Kosovari
Koha
PثRGJIGJE ISLAMOFOBIT FAHRI XHARRA
Nga: Agron Muçaku
Gjakovë
PثRGJIGJE ISLAMOFOBIT FAHRI XHARRA
(Reagim në shkrimet anti islame të Fahri Xharrës).
Të nderuar miqë, dashamirë të fjalës së mirë dhe të tolerancës fetare! Ka disa vite që në publicistiken shqiptare një bashkëqytetar nga Gjakova, i quajtur Fahri Xharra, ështe duke shkruar dhe mbjellur urrejtje anti islame në mesin e popullit shqiptarë duke perdorur lloj lloj intrigash e shpifjesh të pa verteta në dëmë të muslimanëve në përgjithësi e në veçanti ndaj muslimanëve shqiptarë. Për të mos qenë indiferentë, i kemi lexuar dhe analizuar shkrimet e tija dhe për të cilat kemi reaguar me këtë shkrim duke ia pasqyruar opinionit islamofobin dhe fushatën anti islame që është duke e bërë. Për shkak të gjatësisë së punimit tema do të ndahet në gjashtë pjesë të cilat do ti botojë veç e veç çdo ditë në facebook duke filluar nga sot, 17.03.2013
Pjesa e parë.
Post komunizmi në Shqipëri dhe post komunizmi në Kosovë e sidomos pas lufta në Kosovë u begatuan me vlerat e liberalizmit dhe të demokracisë. Shoqëria u demokratizua, individi u pasurua duke pasur mundësi për të shprehur lirin e mendimit dhe të fjalës së lirë para opinionit të gjerë. Duke i gëzuar këto liri u themelua shtyp i pavarur dhe i varur nën stilin ekonomia e lirë e tregut – fjala do ta gjejë tregun (lexuesin) e saj. Si rezultat i shumë gazetave dhe shumë gazetarëve edhe opinioni u nda sipas shijeve të veta.
Për të depërtuar në opinionin e gjerë më së lehti ishte të paraqiteshe si mbrojtës i kauzës dhe ideologjisë kombëtare. Por, për ta bërë këtë punë nuk ishte edhe lehtë. Sepse, do të duhej të ishe një politikan i dëshmuar, një historian, shkencëtar etj.
Por rasti duhet shfrytëzuar.
Njerëzit me ambicie por pa përgatitje profesionale duke mos pasur bagazh intelektual përdoren shumë instrumente për të zënë vend në publicistiken shqiptare. Më e lehta ishte të gjesh një alibi për të krijuar fajtor – armiq të kombit shqiptar. Dhe alibia më e mirë ishte që të luftohej islami ndër shqiptar si përpjekje për të marrë përkëdhelje nga të ashtuquajturi “patriot” kombëtar dhe qarqet ndërkombëtare.
Nën vazhdën e kërkimit për të gjetur teren në publicistiken “patriotike” u shfaq papritur edhe agjenti i teknologjisë së ndërmarrjes së tekstilit “Emin Duraku” në Gjakovë, inxhi. Fahri Xharra, i cili qysh në punimet e para u paraqitë si; atdhetar i devotshëm, si pararojë i kombit, historian i çuditshëm (edhe pse nuk është historian); ai të tregon kush janë heronjtë që duhen të përmenden e kush jo, kush janë shkrimtarët që duhen të përmend e kush jo, ai thotë se cila fe është e shqiptarëve e cila jo. Ai paraqet veten si politikan, strateg, kritik, arkeolog, dhe më e çuditshmja edhe “teolog mysliman”, të tregon çka është e mirë për islamin, për myslimanët, çka është hixhabi, çka është selefizmi, çka është vehabizmi. Dhe në këtë kontekst e gjithë fushë veprimtaria e tij është; jo për ta treguar fenë islame por, që ta luftojë atë, pasi që është prej njerëzve të rrallë që i ka shpallur luftë nëpërmjet shkrimit fesë islame ndër shqiptarë. Ai është pararojë për reagime ndaj çdo shkrimi apo publikimi ndaj personave që kanë ndjena fetare islame, dhe ndaj çdo kujt që tenton ti prek figurat dhe historinë që nuk është sipas dëshirës së tij.
Duke dëshiruar të ngritët dhe të pranohet para opinionit, ai i jep vetës vlere që nuk e ka; paraqitet mbrojtës i historisë së kombit, njëri që din t’i artikulojë kërkesat se ka duhet të shkojë shteti shqiptar, kush janë armiqtë e shqiptarëve, kush janë fajtorët për prapambetjen e shqiptarëve etj. Për këtë qëllim, kur të paraqitet në publik me ndonjë shkrim ai të mbyt me referenca e citate, me kompilime dhe makijazhe gazetareske. Fahri Xharra, duke ju referuar njerëzve të mëdhenj orë e çast përpiqet ta fsheh Snobizmin e vet. Në këtë mënyrë ai mundohet të gjejë rrugë të behët me njerëzit që janë më të ngritur si ai. Për këtë arsye F.Xharra sjell referenca dhe argumente të njerëzve që ju servilet.
Marrë në tërësi e tërë veprimtaria e tij publicistike është e orientuar kundër islamit ndër shqiptar. Si instrument për ta sulmuar islamin e përdorë perandorin osmane, turkun etj. Për ta shikuar urrejtjen e tij ndaj islamit ndër shqiptar mjafton të shikoni publikimet e tij në këto web faqet: zemrashqiptare, .albobserver.com, drini.com, fv.al, lajme,gen.al, malësiaforum.com, fletorjashqiptaria.com, fjala.info, inaonline.net, ateistet org., PressPrishtina, zerinfo, gazeta ditore.com e tjera gazeta ditore që dalin në shtypin e përditshëm Kosovar dhe Shqiptar.
Duke i lexuar shkrimet e F.Xh. fare lehtë kuptohet urrejtja e tij e akumuluar kundër islamit ndër shqiptar. Në këtë kontekst në një shkrim të botuar në albania observer nën titullin “O arsim i popullit.. O Hyjnesha më e lartë e të gjitha besimeve dhe të gjithë popujve të botës… F. Xharra e fillon shkrimin me këtë citat” E rrejtur qoftë për jetë ajo administratë, e mallkuar qoftë ajo orë që solli këmbën e Aziatikut në Shqipëri, që na bëri të rrimë pesë shekuj më pas nga shokët. Pesë shekuj shkuan mbi neve si një hije e zezë, një gur i rëndë mbi mendjen dhe vetëdijen tonë, një kohë errësire që mentë ndryshoi në çdo ndjenjë njerëzie, ç’do cilësi njeriu të ndershëm” thoshte dikur Mithat Frasheri sipas F. Xharres.
Në një shkrim tjetër Fahri Xharra, përpiqet të dezinformojë opinioni duke thënë: “Pushtuesi parë (turku) nuk interesohej dhe nuk donte që t`i tregonte botës se i kishte robëruar shqiptarët, dhe Evropa mendonte se ishim ardhacak ,”popull i ri ” në tokat e vjetra të Evropës . Pushtuesi i parë me vetëdije të plotë dhe në bashkëpunim të sinqertë me pushtuesin e dytë(serbin) i planifikuan planet e tyre për zhbërjen tonë nga tokat tona”..
Pra sipas tij ne shqiptaret më përpara, para se te vinte perandoria osmane paskemi qenë të lirë! Një proverb popullore thotë “çka di dhia çka është taxhia” Fahriu na rendit kush është pushtuesi parë e kush dytë etj. Lere ore.
Sipas F. Xharrës, e gjithë e keqja për historinë e shqiptarëve fillon vetëm me ardhjen e otomanëve në Ballkan. Shqiptaret, sipas tij deri atëherë ishin të lirë dhe në progres. Me ardhjen e otomanëve, shqiptaret që nga ajo kohë ishin në robëri, hije e zezë, guri rëndë..! O verbëri, verbëri. Kjo është historia sipas Fahri Xharrës. Po ku ishin shqiptaret deri në këtë kohë Fahri.? Kush i la pa gjuhë? Pa identitet? Kush i la pa vetëdije kombëtare? Kush i la pa histori pa progres 1500 vjet?
Shkenca e Historisë Shqiptare na mëson se paraardhësit tonë Ilirët ishin në luftë të përhershme me Maqedonasit prej të cilëve nën udhëheqjen e Filipit të dytë pësuan humbje të mëdha. Ilirët patën orvatje dhe disa lufta i fituan dhe u konsoliduan. Por më pas fiset ilire u përballën edhe me Romakët me qindra vjet dhe në fund u pushtuan prej tyre.
Nëse pretendojmë që jemi pasardhës të Ilirëve, atëherë duhet ta pranojmë që paraardhësit tonë Ilirët (pra ne shqiptaret) ramë në robëri pas luftës së tretë Ilire Romake, ku mbreti Gent u mposhtë në Shkodër dhe u dorëzua, u internua në Romë. Dhe që nga ajo kohe tokat e ilirëve ranë nën sundimin e Romës. Ky është ai fati ynë tragjik që ne ishim të robëruar nën Romak. Pra F. Xharra pushtuesi i parë për Shqiptaret ishte Perandoria Romake 167 vjet para erës së re. Historianët përfundojnë që ky pushtim i Romakëve ishte fatal për paraardhësit tonë që do të vazhdojë me mileniume e deri më sot. Romakët ishin pagan. Ata në fillim e luftuan edhe krishterimin. Mirëpo më pas Romakët për nevojat e veta në vitin 311 (Perandori Galeri) shpalli ediktin për tolerimin e krishterimit. Ndërsa me 313 Perandori Konstatini, e shpalli ediktin për njohjen e krishterimit duke bërë organizim të fortë nga bashkësia shpirtërore fuqi politike. Ky perandor bëri hapin vendimtar për të deformuar historikisht krishterimin nga origjinali. Në shek. e katër Sinodet përcaktuan doktrinat dhe dogmat. Në vitin 325 në Nikej u përcaktua kryqi si simbol i fesë, u zgjodh bibla zyrtare. Dhe më pas ndalohej dhe sulmohej rreptë çdo interpretim jashtë këtij interpretim dogmatik-Romak.
Paraardhësit tanë ilirët nën robërinë e Perandorëve Romak tani të krishterizuar me dhunë, as që kanë pas gjasë të ngritën, të arsimohen e të formojnë gjuhën dhe kulturën e tyre. Ky ishte realiteti ynë nën sundimin Romak tani i krishterë. Më vonë vetë Roma u nda në vitin 395 në dy perandori, të Lindjes (Bizanti) dhe të perëndimit Romës. Provincat shqiptaret ranë nën ndikimin Bizantin ku prapë vazhdojë robëria. Pyesim F. Xharren ku e patë e lirinë e shqiptarëve deri në këta shekuj?
Vijon…
Nga: Agron Muçaku
Gjakovë
PثRGJIGJE ISLAMOFOBIT FAHRI XHARRA
(Reagim në shkrimet anti islame të Fahri Xharrës).
Të nderuar miqë, dashamirë të fjalës së mirë dhe të tolerancës fetare! Ka disa vite që në publicistiken shqiptare një bashkëqytetar nga Gjakova, i quajtur Fahri Xharra, ështe duke shkruar dhe mbjellur urrejtje anti islame në mesin e popullit shqiptarë duke perdorur lloj lloj intrigash e shpifjesh të pa verteta në dëmë të muslimanëve në përgjithësi e në veçanti ndaj muslimanëve shqiptarë. Për të mos qenë indiferentë, i kemi lexuar dhe analizuar shkrimet e tija dhe për të cilat kemi reaguar me këtë shkrim duke ia pasqyruar opinionit islamofobin dhe fushatën anti islame që është duke e bërë. Për shkak të gjatësisë së punimit tema do të ndahet në gjashtë pjesë të cilat do ti botojë veç e veç çdo ditë në facebook duke filluar nga sot, 17.03.2013
Pjesa e parë.
Post komunizmi në Shqipëri dhe post komunizmi në Kosovë e sidomos pas lufta në Kosovë u begatuan me vlerat e liberalizmit dhe të demokracisë. Shoqëria u demokratizua, individi u pasurua duke pasur mundësi për të shprehur lirin e mendimit dhe të fjalës së lirë para opinionit të gjerë. Duke i gëzuar këto liri u themelua shtyp i pavarur dhe i varur nën stilin ekonomia e lirë e tregut – fjala do ta gjejë tregun (lexuesin) e saj. Si rezultat i shumë gazetave dhe shumë gazetarëve edhe opinioni u nda sipas shijeve të veta.
Për të depërtuar në opinionin e gjerë më së lehti ishte të paraqiteshe si mbrojtës i kauzës dhe ideologjisë kombëtare. Por, për ta bërë këtë punë nuk ishte edhe lehtë. Sepse, do të duhej të ishe një politikan i dëshmuar, një historian, shkencëtar etj.
Por rasti duhet shfrytëzuar.
Njerëzit me ambicie por pa përgatitje profesionale duke mos pasur bagazh intelektual përdoren shumë instrumente për të zënë vend në publicistiken shqiptare. Më e lehta ishte të gjesh një alibi për të krijuar fajtor – armiq të kombit shqiptar. Dhe alibia më e mirë ishte që të luftohej islami ndër shqiptar si përpjekje për të marrë përkëdhelje nga të ashtuquajturi “patriot” kombëtar dhe qarqet ndërkombëtare.
Nën vazhdën e kërkimit për të gjetur teren në publicistiken “patriotike” u shfaq papritur edhe agjenti i teknologjisë së ndërmarrjes së tekstilit “Emin Duraku” në Gjakovë, inxhi. Fahri Xharra, i cili qysh në punimet e para u paraqitë si; atdhetar i devotshëm, si pararojë i kombit, historian i çuditshëm (edhe pse nuk është historian); ai të tregon kush janë heronjtë që duhen të përmenden e kush jo, kush janë shkrimtarët që duhen të përmend e kush jo, ai thotë se cila fe është e shqiptarëve e cila jo. Ai paraqet veten si politikan, strateg, kritik, arkeolog, dhe më e çuditshmja edhe “teolog mysliman”, të tregon çka është e mirë për islamin, për myslimanët, çka është hixhabi, çka është selefizmi, çka është vehabizmi. Dhe në këtë kontekst e gjithë fushë veprimtaria e tij është; jo për ta treguar fenë islame por, që ta luftojë atë, pasi që është prej njerëzve të rrallë që i ka shpallur luftë nëpërmjet shkrimit fesë islame ndër shqiptarë. Ai është pararojë për reagime ndaj çdo shkrimi apo publikimi ndaj personave që kanë ndjena fetare islame, dhe ndaj çdo kujt që tenton ti prek figurat dhe historinë që nuk është sipas dëshirës së tij.
Duke dëshiruar të ngritët dhe të pranohet para opinionit, ai i jep vetës vlere që nuk e ka; paraqitet mbrojtës i historisë së kombit, njëri që din t’i artikulojë kërkesat se ka duhet të shkojë shteti shqiptar, kush janë armiqtë e shqiptarëve, kush janë fajtorët për prapambetjen e shqiptarëve etj. Për këtë qëllim, kur të paraqitet në publik me ndonjë shkrim ai të mbyt me referenca e citate, me kompilime dhe makijazhe gazetareske. Fahri Xharra, duke ju referuar njerëzve të mëdhenj orë e çast përpiqet ta fsheh Snobizmin e vet. Në këtë mënyrë ai mundohet të gjejë rrugë të behët me njerëzit që janë më të ngritur si ai. Për këtë arsye F.Xharra sjell referenca dhe argumente të njerëzve që ju servilet.
Marrë në tërësi e tërë veprimtaria e tij publicistike është e orientuar kundër islamit ndër shqiptar. Si instrument për ta sulmuar islamin e përdorë perandorin osmane, turkun etj. Për ta shikuar urrejtjen e tij ndaj islamit ndër shqiptar mjafton të shikoni publikimet e tij në këto web faqet: zemrashqiptare, .albobserver.com, drini.com, fv.al, lajme,gen.al, malësiaforum.com, fletorjashqiptaria.com, fjala.info, inaonline.net, ateistet org., PressPrishtina, zerinfo, gazeta ditore.com e tjera gazeta ditore që dalin në shtypin e përditshëm Kosovar dhe Shqiptar.
Duke i lexuar shkrimet e F.Xh. fare lehtë kuptohet urrejtja e tij e akumuluar kundër islamit ndër shqiptar. Në këtë kontekst në një shkrim të botuar në albania observer nën titullin “O arsim i popullit.. O Hyjnesha më e lartë e të gjitha besimeve dhe të gjithë popujve të botës… F. Xharra e fillon shkrimin me këtë citat” E rrejtur qoftë për jetë ajo administratë, e mallkuar qoftë ajo orë që solli këmbën e Aziatikut në Shqipëri, që na bëri të rrimë pesë shekuj më pas nga shokët. Pesë shekuj shkuan mbi neve si një hije e zezë, një gur i rëndë mbi mendjen dhe vetëdijen tonë, një kohë errësire që mentë ndryshoi në çdo ndjenjë njerëzie, ç’do cilësi njeriu të ndershëm” thoshte dikur Mithat Frasheri sipas F. Xharres.
Në një shkrim tjetër Fahri Xharra, përpiqet të dezinformojë opinioni duke thënë: “Pushtuesi parë (turku) nuk interesohej dhe nuk donte që t`i tregonte botës se i kishte robëruar shqiptarët, dhe Evropa mendonte se ishim ardhacak ,”popull i ri ” në tokat e vjetra të Evropës . Pushtuesi i parë me vetëdije të plotë dhe në bashkëpunim të sinqertë me pushtuesin e dytë(serbin) i planifikuan planet e tyre për zhbërjen tonë nga tokat tona”..
Pra sipas tij ne shqiptaret më përpara, para se te vinte perandoria osmane paskemi qenë të lirë! Një proverb popullore thotë “çka di dhia çka është taxhia” Fahriu na rendit kush është pushtuesi parë e kush dytë etj. Lere ore.
Sipas F. Xharrës, e gjithë e keqja për historinë e shqiptarëve fillon vetëm me ardhjen e otomanëve në Ballkan. Shqiptaret, sipas tij deri atëherë ishin të lirë dhe në progres. Me ardhjen e otomanëve, shqiptaret që nga ajo kohë ishin në robëri, hije e zezë, guri rëndë..! O verbëri, verbëri. Kjo është historia sipas Fahri Xharrës. Po ku ishin shqiptaret deri në këtë kohë Fahri.? Kush i la pa gjuhë? Pa identitet? Kush i la pa vetëdije kombëtare? Kush i la pa histori pa progres 1500 vjet?
Shkenca e Historisë Shqiptare na mëson se paraardhësit tonë Ilirët ishin në luftë të përhershme me Maqedonasit prej të cilëve nën udhëheqjen e Filipit të dytë pësuan humbje të mëdha. Ilirët patën orvatje dhe disa lufta i fituan dhe u konsoliduan. Por më pas fiset ilire u përballën edhe me Romakët me qindra vjet dhe në fund u pushtuan prej tyre.
Nëse pretendojmë që jemi pasardhës të Ilirëve, atëherë duhet ta pranojmë që paraardhësit tonë Ilirët (pra ne shqiptaret) ramë në robëri pas luftës së tretë Ilire Romake, ku mbreti Gent u mposhtë në Shkodër dhe u dorëzua, u internua në Romë. Dhe që nga ajo kohe tokat e ilirëve ranë nën sundimin e Romës. Ky është ai fati ynë tragjik që ne ishim të robëruar nën Romak. Pra F. Xharra pushtuesi i parë për Shqiptaret ishte Perandoria Romake 167 vjet para erës së re. Historianët përfundojnë që ky pushtim i Romakëve ishte fatal për paraardhësit tonë që do të vazhdojë me mileniume e deri më sot. Romakët ishin pagan. Ata në fillim e luftuan edhe krishterimin. Mirëpo më pas Romakët për nevojat e veta në vitin 311 (Perandori Galeri) shpalli ediktin për tolerimin e krishterimit. Ndërsa me 313 Perandori Konstatini, e shpalli ediktin për njohjen e krishterimit duke bërë organizim të fortë nga bashkësia shpirtërore fuqi politike. Ky perandor bëri hapin vendimtar për të deformuar historikisht krishterimin nga origjinali. Në shek. e katër Sinodet përcaktuan doktrinat dhe dogmat. Në vitin 325 në Nikej u përcaktua kryqi si simbol i fesë, u zgjodh bibla zyrtare. Dhe më pas ndalohej dhe sulmohej rreptë çdo interpretim jashtë këtij interpretim dogmatik-Romak.
Paraardhësit tanë ilirët nën robërinë e Perandorëve Romak tani të krishterizuar me dhunë, as që kanë pas gjasë të ngritën, të arsimohen e të formojnë gjuhën dhe kulturën e tyre. Ky ishte realiteti ynë nën sundimin Romak tani i krishterë. Më vonë vetë Roma u nda në vitin 395 në dy perandori, të Lindjes (Bizanti) dhe të perëndimit Romës. Provincat shqiptaret ranë nën ndikimin Bizantin ku prapë vazhdojë robëria. Pyesim F. Xharren ku e patë e lirinë e shqiptarëve deri në këta shekuj?
Vijon…