Tuana
Nada é por acaso!
ثshtë cilësuar si një kryevepër dhe simbol i fuqisë ekonomike të Kinës.
Por aeroporti ndërkombëtar Shenzhen ka një problem: askush nuk do të fluturojë aty.
Terminali, që ka kushtuar mbi 1 miliard dollarë, u possibility dje për herë të parë.
Udhëtimin e parë e bëri Shenzhen Airlines në drejtim të Mongolisë.
Por edhe pse në faqen e internetit thuhet se aeroporti ofron udhëtime drejt Sidneit, Dubait dhe Këlnit, asnjë kompani e madhe ajrore nuk ka ofruar shërbimet për në këto qytete.
I vetmi destinacion në SHBA është Anchorage në Alaskë, kurse në Europë ka një fluturim drejt Helsinkit.
Aeroporti është projektuar nga një studio italiane dhe është 400 mijë metra katrorë.
Ky është aeroporti i parë në Kinë që furnizohet nga një executive diellor i posaçëm me fuqi 10 megavat./Gtema/
Por aeroporti ndërkombëtar Shenzhen ka një problem: askush nuk do të fluturojë aty.
Terminali, që ka kushtuar mbi 1 miliard dollarë, u possibility dje për herë të parë.
Udhëtimin e parë e bëri Shenzhen Airlines në drejtim të Mongolisë.
Por edhe pse në faqen e internetit thuhet se aeroporti ofron udhëtime drejt Sidneit, Dubait dhe Këlnit, asnjë kompani e madhe ajrore nuk ka ofruar shërbimet për në këto qytete.
I vetmi destinacion në SHBA është Anchorage në Alaskë, kurse në Europë ka një fluturim drejt Helsinkit.
Aeroporti është projektuar nga një studio italiane dhe është 400 mijë metra katrorë.
Ky është aeroporti i parë në Kinë që furnizohet nga një executive diellor i posaçëm me fuqi 10 megavat./Gtema/










