Violetta
>> KS- AL. etnike <<
Sekreti i suksesit në komunikim: Të qenurit empatik
Koncepti i ndjeshmërisë vazhdon të luaj një rol gjithnjë e më të madh në botën e biznesit. Duke treguar ndjeshmëri ju shfaqni dhe kuptoni ndjenjat e përbashkëta me qeniet e tjera njerëzore, e që të gjitha këto ndjesi janë një emocion, sesa thjesht një nivel intelektual. ثshtë e qartë dhe më e leht për të përcjellë emocionin në mesin e miqve dhe të familjes se sa në punë, por megjithatë, ndjeshmëria po fiton rëndësi edhe në botën profesionale.
Pronarët mund të përdorin mënyra të ndryshme komunikimi, dhe sipas studimit njerëzit që shprehin veten e tyre me ndjeshmëri, kanë një shans shumë më të madh për ta marrë atë vend pune. Pavarësisht nga kjo, fuqia këmbëngulëse dhe profesionalizmi janë parë si cilësi kryesore për sukses. Në parim, nuk është e vështirë për të vepruar me ndjeshmëri, sepse është natyra njerëzore për t’u kujdesur për njerëzit e tjerë. Njerëzit të cilët tregojnë ndjeshmëri kanë më shumë aftësinë për të vëzhguar njerëzit e tjerë.
Këshilla për më shumë ndjeshmëri dhe për krijimin e marrëdhënieve empatike janë se:
Përdorin teknika aktive të dëgjimit
Kjo tingëllon aq e lehtë, por kjo është në fakt nuk është e vështirë. Njerëzit e vërejnë, megjithatë, nëse dikush është me të vërtetë i interesuar në atë që ata janë duke thënë. Të dëgjuarit aktiv jo vetëm përmirëson perceptimin tuaj, por edhe forcon ndjenjat e solidaritetit sepse sa më shumë që dimë për dikë tjetër, edhe nëse është vetëm disa detaje të parëndësishme, ju mund të ndiheni më afër me atë person, dhe kjo na lejon për të transformuar ndjenjën e afërsisë me emocion të vërtetë.
Bëni pyetje
Për të ruajtur një bisedë bëni pyetje kontekstuale nëse është e nevojshme. Kjo tregon se ju nuk jeni vetëm duke dëgjuar me vëmendje, por jeni gjithashtu duke marrë parasysh atë që personi tjetër po nënkupton, në një kontekst më të gjerë.
Këshillë: Kur jeni duke bër pyetje, duhet ti referoheni personit me të cilin jeni duke biseduar, duke e thërritur në emër, sepse në këtë mënyrë jeni duke përçuar një ndjenjë të konsiderueshme, dhe mbi të gjitha tregoni se po vlerësoheni bisedën.
Empatia gjithashtu ka një rol të madh kur ju bëni prezantime: Empatia është diçka që mund të praktikohet për marrëdhëniet ndër-personale kur komunikoni me të tjerët.
Empatia është e dukshme jo vetëm në situata të caktuara, por pasqyrohet në mënyrën se si njerëzit vijnë të gjithë në të gjitha kohët. Gjithmonë duhet të keni parasysh se: një qasje e ndjeshme jo vetëm që i bën njerëzit e tjerë të lumtur, por dhe të tjerët bëhen më të ndjeshëm, më të lumtur.
/US
Koncepti i ndjeshmërisë vazhdon të luaj një rol gjithnjë e më të madh në botën e biznesit. Duke treguar ndjeshmëri ju shfaqni dhe kuptoni ndjenjat e përbashkëta me qeniet e tjera njerëzore, e që të gjitha këto ndjesi janë një emocion, sesa thjesht një nivel intelektual. ثshtë e qartë dhe më e leht për të përcjellë emocionin në mesin e miqve dhe të familjes se sa në punë, por megjithatë, ndjeshmëria po fiton rëndësi edhe në botën profesionale.
Pronarët mund të përdorin mënyra të ndryshme komunikimi, dhe sipas studimit njerëzit që shprehin veten e tyre me ndjeshmëri, kanë një shans shumë më të madh për ta marrë atë vend pune. Pavarësisht nga kjo, fuqia këmbëngulëse dhe profesionalizmi janë parë si cilësi kryesore për sukses. Në parim, nuk është e vështirë për të vepruar me ndjeshmëri, sepse është natyra njerëzore për t’u kujdesur për njerëzit e tjerë. Njerëzit të cilët tregojnë ndjeshmëri kanë më shumë aftësinë për të vëzhguar njerëzit e tjerë.
Këshilla për më shumë ndjeshmëri dhe për krijimin e marrëdhënieve empatike janë se:
Përdorin teknika aktive të dëgjimit
Kjo tingëllon aq e lehtë, por kjo është në fakt nuk është e vështirë. Njerëzit e vërejnë, megjithatë, nëse dikush është me të vërtetë i interesuar në atë që ata janë duke thënë. Të dëgjuarit aktiv jo vetëm përmirëson perceptimin tuaj, por edhe forcon ndjenjat e solidaritetit sepse sa më shumë që dimë për dikë tjetër, edhe nëse është vetëm disa detaje të parëndësishme, ju mund të ndiheni më afër me atë person, dhe kjo na lejon për të transformuar ndjenjën e afërsisë me emocion të vërtetë.
Bëni pyetje
Për të ruajtur një bisedë bëni pyetje kontekstuale nëse është e nevojshme. Kjo tregon se ju nuk jeni vetëm duke dëgjuar me vëmendje, por jeni gjithashtu duke marrë parasysh atë që personi tjetër po nënkupton, në një kontekst më të gjerë.
Këshillë: Kur jeni duke bër pyetje, duhet ti referoheni personit me të cilin jeni duke biseduar, duke e thërritur në emër, sepse në këtë mënyrë jeni duke përçuar një ndjenjë të konsiderueshme, dhe mbi të gjitha tregoni se po vlerësoheni bisedën.
Empatia gjithashtu ka një rol të madh kur ju bëni prezantime: Empatia është diçka që mund të praktikohet për marrëdhëniet ndër-personale kur komunikoni me të tjerët.
Empatia është e dukshme jo vetëm në situata të caktuara, por pasqyrohet në mënyrën se si njerëzit vijnë të gjithë në të gjitha kohët. Gjithmonë duhet të keni parasysh se: një qasje e ndjeshme jo vetëm që i bën njerëzit e tjerë të lumtur, por dhe të tjerët bëhen më të ndjeshëm, më të lumtur.
/US