonE jemi kEtu, jemi tE vErteta. Ajo tregon se pas publikimit tE romanit i kanE shkruar shumE lexuese. Disa prej tyre kishin zbuluar njE rrugE: „Dua ta jetoj jetEn si protagonistja e librit tEnd. Jam dashuruar me romanin, sepse kam gjetur aty njE pjesE tE vetes sime, por fatkeqEsisht nuk mund tE shprehem”. TE tjera, besimtare fondamentaliste, e kanE sulmuar, sepse e konsiderojnE trupin e tyre pronE ekskluzive tE meshkujve. Sobh shpjegon se nE letErsinE arabe, kur gratE shkruajnE, ndikohen nga ideja e meshkujve pEr trupin femEror.
„œHeroina ime, pasi e zbuloi kEnaqEsinE me tE dashurin e saj katolik, arrin ta pErcaktojE qartEsisht fuqinE e dEshirEs sE saj”. GjatE gjithE martesEs, Nahla nuk e kishte tE vEshtirE ta tradhtonte tE shoqin me burra tE tjerE, ose t’i merrte para nga portofoli, sepse e quante njE tE drejtE. „œE gjitha kjo EshtE diCka e zakonshme nE botEn islamike, pavarEsisht ligjit qE dEnon ashpEr tradhtinE bashkEshortore”, thotE Sobh. Nahla nuk e ndjek tE dashurin e saj nE Paris dhe qEndron me tE shoqin vetEm sepse ky i fundit mund ta ketE gjykatEsin nE anEn e tij, mund ta ndalojE pErjetEsisht tE shohE fEmijEt. MegjithatE ajo nuk e ndErpreu lidhjen jashtEmartesore, sepse nuk donte tE hiqte dorE nga lumturia. Ajo nuk beson nE asnjE Zot, por vetEm, ashtu si shkrimtarja Alawiya Sobh, te gjErat qE dEshiron trupi i saj.
Jawad, vEllai i Nahlas, qE EshtE fanatik i seksit, e njohu kEnaqEsinE vetEm falE artit erotik tE prostitutave. Natyrisht jo vetEm nga filmat: „œNE shoqErinE tonE prostitucioni, tradhtia, homoseksualiteti, seksualiteti imoral janE krime. Por meshkujt blejnE seks nEpEr apartamentet e tyre private, hotele, nE shtEpitE publike”, tregon shkrimtarja. „EkzistojnE edhe miqtE e shtratit qE takohen nE raste tE veCanta vetEm pEr tE bErE seks. Tradhtia EshtE njE fenomen konstant dhe numri i homoseksualEve EshtE tepEr i lartE, pEr shkak tE mungesEs sE marrEdhEnieve mes meshkujve dhe femrave. PErqindja e lezbikeve dhe homoseksualEve qE takohen nE shtEpitE private tE shteteve tE ndryshme EshtE shumE herE mE e lartE nE krahasim me shtetet e tjera tE botEs, pEr shkak tE frustrimit. Kur njE kulturE e ndEshkon seksin, njerEzit gjejnE shumE mEnyra tE tjera pEr tE kEnaqur trupin. NE shoqErinE islamike takon persona qE flasin mirE dhe vetEm pEr besimin, por pastaj nE fshehtEsi bEjnE njE jetE tE shthurur”. Shtypja dhe hipokrizia bEjnE gjithCka tE mundur. „œTregu i kanaleve pornografike lulEzon Cdo ditE dhe fEmijEt, ashtu si nE PerEndim, e mEsojnE shumE herEt seksin pErmes internetit”. Shkrimtarja pohon se nEpEr sallonet arabe zonjat janE shumE tE trukuara. „Gruaja tradicionale myslimane e koncepton veten si njE kukull. Ajo EshtE e fiksuar pas formave tE saj dhe sa mE shumE besojnE, aq mE shumE i pErdorin veshjet e kushtueshme intime poshtE „chador”-it, sepse e konsiderojnE trupin njE mjet pEr tE lidhur pas vetes meshkujt”.
PErveC grupit tE shoqeve tE Nahlas, qE i hapen njEra-tjetrEs siC bEjnE vajzat perEndimore nE njE kafene, nE roman gratE (e sidomos mamatE) janE armiket mE tE mEdha tE femrave tE tjera. „œKjo gjE ndodh sepse nE shoqErinE tonE femrat mendojnE se detyra e tyre e vetme EshtE tE bEjnE tE lumtur burrat. Nuk janE tE vetEdijshme se ekzistojnE edhe ato nE kEtE botE. E konsiderojnE veten pronE, kur bashkEshortEt dhe vEllezErit kanE tE drejtE tE bEjnE C’tE duan me to. VetEm femrat qE e shohin veten si persona tE vErtetE, arrijnE t’i bEjnE ballE shoqErisE”.
Sipas shkrimtares, kur tE bien diktatorEt arabE, partitE islamike dhe lEvizjet pEr tE drejtat e njeriut do tE ballafaqohen me njEra-tjetrEn. Deri mE tani nE revolucionet e „pranverEs arabe” gratE nuk kanE qenE tE pranishme. „Tani e kanE njE mundEsi, por duhet tE paguajnE Cmimin. AsnjE burrE nuk tE jep kurrE asgjE, duhet tE luftosh dhe ta marrEsh, pErndryshe mbetesh aty ku je. MegjithatE, fillimisht duhet tE kalojmE urrejtjen e myslimaneve ekstremiste, tE bindura pEr detyrimet ndaj vEllezErve dhe bashkEshortEve. Fondamentalistet dhe vajzat e reja duhet tE marrin shembull nga perEndimoret qE i konsiderojnE burrat shokE”, shpreson Sobh.
NE librin e saj, shkrimtarja thyen njE tabu tjetEr: pErshkruan kEnaqEsinE fizike tE bErjes nEnE dhe ushqyerjes sE foshnjEs me gji. „NE kulturEn myslimane gratE nuk tregojnE kurrE se CfarE ndodh me njE lindje, sepse trupi i tyre ndryshon dhe nuk u pElqen mE meshkujve. MegjithatE kEtE nuk e bEjnE se nuk duan, por sepse u vjen zor. NE revistEn time kam pyetur 200 nEna sesi ndiheshin kur ushqenin foshnjat me gji. AsnjEra nuk dinte si tE ma tregonte, sepse nE shtEpi nuk i kishin pyetur asnjEherE dhe kryesorja burrat nuk interesohen pEr argumentin nE fjalE”.
Gjithashtu Alawiya tregon nE librin e saj fiksimin e meshkujve pEr burrErinE e tyre: „œE vetmja gjE qE duan nga gratE EshtE seksi. NEse natEn e parE tE martesEs nusja refuzon, babai i djalit futet nE shtratin martesor pEr tE marrE hakun e tE birit pEr refuzimin”. PEr kEtE gjE shkrimtarja mendon se meshkujt arabE janE shumE tE dobEt. „œNEse nuk do tE ishin, nuk do tE tregoheshin kaq tE dhunshEm dhe agresivE me motrat dhe gratE. Mashkulli i shtypur dhe i frustruar i shtyp gratE mE shumE se ai i fuqishEm dhe i pasur. TE dominuar nga diktatorEt, pEr t’u ndier meshkuj, kanE nevojE tE mbysin gratE dhe motrat”.
Sobh shpreson qE njE ditE edhe femrat tE ndihen tE realizuara dhe tE lumtura nE botEn islame. Por EshtE e bindur se, nEse kjo ditE do tE vijE, do tE jetE njE lumturi individuale, jo kolektive. „œEdhe sot mund tE takohen gra shumE tE lira, qE vishen nE mEnyrE provokuese dhe shkojnE nEpEr klubet e natEs. Por liria nuk EshtE vetEm tE dalEsh me gjoksin zbuluar, por tE zgjedhEsh mEnyrEn se si tE jetosh Endrrat, tE jesh njE qytetare dhe jo njE skllave. VetEm me vetEdijen se Cdo tE thotE tE jesh e lirE edhe kEtu, femrat arabe mund ta pErballojnE shoqErinE. UnE besoj nE fuqinE e letErsisE, sepse ajo ndikon nE jetEn e gjithsecilit prej nesh. Kur lexon, ndryshon. Je njE person tjetEr para se tE lexosh dhe njE tjetEr pasi lexon njE libEr. VetEm kur tE shprehemi lirshEm pEr veten, kemi ndryshuar”.
Shqip media
E detyruar nga i vEllai, qE nE kulturEn arabe shpesh ka mE shumE pushtet se babai, Nahla u martua me Salimin, njE burrE i fiksuar pas pErmasave tE penisit tE tij. Ai e konsideronte tE shoqen si pronE tE vetEn, por Nahla kishte njE cilEsi tE jashtEzakonshme: mEsoi tE njihte sekretet e trupit tE saj tE bukur. Ajo filloi tE rebelohej kundEr rrobave tE zeza qE e Ema e detyronte t’i vishte pEr tE ndEshkuar feminilitetin e saj. MegjithatE jeta i ndryshoi, duke i vEnE nE rrugEn e saj Hanin, njE djalosh tE krishterE, me tE cilin fshehtas bashkEshortit nisi njE histori dashurie dhe me tE zbuloi pasionin. NE tE njEjtEn mEnyrE rrjedhin edhe historitE e mikeshave tE saj, pak a shumE si telefilmi „œSex and the City”, por nE versionin arab. Aziza, njE vajzE tjetEr arabe, e masakruar nga i shoqi qE e rrihte nga mEngjesi deri nE darkE, u bE prostitutE pEr tE Cliruar seksualitetin e saj tE shtypur; Nadine, pasi kaloi nga njE burrE te tjetri, e dhunuar dhe e shfrytEzuar, dashurohet pas femrave; i njEjti fat ka ndjekur edhe doktoreshEn Souad, e cila pas njE martese tE lodhshme, mEsoi nga Nahla alfabetin e erotizmit. KEto janE jetEt e treguara nga njE shkrimtare libaneze, Alawiya Sobh, nE romanin e saj „œEmri i saj EshtE pasioni”. Ky EshtE njE reportazh intim mbi seksualitetin nE botEn islamike: fiksimi i meshkujve pEr burrErinE, masturbimin e femrave, pErhapjen e homoseksualitetit, maninE e femrave pEr veshjet intime, fiksimet e meshkujve pEr prostitutat dhe viagrEn, nE njE kulturE ku ekzistojnE 120 emra tE ndryshEm pEr tE pErcaktuar penisin, sipas karakteristikave tE tij dhe punEs qE po kryen nE njE moment tE caktuar. Edhe organi seksual femEror mund tE pErcaktohet nE shumE variante, por mE i zakonshmi EshtE „œngrEnEs”. NdErsa fjala „liri” nE arabisht EshtE sinonim i „œprostitutEs”.
Sot Alawiya Sobh jeton nE Bejrut, ku drejton njE revistE pEr femra qE quhet „Snob”, e pErhapur nE tE gjithE botEn arabe. Kjo EshtE njE revistE periodike mode, me artikuj pEr bukurinE, kirurgjinE plastike, mondanitetin dhe vlefshmErinE praktike mbi seksin, jetEn nE Cift, punEn, tE drejtat e grave, por edhe intervista me njerEz tE famshEm. Duke qenE se EshtE drejtoreshE, rroga e Sobh nuk i afrohet as minimalisht rrogEs sE drejtorEve meshkuj qE njeh. Ajo EshtE njE grua bukuroshe 56 vjeCe, e cila EshtE mEsuar tE flasE EmbElsisht me tE gjithE, por qE gjithmonE mendohet mirE para se tE pErgjigjet. „Emri i saj EshtE pasioni”, EshtE romani i saj i tretE. I konsideruar skandaloz, libri EshtE sulmuar nga klerikEt e islamit. PEr kEtE arsye libri EshtE censuruar nE tE gjitha vendet arabe, pErveC Libanit, ku nuk ekziston censura. Gjithsesi nE botEn islamike romani EshtE ndEr volumet mE tE shitura. Lexuesit qE vijnE nE Bejrut nga Egjipti, Siria, Jordania e blejnE pa hezituar. Makinat kalojnE kufirin e Libanit pEr tE arritur nE vendet sekrete ku shitet romani i ndaluar. E njEjta gjE qE ndodhi me librin e shkrimtarit Salman Rushdie, njE bestseller nE botEn arabe. Sobh thekson se e ka shkruar romanin pEr tE demaskuar hipokrizitE e shoqErisE „chador”: „GratE veshin perCen, por pastaj jetojnE si tE duan. Nga frika e paragjykimit nuk pErballen kurrE me shoqErinE, tE thonE jemi kEtu, jemi tE vErteta. Ajo tregon se pas publikimit tE romanit i kanE shkruar shumE lexuese. Disa prej tyre kishin zbuluar njE rrugE: „Dua ta jetoj jetEn si protagonistja e librit tEnd. Jam dashuruar me romanin, sepse kam gjetur aty njE pjesE tE vetes sime, por fatkeqEsisht nuk mund tE shprehem”. TE tjera, besimtare fondamentaliste, e kanE sulmuar, sepse e konsiderojnE trupin e tyre pronE ekskluzive tE meshkujve. Sobh shpjegon se nE letErsinE arabe, kur gratE shkruajnE, ndikohen nga ideja e meshkujve pEr trupin femEror.
„œHeroina ime, pasi e zbuloi kEnaqEsinE me tE dashurin e saj katolik, arrin ta pErcaktojE qartEsisht fuqinE e dEshirEs sE saj”. GjatE gjithE martesEs, Nahla nuk e kishte tE vEshtirE ta tradhtonte tE shoqin me burra tE tjerE, ose t’i merrte para nga portofoli, sepse e quante njE tE drejtE. „œE gjitha kjo EshtE diCka e zakonshme nE botEn islamike, pavarEsisht ligjit qE dEnon ashpEr tradhtinE bashkEshortore”, thotE Sobh. Nahla nuk e ndjek tE dashurin e saj nE Paris dhe qEndron me tE shoqin vetEm sepse ky i fundit mund ta ketE gjykatEsin nE anEn e tij, mund ta ndalojE pErjetEsisht tE shohE fEmijEt. MegjithatE ajo nuk e ndErpreu lidhjen jashtEmartesore, sepse nuk donte tE hiqte dorE nga lumturia. Ajo nuk beson nE asnjE Zot, por vetEm, ashtu si shkrimtarja Alawiya Sobh, te gjErat qE dEshiron trupi i saj.
Jawad, vEllai i Nahlas, qE EshtE fanatik i seksit, e njohu kEnaqEsinE vetEm falE artit erotik tE prostitutave. Natyrisht jo vetEm nga filmat: „œNE shoqErinE tonE prostitucioni, tradhtia, homoseksualiteti, seksualiteti imoral janE krime. Por meshkujt blejnE seks nEpEr apartamentet e tyre private, hotele, nE shtEpitE publike”, tregon shkrimtarja. „EkzistojnE edhe miqtE e shtratit qE takohen nE raste tE veCanta vetEm pEr tE bErE seks. Tradhtia EshtE njE fenomen konstant dhe numri i homoseksualEve EshtE tepEr i lartE, pEr shkak tE mungesEs sE marrEdhEnieve mes meshkujve dhe femrave. PErqindja e lezbikeve dhe homoseksualEve qE takohen nE shtEpitE private tE shteteve tE ndryshme EshtE shumE herE mE e lartE nE krahasim me shtetet e tjera tE botEs, pEr shkak tE frustrimit. Kur njE kulturE e ndEshkon seksin, njerEzit gjejnE shumE mEnyra tE tjera pEr tE kEnaqur trupin. NE shoqErinE islamike takon persona qE flasin mirE dhe vetEm pEr besimin, por pastaj nE fshehtEsi bEjnE njE jetE tE shthurur”. Shtypja dhe hipokrizia bEjnE gjithCka tE mundur. „œTregu i kanaleve pornografike lulEzon Cdo ditE dhe fEmijEt, ashtu si nE PerEndim, e mEsojnE shumE herEt seksin pErmes internetit”. Shkrimtarja pohon se nEpEr sallonet arabe zonjat janE shumE tE trukuara. „Gruaja tradicionale myslimane e koncepton veten si njE kukull. Ajo EshtE e fiksuar pas formave tE saj dhe sa mE shumE besojnE, aq mE shumE i pErdorin veshjet e kushtueshme intime poshtE „chador”-it, sepse e konsiderojnE trupin njE mjet pEr tE lidhur pas vetes meshkujt”.
PErveC grupit tE shoqeve tE Nahlas, qE i hapen njEra-tjetrEs siC bEjnE vajzat perEndimore nE njE kafene, nE roman gratE (e sidomos mamatE) janE armiket mE tE mEdha tE femrave tE tjera. „œKjo gjE ndodh sepse nE shoqErinE tonE femrat mendojnE se detyra e tyre e vetme EshtE tE bEjnE tE lumtur burrat. Nuk janE tE vetEdijshme se ekzistojnE edhe ato nE kEtE botE. E konsiderojnE veten pronE, kur bashkEshortEt dhe vEllezErit kanE tE drejtE tE bEjnE C’tE duan me to. VetEm femrat qE e shohin veten si persona tE vErtetE, arrijnE t’i bEjnE ballE shoqErisE”.
Sipas shkrimtares, kur tE bien diktatorEt arabE, partitE islamike dhe lEvizjet pEr tE drejtat e njeriut do tE ballafaqohen me njEra-tjetrEn. Deri mE tani nE revolucionet e „pranverEs arabe” gratE nuk kanE qenE tE pranishme. „Tani e kanE njE mundEsi, por duhet tE paguajnE Cmimin. AsnjE burrE nuk tE jep kurrE asgjE, duhet tE luftosh dhe ta marrEsh, pErndryshe mbetesh aty ku je. MegjithatE, fillimisht duhet tE kalojmE urrejtjen e myslimaneve ekstremiste, tE bindura pEr detyrimet ndaj vEllezErve dhe bashkEshortEve. Fondamentalistet dhe vajzat e reja duhet tE marrin shembull nga perEndimoret qE i konsiderojnE burrat shokE”, shpreson Sobh.
NE librin e saj, shkrimtarja thyen njE tabu tjetEr: pErshkruan kEnaqEsinE fizike tE bErjes nEnE dhe ushqyerjes sE foshnjEs me gji. „NE kulturEn myslimane gratE nuk tregojnE kurrE se CfarE ndodh me njE lindje, sepse trupi i tyre ndryshon dhe nuk u pElqen mE meshkujve. MegjithatE kEtE nuk e bEjnE se nuk duan, por sepse u vjen zor. NE revistEn time kam pyetur 200 nEna sesi ndiheshin kur ushqenin foshnjat me gji. AsnjEra nuk dinte si tE ma tregonte, sepse nE shtEpi nuk i kishin pyetur asnjEherE dhe kryesorja burrat nuk interesohen pEr argumentin nE fjalE”.
Gjithashtu Alawiya tregon nE librin e saj fiksimin e meshkujve pEr burrErinE e tyre: „œE vetmja gjE qE duan nga gratE EshtE seksi. NEse natEn e parE tE martesEs nusja refuzon, babai i djalit futet nE shtratin martesor pEr tE marrE hakun e tE birit pEr refuzimin”. PEr kEtE gjE shkrimtarja mendon se meshkujt arabE janE shumE tE dobEt. „œNEse nuk do tE ishin, nuk do tE tregoheshin kaq tE dhunshEm dhe agresivE me motrat dhe gratE. Mashkulli i shtypur dhe i frustruar i shtyp gratE mE shumE se ai i fuqishEm dhe i pasur. TE dominuar nga diktatorEt, pEr t’u ndier meshkuj, kanE nevojE tE mbysin gratE dhe motrat”.
Sobh shpreson qE njE ditE edhe femrat tE ndihen tE realizuara dhe tE lumtura nE botEn islame. Por EshtE e bindur se, nEse kjo ditE do tE vijE, do tE jetE njE lumturi individuale, jo kolektive. „œEdhe sot mund tE takohen gra shumE tE lira, qE vishen nE mEnyrE provokuese dhe shkojnE nEpEr klubet e natEs. Por liria nuk EshtE vetEm tE dalEsh me gjoksin zbuluar, por tE zgjedhEsh mEnyrEn se si tE jetosh Endrrat, tE jesh njE qytetare dhe jo njE skllave. VetEm me vetEdijen se Cdo tE thotE tE jesh e lirE edhe kEtu, femrat arabe mund ta pErballojnE shoqErinE. UnE besoj nE fuqinE e letErsisE, sepse ajo ndikon nE jetEn e gjithsecilit prej nesh. Kur lexon, ndryshon. Je njE person tjetEr para se tE lexosh dhe njE tjetEr pasi lexon njE libEr. VetEm kur tE shprehemi lirshEm pEr veten, kemi ndryshuar”.
Shqip media
Attachments
Last edited by a moderator: