Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Kresha

A pretty face can never trick me
Tregohet se Allahu e pyeti melekun e vdekjes:

A ke qare ndonjehere kur ua ke marre shpirtin bijve te Ademit? Ai tha po, nje her kam qeshur, nje her kam qajtur dhe nje her jam friguar !!

Tha Allahu : po cili ishte rasti kur ke qeshur ?

Meleku i Vdekjes: kam qeshe me nje person te cilit i shkova te ia marr shpirtin e ai kishte qelluar tek kepuctari dhe i thoshte kepuctarit : "Rregullomi kepucet qe te me cojne edhe nje vit, kurse une duke qeshe ia mora shpirtin duke mos e lejuar qe t'i perdore asnjehere".

Tha Allahu: po kur ke qajte?

Tha: Kam qajtur kur shkova te ia marr shpitin nje gruaje e cila kishte foshnjen e saje ne krahe dhe ishte ne shkretetire, ku nuk ishte askush. E prita ta leshoje foshnjen ne toke dhe ia mora shpirtin duke qajtur dhe duke e lene edhe femijen duke qajte.

Tha Allahu: po kur je friguar?

Tha meleku: Jam friguar kur shkova te ia marr nje dijetarit shpirtin e nga shtepia e tij dilte drite e cila me kthente dhe me frigonte gjithashtu, kur iu afrova dilte drite nga ai e keshtu ia mora shpirtin.

Allahu tha: A e din ti, se kush ka qene ai dijetar qe ia ke marre shpirtin?

Tha: Jo !

Tha Allahu: Ai ka qene femija i cili te ka bere te qash kur ia more shpirtin nenes se tij ne shkretetire pastaj une u kujdesa per kete femije derisa u rrit dhe e mbaroi jeten e tij...
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Tha Allahu: po kur ke qajte?

Tha: Kam qajtur kur shkova te ia marr shpitin nje gruaje e cila kishte foshnjen e saje ne krahe dhe ishte ne shkretetire, ku nuk ishte askush. E prita ta leshoje foshnjen ne toke dhe ia mora shpirtin duke qajtur dhe duke e lene edhe femijen duke qajte.

Ne kushte normale, te njerezve normal dhe human nje veprim i tille konsiderohet si akti me mizor, me makaber qe munde te beje dikush, nderkohe qe ne kushte te tregimeve, qe zakonisht kan perfundime te embla kjo edhe munde te konsiderohet edhe si veper e ''devotshme''.
 
Pe: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Kitrra jo cdo gje qe e shikojme ne plan te pare ka kuptim... :)
 
Titulli: Pe: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Kitrra jo cdo gje qe e shikojme ne plan te pare ka kuptim... :)

Kam pershtypjen se e kam kapur edhe planin e dyte dhe ate qe kuptohet ne mesrreshta, ngase ne kete tregimin e bukur te Loverit, engjulli me urdherin e Zotit, i mori jeten nenes, por ne nderkohe i shpetoi jeten femijes ne shkretetire dhe ai u be pastaj dijetare, por jo gjithmone keto tregime te bukura perfundojne ne te tilla menyra ne realitet.

Ajo qe nxjere ne kuptim tregimi eshte se zoti jep jeten dhe merr jeten dhe ai nuk pyet per rrethanat. Megjithate jeta na jep edhe raste te kunderta me ate qe tregoi Loveri dhe keto raste them se vrasin besimin dhe vije deri te gjykimi human dhe gjykimi human keto raste i cileson si krime, mizori dhe kjo mendja ime bredharake shpesh mendon se edhe AI bene ndonjehere mizori, krime. Ndoshta edhe i ikin keto rrethana ngase jemi bere aq shume sa nuk arrine ti kontrolloje te gjitha. :plakush:
 
Pe: Titulli: Pe: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Kam pershtypjen se e kam kapur edhe planin e dyte dhe ate qe kuptohet ne mesrreshta, ngase ne kete tregimin e bukur te Loverit, engjulli me urdherin e Zotit, i mori jeten nenes, por ne nderkohe i shpetoi jeten femijes ne shkretetire dhe ai u be pastaj dijetare, por jo gjithmone keto tregime te bukura perfundojne ne te tilla menyra ne realitet.

Me behet qejfi qe e ke kapur kaq thelle :p

Ajo qe nxjere ne kuptim tregimi eshte se zoti jep jeten dhe merr jeten dhe ai nuk pyet per rrethanat.

E vertete, nuk pyetet njeri kur i vjen exheli.. :)
Megjithate jeta na jep edhe raste te kunderta me ate qe tregoi Loveri dhe keto raste them se vrasin besimin dhe vije deri te gjykimi human dhe gjykimi human keto raste i cileson si krime, mizori dhe kjo mendja ime bredharake shpesh mendon se edhe AI bene ndonjehere mizori, krime. Ndoshta edhe i ikin keto rrethana ngase jemi bere aq shume sa nuk arrine ti kontrolloje te gjitha. :plakush:

Jeta eshte e mbushur plot me raste ku shume here e pyet veten a ka drejtesi ne toke... Pergjigjia qe me jep kjo mendje eshte me raste jo e me raste po. :)
Per te kuptuar kete tregim shume gjera na kalohen duke arritur te na shfaqet morali i kesaj...se ne e shofim pasi ka mbaruar cdo gje. Pra 50-60 vjet me vone le te themi.
Ama ne keto 50-60 vjet nje person i paduruar do pyeste veten "Pse ma beri Zoti kete?? Pse ma mori time me?? etj etj".
Ndersa nje njeri i duruar po flas nga aspekti fetar, shpirti i tij do ishte plot drite si ne kete rast.
Si nje i semure qe thote, doktor dua te me heqesh dhimbjen..kur psh doktori e di qe i semuri duhet te vuaj sepse ai ilac qe kerkon nuk i ben mire edhe rrezikon ne vonimin e njohjes se semundjes. Mund ta jap edhe konkretishte nje gje te tille por besoj se ska rendesi ne kete bashkebisedim.
E tille eshte edhe urtesia e Zotit..por kuptohet ne menyre akoma edhe me te fshehte edhe absolute ne urtesi.
Njeri pa vuajte nuk ka...
 
Titulli: Pe: Titulli: Pe: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Pra 50-60 vjet me vone le te themi.
Ama ne keto 50-60 vjet nje person i paduruar do pyeste veten "Pse ma beri Zoti kete?? Pse ma mori time me?? etj etj".
.

Une edhe e paskam kuptuar disi por ti fare ngase spo flas ketu per vdekje te radhes se tipit mam e bab se askujt sdo i jetojne prinderit gjithmon perkunder deshires.

Konkretishte me ka rastise te shof femije, fare femije, 1, 2, 3 vjec te masakruar, te prere, te vrare dhe nuk i kisha asgje ne afersi, por akoma me vret ndergjegja: Pse e lejoje nje gje te tille nese eshte aq i gjithfuqishem? :konfuz:
 
Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Une edhe e paskam kuptuar disi por ti fare ngase spo flas ketu per vdekje te radhes se tipit mam e bab se askujt sdo i jetojne prinderit gjithmon perkunder deshires.

Konkretishte me ka rastise te shof femije, fare femije, 1, 2, 3 vjec te masakruar, te prere, te vrare dhe nuk i kisha asgje ne afersi, por akoma me vret ndergjegja: Pse e lejoje nje gje te tille nese eshte aq i gjithfuqishem? :konfuz:

Ndoshta e evitova me qellim ato qe the..sepse nuk e dija a kishe ndodhi nga jeta jote a jo..nejse :)
 
Pe: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Gjithsesi shume domethenes tregimi..
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

dhe kjo mendja ime bredharake shpesh mendon se edhe AI bene ndonjehere mizori, krime. Ndoshta edhe i ikin keto rrethana ngase jemi bere aq shume sa nuk arrine ti kontrolloje te gjitha

Harresa dhe gabimi jane cilesi te krijesave, kurrsesi te Krijuesit i cili eshte i Pagabueshem dhe i Gjithedijshem. Sipas besimtarit, ne fatkeqesi ka urtesi, eshte nje sprove per te. Thoshte njeri: "Ne mes te cdo sherri, gjindet hajri".
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Un cuditem me ca njerz, si mundohen te bejn reklama, kinse jemi shum shpirt mir majde me te ndishem se vete krijusi.
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Harresa dhe gabimi jane cilesi te krijesave, kurrsesi te Krijuesit i cili eshte i Pagabueshem dhe i Gjithedijshem. Sipas besimtarit, ne fatkeqesi ka urtesi, eshte nje sprove per te. Thoshte njeri: "Ne mes te cdo sherri, gjindet hajri".

A dmth. kjo se lejohet te ndeshkohet i pafajshmi per tu balancuar me te miren qe do beje AI diku tjeter. :syze:
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

A dmth. kjo se lejohet te ndeshkohet i pafajshmi per tu balancuar me te miren qe do beje AI diku tjeter. :syze:

Njeriu duke mos e ditur fshehtesine & urtesine e sproves, mendon dhe krijon bindje se eshte ndeshkuar, mendon se i eshte bere e padrejte/zullum. Per besimtarin i cili e kupton urtesine e sproves, gjeja me e mire per te ne rastet e tilla eshte te jete durimtar. Ne lidhje me kete thote Zoti ne nje ajet Kur'anor:

"Po ju menduat se do të hyni në Xhennet, pa u provuar edhe ju me shembullin e atyre që ishin para jush, të cilët i patën goditur skamjet e vuajtjet dhe qenë tronditur, saqë i dërguari thoshte, e me te edhe ata që kishin besuar: "Kur do të jetë ndihma e All-llahut?!" Ja (u erdhi ndihma) vërtetë ndihma e All-llahut është afër!" (Bekare, 2: 214)

Pra, pa marre parasysh se sa e madhe eshte veshtiresia, situata eshte e perkohshme. Psh., dikush mund te akuzohet i pafajshem dhe t'gjykohet padrejte. Por e verteta gjithmone ne fund del ne shesh. Edhe nese padrejtesia nuk perfundon ne kete dunja, ata qe kane shkaktuar te padrejten do te denohen per ate ne Diten e Gjykimit. Keshtu e kupton besimtari urtesine e sproves.
Ne te njejten menyre, atij qe i eshte shkaktuar e padrejta, shpreson ne ate Dite, kur do t’i shperblehet durimi. Koha kalon shpejt, dhe si cdo ngjarje e kesaj bote, cdo veshtiresi do te kaloje sa qel e mbyll syte, si rasti i ketij dijetari. Pas veshtiresive qe ka pasur e eshte rritur pa nene, shiqo cfare eshte bere ne te ardhmen. Bile, Kur’ani thote se Allahu ka premtuar se pas cdo sprove muslimanit do t’i dergoj lehtsim:

E, pa dyshim se pas vështirësisë është lehtësimi. Vërtet, pas vështirësisë vjenlehtësimi. (Inshirah, 94:5-6)

Ne lidhje me kete, po e citoj nje thenje te nje dijetari :

"Cilësia e besimit të myslimanit dhe karakterit moral shfaqet në kohëra të vështira. Nënrrethanat e tilla, shohim moralin, trimërinë, durimin, besimin, kuptimin, guximin, tolerancën etyre superiore si dhe vullnetin e tyre për të falur, vetëflijimin, mëshirën, humanitetin,vlefshmërinë, ndërgjegjen dhe vetëpërmbajtjen."
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

"Po ju menduat se do të hyni në Xhennet, pa u provuar edhe ju me shembullin e atyre që ishin para jush, të cilët i patën goditur skamjet e vuajtjet dhe qenë tronditur, saqë i dërguari thoshte, e me te edhe ata që kishin besuar: "Kur do të jetë ndihma e All-llahut?!" Ja (u erdhi ndihma) vërtetë ndihma e All-llahut është afër!" (Bekare, 2: 214)

Sinqerisht Lover eshte fyese, madje edhe krim, mashtruese, jo etike, jo humane te kesh Plotfuqishmerine, Gjithpushtetshmerine dhe te lejoshe vuajtjen dhe humbjen e me te shtrejtes (jetes) me pretendimin e shpreses se kur te vije radha do rendisesh ne xhenet nderkohe qe ne te njejten kohe xhelatin (vrasesin), keqberesin jo vetem se e lejon te kryej vepren por e lejon te vazhdoje te jetoje ne kete jete, te cilen e lakmojne te gjithe. Une kesaj nuk munde ti jap asnjelloj arsyeshmerie logjike, ndoshta, ndoshta edhe nuk po arrije ta kuptoje si ju. Nese keni pare dicka me shume me lajmeroni, por ju lutem me sa po shof po flisni ne baze te paragjykimeve dhe konkretisht per gjera qe nuk jane pare asnjehere.
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

me pretendimin e shpreses se kur te vije radha do rendisesh ne xhenet

Kshu pra, besimtari ka synim xhennetin, jeten e pertejme, te perjetshmen. Besimi i forte dhe i paluhatshem ne Zotin dhe ne Drejtesine e Krijuesit, e ben ate te forte t'ju beje balle cdo sfide me te cilen ballafaqohet ne kete jete te perkohshme. Vetem njerezit me besim te dobet, dyshojne dhe kane bindje te gabuar rreth caktimit te Zotit.

nderkohe qe ne te njejten kohe xhelatin (vrasesin), keqberesin jo vetem se e lejon te kryej vepren por e lejon te vazhdoje te jetoje ne kete jete, te cilen e lakmojne te gjithe.

Keqberesi eshte peng i vepres se vet, perderisa ne kete bote eshte plotesisht i lire ne kryerjen e veprave, pra, ka alternative zgjedhjeje. Sikur Zoti te ndalonte filanin ne kryerjen e x krimit, tjetrin ne hajni etj etj..Ku do kishte mbetur "liria e kryerjes se veprave" ? A nuk do t'ishte quajtur njeriu "ROBOT", qe dirigjohet nga tjeter kush ? (edhe pse, edhe kete mundesi e ka Zoti, pasiqe eshte i PLOTFUQISHEM, por nuk i ben padrejtesi askujt).
Edhe ketu fshihet urtesia e sproves. Po te denoheshin njerezit per cdo mekat te tyre, s'do kishte mbetur asnje i gjalle mbi kete rruzull tokesor. Ti per aq kohe sa nuk je i bindur se KRIJUESI eshte i GJITHEDIJSHEM, s'do ta kuptosh kurre pjesen tjeter te jetes (denimi, shperblimi, durimi, sprova etj). Ne momentin qe dyshon ne Zotin si i Gjithedijshem, dhe se Zoti nuk gabon, atehere problem ke me besimin ne cilesite e Zotit, ngase i ngaterron me ato te krijesave.
Keqberesit, Zoti i dhuron kohe qe te pendohet, te permiresohet.

ndoshta edhe nuk po arrije ta kuptoje si ju

Sigurisht !!! Jemi njerez dhe bindjet dallojne, dhe kemi te drejte edhe t'mendojme ndryshe, ngase njeriu nuk lind i ditur. Une si besimtar dhe qe e praktikoje fene time aq sa mundem, keshtu e kuptoj (sic ta kam sqaruar).
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Keqberesi eshte peng i vepres se vet, perderisa ne kete bote eshte plotesisht i lire ne kryerjen e veprave, pra, ka alternative zgjedhjeje. Sikur Zoti te ndalonte filanin ne kryerjen e x krimit, tjetrin ne hajni etj etj..Ku do kishte mbetur "liria e kryerjes se veprave" ? A nuk do t'ishte quajtur njeriu "ROBOT", qe dirigjohet nga tjeter kush ? (edhe pse, edhe kete mundesi e ka Zoti, pasiqe eshte i PLOTFUQISHEM, por nuk i ben padrejtesi askujt).
.

Kam pershtypjen se po i koklavit pak gjerat. Ne njeren ane thua i gjithfuqishmi dhe plotfuqishmi mes engjullit te vdekjes (ashtu siq e ke spjegu ne tregimin qe ke sjelle) u merr njerezve jeten nderkohe qe ne anen tjeter thua se keqberesi eshte plotesishte i lire te veproje perkunder se mbikqyret nga i Gjithfuqishmi dhe Gjithdijshmi, por e le te lire ne veprime.

Nje gje une ektu spo kuptoj: Exheli (vdekja ) te shkaktohet nga keqberesi ne rastin konkret apo exheli (vdekja) te vije me urdherin e zotit?!?

Nese vdekja nuk eshte nen menaxhimin e zotit atehere pse jeta na qenka por gjithashtu edhe pyetja kyqe: Nese zoti menaxjon jeten por edhe vdekjen atehere pse pikerishte po organizon vdekjen e dikujt, ne shume raste edhe vdekjen e femijeve, duke e kycyr ne proces edhe keqberesin.

Kam pershtypjen se dicka nuk eshte funksionuese ne kete korelacion?!
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Nje gje une ektu spo kuptoj: Exheli (vdekja ) te shkaktohet nga keqberesi ne rastin konkret apo exheli (vdekja) te vije me urdherin e zotit?!?

Exhel dmth "kohe e caktuar". Vdekja eshte moment i caktuar, kur Zoti, dergon engjullin e vdekjes, Azrailin, i cili eshte i autorizuar dhe enkas per marrjen e shpirterave. Vdekja eshte e caktuar, as nuk afrohet as nuk largohet (momenti i vdekjes). Shkaktaret/sebepet, i sjell vet njeriu. Pra, nqfs vdekja i vjen dikujt nga nje keqberes, ai (keqberesi) do t'jap llogari per vetvete. Engjulli i vdekjes nuk ka aftesi/mundesi t'veproje keq, ngase engjujt nuk jane te pajisur me epsh, gje e cila ua mundeson njerezve te mekatojne, si qenje njerezore.
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Exhel dmth "kohe e caktuar". Vdekja eshte moment i caktuar, kur Zoti, dergon engjullin e vdekjes, Azrailin, i cili eshte i autorizuar dhe enkas per marrjen e shpirterave. Vdekja eshte e caktuar, as nuk afrohet as nuk largohet (momenti i vdekjes). Shkaktaret/sebepet, i sjell vet njeriu. Pra, nqfs vdekja i vjen dikujt nga nje keqberes, ai (keqberesi) do t'jap llogari per vetvete. Engjulli i vdekjes nuk ka aftesi/mundesi t'veproje keq, ngase engjujt nuk jane te pajisur me epsh, gje e cila ua mundeson njerezve te mekatojne, si qenje njerezore.

Lover, me sa po marr vesh une ne tere kete mesele puna sillet keshtu:

Zoti (gjithfuqishmi dhe i gjithdijshmi, krijuesi i gjithckaje ne kete bote, krijuesi i qiejve, ujrave dhe boterave tjera) percakton Exhelin dmth "kohe e caktuar" permes enxhullit te vdekjes. Krejt normale kjo dhe krejt ne rregull nese njeriu vdes me koke ne jastek.

Por kemi raste, raste te shumta, kur ne kete moment kyc qe e percakton vetem AI dhe ne momentin kur enxhulli i vdekjes po kryen detyren e tij nderhyn dikush tjeter (krejtesisht i pafuqishem, nje njeri i thjeshte) i cili me menyren e tij dhe mjetin e tij kryen ne prani te Zotit dhe engjullit te vdekjes detyren qe e ka percaktuar Zoti.

A mos eshte pak konfuze dhe perzierje kompetencash?!
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

percakton Exhelin dmth "kohe e caktuar" permes enxhullit te vdekjes.

Sqarim: Engjullin e vdekjes e ka autorizuar, por kjo s'do t'thote se Zoti permes engjullit te vdekjes merr shpirterat. Engjulli i vdekjes, me ndihmen e Zotit, merr shpirterat, ta kesh te kjarte kete, ndoshta e ke kuptuar te kunderten. Zoti ka krijuar ca engjuj me detyre te posacme.
Fjala engjell, melek, rrjedh nga fjala "melk" qe dmth "fuqi" ose nga fjala "mel'ek" që dmth "perfaqesues, i derguar, i ngarkuar me pune". Sipas variantit te pare, do te thote "shume i fuqishem" dhe, ndoshta, "fuqi me vete", kurse sipas variantit te dyte, dmth "perfaqesues i urdherit hyjnor qe jep e merr". Keto karakteristika ndodhen tek engjejt e zakonshem te krijuar prej Providences Hyjnore.



A mos eshte pak konfuze dhe perzierje kompetencash?!

Nuk eshte perzierje kompetencash. Eshte zbatim urdheri, sado qe neve na duket ndryshe apo ne raste tjera si e padrejte. Une e ceka me duket edhe me heret nqfs nuk gaboj. E ardhmja eshte sekrete. Ne nuk e dime te ardhmen, ate te fshehten, cfare ka caktuar Zoti per neve rrizk. Perderisa nuk e dime, arrijme ne perfundime/bindje te gabuara rreth disa gjerave te cilat na ndodhin gjate jetes sone.

Ai njeriu i thjeshte, qe kryen krim ne prani te Zotit, dhe engjullit te vdekjes (edhe pse engjulli i vdekjes i shkon ne kohe te caktuar, jo kur t'i teket apo kur t'bejne krime njerezit), eshte peng i vepres se vet.

Mirepo eshte Allahu ne personalitetin e vet ai qe i merr shpirtrat. Sa per Azrailin (a.s.), ashtu sic ka ne cdo pune te Zotit nje sërë vezhguesish dhe miratuesish, ashtu edhe ai eshte, ne marrjen e shpirtrave, nje vëzhgues dhe miratues. Vecanerisht, edhe sikur shpirtrat t'i marre Krijuesi i Larte, edhe sikur t'i marre Azraili, cdo personi, kur t'i mbushet afati, i drejtohet dhe i merret shpirti.
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Mirepo eshte Allahu ne personalitetin e vet ai qe i merr shpirtrat. Sa per Azrailin (a.s.), ashtu sic ka ne cdo pune te Zotit nje sërë vezhguesish dhe miratuesish, ashtu edhe ai eshte, ne marrjen e shpirtrave, nje vëzhgues dhe miratues. Vecanerisht, edhe sikur shpirtrat t'i marre Krijuesi i Larte, edhe sikur t'i marre Azraili, cdo personi, kur t'i mbushet afati, i drejtohet dhe i merret shpirti.

Ne lidhje me meleket te falenderoj per spjegimin por kam pershtyjen se ceshtja kryesore po ngec.

Ti vet thua se Allahu me tere fuqin e vet eshte ai qe merr shpirtra. Nese kjo eshte e vertete atehere ai edhe duhej te percaktonte menyrat e marrjes se shpirtrave?!

Por une problematik perseri i shof rastet e nderhyrjes se pales se trete ne nje marrje shpirti.
Nese Allahu percakton marrjen e shpirtit dhe menyren e marrjes dhe nese kete pune e kryen meleku si i derguar me pune atehere cfare kerkon aty pala e trete (vrasesi). Me kete raste mua me lind dyshimi per dy gjera:

1. Vrasesi po perzihet ne kompetenca dhe
2. Allahu po e implikon dike ne rastin dhe punen e tij madje po e detyron te gaboj (ti mer jeten dikujt ngase nuk eshte obligim i vrasesit), nese zihet fakti se ai eshte i plotfuqishem.
 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

cfare kerkon aty pala e trete (vrasesi)

Ne kete bote, eshte lufte ndermjet te mires dhe se keqes. Zoti krijoi njeriun me vullnet te lire, pra, ai mund te jete bemires, ose keqberes (vrases ne kete rast). Pra, njeriu vendos vullnetarisht si te jetoje, me perputhje apo jo me ato qe kerkon Zoti. Ne lidhje me kete, thote Zoti ne Kur'an:

"…E, ju pra, veproni si të dëshironi…"( El-Fus-silet:40),

Apo ajeti tjeter:


"… E kush të dojë, le të besojë, e kush të dojë le të mohojë…"(El-Kehf:29).

Dmth, njeriu eshte absolutisht i lire ne veprimet e tij, me fjale tjera, ka liri te plote ne veprimet e tij, dhe se e mira apo e keqja i pershkruhen atij vet, pa nderhyrje dhe imponim te jashtem. Ne lidhje me kete, nje dijetar musliman ka thene:

"Fuqia e Allahut ka të bëjë me esencën e veprës, ndërsa fuqia e robit ka të bëjë me të qenurit e asaj vepre"


Prandaj, vepra e njeriut quhet 'fitim' e jo 'krijim', kurse vepra e Zotit quhet 'krijim' e jo 'perfitim'. Perfitimi eshte vecori per robin, ndersa krijimi eshte vecori per Krijuesin, sepse krijimi eshte ne kuptim te nxjerrjes ne ekzistence. Rrjedhimisht, Allahu i Lartesuar, i gjykon (i merre ne pergjegjesi) njerezit ne kete bote dhe ne boten tjeter mbi kete gje e cila quhet fitim , dmth permes gatishmerise (vendosjes) individuale qe ta kryeje vepren. Per kete, thote Zoti ne Kur'an:


"…Atij (njeriut) i takon ajo që e fitoi…" (El-Bekareh:286), pastaj: "Ata që e fitojnë (e bëjnë) mëkatin do të ndëshkohën për mëkatin e bërë"(El-En'am:120), dhe ajete te tjera te shumta te cilat theksojne se e gjithe poenta e shperblimit dhe e ndeshkimit eshte mbi bazen e asaj qe njeriu e ka fituar. Dmth: orientimi (vullnetar) i tij ndaj (mos)realizimit te nje gjeje me te cilen eshte urdheruar apo ndaluar. Ndersa Allahu i Madheruar ka dashur qe krijimi i Tij dhe Fuqia e Tij te jene ne pajtim me orientimet e tyre (njerezve) .
 
Pe: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !


Besimtar te nderuar musliman

Sinqerisht ju kerkoj te mos lodheni kot me pyetjet e ndryshme.

Kujt i intereson diqka, ateher ka plot argumente per te besu.

Kujt nuk i intereson, por veq pyet dhe tallet pastaj, ata ne te vertet jan te interesuar vetem te pyesin dhe pastaj pergjigjen perseri vet siq duan.

Megjithkete pra, ju lutem shmanguni nga pyetjet provokuese.

Jan te lir njerzit ne besim.Kush do le te besoj, kush do le te mos besoj... dhe mos u lodheni me tej ne çeshtjen e tyre...



Faleminderit per mirkuptim



 
Titulli: Nje tregim i bukur me engjullin e vdekjes !

Nuk besoj se jane provokuese pyetjet Jetesa. Kane te drejte te pyesin, neve na takon t'ju pergjigjemi !:)
 
Back
Top