Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

DArbi

Anëtar i Respektuar
Prof Dr Kristo Frashëri


Historia e Lidhjes Shqiptare të Prizrenit, është e lidhur aq ngushtë, me emrin e Abdyl Frashërit, sa që kur shqiptojmë emrin e saj, na shfaqet para syve, silueta e patriotit frashërlli. Në të vërtetë Lidhjen Shqiptare të Prizrenit nuk e themeloi Abdyl Frashëri, dhe askush tjetër, nga ata që morën pjesë në mbledhjen historike të Prizrenit, më 10 Qershor 1878. Lidhjen Shqiptare të Prizrenit e themeloi, e çimentoi dhe e përjetësoi Rilindja Kombëtare Shqiptare, më saktë, vrulli patriotik i shtresave të gjera shqiptare, të cilat iu përgjigjen kushtrimit që erdhi nga ndërgjegjja historike, për të kundërshtuar rrezikun e copëtimit të trojeve amtare dhe në të njëjtën kohë për të realizuar të drejtat kombëtare, ashtu siç i kishin fituar kombësitë e tjera të Gadishullit Ballkanik.

Abdyl Frashëri, ka meritën e madhe se ishte i pari ndër të parët intelektualë që perceptoi madje e parashikoi rrezikun për Kombin shqiptar, që sillte me vete, kriza lindore e viteve shtatëdhjetë, shek. XIX.


Siç dihet, krizën lindore të viteve shtatëdhjetë, e provokoi Rusia Cariste, në interes të lakmive të saj ekspansioniste, për të mbisunduar në Gadishullin Ballkanik dhe për të dalë në ujërat e ngrohta të Detit Mesdhe.


Jo vetëm Abdyl Frashëri, por të gjithë faktorët politikë shqiptarë, ishin të bindur, se me fitoren e armëve Ruse, Shqipëria jo vetëm nuk do të fitonte asnjë të drejtë kombëtare, por ç’ishte më e keqja, trojet e saj pasi të shkëputeshin nga Perandoria Osmane, do të copëtoheshin midis monarkive ballkanike aleate të Rusisë. Si rrjedhim, sapo Perandoria Ruse, i shpalli luftë, më 23 Prill 1877, Perandorisë Osmane, mbarë qarqet politike-shqiptare u vunë në lëvizje. Por qëndrimi që ato mbajtën, kur filloi lufta, nuk ishte i njëjtë. Pashallarët shqiptarë, që gëzonin mjaft influencë politike në krahinat e tyre, vendosën të prisnin, për të parë, se nga do të anonte kandari i fitores. Madje, jo pak prej tyre, vrapuan së bashku me forcat lokale luftarake, në frontin e luftës, në ndihmë të ushtrisë Osmane, kundër ushtrive Ruse. Përkundrazi Abdyl Frashëri, së bashku me një grup patriotësh demokratë, e kuptuan se kishte trokitur ora e aksionit çlirimtar, pavarësisht se kush do ta fitonte luftën: Rusia apo Turqia.
Me këtë rast, Abdyl Frashëri, shpalosi një platformë të re politike dhe ideologjike, për Lëvizjen Kombëtare Shqiptare, e cila në fillim pati pak përkrahës, por shumë shpejt, atë e përqafuan shtresat e gjera të popullit. Platforma që hartoi Abdyl Frashëri i kundërvihej platformës që përpunuan qarqet Sulltaniste të Stambollit. E para, platforma e Abdylit, u drejtohej vetëm shqiptarëve, pavarësisht nga përkatësia fetare dhe krahinore dhe synonte mbrojtjen e interesave Kombëtare të Shqipërisë. E dyta, ajo e Sulltanistëve u drejtohej myslimanëve të kombeve të ndryshme të Ballkanit dhe synonte mbrojtjen e kufijve të Perandorisë Osmane në Evropën Juglindore. Platforma e Sulltanistëve, qe tepër e rrezikshme për interesat kombëtare shqiptare. Së pari ajo, se nuk e shtronte fare çështjen e kombësisë shqiptare si subjekt i të drejtave kombëtare. E dyta ajo, i i konsideronte shqiptarët myslimanë, si pjesëtarë të kombësisë islamike ballkanike. E treti ajo, i nxiste shqiptarët të luftonin për të qëndruar edhe në të ardhmen nën zgjedhën shekullore Osmane, dhe e fundit, e thellonte edhe më tej përçarjen e shqiptarëve të besimeve të ndryshme. Përkundrazi, platforma e Abdyl Frashërit, ishte ndërtuar mbi ideologjinë e Rilindjes Kombëtare, në përshtatje me kushtet e brendshme dhe të jashtme të Shqipërisë. Platforma e tij, e cila u miratua nga Komiteti Shqiptar i Janinës, në maj të vitit 1877, fill pasi filloi lufta Ruso-Turke, mbështetej mbi katër pilastra.


Platforma, mund të kuptohet, po të kemi parasysh, se kur filloi kriza lindore, Shqipëria ndodhej prej katër shekujsh, nën zgjedhën e Perandorisë Osmane, se ajo nuk gëzonte asnjë nga të drejtat kombëtare, të shpallura në shek. XIX, se shqiptarët e besimeve të ndryshme, nuk trajtoheshin si pjesëtarë të një kombësie të vetme, se krerët e krahinave të ndryshme, ishin në rivalitet me njëri-tjetrin, se në arenën ndërkombëtare, shqiptarët shiheshin nga fuqitë e mëdha me syrin e njerkës, se monarkitë fqinje ballkanike kishin lidhur marrëveshje për copëtimin, në favor të tyre, të trojeve të saj, dhe më në fund se miratimi i platformës Sulltaniste islamike, do ta komprometonte më keq, pozitën e Shqipërisë në arenën ndërkombëtare. Për të kapërcyer situatën e ndërlikuar, të brendshme dhe të jashtme, Abdyl Frashëri kërkonte në radhë të parë bashkimin e të gjitha rrëkeve të rezistencës shqiptare, në frontin e madh të lëvizjes kombëtare dhe realizimin e tij, nëpërmjet traditave të lashta shqiptare, të besëlidhjeve krahinore, për të arritur në besëlidhjen kombëtare. E dyta; në frontin e përbashkët, të merrnin pjesë të gjithë shqiptarët, pavarësisht nga dallimet fetare dhe krahinore për të vepruar si një komb i vetëm dhe për të dëshmuar ekzistencën e tij, si një komb i lashtë. E treta; besëlidhja shqiptare, të veçohej nga Administrata Perandorake, të pajisej me atribute pushtetore, me administratë dhe ushtri të veçantë dhe të luftonte, jo për kufijtë e Perandorisë Osmane por vetëm për mbrojtjen e trojeve shqiptare. E katërta; të shtronte si synim politik, bashkimin e mbarë trojeve shqiptare, të shpërndara në atë kohë në katër vilajete të Ballkanit Perëndimor –Vilajete të Kosovës, Shkodrës, Manastirit dhe Janinës, - në një vilajet të vetëm, me emrin “Vilajeti i Shqipërisë”, i cili, do të shndërrohej në kushtet e favorshme, në një shtet autonom ose të pavarur shqiptar. Me realizimin e këtyre, katër parimeve, Komiteti Kombëtar i Stambollit, i cili u krijua në dhjetor të vitit 1877, nën kryesinë e Abdyl Frashërit, kishte besim se do ta thyente, qëndrimin prej njerke, të diplomacisë Evropiane, ndaj çështjes shqiptare, dhe se do ta realizonte më në fund aspiratën e madhe të Rilindjes Kombëtare – krijimin e shtetit shqiptar të pavarur. Disfata që pësoi Perandoria Osmane nga ushtritë Ruse dhe nënshkrimi prej saj më 3 mars 1878, i traktatit të Shën Stefanit, me të cilin parashihej copëtimi i trojeve shqiptare, në favor të tre shteteve sllave të Ballkanit, e ngriti peshë mbarë opinionin publik shqiptar. Në rrethanat e këtij shqetësimi të përditshëm, platforma e hartuar, nga Abdyl Frashëri, e cila tani mbante vulën e Komitetit Kombëtar të Stambollit, në këto rrethana u përqafua edhe nga mjaft pjesëtarë të qarqeve feudale shqiptare. Megjithatë, reaksioni sulltanit islamik, nuk u nënshktrua. Ballafaqimi i dy platformave, vazhdoi gjatë gjithë pranverës së vitit 1878.
Veprimtaria që zhvilloi Abdyl Frashëri, gjatë asaj pranvere, ka qenë e jashtëzakonshme. Asnjë nga personalitetet politike të botës shqiptare, nuk na ka lënë gjurmë, në fushën e shkrimeve si Abdyl Frashëri. Ne kemi sot në dorë, një varg shkrimesh, të botuara brenda dhe jashtë Perandorisë Osmane, shkrime në frëngjisht, turqisht, greqisht (ka gjurmë dhe të shkrimeve shqip, por për fat të keq kanë humbur), të cilat trajtojnë çështjen kombëtare shqiptare në gjithë diapazonin e saj politik, historik, linguistik, etnografik dhe diplomatik. Janë shkrime që tregojnë kulturën e gjerë të këtij Rilindësi të madh; thellësinë e admirueshme të mendimit të tij, patriotizmin e rrallë të veprimeve të tij, të cilat tregojnë se ky Frashërlli i madh, shkoi në Kuvendin Kombëtar të Prizrenit, më 10 Qershor 1878, me një përgatitje politike, me një qartësi ideologjike dhe me një militantizëm të begatshëm e të pasur si askush tjetër.


Siç dihet, më 10 Qershor 1878, në Prizren në kryeqendrën e Vilajetit të atëhershëm të Kosovës, u themelua Lidhja Shqiptare e Prizrenit, me kryetar Iliaz Pashë Dibrën, kurse Abdyl Frashëri, u ngarkua me funksionin e përgjegjësit, për punët e jashtme. Në bazë të detyrës që mori përsipër, Abdyli u nis menjëherë në Berlin, në krye të delegacionit shqiptar, për t’i parashtruar Kongresit të Fuqive të Mëdha, që u hap më 13 Qershor 1878, peticionin me të cilin kërkohej respektimi i të drejtave kombëtare të shqiptarëve – në radhë të parë paprekshmërinë e trojeve të tyre amtare. Ndërkohë, u vu re se qarqet Sulltaniste të Stambollit, nuk kishin hequr dorë nga platforma e tyre Islamiste. Me nxitjen e tyre në Kuvendin e Prizrenit erdhën edhe delegatë të popullsive myslimane, turke, boshnjake dhe pomake, të cilët me përkrahjen e shefave të Administratës Perandorake dhe me premtimin e ndihmave që do të jepte Porta e Lartë, mundën të bindnin shumicën e delegatëve të Kuvendit, të miratonin më 16 Qershor 1878, një statut me germë dhe me frymë islamike. Statuti me titullin “Karar-name” (libri i vendimeve), përmblidhej në tre parime: Organizata që u krijua quhej jo Lidhja Shqiptare,por “Xhemijet islamik” (komitet islamik), merrte përsipër të luftonte për mbrojtjen e mbarë kufijve të Perandorisë Osmane dhe se myslimanët e Gadishullit Ballkanik, nuk do të ndaheshin kurrë nga Sulltani.


“Karar-name”-ja, shkaktoi ashtu siç pritej, kundërshtimin e zjarrtë të qarqeve patriotike shqiptare. Me sa dimë, të parët që reaguan, qenë delegatët Shkodranë, të cilët morën porosi nga komiteti i tyre krahinor, të mos e nënshkruanin statutin, madje as të merrnin pjesë në Organizatën e Prizrenit, në rast se ajo nuk do të hiqte dorë nga programi i saj islamik. Në fakt, si pasojë e këtij kundërshtimi të përgjithshëm, më 2 Korrik 1878, pasi kishin arritur edhe delegatët nga viset e tjera të Shqipërisë, përfshirë edhe delegacionin e kryesuar nga Abdyl Frashëri, Kuvendi i Përgjithshëm i Lidhjes, e hodhi poshtë “Karar-namë”-në. Në vend të saj, Kuvendi miratoi një program të ri, me frymë thellësisht kombëtare, një statut i ngjashëm, me platformën e Abdyl Frashërit.


Në vështrimin historik, programi i 2 Korrikut 1878, e vuri Lidhjen e Prizrenit, në shinat e Rilindjes Kombëtare. Për këtë arsye, Lidhja Shqiptare e Prizrenit, korri sukseset e saj historike në të tri drejtimet e mëdha të Lëvizjes Rilindëse: i detyroi Fuqitë e Mëdha të hiqnin dorë, disa herë nga vendimet e tyre të padrejta, për e shqiptarët, veç kësaj i detyroi kancelaritë e tyre, që tani e tutje të kishin parasysh çështjen shqiptare, si subjekt i të drejtave kombëtare. Së dyti, e tronditi që nga themelet pushtetin shekullor Osman në Shqipëri, duke shpejtuar, tatëpjetën e sundimit të saj shekullor, në viset shqiptare. E treta: e çimentoi bashkimin e mbarë shqiptarëve, pavarësisht nga përkatësia shoqërore, fetare dhe krahinore, rreth synimit përfundimtar të fitores së Pavarësisë Kombëtare dhe krijimit të Shtetit të Pavarur.


Vendin kryesor, si ideolog i këtyre tre fronteve kryesore të Lidhjes Shqiptare të Prizrenit, e zë pa dyshim, Abdyl Frashëri. Kjo është arsyeja përse emri i këtij Frashërlliu të madh, i cili nuk qe asnjëherë kryetar i Lidhjes Shqiptare të Prizrenit, është i lidhur ngushtë me historinë e saj.

Ps:Lidhja Shqiptare e Prizrenit u minua nga islamikët shqiptarë të cilët, ashtu si dije edhe sot, duken ashiqare që janë të lidhur shpirtërisht me ‘babën’. Hedhja e fajit, për minimit të L P, tek pakicat e tjera që banonin ndër shqiptarët është sa për të hedhur hi syve pasi kemi prove të sotmen kur islamizmi po mobilizon ushtarë të përbetuar nder shqiptarët. Provohet se feja përdoret si nacionalizëm fanatik i huaj për shqiptarët. Me anë të fesë shqiptarët u tjetërsuan etnikisht nga fqinjtë. Lidhja Shqiptare e Prizrenit dështoj, që në fillesat e saja, kur e pranoj trysnin islamike. Kjo duket që në nenin e parë të saj. Altin Kocaqi)
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Kristo Frasheri?
Kush eshte ky mer?
Mos eshte ai qe i thote vetes historian?
Mos eshte ai qe per 70 vjet ka botuar artikuj studimorë, referate historike, vëllime dokumentare dhe monografi shkencore?
Ai qe ka trajtuar temat nga historia politike, zhvillimi ekonomik, probleme shoqërore, mendimi filozofik dhe lëvizja kulturore shqiptare nder shekuj?
Ai qe ka shkruar Lidhja e Prizrenit 1878-1881” (Tiranë, 1997); “Gjergj Kastrioti Skënderbeu. Jeta dhe vepra” (Tiranë, 2002); “Historia e Tiranës” (Tiranë, 2004); “Historia e lëvizjes së majtë në Shqipëri” (Tiranë, 2006); “Skënderbeu në burimet dokumentare shqiptare në shek. XV” (Tiranë, 2005); “Identiteti kombëtar i shqiptarëve” (Tiranë, 2006); “Historiografia shqiptare në tranzicion” (Tiranë, 2006); “Shpallja e pavarësisë së Shqipërisë, 28 nëntor 1912” (Tiranë, 2008); “Historia e qytetërimit shqiptar” (Tiranë, 2008).
Ky smerr vesh fare nga Historia, nga asgje smerr vesh ky!
Plus qe ky eshte i krishtere, as shqiptar nuk eshte ky, vetem myslimanet Jane shqiptare, te tjerët jane ca te doni ju, vetem shqiptare nuk jane!
Historian eshte Shefqet Krasniqi me Hoxhe.....keshtu me shoke desha te them....ose ai historiani Turk qe tha ne Lezhe se Skenderbeu esht tradhtar, keta te dy Jane historiane qe njihen dhe qe u ka fjala peshe!
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

"Vilajeti i Kosoves" thote..!!

"Prizreni kryeqendra e vilajetit te Kosoves" thote..!!

Tpthuu t'pshurrsha n'historian ta rrassha.
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Faktikisht un as qe kam dashur ta njoh sepse ma kan bere trurin dhall keta qe i thone vetes myslyman para se ti thone shqiptare!
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

"Vilajeti i Kosoves" thote..!!

"Prizreni kryeqendra e vilajetit te Kosoves" thote..!!

Tpthuu t'pshurrsha n'historian ta rrassha.

Ti duhet ta dish me mire si eshte quajtur Kosova nen zgjedhen otomane.
Nuk e ke lexuar mir artikullin sepse nuk te ka interesuar ajo cka shkruhet.
Nuk eshte kryeqendra e vilajetit te Kosoves por kryeqendra e levizjes kombetra shqiptare.
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Upsssss se kisha harruar ta permend, mire qe ma kujtuan, te dh...sha kete historianin.Sikur ska lezet vetem shu..a, duhet edhe pak m.t qe ta bejme muhabetin tamam lol


O [MENTION=3066]DON[/MENTION] Arbas
Ti smerr vesh apo si?
Nuk ja del me te folur per se mbari me keta, ule pak veten ca Kate me poshte, fol mbrapsht dhe ja ku merresh vesh.
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Upsssss se kisha harruar ta permend, mire qe ma kujtuan, te dh...sha kete historianin.Sikur ska lezet vetem shu..a, duhet edhe pak m.t qe ta bejme muhabetin tamam lol


O [MENTION=3066]DON[/MENTION] Arbas
Ti smerr vesh apo si?
Nuk ja del me te folur per se mbari me keta, ule pak veten ca Kate me poshte, fol mbrapsht dhe ja ku merresh vesh.

hahahhahaahahahah

kam frik me u ul ne katin e ktyne se nuk i dihet kur hyp ne katin tim looool
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Se per pak harrova, paska lindur edhe ne Stamboll ky........pthu......harram qumeshti i turkut i qofte.

Ps-Do thoni ju -Ka pas hallall qumeshtin e shqipes ky, mire mer ska gje, qumeshti i turkut harram i qofte!
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Ti duhet ta dish me mire si eshte quajtur Kosova nen zgjedhen otomane.
Nuk e ke lexuar mir artikullin sepse nuk te ka interesuar ajo cka shkruhet.
Nuk eshte kryeqendra e vilajetit te Kosoves por kryeqendra e levizjes kombetra shqiptare.
Ti vetem titullin e artikullit e ke lexuar sigurisht, dhe kaq te ka mjaftuar.. sapo e ke pare qe eshte shkruar se "islamizmi tradhetoi lidhjen shqiptare te Prizrenit", ti ke perjetuar orgazme!

Plasi syte ketu:

Siç dihet, më 10 Qershor 1878, në Prizren në kryeqendrën e Vilajetit të atëhershëm të Kosovës, u themelua Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Ne artikullin qe e ke sjelle ti..

...Se po me detyron te t'i hape syte me gisht.
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Ti vetem titullin e artikullit e ke lexuar sigurisht, dhe kaq te ka mjaftuar.. sapo e ke pare qe eshte shkruar se "islamizmi tradhetoi lidhjen shqiptare te Prizrenit", ti ke perjetuar orgazme!

Plasi syte ketu:



Ne artikullin qe e ke sjelle ti..

...Se po me detyron te t'i hape syte me gisht.

Ok marr persiper lapsusin...!
Pervecse kryeqendra e Vilajetit te Kosoves edhe kryeqendra e levizjes kombetare.Besoj se tani do perjetosh ti orgazmen e deshiruar :)

Po nuk me the, se si quhej Kosova ne ato kohe?!

Po mos ta kisha lexuar artikullin nuk do merrja persiper te merresha me ty edhe me disa si puna jote ketu,,qe per mendimin tim nuk keni asnje argument per te mbrojtur ceshtjet tuaja iluzionare. I quaj iluzionare sepse feja ne pergjithesi eshte ceshtje besimi dhe ska te bej fare me realitetin.

Here tjeter kur te me komentosh mua tregohu me i permbajtur ( plasi syte,, orgazma dhe menyra isterike e te shprehurit)
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Ok marr persiper lapsusin...!
Pervecse kryeqendra e Vilajetit te Kosoves edhe kryeqendra e levizjes kombetare.Besoj se tani do perjetosh ti orgazmen e deshiruar :)

Po nuk me the, se si quhej Kosova ne ato kohe?!
Omg. omg. omg!

Vilajeti i Shkupit - kryeqendra Prizreni!!

Hapu qiell se dua te tretem!!

Pastaj me terheqin verejtjen, gjasme po ofendoj!!
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Eh Shkodra, dihet se jemi mendjekthjellet.... sna I ka enda tradhtite edhe pse falim ata qe na tradhtojn !
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Omg. omg. omg!

Vilajeti i Shkupit - kryeqendra Prizreni!!

Hapu qiell se dua te tretem!!

Pastaj me terheqin verejtjen, gjasme po ofendoj!!

Nuk tretesh ne qiell por ne dhe lool
jo vilajeti i shkupit por manastir

vallain se dija se prizreni ishte i manastirit hahahahhaahahahaahahah

Kater vilajete kan qen fillo edhe mi pershkruaj pak
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Shkodrës 1. Sanxhaku i Shkodrës (kazaja e Shkodrës, e Tuzit, e Lezhës, e Pukës, e Mirditës, e Krujës)?.
2. Sanxhaku i Durrësit (kazaja e Durrësit, e Kavajës, e Shijakut, e Tiranës).
vilajeti i Kosovës 1. Sanxhaku i Shkupit (kazaja e Shkupit, e Kumanovës, e Kaçanikut, e Shtipit, e Radovishtës, e Koçanës, e Kratovës, e Peçevës, e Egri-Palankës).
2. Sanxhaku i Prizrenit (kazaja e Prizrenit, e Lumës, e Tetovës).
3. Sanxhaku i Pejës (kazaja e Pejës, e Gjakovës, e Gucisë, e Beranës, e Tërgovishtës).
4. Sanxhaku i Prishtinës (kazaja e Prishtinës, e Mitrovicës, e Vuçiternës (e Vushtrisë), e Gjilanit, e Preshevës).
5. Sanxhaku i Pazarit të Ri - Novi Pazari (kazaja e Pazarit të Ri, e Senicës, e Kolashinit, e Akovës, e Novi Varoshit, e Prepoljes).
vilajeti i Manastirit 1. Sanxhaku i Manastirit (kazaja e Manastirit, e Ohrit, e Follorinës, e Kërçovës, e Përlepit).
2. Sanxhaku i Korçës (kazaja e Korçës, e Starovës, e Bilishtit, e Oparit, e Kolonjës, e Kosturit, e Hurupishtit).
3. Sanxhaku i Elbasanit (kazaja e Elbasanit, e اermenikës, e Peqinit, e Gramshit).
4. Sanxhaku i Dibrës (kazaja e Dibrës, e Radomirës, e Matit, e Rekës).
5. Sanxhaku i Selfixhesë (kazaja e Selfixhesë, e Kozhanit, e Naseliçit, e Lapsishtit, e Grebenesë, e Kajlarit, e Elasonës).
vilajeti i Janinës 1. Sanxhaku i Janinës (kazaja e Janinës, e Leskovikut, e Konicës, e Filatit, e Ajdonatit, e Mecovës).
2. Sanxhaku i Gjirokastrës (kazaja e Gjirokastrës, e Tepelenës, e Përmetit, e Himarës, e Delvinës, e Pogonit).
3. Sanxhaku i Beratit (kazaja e Beratit, e Vlorës, e Myzeqesë, e Mallakastrës, e Skraparit, e Tomorricës).
4. Sanxhaku i Prevezës (kazaja e Prevezës, e Margëllëçit, e Paramithisë, e Lorosit).
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Omg. omg. omg!

Vilajeti i Shkupit - kryeqendra Prizreni!!

Hapu qiell se dua te tretem!!

Pastaj me terheqin verejtjen, gjasme po ofendoj!!

A ke shkruar se Vilajeti shkupit eshte Kryeqendra Prizren???
 
Last edited by a moderator:
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Or djal, nuk ka qene "Vilajeti i Kosoves", por "Vilajeti i Shkupit", ashtu sic jane quajtur edhe tre vilajetet e tjera, ne baze te emertimeve te kryeqendrave te atyre vilajeteve. Vilajeti i Shkupit me kryeqender Prizrenin eshte pa sens, sepse vet Shkupi ka qene kryeqendera, me nje fjale kryeqyteti.

Ishte ironi ajo cka kam shkruar me pare.. nuk e paske kapur..
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Nuk tretesh ne qiell por ne dhe lool
Vertere? Mire qe ma mesove lool!

jo vilajeti i shkupit por manastir

Shkupi vilajet, Manastiri vilajet, a kupton?

vallain se dija se prizreni ishte i manastirit hahahahhaahahahaahahah
Prizreni ishte i Shkupit, shkupi ishte vilajet, njesoj sic ishte manastiri. Mos kesh palidhje!

Kater vilajete kan qen fillo edhe mi pershkruaj pak

E paske postuar nje pershkrim te tyre deri diku jo te sakte, njera nga pasaktesite eshte keq emertimi i vilajetit te dyte i pershkruar ne postimin tend.
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Vertere? Mire qe ma mesove lool!



Shkupi vilajet, Manastiri vilajet, a kupton?


Prizreni ishte i Shkupit, shkupi ishte vilajet, njesoj sic ishte manastiri. Mos kesh palidhje!



E paske postuar nje pershkrim te tyre deri diku jo te sakte, njera nga pasaktesite eshte keq emertimi i vilajetit te dyte i pershkruar ne postimin tend.

a ka mundesi mos te me komentosh me?!
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

katervilajetet.jpg
 
Titulli: Islamizmi që tradhëtoj Lidhjen e Prizrenit

Ilirjami ne skene loool.
 

Konkursi Letërsisë

  • U be kohe.

    Votat: 4 21.1%
  • Zbrazëti e pashpjeguar.

    Votat: 6 31.6%
  • Fëmijëria ime

    Votat: 6 31.6%
  • Imja bukuroshe

    Votat: 3 15.8%
Back
Top