braziljania
Anëtar i Nderuar
Një studim i realizuar nga universiteti i Ohajos ka deshmuar se fëmijët ruajnë
me mirë ne memorie karakteristikat e gjerave sesa te rriturit
Kjo do të thotë se,para një grumbulli te objekteve ne te njëjtën klase
i dallojne gjërat e tyre me shpejt sesa te rriturit.
Me këtë rritje ata zhvillojne memorien ne sherbime te shkences
Një grup i hulumtuesve te vendosur ne univertitetin e Ohajos
ka zbuluar qe fëmijët duket se kanë memorie me te zhvilluar
sesa te rriturit,duke iu falenderuar një detaji sistematik
te vemendjes karakteristik te femijerise i cili do të humbet
duke u rritur.
Hulumtuesit,te udhehequr nga profesori Vladimir Sloutsky,kanë
vërtetuar se memoria te disa fëmijë te moshes 5 vjeç kalon
edhe moshen madhore rreth njohjes te gjerave te cilat i ruajme
ne memorie.
Për te realizuar këtë studim i publikuar ne revisten Psychological Science
hulumtuesit kanë pas kontakt me 77 fëmijë te vegjel dhe 71 studente te universitetit
te cileve iu kanë treguar figura te qeneve,maceve.
Studimi ka qenë i dizajnuar për ti bërë pjesemarresit ti shikojne figurat
pa e ditur se çka ishin duke hulumtuar.
Hulumtusit me këtë deshmuan se fëmijët me shumë e dini
se çka shihnin ne herat e para e ne herat e tjera sesa te rriturit
31% e fëmijëve e dinin se çka kanë pare ne figuren e para e deri ne te
dhjetën pa gabuar shumë.
7%e te rriturve mbanin mend figurat qe i kini pare radhazi
MEMORIA E FEMIJEVE
Sloutsky beson se e vërteta e këtij ndryshimi radikal qëndron
se fëmijët mendojnë ne mënyrë të ndryshme prej te rriturve,
duke perdorur një sistem te memories qe e karakterizon me stimulim
Për këtë kur shohin disa imazhe(vizatime)i shikojne me kujdes duke i perjashtuar
kafshet qe i shohin ne fillim dhe në fund.
Kështu p.sh. nëse një fëmijë sheh së pari një mace,e shikon mirë atë mace
dhe karaktesistikat e saj qe maces te radhes te mund tia perjashtoj këto prej
maces se pare.
Ndryshim nga te vegjelit te rriturit me shumë e strukturojne memorien e tyre
ne kategori në vend se ti shikojne me mirë karakteristikat e maces.
Ky studim ka rezultuar shumë i dobishem për hulumtuesit dhe edukatoret,tani qe
deshmone se ne pergjithsi fëmijët rriten shumë herët,janë ne gjendje të mësojnë shumë gjeradhe kanë shumë potencial për këtë gjë.
I marrë nga PSIKOFOROS Spanjisht
www.usuarios.lycos. es/psicoforo/
me mirë ne memorie karakteristikat e gjerave sesa te rriturit
Kjo do të thotë se,para një grumbulli te objekteve ne te njëjtën klase
i dallojne gjërat e tyre me shpejt sesa te rriturit.
Me këtë rritje ata zhvillojne memorien ne sherbime te shkences
Një grup i hulumtuesve te vendosur ne univertitetin e Ohajos
ka zbuluar qe fëmijët duket se kanë memorie me te zhvilluar
sesa te rriturit,duke iu falenderuar një detaji sistematik
te vemendjes karakteristik te femijerise i cili do të humbet
duke u rritur.
Hulumtuesit,te udhehequr nga profesori Vladimir Sloutsky,kanë
vërtetuar se memoria te disa fëmijë te moshes 5 vjeç kalon
edhe moshen madhore rreth njohjes te gjerave te cilat i ruajme
ne memorie.
Për te realizuar këtë studim i publikuar ne revisten Psychological Science
hulumtuesit kanë pas kontakt me 77 fëmijë te vegjel dhe 71 studente te universitetit
te cileve iu kanë treguar figura te qeneve,maceve.
Studimi ka qenë i dizajnuar për ti bërë pjesemarresit ti shikojne figurat
pa e ditur se çka ishin duke hulumtuar.
Hulumtusit me këtë deshmuan se fëmijët me shumë e dini
se çka shihnin ne herat e para e ne herat e tjera sesa te rriturit
31% e fëmijëve e dinin se çka kanë pare ne figuren e para e deri ne te
dhjetën pa gabuar shumë.
7%e te rriturve mbanin mend figurat qe i kini pare radhazi
MEMORIA E FEMIJEVE
Sloutsky beson se e vërteta e këtij ndryshimi radikal qëndron
se fëmijët mendojnë ne mënyrë të ndryshme prej te rriturve,
duke perdorur një sistem te memories qe e karakterizon me stimulim
Për këtë kur shohin disa imazhe(vizatime)i shikojne me kujdes duke i perjashtuar
kafshet qe i shohin ne fillim dhe në fund.
Kështu p.sh. nëse një fëmijë sheh së pari një mace,e shikon mirë atë mace
dhe karaktesistikat e saj qe maces te radhes te mund tia perjashtoj këto prej
maces se pare.
Ndryshim nga te vegjelit te rriturit me shumë e strukturojne memorien e tyre
ne kategori në vend se ti shikojne me mirë karakteristikat e maces.
Ky studim ka rezultuar shumë i dobishem për hulumtuesit dhe edukatoret,tani qe
deshmone se ne pergjithsi fëmijët rriten shumë herët,janë ne gjendje të mësojnë shumë gjeradhe kanë shumë potencial për këtë gjë.
I marrë nga PSIKOFOROS Spanjisht
www.usuarios.lycos. es/psicoforo/