Musai
Antarë i ri
Kujdes nga kultura e të dështuarve - pjesa e parë
Falënderimi i takon All-llahut Një, përshëndetjet dhe bekimet mbi atë që nuk ka të dërguar pas tij, pastaj...
Disfatat kanë fotografi të ndryshme, mirëpo më vrasëse dhe gjurmë lënëse tek popujt janë ato psiqike kulturore, disfata që i godasin popujt në besimin dhe personalitetin e tyre. Kur një popull prej popujve të pësojë disfatë psiqike dhe kulturore, ai ka humbur një nga karakteristikat dhe veçoritë me të cilat është dalluar nga popujt tjerë, madje ka humbur një pjesë të imunitetit i cili e mbron nga të gjitha sëmundjet, problemet dhe luftrat që i vijnë nga jashtë, materiale dhe kuptimore.
اdo mendim që i ekspozohet apo i vjen ai e pranon lehtë, apo përplaset në të, pastaj e ngrit çështjen e tij (mendimit – idesë) dhe shpërndan nëpër tokë, e humb forcën për ta refuzuar apo të çliruarit nga ai dhe dallimin e të mirës së tij (mendimit) nga e keqja e tij.
Sikurse fitorja, krenaria dhe mburrja që i kanë trimat e saj dhe mbrojtësit e saj, gjithashtu dështimi, shkallët e rënies, humbja e karakterit, humbja e personalitetit, për të gjitha këto ekzistojnë mbrojtës, kryetarë, shkrues .
Mirëpo këto shkrues, kryetarë, janë paralel me shkallën e dështimit dhe disfatës që është rezultat i vet punëve të tyre.
Udhëheqës, shkrues, të deformuar, të shëmtuar, nuk kanë mundësi të ngjiten me shpirtat e tyre të dështuar në shkallët e realitetit që duhet ngjitur.
Andaj e sheh, i gjithë aktiviteti i tyre sillet në temat e justifikimeve, lehtësimeve, rrëzimin e obligimeve, bashkëjetesa me të kotën e ndihmuar, doktrina e të kënaqurit me çështjet bashkëkohore edhe nëse janë të kota, të kënaqurit me copëza nga të drejtat e marrura me dhunë, duke punuar me rregullën “Më mirë pak se sa asgjë”, ata janë të kënaqur me këtë të paktë sepse për kompensim të saj e kanë vetëm një gjë, e ajo është “asgjë”.
Shpirtat e tyre janë të dobët që të ngriten në vendet e larta plot dinjitet, dhe të kenë qëllime dhe ambicie të mëdha, ata i kanë humbur mjetet e patjetërsueshme që i ngritin në këto pozita të larta, andaj i sheh si sillen nëpër lehtësime gjëra të ulëta të lehta, e në vende të cilat nuk ju ka hije shpirtave që kanë burrëri dhe cilësi të krenarisë që të gjenden në ato vende.
Ummetin Islam në këtë kohë e ka goditur shumë nga ajo që u përmend, e ka goditur shumë kultura e të dështuarve dhe komplotistëve.
ثshtë sprovuar me burra dhe thirrës, grupime të diskredituara, e quajnë veten me emra të Islamit.
Sikur të ishin vërsulur kështu në ndonjë ummet tjetër prej ummeteve apo fe prej feve tjera përpos ummeti Islam dhe fesë Islame, do të ishte mjaft që ta copëtonin dhe ta zhduknin nga ekzistenca.
Mirëpo All-llahu i Madhëruar, me mirësinë dhe mëshirën e Tij, ka marrë në mbrotjen e tij ruajtjen e kësaj feje dhe ta nxjerë atë në shesh nëpërmjet duarve të grupës besimtare që haptazi e flasin të vërtetën, nuk ju bën dëm atyre kundërshtimi dhe tradhtia deri në ditën e Gjykimit.
Prej sprovave më të mëdha që ky ummet është goditur është goditja e tij me poseduesit e lapsave dhe kulturave të dështuara, të deformuara, të shëmtuara.Të dështuara shpirtërisht në mbrendësinë e tyre, para dështimit në mejdan (fushë) të aktivitetit dhe punës.
Ata, puna e të cilave u është caktuar nga ana e tiranëve gjigand që prashisin nëpër gjoksat e popullit të tyre me hekur me zjarrë, që ta luajnë rolin e magjistarëve të Firaunit, dhe ata tash janë në etapën e kurthave për ta ndihmuar të kotën e Firaunit, dhe devijimin e popujve të tyre, për ta shpërndarë thirrjen e tiranëve të tyre se ata duhet adhuruar dhe se ata janë zota...
Që ta luajnë rolin e zbukuresve të së kotës dhe idetë e saja, që të deporton nëpër robër dhe vendet e tyre, dhe sikurse ajo (e kota) të jetë e vërtetë e vendosur që nuk pranon as të polemizohet e të ndërrohet.
Nuk shpërndahet ndonjë e kotë nga jashtë vetëm se i gjen nga ithtarët e kulturës të dështuar nxitojnë si përfaqësues dhe thirrës të kësaj të kote të huaj në Ummet dhe besimin e tij.
Thirrin për bashkëpunim, demokraci, nacionalizëm, vatan dhe të tjera prej simboleve, motove, parullave të putave që adhurohen nga njerëzit.
Gjenden prej tyre, ithtarëve të kulturës së dështuar që ndihmojnë këto simbole të ardhura (të futura) me magji, merr lapsin (shkruan në mbrojtje të saj) për të luajtur me fjalët dhe shprehjet me qëllim që ti devijojë mendjet e njerëzve të thjeshtë.
Nuk ka ndonjë të kotë e paradoks që sillet në vendet e perendimit, madje edhe adhurimin e adhuruesve të shejtanit, do të gjeshë në këtë Ummet nga ithtarët e kulturës që ka pasuar disfatë, që ndihmojnë këto paradokse dhe gumëzhima të kota.
E ka thënë të vërtetën i Dërguari paqja dhe mëshira e All-llahut qoftë mbi të: “Do ti pasoni traditat e atyre që kanë qenë para jush, hap pas hapi, pëllëmbë pas pëllëmbe, deri sa nëse hynë në birë të hardhucës do ti pasoni. Thamë: o i Dërguar i All-llahut, krishterët dhe jehudët ? Tha: Po kë (tjetër)?” Dmth: Kush do të jetë tjetër pos tyre.
Ka thënë i Dërguari alejhi selam: “Do të kalojë Ummeti im në atë që kanë kaluar benu Israilët, hap pas hapi, sa që nëse ka pasur prej tyre që ka bërë marrëdhënie me gruan e tij në publik, do të ketë njejtë në Ummetin tim”.
Dhe për ithtarët e kulturës së dështuar, argumente dhe shenja nëpërmjet të cilave njihen, këto janë nga më të njohurat:
1. Ata thërrasin në bashkëjetesë , mirëpo kjo jo nën hijen e të vërtetës që pastaj të vlen rregulla “Në fe nuk ka dhunë”, jo, por bashkëjetesa e të vërtetës me të kotën, nën gjykimin e saj (të kotës), politikës së saj, udhëheqësisë së saj, deri sa vështirësohet dallimi i të vërtetës dhe flamurit të saj dhe të kotës dhe flamurit të saj.
Nga kjo është edhe thirrja e bashkimit të feve dhe dialog mes feve, jo që të mësohet e vërteta e të pasohet, JO, por që të bashkëjeton e vërteta me të kotën nën një ombrellë e të përzihen parimet, kuptimet, vlerat, të mos ketë e vërteta epërsi dhe as pamvarësi, e të shmanget lufta e vazhduar deri në ditën e Gjykimit, prej kur All-llahu e ka krijuar Ademin alejhi selam dhe Iblisin, pra lufta mes të vërtetës dhe të kotës.
Ata mundohen ta shmangin luftën mirëpo vetëm nga një kënd, të vërtetën dhe ithtarët e saj, e sa i përket të kotës dhe ithtarëve të saj ata nuk kanë kompetenca mbi atë, ata punojnë natë e ditë për ta ngritur këtë luftë dhe për ta forcuar këtë palë të së kotës në të cilën ata vetë janë në atë duke synuar çdo luftë që ndezet kundër vërtetës dhe ithtarëve të saj duke mos i kundërshtuar askush.
Për këtë arsye i gjen ata, të civilizuarit me kulturë të dështuar, se si nuk marrin guximin të kundërshtojnë thirrësit që thërrasin se e kota dhe ushtria e saj ka qenë dhe vazhdon të armatoset me armatimet më të përsosura atomike (bërthamore) fatale dhe të tjera, për derisa nëse një musliman posedon një thikë apo gurë të cilin e hedh duke mbrojtur shpirtin dhe nderin e tij, marrin masa menjeherë me lapsat e tyre të mprehura dhe me gjuhët e tyre të ashpra që ta akuzojnë sikur terrorist, ekstremist, rebel, dhe shpejtojnë duke thirrur në simposiume, konferenca, bisedime, që të ketë mirëkuptim dhe dialog të mirëfilltë ..
2. Karakteristik e tyre është se ata gjithashtu kur flasin për luftën në Islam e kufizojnë atë vetëm në luftë mbrojtëse mbrenda në shtëpinë e tij dhe të kundërtën e kësaj e ndalojnë dhe e kufizojnë.
Ndërsa që lufta të bëhet për çlirimin e popujve nga adhurimi i njerëzve, nga pushteti i tiranëve dhe gjigandëve të cilët janë pengesë mes popullit dhe pasimt të së vërtetës nga ana e tyre, kjo tek kultura e dështuar nuk lejohet !
Gjithashtu që të bëhet luftë kundër lëvizjeve felëshuese, jobesimtare, të cilat e luftojnë ummetin nga brenda, kjo gjithashtu nuk lejohet. Sepse ata janë vendas, shtetas. Lufta tek ata ndryshon sipas të drejtave atdhetare të cilat ua kanë dhënë atyre, besimin, miqësinë dhe armiqësinë e kanë themeluar në bazë të nacionalitetit dhe tokës në të cilën jetojnë.
3. Nga karakteristikat e tyre është se ata janë që thërrasin në paqë, flasin tepër për paqen. E vëndojnë termin paqë jo në vendin e duhur dhe nuk e vendojnë aty ku e ka vënduar Sheriati.
Pa marrë parasysh që kjo paqë (që pretendojnë) të ndërlikojë gjërat dhe të sjellë pasoja të cilat shpiejnë në shkeljen e të drejtave dhe mbisundimin e të kotës mbi të vërtetën dhe ithtarët e saj.
Ata nuk synojnë paqën në të cilën ka bërë thirrje All-llahu dhe ka urdhëruar për ate, mirëpo kanë për qëllim paqën në të cilën thërrasin Tagutat (tiranët), në të cilën (paqë) pajtohen Kufri dhe Nifaku. Paqë që e njeh sheriati i dhunuesve dhe të drejtat e tij.
4. Karakteristik e tyre është se ti i gjen ata si vrapojnë nëpër pragjet e tiranëve duke kërkuar dhurata tek ata, kërkojnë shoqërimin dhe dashurinë në duart e tiranëve të njollosura me gjakun e popujve të pushtuar, apo kërkojnë që ata ti shikojnë me sy të kënaqur.
Fjalët që i ndëgjojnë nga tiranët të cilët adhurohen përpos All-llahut, i marrin sikur të ishin shpallje të zbritura, prandaj zgjerohen në shpjegim, komentim, interpretimin e fjalëve të tyre, dhe çfarë kanë dashur të thonë me ato fjalë deri sa e teprojnë në miklimin e tyre.
Shpjegim në atë mënyrë që as Tagutët (tiranët) vet nuk u ka shkuar në mend gjatë fjalimit “plot margaritarë”.
Shejh Abdul Mun’im Mustafa Ebu Basir
Përktheu: Ebu BUKHARI
Falënderimi i takon All-llahut Një, përshëndetjet dhe bekimet mbi atë që nuk ka të dërguar pas tij, pastaj...
Disfatat kanë fotografi të ndryshme, mirëpo më vrasëse dhe gjurmë lënëse tek popujt janë ato psiqike kulturore, disfata që i godasin popujt në besimin dhe personalitetin e tyre. Kur një popull prej popujve të pësojë disfatë psiqike dhe kulturore, ai ka humbur një nga karakteristikat dhe veçoritë me të cilat është dalluar nga popujt tjerë, madje ka humbur një pjesë të imunitetit i cili e mbron nga të gjitha sëmundjet, problemet dhe luftrat që i vijnë nga jashtë, materiale dhe kuptimore.
اdo mendim që i ekspozohet apo i vjen ai e pranon lehtë, apo përplaset në të, pastaj e ngrit çështjen e tij (mendimit – idesë) dhe shpërndan nëpër tokë, e humb forcën për ta refuzuar apo të çliruarit nga ai dhe dallimin e të mirës së tij (mendimit) nga e keqja e tij.
Sikurse fitorja, krenaria dhe mburrja që i kanë trimat e saj dhe mbrojtësit e saj, gjithashtu dështimi, shkallët e rënies, humbja e karakterit, humbja e personalitetit, për të gjitha këto ekzistojnë mbrojtës, kryetarë, shkrues .
Mirëpo këto shkrues, kryetarë, janë paralel me shkallën e dështimit dhe disfatës që është rezultat i vet punëve të tyre.
Udhëheqës, shkrues, të deformuar, të shëmtuar, nuk kanë mundësi të ngjiten me shpirtat e tyre të dështuar në shkallët e realitetit që duhet ngjitur.
Andaj e sheh, i gjithë aktiviteti i tyre sillet në temat e justifikimeve, lehtësimeve, rrëzimin e obligimeve, bashkëjetesa me të kotën e ndihmuar, doktrina e të kënaqurit me çështjet bashkëkohore edhe nëse janë të kota, të kënaqurit me copëza nga të drejtat e marrura me dhunë, duke punuar me rregullën “Më mirë pak se sa asgjë”, ata janë të kënaqur me këtë të paktë sepse për kompensim të saj e kanë vetëm një gjë, e ajo është “asgjë”.
Shpirtat e tyre janë të dobët që të ngriten në vendet e larta plot dinjitet, dhe të kenë qëllime dhe ambicie të mëdha, ata i kanë humbur mjetet e patjetërsueshme që i ngritin në këto pozita të larta, andaj i sheh si sillen nëpër lehtësime gjëra të ulëta të lehta, e në vende të cilat nuk ju ka hije shpirtave që kanë burrëri dhe cilësi të krenarisë që të gjenden në ato vende.
Ummetin Islam në këtë kohë e ka goditur shumë nga ajo që u përmend, e ka goditur shumë kultura e të dështuarve dhe komplotistëve.
ثshtë sprovuar me burra dhe thirrës, grupime të diskredituara, e quajnë veten me emra të Islamit.
Sikur të ishin vërsulur kështu në ndonjë ummet tjetër prej ummeteve apo fe prej feve tjera përpos ummeti Islam dhe fesë Islame, do të ishte mjaft që ta copëtonin dhe ta zhduknin nga ekzistenca.
Mirëpo All-llahu i Madhëruar, me mirësinë dhe mëshirën e Tij, ka marrë në mbrotjen e tij ruajtjen e kësaj feje dhe ta nxjerë atë në shesh nëpërmjet duarve të grupës besimtare që haptazi e flasin të vërtetën, nuk ju bën dëm atyre kundërshtimi dhe tradhtia deri në ditën e Gjykimit.
Prej sprovave më të mëdha që ky ummet është goditur është goditja e tij me poseduesit e lapsave dhe kulturave të dështuara, të deformuara, të shëmtuara.Të dështuara shpirtërisht në mbrendësinë e tyre, para dështimit në mejdan (fushë) të aktivitetit dhe punës.
Ata, puna e të cilave u është caktuar nga ana e tiranëve gjigand që prashisin nëpër gjoksat e popullit të tyre me hekur me zjarrë, që ta luajnë rolin e magjistarëve të Firaunit, dhe ata tash janë në etapën e kurthave për ta ndihmuar të kotën e Firaunit, dhe devijimin e popujve të tyre, për ta shpërndarë thirrjen e tiranëve të tyre se ata duhet adhuruar dhe se ata janë zota...
Që ta luajnë rolin e zbukuresve të së kotës dhe idetë e saja, që të deporton nëpër robër dhe vendet e tyre, dhe sikurse ajo (e kota) të jetë e vërtetë e vendosur që nuk pranon as të polemizohet e të ndërrohet.
Nuk shpërndahet ndonjë e kotë nga jashtë vetëm se i gjen nga ithtarët e kulturës të dështuar nxitojnë si përfaqësues dhe thirrës të kësaj të kote të huaj në Ummet dhe besimin e tij.
Thirrin për bashkëpunim, demokraci, nacionalizëm, vatan dhe të tjera prej simboleve, motove, parullave të putave që adhurohen nga njerëzit.
Gjenden prej tyre, ithtarëve të kulturës së dështuar që ndihmojnë këto simbole të ardhura (të futura) me magji, merr lapsin (shkruan në mbrojtje të saj) për të luajtur me fjalët dhe shprehjet me qëllim që ti devijojë mendjet e njerëzve të thjeshtë.
Nuk ka ndonjë të kotë e paradoks që sillet në vendet e perendimit, madje edhe adhurimin e adhuruesve të shejtanit, do të gjeshë në këtë Ummet nga ithtarët e kulturës që ka pasuar disfatë, që ndihmojnë këto paradokse dhe gumëzhima të kota.
E ka thënë të vërtetën i Dërguari paqja dhe mëshira e All-llahut qoftë mbi të: “Do ti pasoni traditat e atyre që kanë qenë para jush, hap pas hapi, pëllëmbë pas pëllëmbe, deri sa nëse hynë në birë të hardhucës do ti pasoni. Thamë: o i Dërguar i All-llahut, krishterët dhe jehudët ? Tha: Po kë (tjetër)?” Dmth: Kush do të jetë tjetër pos tyre.
Ka thënë i Dërguari alejhi selam: “Do të kalojë Ummeti im në atë që kanë kaluar benu Israilët, hap pas hapi, sa që nëse ka pasur prej tyre që ka bërë marrëdhënie me gruan e tij në publik, do të ketë njejtë në Ummetin tim”.
Dhe për ithtarët e kulturës së dështuar, argumente dhe shenja nëpërmjet të cilave njihen, këto janë nga më të njohurat:
1. Ata thërrasin në bashkëjetesë , mirëpo kjo jo nën hijen e të vërtetës që pastaj të vlen rregulla “Në fe nuk ka dhunë”, jo, por bashkëjetesa e të vërtetës me të kotën, nën gjykimin e saj (të kotës), politikës së saj, udhëheqësisë së saj, deri sa vështirësohet dallimi i të vërtetës dhe flamurit të saj dhe të kotës dhe flamurit të saj.
Nga kjo është edhe thirrja e bashkimit të feve dhe dialog mes feve, jo që të mësohet e vërteta e të pasohet, JO, por që të bashkëjeton e vërteta me të kotën nën një ombrellë e të përzihen parimet, kuptimet, vlerat, të mos ketë e vërteta epërsi dhe as pamvarësi, e të shmanget lufta e vazhduar deri në ditën e Gjykimit, prej kur All-llahu e ka krijuar Ademin alejhi selam dhe Iblisin, pra lufta mes të vërtetës dhe të kotës.
Ata mundohen ta shmangin luftën mirëpo vetëm nga një kënd, të vërtetën dhe ithtarët e saj, e sa i përket të kotës dhe ithtarëve të saj ata nuk kanë kompetenca mbi atë, ata punojnë natë e ditë për ta ngritur këtë luftë dhe për ta forcuar këtë palë të së kotës në të cilën ata vetë janë në atë duke synuar çdo luftë që ndezet kundër vërtetës dhe ithtarëve të saj duke mos i kundërshtuar askush.
Për këtë arsye i gjen ata, të civilizuarit me kulturë të dështuar, se si nuk marrin guximin të kundërshtojnë thirrësit që thërrasin se e kota dhe ushtria e saj ka qenë dhe vazhdon të armatoset me armatimet më të përsosura atomike (bërthamore) fatale dhe të tjera, për derisa nëse një musliman posedon një thikë apo gurë të cilin e hedh duke mbrojtur shpirtin dhe nderin e tij, marrin masa menjeherë me lapsat e tyre të mprehura dhe me gjuhët e tyre të ashpra që ta akuzojnë sikur terrorist, ekstremist, rebel, dhe shpejtojnë duke thirrur në simposiume, konferenca, bisedime, që të ketë mirëkuptim dhe dialog të mirëfilltë ..
2. Karakteristik e tyre është se ata gjithashtu kur flasin për luftën në Islam e kufizojnë atë vetëm në luftë mbrojtëse mbrenda në shtëpinë e tij dhe të kundërtën e kësaj e ndalojnë dhe e kufizojnë.
Ndërsa që lufta të bëhet për çlirimin e popujve nga adhurimi i njerëzve, nga pushteti i tiranëve dhe gjigandëve të cilët janë pengesë mes popullit dhe pasimt të së vërtetës nga ana e tyre, kjo tek kultura e dështuar nuk lejohet !
Gjithashtu që të bëhet luftë kundër lëvizjeve felëshuese, jobesimtare, të cilat e luftojnë ummetin nga brenda, kjo gjithashtu nuk lejohet. Sepse ata janë vendas, shtetas. Lufta tek ata ndryshon sipas të drejtave atdhetare të cilat ua kanë dhënë atyre, besimin, miqësinë dhe armiqësinë e kanë themeluar në bazë të nacionalitetit dhe tokës në të cilën jetojnë.
3. Nga karakteristikat e tyre është se ata janë që thërrasin në paqë, flasin tepër për paqen. E vëndojnë termin paqë jo në vendin e duhur dhe nuk e vendojnë aty ku e ka vënduar Sheriati.
Pa marrë parasysh që kjo paqë (që pretendojnë) të ndërlikojë gjërat dhe të sjellë pasoja të cilat shpiejnë në shkeljen e të drejtave dhe mbisundimin e të kotës mbi të vërtetën dhe ithtarët e saj.
Ata nuk synojnë paqën në të cilën ka bërë thirrje All-llahu dhe ka urdhëruar për ate, mirëpo kanë për qëllim paqën në të cilën thërrasin Tagutat (tiranët), në të cilën (paqë) pajtohen Kufri dhe Nifaku. Paqë që e njeh sheriati i dhunuesve dhe të drejtat e tij.
4. Karakteristik e tyre është se ti i gjen ata si vrapojnë nëpër pragjet e tiranëve duke kërkuar dhurata tek ata, kërkojnë shoqërimin dhe dashurinë në duart e tiranëve të njollosura me gjakun e popujve të pushtuar, apo kërkojnë që ata ti shikojnë me sy të kënaqur.
Fjalët që i ndëgjojnë nga tiranët të cilët adhurohen përpos All-llahut, i marrin sikur të ishin shpallje të zbritura, prandaj zgjerohen në shpjegim, komentim, interpretimin e fjalëve të tyre, dhe çfarë kanë dashur të thonë me ato fjalë deri sa e teprojnë në miklimin e tyre.
Shpjegim në atë mënyrë që as Tagutët (tiranët) vet nuk u ka shkuar në mend gjatë fjalimit “plot margaritarë”.
Shejh Abdul Mun’im Mustafa Ebu Basir
Përktheu: Ebu BUKHARI
Redaktimi i fundit: