Lauri
Anunnak
Merrni për shembull një vepër që përshkruan një grua me krahë si në rastin e skulpturës së famshme të artit Grek të bërë në antikitet që quhet Nike e Samotraces. Kjo bëhet një punë alegorike me një kuptim të saktë. Ajo bëhet emblema dhe simboli i fitores për të gjithë qytetarët në Greqinë antike. Dhe kjo sepse arrin të përçojë dhe materializojë diçka abstrakte, idenë e fitores që përfaqësohet nga kjo grua e bukur. Fitorja e shpresuar dhe e kërkuar nga njerëzit po vjen tani. Përmes kësaj alegorie, momenti i saktë komunikohet dhe fiksohet nga artisti me gruan që është gati të vendosë njërën nga këmbët e saj në tokë. Me alegori në art edhe një fëmijë mund të kuptonte më mirë kuptimin e termave dhe detajeve të tilla si zemërimi, dashuria, zilia ose shpifja. Ne të gjithë e dimë se ato ekzistojnë sepse i provojmë vetë, ato janë pjesë e shpirtit njerëzor por ato janë gjëra të padukshme dhe shpesh të pashpjegueshme. Këtu atëherë e lëmë artistin me artin dhe magjinë e tij të mendojë për shndërrimin e gjithçkaje në alegori.
Nike e Samotraces është gdhendur në Rodos në kohën Helenistike 2200 vjet m parë, për të përkujtuar fitoren e ligës Delian-Attic në betejën e Eurimedonte, në të cilën mbreti sirian Antiochus III luftoi kundër një aleance midis Romës, Pergamumit, Rodos dhe Samothrace
by Lauri anunnak
Nike e Samotraces është gdhendur në Rodos në kohën Helenistike 2200 vjet m parë, për të përkujtuar fitoren e ligës Delian-Attic në betejën e Eurimedonte, në të cilën mbreti sirian Antiochus III luftoi kundër një aleance midis Romës, Pergamumit, Rodos dhe Samothrace
by Lauri anunnak