Pikturat tuaja te preferuara

Marla

eiπ +1= 0
Po arrita te bej analizën e artit do fillonte diskutimi i antarëve fv ( kështu po e lë me kaq) 🙏😊
Klee eshte kubist ekspresionist dhe surrealist.

Me pelqen si luan me ngjyrat dhe se sa bukur sjell madheshtine nepermjet thjeshtesise,

dhe ajo qe me pelqen me shume nga ai eshte qe njesoj si Da Vinci dhe ky perdor gjeometrine ne pikturat e tij.

Cfare do me thoje ti ?
 

Lindii

Antarë i Respektuar
Klee eshte kubist ekspresionist dhe surrealist.

Me pelqen si luan me ngjyrat dhe se sa bukur sjell madheshtine nepermjet thjeshtesise,

dhe ajo qe me pelqen me shume nga ai eshte qe njesoj si Da Vinci dhe ky perdor gjeometrine ne pikturat e tij.

Cfare do me thoje ti ?
Da Vinci ngelet ne historine e artit"Burrë universal i te gjitha epokave"🙏
 

NeVertiti

~Kohe & Stine~
Titulli: Shtrigat në rërë (ose vizioni i Faustit) Autor: Luis Ricardo Falero . Viti: 1878 Vendndodhja: Koleksioni Privat (Monza) - (vaj në druri prej plepi 145,4 × 117,5 cm)
.
Pas udhëtimit Barok të rënies së Rubens të dëmtuar të propozuar dje, mendova të postoj kitsch ′′ pompier ′′ nga pikturimi i Shtrigave në Samba të bërë nga spanjolli Luis Ricardo Falero.
Fotoja na tregon një grup shtrigash, pothuajse të gjitha lakuriq dhe në kalë me fshesat karakteristike, që arrijnë një rërë. Skena është tejet e lëvizshme dhe shtrigat janë brenda një vorbulle energjike spirale.
Në skenën e pasur shohim një dhi, një mace të zezë, një lakuriq, një salamander, një skelet pelikani, të gjitha elementet që ndryshojnë nga magjia e zezë, alkimi dhe ritet diabolike.
Piktura, me madhësi të rëndësishme, i përket një koleksioni privat italian.

1631380662292.png
 
Titulli: Shtrigat në rërë (ose vizioni i Faustit) Autor: Luis Ricardo Falero . Viti: 1878 Vendndodhja: Koleksioni Privat (Monza) - (vaj në druri prej plepi 145,4 × 117,5 cm)
.
Pas udhëtimit Barok të rënies së Rubens të dëmtuar të propozuar dje, mendova të postoj kitsch ′′ pompier ′′ nga pikturimi i Shtrigave në Samba të bërë nga spanjolli Luis Ricardo Falero.
Fotoja na tregon një grup shtrigash, pothuajse të gjitha lakuriq dhe në kalë me fshesat karakteristike, që arrijnë një rërë. Skena është tejet e lëvizshme dhe shtrigat janë brenda një vorbulle energjike spirale.
Në skenën e pasur shohim një dhi, një mace të zezë, një lakuriq, një salamander, një skelet pelikani, të gjitha elementet që ndryshojnë nga magjia e zezë, alkimi dhe ritet diabolike.
Piktura, me madhësi të rëndësishme, i përket një koleksioni privat italian.

Shiko fotografinë 1928741
Pervec ksaj plakes tjerat i paskan boobsat tmira 🤪🤪😂
 

Angel_Devil

Kush ma vodhi diturinë !
Per mu pikturat me te bukura ja ato te street art ose murales. Jan fantastike , madje ato qe behen me.bombula ose thjesht me.gishta e me duar jan super.
 

Marla

eiπ +1= 0
Da Vinci ngelet ne historine e artit"Burrë universal i te gjitha epokave"🙏
Da vinci si piktor ka 2 kryevepra Mona Lizen dhe Darka e fundit. Da vinci eshte nje nga mendjet me te jashtezakonshme qe ka pasur ndonjehere njerezimi dhe kjo ska lidhje vetem me pikturen por me shkencen :)
 

Soulmind

~She wanted the whole world or nothing~
pikturat e mia 😄 por u be nje vit qe e kam braktis komplet
 

NeVertiti

~Kohe & Stine~
Titulli: River Ascutney . Autor: Maxfield Parrish (1870-1966)
Viti: 1942 (vaj në bord)
.
Maxfield Parrish filloi peizazhin në moshën 60-vjeçare në vitin 1930 kur ai kishte vendosur reputacionin e tij si ilustrues. Peizazhet, nga sfondet e thjeshta të ilustrimeve, u bënë lëndë autonome.
Interesi i Parrish ishte kryesisht i përqendruar në ngjyra. Artisti zhvilloi një teknikë të veçantë që përfshiu shtresën pasuese të ngjyrës së pastër, të ndërgjegjshme nga pikturat, duke e çuar atë në një ngopje maksimale.
Peizazhet Parrish u bënë shumë të famshme në Shtetet e Bashkuara dhe u përhapën përmes kalendarëve dhe printimeve.
Lumenjtë apo liqenet shpesh janë të pranishëm në këto punime falë të cilave piktori ndërton lojëra sugjeruese reflektimi. Piktura e propozuar mbizotëron portokallin e ngrohtë dhe të verdhë të një qielli të zjarrtë të perëndimit të diellit, ndërsa sagoma e madhe e një peme të vendosur në breg, shtrihet në hije në qendër të pikturës.
Falë teknikës së veçantë të përdorur, veprat e Parrish fitojnë një ndjenjë të shënuar thellësie. Në këto punime, dorëzimi natyral i natyrës dhe ajo që do ta quanim sot një ′′ efekt special ".
1631971485476.png
 
Top